Vloet: 'Heracles-fans verdienen dat we uit bij FC Twente winnen'

53
Vloet: 'Heracles-fans verdienen dat we uit bij FC Twente winnen'

Heracles Almelo verloor afgelopen weekend met 1-0 op bezoek bij PEC Zwolle, de hekkensluiter van de Eredivisie. De ploeg van trainer Frank Wormuth staat daardoor na negen competitiewedstrijden op een gedeelde dertiende plek. 

Rai Vloet was na afloop de gebeten hond, doordat hij zijn 'Panenka-penalty' zag mislukken. De aanvallende middenvelder schoot over het doel. "De gevolgen zijn heel groot, want we verliezen hierdoor en dat komt volledig op mijn conto", legt hij uit op de website van Tubantia. "Na mijn fout krijgen we het moeilijk en verliezen we ook nog", baalt Vloet.

"Ik laat mijn ploeg, de fans en de club in de steek. Die drie punten hadden voor ons kunnen zijn", vervolgt hij teleurgesteld. "Dan verpest ik het met een domme, stomme actie. Voor de fans vind ik dat we na de nederlagen tegen Go Ahead en Zwolle uit bij FC Twente (op 5 november, red.) moeten winnen, ze verdienen dat", aldus Vloet, die zaterdagavond vanuit de spelersbus ook zijn excuses heeft aangeboden aan de Heracles-supporters. 

Foto boven via: NES Images.

53 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 26 Oct 2021 om 21:13
    • Quote van 25 Oct 2021 om 23:27
      Smal kan ook op rechtsback spelen is aanvallend ook goed heeft een goede inspeel bal Is alleen links de meeste links buiten spelers zijn rechts dus dit kan zeker in de praktijk
    Smal kan ook links onder spelen in de ballenbak bij de Mac.
  • 26 Oct 2021 om 06:08
    • Quote van 25 Oct 2021 om 23:27
      Smal kan ook op rechtsback spelen is aanvallend ook goed heeft een goede inspeel bal Is alleen links de meeste links buiten spelers zijn rechts dus dit kan zeker in de praktijk
    Smal heeft nog nooit op rechtsback gestaan dus op basis waarvan kan hij dit? Smal kan en heeft de voorkeur voor 2 posities linksback en linkermiddenvelder en dat is het. Het klopt dus totaal niet wat je nu zegt.
  • 25 Oct 2021 om 23:27
    • Quote van 25 Oct 2021 om 22:56
      Toch heb ik liever hilgers centraal staan. Doet het daar echt goed. Dan maar op zoek gaan naar een andere rechtsback. Of Bosch daar proberen. Maar niks aan het centrale duo doen.
    Smal kan ook op rechtsback spelen is aanvallend ook goed heeft een goede inspeel bal Is alleen links de meeste links buiten spelers zijn rechts dus dit kan zeker in de praktijk
  • 25 Oct 2021 om 22:56
    • Quote van 25 Oct 2021 om 21:43
      Zou dat geen idee zijn, om Julio naast Pröpper te zetten en Hilgers op de rb?
    Toch heb ik liever hilgers centraal staan. Doet het daar echt goed. Dan maar op zoek gaan naar een andere rechtsback. Of Bosch daar proberen. Maar niks aan het centrale duo doen.
  • 25 Oct 2021 om 21:47
    • Quote van 25 Oct 2021 om 21:43
      Zou dat geen idee zijn, om Julio naast Pröpper te zetten en Hilgers op de rb?
    Dat is wat moet gaan gebeuren idd
  • 25 Oct 2021 om 21:46
    • Quote van 25 Oct 2021 om 21:43
      Zou dat geen idee zijn, om Julio naast Pröpper te zetten en Hilgers op de rb?
    Dat zegt hij ook
  • 25 Oct 2021 om 21:45
    • Quote van 25 Oct 2021 om 21:43
      Zou dat geen idee zijn, om Julio naast Pröpper te zetten en Hilgers op de rb?
    Heeft hilgers vaker gespeelt. Maakt zelfs zijn debuut ajax uit op RB. Gisteren speelde hij er vanaf 46ste minuut. Kan daar prima uit de voeten.
  • 25 Oct 2021 om 21:45
    • Quote van 25 Oct 2021 om 21:23
      Dat jans toch hilgers naar rechtsachter gaat zetten omdat ze misschien toch twijfelen over troupee Werd gisteren ook behoorlijk vroeg gewisseld mag je rustig zeggen en dat is wel een signaal richting hem. Waar zomaar een consequentie aan gaat zitten zaterdag.
    Zou ik prima vinden.
  • 25 Oct 2021 om 21:43
    • Quote van 25 Oct 2021 om 21:23
      Dat jans toch hilgers naar rechtsachter gaat zetten omdat ze misschien toch twijfelen over troupee Werd gisteren ook behoorlijk vroeg gewisseld mag je rustig zeggen en dat is wel een signaal richting hem. Waar zomaar een consequentie aan gaat zitten zaterdag.
    Zou dat geen idee zijn, om Julio naast Pröpper te zetten en Hilgers op de rb?
  • 25 Oct 2021 om 21:23
    • Quote van 25 Oct 2021 om 21:15
      Wat bedoel je hier met hilgers?
    Dat jans toch hilgers naar rechtsachter gaat zetten omdat ze misschien toch twijfelen over troupee Werd gisteren ook behoorlijk vroeg gewisseld mag je rustig zeggen en dat is wel een signaal richting hem. Waar zomaar een consequentie aan gaat zitten zaterdag.
  • 25 Oct 2021 om 21:15
    • Quote van 25 Oct 2021 om 20:45
      en dan nu de argumenten waarom het wel kam of een gelijkspel. A drommel is slechter dan unnerstall B we hoeven het spel niet te maken C gakpo en madueke zijn er niet bij en dat is een wereld van verschil D defensief zijn ze gewoon kwetsbaar E zelfs troupee hield zich goed staande tegen tadic troupee moet maar 1 taak hebben of defensief staan of mee opkomen beide werkt niet. F ik denk dat afgelopen wedstrijd gevolgen gaat hebben tegen psv troupee en hilgers misidjan en zelfs cleonise zouden nog wel eens aan de start kunnen verschijnen. Zerrouki is terug brama en ulgalde vermoedelijk ook. Conclusie je kunt nec niet als maatstaaf nemen en we doen het gewoon beter tegen top clubs en je zegt dat ze revanche willen dat klopt. Maar daar ligt dan ook ruimte voor ons. Ik zie ons daar wel een resultaat halen.
    Wat bedoel je hier met hilgers?
  • 25 Oct 2021 om 21:15
    • Quote van 25 Oct 2021 om 21:00
      Nec lijkt mij meer een maatstaf dan Psv. Psv mag je verliezen maar van Nec moet je winnen. Heb liever dat ze van de kleintjes winnen dan af en toe een resultaat boeken tegen een topper. Nec, Cambuur,Fortuna, willem2 zijn clubs die net zo goed presteren als ons. Dit zijn maatstaven waar we ons aan moeten meten. Zolang we deze potjes niet winnen hoeven ons niet te meten an Ajax,Psv,Feyenoord,Utrecht.
    Ja we zouden die potten tegen de kleintjes echt moeten winnen. Daar sluit ik me echt bij aan. Maar we doen het eigenlijk altijd beter tegen de groten en we hanteren nu ook vaak goed vecht voetbal tegen de grotere clubs en psv vind dat NOG minder fijn als ajax en als je dat op kunt brengen te blijven doen dan gaat dat thuis publiek zich tegen ze keren. Ze morren er al. Mooiste zou zijn vroeg scoren op welke manier is irrelevant. Dan hebben wij voordeel van hun situatie en dat ze thuis spelen want ze zijn al pissig op roger en het elftal.
  • 25 Oct 2021 om 21:14
    • Quote van 25 Oct 2021 om 21:02
      Niet de beste optie. Als Ron faalt, faalt hij ook evenals beginnend stageloper van Dinteren.
    Doe je van dinteren mee te kort met deze opmerking
  • 25 Oct 2021 om 21:09
    • Quote van 25 Oct 2021 om 20:50
      Had niet beter kunnen zeggen. En wij willen zelf ook revanche natuurlijk
    Ik mag toch hopen dat wij ons willen revancheren. Maar ik denk oprecht dat daar wat te halen valt. Mede dat er een aantal betere spelers bij ons er weer bij zijn en bij hun vallen er weer 2 weg verruit de beste. En Zerrouki en brama in verhouding tot Bosch is een wereld van verschil. Ulgalde er weer bij. Er zijn een handvol spelers die je echt in de gaten moet houden daar. Gotze zehavi vertesse en boscagli en de beide backs en die boscagli want die heeft een fucking hard schot in de benen. Maar die kan niet met ruimte in de rug spelen. Nog een voordeel aan die rate Duitser daar de betere spelers worden er altijd na een uur uit gehaald dus dan word het iets makkelijker voor ons Hahaha.
  • 25 Oct 2021 om 21:02
    • Quote van 25 Oct 2021 om 20:09
      Denk dat onze nieuwe trainer al naast ron op de bank zit. @ulderink
    Niet de beste optie. Als Ron faalt, faalt hij ook evenals beginnend stageloper van Dinteren.
  • 25 Oct 2021 om 21:00
    • Quote van 25 Oct 2021 om 20:45
      en dan nu de argumenten waarom het wel kam of een gelijkspel. A drommel is slechter dan unnerstall B we hoeven het spel niet te maken C gakpo en madueke zijn er niet bij en dat is een wereld van verschil D defensief zijn ze gewoon kwetsbaar E zelfs troupee hield zich goed staande tegen tadic troupee moet maar 1 taak hebben of defensief staan of mee opkomen beide werkt niet. F ik denk dat afgelopen wedstrijd gevolgen gaat hebben tegen psv troupee en hilgers misidjan en zelfs cleonise zouden nog wel eens aan de start kunnen verschijnen. Zerrouki is terug brama en ulgalde vermoedelijk ook. Conclusie je kunt nec niet als maatstaaf nemen en we doen het gewoon beter tegen top clubs en je zegt dat ze revanche willen dat klopt. Maar daar ligt dan ook ruimte voor ons. Ik zie ons daar wel een resultaat halen.
    Nec lijkt mij meer een maatstaf dan Psv. Psv mag je verliezen maar van Nec moet je winnen. Heb liever dat ze van de kleintjes winnen dan af en toe een resultaat boeken tegen een topper. Nec, Cambuur,Fortuna, willem2 zijn clubs die net zo goed presteren als ons. Dit zijn maatstaven waar we ons aan moeten meten. Zolang we deze potjes niet winnen hoeven ons niet te meten an Ajax,Psv,Feyenoord,Utrecht.
  • 25 Oct 2021 om 20:54
    • Quote van 25 Oct 2021 om 19:47
      Jans lekker laten zitten tot einde seizoen. Dan verwacht ik dat hij zelf helemaal stopt als coach. Wim Jonk als vervanger, lijkt me een goede optie. De rest van de technische staf behouden om de continuïteit te bewaken. Jan Streuer nog een jaar extra behouden om Roord in te werken. Volgend jaar ook weer een aantal speurders op zoek naar talenten.
    maar zou wel eens een ideale oplossing kunnen zijn..maar wat als Volendam eredivisie wordt..
  • 25 Oct 2021 om 20:51
    • Quote van 25 Oct 2021 om 20:45
      las dat Wim Jonk aan iedere transfer van Volendam ook provisie wil vangen niet zo netjes vlgs mij ...
    Zeker niet.netjes, maar dat gaat bij Twente niet gebeuren. Bij Volendam kreeg hij volrecht.
  • 25 Oct 2021 om 20:50
    • Quote van 25 Oct 2021 om 20:45
      en dan nu de argumenten waarom het wel kam of een gelijkspel. A drommel is slechter dan unnerstall B we hoeven het spel niet te maken C gakpo en madueke zijn er niet bij en dat is een wereld van verschil D defensief zijn ze gewoon kwetsbaar E zelfs troupee hield zich goed staande tegen tadic troupee moet maar 1 taak hebben of defensief staan of mee opkomen beide werkt niet. F ik denk dat afgelopen wedstrijd gevolgen gaat hebben tegen psv troupee en hilgers misidjan en zelfs cleonise zouden nog wel eens aan de start kunnen verschijnen. Zerrouki is terug brama en ulgalde vermoedelijk ook. Conclusie je kunt nec niet als maatstaaf nemen en we doen het gewoon beter tegen top clubs en je zegt dat ze revanche willen dat klopt. Maar daar ligt dan ook ruimte voor ons. Ik zie ons daar wel een resultaat halen.
    Had niet beter kunnen zeggen. En wij willen zelf ook revanche natuurlijk
  • 25 Oct 2021 om 20:45
    • Quote van 25 Oct 2021 om 19:47
      Jans lekker laten zitten tot einde seizoen. Dan verwacht ik dat hij zelf helemaal stopt als coach. Wim Jonk als vervanger, lijkt me een goede optie. De rest van de technische staf behouden om de continuïteit te bewaken. Jan Streuer nog een jaar extra behouden om Roord in te werken. Volgend jaar ook weer een aantal speurders op zoek naar talenten.
    las dat Wim Jonk aan iedere transfer van Volendam ook provisie wil vangen niet zo netjes vlgs mij ...
  • 25 Oct 2021 om 20:45
    • Quote van 25 Oct 2021 om 20:29
      Hoeveel redenen wil je hebben? 1. Ze spelen thuis. 2. Revanche gevoel na de oorwassing van afgelopen weekend. 3. Simpelweg meer kwaliteit. 4. Jans die Troupee er niet naast gaat zetten, etc, etc.....
    en dan nu de argumenten waarom het wel kam of een gelijkspel. A drommel is slechter dan unnerstall B we hoeven het spel niet te maken C gakpo en madueke zijn er niet bij en dat is een wereld van verschil D defensief zijn ze gewoon kwetsbaar E zelfs troupee hield zich goed staande tegen tadic troupee moet maar 1 taak hebben of defensief staan of mee opkomen beide werkt niet. F ik denk dat afgelopen wedstrijd gevolgen gaat hebben tegen psv troupee en hilgers misidjan en zelfs cleonise zouden nog wel eens aan de start kunnen verschijnen. Zerrouki is terug brama en ulgalde vermoedelijk ook. Conclusie je kunt nec niet als maatstaaf nemen en we doen het gewoon beter tegen top clubs en je zegt dat ze revanche willen dat klopt. Maar daar ligt dan ook ruimte voor ons. Ik zie ons daar wel een resultaat halen.
  • 25 Oct 2021 om 20:29
    • Quote van 25 Oct 2021 om 20:14
      Waarom niet?
    Hoeveel redenen wil je hebben? 1. Ze spelen thuis. 2. Revanche gevoel na de oorwassing van afgelopen weekend. 3. Simpelweg meer kwaliteit. 4. Jans die Troupee er niet naast gaat zetten, etc, etc.....
  • 25 Oct 2021 om 20:14
    • Quote van 25 Oct 2021 om 20:12
      Van psv gaan we niet winnen...Calimero hoop ik dat het onze kant uit valt.
    Waarom niet?
  • 25 Oct 2021 om 20:12
    • Quote van 25 Oct 2021 om 19:19
      Snap er ook niks van waarom de laatste dagen hier overgesproken word hier. Van psv en heracles winnen en ze willen dan weer met hem door. Pfff
    Van psv gaan we niet winnen...Calimero hoop ik dat het onze kant uit valt.
  • 25 Oct 2021 om 20:09
    • Quote van 25 Oct 2021 om 19:47
      Jans lekker laten zitten tot einde seizoen. Dan verwacht ik dat hij zelf helemaal stopt als coach. Wim Jonk als vervanger, lijkt me een goede optie. De rest van de technische staf behouden om de continuïteit te bewaken. Jan Streuer nog een jaar extra behouden om Roord in te werken. Volgend jaar ook weer een aantal speurders op zoek naar talenten.
    Denk dat onze nieuwe trainer al naast ron op de bank zit. @ulderink
  • 25 Oct 2021 om 19:56
    Mafketel
  • 25 Oct 2021 om 19:49
    • Quote van 25 Oct 2021 om 19:47
      Jans lekker laten zitten tot einde seizoen. Dan verwacht ik dat hij zelf helemaal stopt als coach. Wim Jonk als vervanger, lijkt me een goede optie. De rest van de technische staf behouden om de continuïteit te bewaken. Jan Streuer nog een jaar extra behouden om Roord in te werken. Volgend jaar ook weer een aantal speurders op zoek naar talenten.
    Dat is precies wat ik bedoel en denk/verwacht.
  • 25 Oct 2021 om 19:47
    Jans lekker laten zitten tot einde seizoen. Dan verwacht ik dat hij zelf helemaal stopt als coach. Wim Jonk als vervanger, lijkt me een goede optie. De rest van de technische staf behouden om de continuïteit te bewaken. Jan Streuer nog een jaar extra behouden om Roord in te werken. Volgend jaar ook weer een aantal speurders op zoek naar talenten.
  • 25 Oct 2021 om 19:38
    • Quote van 25 Oct 2021 om 18:09
      Deze personen die een andere trainer willen begrijpen niets van het spelletje voetbal. Fctwente heeft dit seizoen gewoon erg goede wedstrijden gespeeld onder deze trainers. Er is geen enkele reden om de trainers weg te sturen zo dien het gewoon uitstekend mer deze groep spelers . Her enige wat je berijkt met het wegsturen van trainers is onrust extreme onrust bij de club fctwente. En een sportief faillissement met enorme gevolgen. Mer andere woorden het zou volstrekte waanzin zijn om de trainers weg te sturen.
    Deze selectie mist gewoon creativiteit. Veel goede wil en dat is ook van belang maar het spel maken is een probleem. Vooral thuis met de druk van het publiek en meestal een tegenstander die zich graag wil ingraven en loert op de counter is het een probleem. Stel je verwachtingen bij en laat ze lekker ballen. Zolang er geen degradatiezorgen zijn zit ik een stuk rustiger. Jans is geen toptrainer en de selectie is aardig maar geen top!
  • 25 Oct 2021 om 19:19
    • Quote van 25 Oct 2021 om 18:01
      Ik snap echt niet dat jullie nu al weer een andere trainer willen.
    Snap er ook niks van waarom de laatste dagen hier overgesproken word hier. Van psv en heracles winnen en ze willen dan weer met hem door. Pfff
  • 25 Oct 2021 om 19:16
    • Quote van 25 Oct 2021 om 18:37
      Ga lekker zelf solliciteren bij een profclub. Je doet alsof je er verstand van hebt maar in werkelijkheid ben je een homo die het over kutjes hebt en doet alsof hij er verstand van heeft!
    Volwassen reactie , goed hoor!
  • 25 Oct 2021 om 18:37
    • Quote van 25 Oct 2021 om 18:34
      Erg goede wedstrijden gespeeld..welke dan. Het is gewoon soms om niet aan te gluren. Vlak en wolfswinkel kunnen niet zo heel veel, wel opstellen. Troupee wisten we al dat hij het niet aan kan. Een CV met veel fouten.
    Ga lekker zelf solliciteren bij een profclub. Je doet alsof je er verstand van hebt maar in werkelijkheid ben je een homo die het over kutjes hebt en doet alsof hij er verstand van heeft!
  • 25 Oct 2021 om 18:34
    • Quote van 25 Oct 2021 om 18:33
      Ik zei ook doel bewust uiteindelijk want het is een feit dat zowel streuer als jans er geen 3 jaar meer lopen. Elk jaar dat ze in gaan kan gewoon hun laatste zijn. Ron ontslaan gaat me dan echt te ver en ik bedoelde natuurlijk aan het einde van het seizoen. Want het gegeven is dat ze allebei de leeftijd erna hebben om te willen genieten van de klein kinderen en het leven op zich. Vanuit dat perspectief heb ik het erover. Ontslaan is natuurlijk onzin. Maar @ john w. Je kunt ook overdrijven zeg. Je bent wel echt of alles is positief of het word allemaal negatief. Er zijn meer keuzes op de wereld dan alleen zwart en wit. Het leek mij toch ook logisch over ontslag heb.
    *Niet over ontslag heb. Kut bijwerken blijft het wel op de app
  • 25 Oct 2021 om 18:34
    • Quote van 25 Oct 2021 om 18:09
      Deze personen die een andere trainer willen begrijpen niets van het spelletje voetbal. Fctwente heeft dit seizoen gewoon erg goede wedstrijden gespeeld onder deze trainers. Er is geen enkele reden om de trainers weg te sturen zo dien het gewoon uitstekend mer deze groep spelers . Her enige wat je berijkt met het wegsturen van trainers is onrust extreme onrust bij de club fctwente. En een sportief faillissement met enorme gevolgen. Mer andere woorden het zou volstrekte waanzin zijn om de trainers weg te sturen.
    Erg goede wedstrijden gespeeld..welke dan. Het is gewoon soms om niet aan te gluren. Vlak en wolfswinkel kunnen niet zo heel veel, wel opstellen. Troupee wisten we al dat hij het niet aan kan. Een CV met veel fouten.
  • 25 Oct 2021 om 18:33
    • Quote van 25 Oct 2021 om 18:01
      Ik snap echt niet dat jullie nu al weer een andere trainer willen.
    Ik zei ook doel bewust uiteindelijk want het is een feit dat zowel streuer als jans er geen 3 jaar meer lopen. Elk jaar dat ze in gaan kan gewoon hun laatste zijn. Ron ontslaan gaat me dan echt te ver en ik bedoelde natuurlijk aan het einde van het seizoen. Want het gegeven is dat ze allebei de leeftijd erna hebben om te willen genieten van de klein kinderen en het leven op zich. Vanuit dat perspectief heb ik het erover. Ontslaan is natuurlijk onzin. Maar @ john w. Je kunt ook overdrijven zeg. Je bent wel echt of alles is positief of het word allemaal negatief. Er zijn meer keuzes op de wereld dan alleen zwart en wit. Het leek mij toch ook logisch over ontslag heb.
  • 25 Oct 2021 om 18:26
    • Quote van 25 Oct 2021 om 17:52
      Enige verschil is de trainers die jij nu op noemt , hebben geen van allen nog een prijs gepakt. Van den Brom heeft dat al wel. Ik zeg ook niet dat hij trainer word en dat hij het moet zijn. Vind dat hij het niet slecht heeft gedaan met vorig jaar Europa League en de Belgische bekerwinst. Maar laten we gewoon eerst kijken wat Jans er de komende wedstrijden van bakt.
    Promotie en/of handhaving met RKC of GAE lijkt mij minstens even sterk als een beker of landstitel bij een club die standaard in de top eindigt. Dan heb ik het nog niet eens over de salarissen van Cocu, Van Bommel of De Boer.
  • 25 Oct 2021 om 18:13
    • Quote van 25 Oct 2021 om 18:00
      Een lachen-met-de-baas figuur is van de Brom. Een hele enge man. Hij wordt meestal vrienden bij een club die bij binnenkamers hoog worden aangeslagen. Als er dan wat mis gaat gefr van de Brom plotseling de schuld aan hen. Dat doet hij al sinds hij als voetballer naar Ajax ging. Enge man dus, des te vreemder dat Streuer hem altijd begeleid heeft.
    Met name het laatste wat je zegt, die gevaar ligt er als de huidige trainer het niet kan bolwerken. De voetballerij bestaat al decennia lang uit netwerken. Dus stel je voor als de TD op die naam komt. Dan moet het ons niet verbazen.
  • 25 Oct 2021 om 18:09
    • Quote van 25 Oct 2021 om 18:01
      Ik snap echt niet dat jullie nu al weer een andere trainer willen.
    Deze personen die een andere trainer willen begrijpen niets van het spelletje voetbal. Fctwente heeft dit seizoen gewoon erg goede wedstrijden gespeeld onder deze trainers. Er is geen enkele reden om de trainers weg te sturen zo dien het gewoon uitstekend mer deze groep spelers . Her enige wat je berijkt met het wegsturen van trainers is onrust extreme onrust bij de club fctwente. En een sportief faillissement met enorme gevolgen. Mer andere woorden het zou volstrekte waanzin zijn om de trainers weg te sturen.
  • 25 Oct 2021 om 18:05
    • Quote van 25 Oct 2021 om 18:01
      Ik snap echt niet dat jullie nu al weer een andere trainer willen.
    Het gaat bij meer om wie hem gaat opvolgen volgend seizoen. Ik verwacht niet dat jans zelf gaat verlengen. Ook moeten ze dat bij twente zelf ook niet willen. Jans is een prima trainer, maar zijn vroeg druk tactiek heb ik zelf al genoeg gezien en is ook wel uitgewerkt. Vooral als twente mee gaat doen in de subtop.
  • 25 Oct 2021 om 18:01
    Ik snap echt niet dat jullie nu al weer een andere trainer willen.
  • 25 Oct 2021 om 18:00
    • Quote van 25 Oct 2021 om 17:52
      Enige verschil is de trainers die jij nu op noemt , hebben geen van allen nog een prijs gepakt. Van den Brom heeft dat al wel. Ik zeg ook niet dat hij trainer word en dat hij het moet zijn. Vind dat hij het niet slecht heeft gedaan met vorig jaar Europa League en de Belgische bekerwinst. Maar laten we gewoon eerst kijken wat Jans er de komende wedstrijden van bakt.
    Een lachen-met-de-baas figuur is van de Brom. Een hele enge man. Hij wordt meestal vrienden bij een club die bij binnenkamers hoog worden aangeslagen. Als er dan wat mis gaat gefr van de Brom plotseling de schuld aan hen. Dat doet hij al sinds hij als voetballer naar Ajax ging. Enge man dus, des te vreemder dat Streuer hem altijd begeleid heeft.
  • 25 Oct 2021 om 17:54
    • Quote van 25 Oct 2021 om 17:52
      Enige verschil is de trainers die jij nu op noemt , hebben geen van allen nog een prijs gepakt. Van den Brom heeft dat al wel. Ik zeg ook niet dat hij trainer word en dat hij het moet zijn. Vind dat hij het niet slecht heeft gedaan met vorig jaar Europa League en de Belgische bekerwinst. Maar laten we gewoon eerst kijken wat Jans er de komende wedstrijden van bakt.
    Frank de boer is ook landskampioen geworden. Je wilt toch niet zeggen dat de boer ook een goede trainer is omdat hij iets gewonnen heeft.
  • 25 Oct 2021 om 17:52
    • Quote van 25 Oct 2021 om 17:43
      Sorry UT dat is van de brom wel. Als je het gaat hebben over eventuele vervangers van Ron uiteindelijk dan moet je bij ultee van wonderen fred grim wim jonk en ulderink mag van mij ook. De van de broms, cocu's en van bommel houden hier ook geen stand en het zijn alle drie werkelijk waar waardeloze coaches.
    Enige verschil is de trainers die jij nu op noemt , hebben geen van allen nog een prijs gepakt. Van den Brom heeft dat al wel. Ik zeg ook niet dat hij trainer word en dat hij het moet zijn. Vind dat hij het niet slecht heeft gedaan met vorig jaar Europa League en de Belgische bekerwinst. Maar laten we gewoon eerst kijken wat Jans er de komende wedstrijden van bakt.
  • 25 Oct 2021 om 17:51
    • Quote van 25 Oct 2021 om 17:43
      Sorry UT dat is van de brom wel. Als je het gaat hebben over eventuele vervangers van Ron uiteindelijk dan moet je bij ultee van wonderen fred grim wim jonk en ulderink mag van mij ook. De van de broms, cocu's en van bommel houden hier ook geen stand en het zijn alle drie werkelijk waar waardeloze coaches.
    De enigste trainers die ik jans graag zie opvolgen zijn wim jonk, fred grim en henk ten cate. Maar het is wat jij al zeg. Een van bommel en een van de brom nooit aan beginnen.
  • 25 Oct 2021 om 17:43
    • Quote van 25 Oct 2021 om 17:04
      Zo slecht is die niet als je een Belgische beker wint en je werd vorig jaar op onderlinge resultaat 2e. Daarbij dit jaar Europa League. Zo slecht als jij doet voorkomen is die echt niet.
    Sorry UT dat is van de brom wel. Als je het gaat hebben over eventuele vervangers van Ron uiteindelijk dan moet je bij ultee van wonderen fred grim wim jonk en ulderink mag van mij ook. De van de broms, cocu's en van bommel houden hier ook geen stand en het zijn alle drie werkelijk waar waardeloze coaches.
  • 25 Oct 2021 om 17:11
    • Quote van 25 Oct 2021 om 17:04
      Zo slecht is die niet als je een Belgische beker wint en je werd vorig jaar op onderlinge resultaat 2e. Daarbij dit jaar Europa League. Zo slecht als jij doet voorkomen is die echt niet.
    Hij is bijna overal uitgekotst waar hij trainer was. Bij az waren ze blij dat hij weg was. Bij Utrecht ook. Anderlecht en Bij genk willen ze ook al van hem af. Kortom waardeloze trainer.
  • 25 Oct 2021 om 17:04
    • Quote van 25 Oct 2021 om 16:57
      Haha van de brom. Bijna een slechtere trainer kan je niet hebben.
    Zo slecht is die niet als je een Belgische beker wint en je werd vorig jaar op onderlinge resultaat 2e. Daarbij dit jaar Europa League. Zo slecht als jij doet voorkomen is die echt niet.
  • 25 Oct 2021 om 17:04
    • Quote van 25 Oct 2021 om 16:57
      Haha van de brom. Bijna een slechtere trainer kan je niet hebben.
    Zo slecht is die niet als je een Belgische beker wint en je werd vorig jaar op onderlinge resultaat 2e. Daarbij dit jaar Europa League. Zo slecht als jij doet voorkomen is die echt niet.
  • 25 Oct 2021 om 16:57
    • Quote van 25 Oct 2021 om 16:51
      Off-topic Van de Brom ook weg bij Genk. Had wel de Belgische beker vorig jaar gewonnen en Europa League afgedwongen.
    Haha van de brom. Bijna een slechtere trainer kan je niet hebben.
  • 25 Oct 2021 om 16:51
    • Quote van 25 Oct 2021 om 16:25
      Jans trainer verplaatsen naar onder 21. Henk ten Cate hoofdtrainer?
    Off-topic Van de Brom ook weg bij Genk. Had wel de Belgische beker vorig jaar gewonnen en Europa League afgedwongen.
  • 25 Oct 2021 om 16:39
    • Quote van 25 Oct 2021 om 16:14
      Verwacht ook dat ze dat gaan doen. Heb er geen best gevoel bij deze derby.
    We pakken ze bij de strot. 4-0
  • 25 Oct 2021 om 16:25
    Jans trainer verplaatsen naar onder 21. Henk ten Cate hoofdtrainer?
  • 25 Oct 2021 om 16:14
    Verwacht ook dat ze dat gaan doen. Heb er geen best gevoel bij deze derby.
Sunday 5 December 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›