Ten Voorde: ''Hij moet spelen, maar dat vinden wij al weken''

12
Ten Voorde: ''Hij moet spelen, maar dat vinden wij al weken''

Virgil Misidjan bewees dit seizoen al meerdere keren zijn waarde als invaller voor FC Twente. De vleugelaanvaller, die scoorde tegen NEC, hoopt echter een basisplek te bemachtigen.

"Misidjan moet wel spelen, maar dat vinden wij eigenlijk al weken", vindt clubwatcher Leon ten Voorde bij De Ballen Verstand. "Hij brengt ook wat avontuurlijks, wat er bij FC Twente nog aan ontbreekt. FC Twente dwingt vanuit open spel gewoon te weinig af."

"We hopen met z'n allen dat ze die stap gaan zetten, maar ze hebben de punten tot dusver vaak wel gepakt tegen de betere ploegen thuis vanuit de reactie", vervolgt de journalist. "Je moet nu ook de vertaalslag maken naar de mindere broeders."

12 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 27 Oct 2021 om 18:00
    • Quote van 27 Oct 2021 om 09:46
      Diek zoveel domme kaarten pakt zerrouki niet. Maar als kamphuis zo partijdig fluit en je geeft zerrouki z'n 2e gele kaart omdat hij de bal boos op de grond stuiterde dan ben je echt een dikke droeftoeter en zijn eerste gele kaart deed zerrouki zelfs helemaal niks. Vervolgens gebeuren een paar overtredingen op onder andere zerrouki waar totaal niet gefloten word en bij elke windvlaag aan de kant van Willem 2 wel. Dan is de frustratie gewoon heel logisch en bij die 2e gele kaart als zerrouki nu de bal 40 meter schopt kan ik het me voorstellen. Daarvoor had hij dus 2(volgens mij) gele kaarten wat op zich dus wel mee valt.
    Die eerste 2 kaarten waren ook gewoon niet handig en overbodig. Natuurlijk was Kamphuis belachelijk bezig. Ik zeg alleen maar dat Zerrouki slimmer moet worden. Natuurlijk mag hij met het mes tussen de tanden spelen en de scheidsrechter proberen te beïnvloeden. Daarin kan hij echt nog veel slimmer worden en veel van Brama leren.
  • 27 Oct 2021 om 17:31
    • Quote van 27 Oct 2021 om 16:59
      Dat bedoelde ik precies en wat Thai Tukker aangeeft zullen ook wel de regels zijn, maar er bestaat ook nog zoiets als jurisprudentie.
    De jurisprudentie van de knvb is op dit vlak heel duidelijk: een gele kaart, of in dit geval 2xgeel, blijft altijd staan. Hoe onterecht ook. De menselijke maat ontbreekt namelijk volledig in Zeist. Een bond met ballen had uit eigen beweging de schorsing teruggedraaid en Kamphuis geschorst.
  • 27 Oct 2021 om 16:59
    • Quote van 27 Oct 2021 om 11:36
      Dat ik ook wat ket bedoelde denk ik. Althans zo interpreteerde ik het. Daar zou een verandering van protocol ook geen slecht idee zijn. Je moet 2 van zulke gele kaarten ook kunnen aanvechten vind ik en heb vaker van die belachelijke gele kaarten gezien. Maar als ze onterecht zijn zou je ook een gele kaart moeten kunnen kwijtschelden of er tegen in beroep gaan.
    Dat bedoelde ik precies en wat Thai Tukker aangeeft zullen ook wel de regels zijn, maar er bestaat ook nog zoiets als jurisprudentie.
  • 27 Oct 2021 om 12:16
    • Quote van 27 Oct 2021 om 11:36
      Dat ik ook wat ket bedoelde denk ik. Althans zo interpreteerde ik het. Daar zou een verandering van protocol ook geen slecht idee zijn. Je moet 2 van zulke gele kaarten ook kunnen aanvechten vind ik en heb vaker van die belachelijke gele kaarten gezien. Maar als ze onterecht zijn zou je ook een gele kaart moeten kunnen kwijtschelden of er tegen in beroep gaan.
    Ik interpreteer het anders maar misschien heb je gelijk.
  • 27 Oct 2021 om 11:36
    • Quote van 27 Oct 2021 om 11:10
      Volgens mij kan dat niet. Tegen een directe rode kaart kun je in beroep gaan maar tegen 2x geel kan dat niet. Ik heb wel gezien dat een directe rode kaart kwijtgescholden wordt maar een gele heb ik nog nooit gezien. Anders was Twente ook gegarandeerd wel in beroep gegaan tegen de schorsing van Zerrouki.
    Dat ik ook wat ket bedoelde denk ik. Althans zo interpreteerde ik het. Daar zou een verandering van protocol ook geen slecht idee zijn. Je moet 2 van zulke gele kaarten ook kunnen aanvechten vind ik en heb vaker van die belachelijke gele kaarten gezien. Maar als ze onterecht zijn zou je ook een gele kaart moeten kunnen kwijtschelden of er tegen in beroep gaan.
  • 27 Oct 2021 om 11:10
    • Quote van 27 Oct 2021 om 10:25
      Kamphuis droevig, maar nog triester is het dan bij de tuchtcommissie. Dat ze 2x geel niet omzetten in 1 gele en hem niet schorsen. Dat zijn de grootste schijtbakken daar.
    Volgens mij kan dat niet. Tegen een directe rode kaart kun je in beroep gaan maar tegen 2x geel kan dat niet. Ik heb wel gezien dat een directe rode kaart kwijtgescholden wordt maar een gele heb ik nog nooit gezien. Anders was Twente ook gegarandeerd wel in beroep gegaan tegen de schorsing van Zerrouki.
  • 27 Oct 2021 om 11:00
    • Quote van 27 Oct 2021 om 10:25
      Kamphuis droevig, maar nog triester is het dan bij de tuchtcommissie. Dat ze 2x geel niet omzetten in 1 gele en hem niet schorsen. Dat zijn de grootste schijtbakken daar.
    Eens ket.
  • 27 Oct 2021 om 11:00
    • Quote van 27 Oct 2021 om 10:20
      Zerrouki is wel een speler die net op het randje speelt. Maar zo'n speler heb je eigenlijk in elke selectie wel nodig. Dan loop je wel vaker tegen een gele kaart aan. Maar die 2 gele kaarten waren idd wel onterecht.
    Klopt. Maar afgelopen heeft die ook niet vaak geel gehad dus hij doet het schijnbaar wel slim hahaha.
  • 27 Oct 2021 om 10:25
    • Quote van 27 Oct 2021 om 09:46
      Diek zoveel domme kaarten pakt zerrouki niet. Maar als kamphuis zo partijdig fluit en je geeft zerrouki z'n 2e gele kaart omdat hij de bal boos op de grond stuiterde dan ben je echt een dikke droeftoeter en zijn eerste gele kaart deed zerrouki zelfs helemaal niks. Vervolgens gebeuren een paar overtredingen op onder andere zerrouki waar totaal niet gefloten word en bij elke windvlaag aan de kant van Willem 2 wel. Dan is de frustratie gewoon heel logisch en bij die 2e gele kaart als zerrouki nu de bal 40 meter schopt kan ik het me voorstellen. Daarvoor had hij dus 2(volgens mij) gele kaarten wat op zich dus wel mee valt.
    Kamphuis droevig, maar nog triester is het dan bij de tuchtcommissie. Dat ze 2x geel niet omzetten in 1 gele en hem niet schorsen. Dat zijn de grootste schijtbakken daar.
  • 27 Oct 2021 om 10:20
    • Quote van 27 Oct 2021 om 09:46
      Diek zoveel domme kaarten pakt zerrouki niet. Maar als kamphuis zo partijdig fluit en je geeft zerrouki z'n 2e gele kaart omdat hij de bal boos op de grond stuiterde dan ben je echt een dikke droeftoeter en zijn eerste gele kaart deed zerrouki zelfs helemaal niks. Vervolgens gebeuren een paar overtredingen op onder andere zerrouki waar totaal niet gefloten word en bij elke windvlaag aan de kant van Willem 2 wel. Dan is de frustratie gewoon heel logisch en bij die 2e gele kaart als zerrouki nu de bal 40 meter schopt kan ik het me voorstellen. Daarvoor had hij dus 2(volgens mij) gele kaarten wat op zich dus wel mee valt.
    Zerrouki is wel een speler die net op het randje speelt. Maar zo'n speler heb je eigenlijk in elke selectie wel nodig. Dan loop je wel vaker tegen een gele kaart aan. Maar die 2 gele kaarten waren idd wel onterecht.
  • 27 Oct 2021 om 09:46
    • Quote van 27 Oct 2021 om 09:32
      Makkelijk proberen scoren door Leon. Feitelijk ook gewoon onjuist. Een aantal wedstrijden hebben we gewoon het spel gemaakt en niet alleen vanuit de reactie gewonnen. Probleem was gewoon het ontbreken van Brama en Zerrouki. En Vlap en RvW brengen nog te weinig. Brama en Zerrouki zijn weer terug. Zerrouki moet echt gaan leren minder kaarten te pakken. Hij krijgt teveel domme kaarten. Hij moet leren hoe Brama dat spelletje speelt met de scheids. Vlap en RvW langzaamaan vervangen door Ugalde en Rots. Misidjan moet toch gaan spelen vanaf links. Kunnen Cleonise en Limnios voor de rechterkant gaan knokken. Denk dat Limnios vanaf rechts ook nog eens veel beter tot z'n recht komt. Dan heb je rechts Limnios die het breed houd en een goede voorzet heeft en links Misidjan die graag de actie maakt.
    Diek zoveel domme kaarten pakt zerrouki niet. Maar als kamphuis zo partijdig fluit en je geeft zerrouki z'n 2e gele kaart omdat hij de bal boos op de grond stuiterde dan ben je echt een dikke droeftoeter en zijn eerste gele kaart deed zerrouki zelfs helemaal niks. Vervolgens gebeuren een paar overtredingen op onder andere zerrouki waar totaal niet gefloten word en bij elke windvlaag aan de kant van Willem 2 wel. Dan is de frustratie gewoon heel logisch en bij die 2e gele kaart als zerrouki nu de bal 40 meter schopt kan ik het me voorstellen. Daarvoor had hij dus 2(volgens mij) gele kaarten wat op zich dus wel mee valt.
  • 27 Oct 2021 om 09:32
    Makkelijk proberen scoren door Leon. Feitelijk ook gewoon onjuist. Een aantal wedstrijden hebben we gewoon het spel gemaakt en niet alleen vanuit de reactie gewonnen. Probleem was gewoon het ontbreken van Brama en Zerrouki. En Vlap en RvW brengen nog te weinig. Brama en Zerrouki zijn weer terug. Zerrouki moet echt gaan leren minder kaarten te pakken. Hij krijgt teveel domme kaarten. Hij moet leren hoe Brama dat spelletje speelt met de scheids. Vlap en RvW langzaamaan vervangen door Ugalde en Rots. Misidjan moet toch gaan spelen vanaf links. Kunnen Cleonise en Limnios voor de rechterkant gaan knokken. Denk dat Limnios vanaf rechts ook nog eens veel beter tot z'n recht komt. Dan heb je rechts Limnios die het breed houd en een goede voorzet heeft en links Misidjan die graag de actie maakt.
Sunday 5 December 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›