MATCHDAY: FC Twente met Vlap op de bank tegen Sparta Rotterdam

158
MATCHDAY: FC Twente met Vlap op de bank tegen Sparta Rotterdam

FC Twente speelt vanavond de belangrijke uitwedstrijd tegen Sparta Rotterdam. Om kwart voor zeven wordt er afgetrapt in Rotterdam.

Bij een overwinning blijven de Tukkers prima meedraaien in de subtop van de Eredivisie. In de verdediging zien we dat Jayden Oosterwolde vandaag in de basis staat, ook Giovanni Troupée mag weer beginnen als rechtsback.

Wout Brama krijgt op het middenveld de voorkeur. Ramiz Zerrouki schuift een linie op en is geposteerd als de meest aanvallende middenvelder, terwijl Michel Vlap op de bank begint. In de aanval zijn er geen wijzigingen.

Opstelling FC Twente: Unnerstall, Troupée, Hilgers, Pröpper, Oosterwolde, Sadílek, Brama, Zerrouki, Rots, Limnios en Van Wolfswinkel

158 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Nov 2021 om 14:13
    • Quote van 21 Nov 2021 om 10:33
      Als spits moet je ook aanvoer krijgen. Rots is na een goed begin, nu toch wat aan het wegzakken, niet raar voor een jongeling. Limnios werkt erg hard, maar vind ik matig creatief en offensief rendement zeer laag. Daar sta je dan als spits tussen te zwoegen. Verwacht toch dat zeker Cerny en eventueel Misidjan komende tijd meer zullen gaan spelen waardoor van Wolfswinkel ook meer mogelijkheden krijgt.
    Dat is waar, al heb je complete spitsen die hun eigen kans kunnen creëren. Ook toen het goed liep, heeft hij niet veel gescoord. Voetbal is in de basis heel simpel, wordt vaak te moeilijk gemaakt. We hebben nooit de illusie gehad dat we de titel zouden pakken, wat dat betreft staan we er goed voor. Je moet buitenspelers hebben die in dienst van de spits spelen en wanneer mogelijk voor eigen kans gaan. Kansen creëren is momenteel ook erg matig. Gelukkig wel drie punten meegenomen.
  • 21 Nov 2021 om 11:18
    • Quote van 21 Nov 2021 om 10:33
      Als spits moet je ook aanvoer krijgen. Rots is na een goed begin, nu toch wat aan het wegzakken, niet raar voor een jongeling. Limnios werkt erg hard, maar vind ik matig creatief en offensief rendement zeer laag. Daar sta je dan als spits tussen te zwoegen. Verwacht toch dat zeker Cerny en eventueel Misidjan komende tijd meer zullen gaan spelen waardoor van Wolfswinkel ook meer mogelijkheden krijgt.
    Ik snap die schreeuw om misidjan echt niet. In oefenpotten is die totaal onzichtbaar. Valt een paar keer goed in en ook ene paar keer niet. Staat die basis laat die ook weinig zien. Als er al eens een verandering in de basis moet plaats vinden zou van wolfswinkel eruit moeten. Die werkt gewoon weer 3 kansen omzeep en de grootste was die voorzet van rots. Ulgalde. Het gebeurt ricky te vaak dat die kansen gewoon niet af maakt.
  • 21 Nov 2021 om 10:33
    • Quote van 21 Nov 2021 om 04:59
      Van van Wolfswinkel zeker veel meer verwacht, hij brengt erg weinig. Denk dat elke andere optie die we hebben voor de spits meer veld goals had opgeleverd. Wellicht dat hij beter rendeert met Cerney erbij. Tot nu toe is het aanvallend allemaal nog niet heel hoogstaand bij Twente. We mogen blij zijn met Ünnerstall anders hadden we meer goals tegen gekregen. Het is allemaal niet om over naar huis te schrijven, terwijl we een tijdje heel behoorlijk hebben gespeeld. De ploeg moet en kán veel beter. Gelukkig staan we er qua stand goed voor, al had dat veel beter kunnen zijn.
    Als spits moet je ook aanvoer krijgen. Rots is na een goed begin, nu toch wat aan het wegzakken, niet raar voor een jongeling. Limnios werkt erg hard, maar vind ik matig creatief en offensief rendement zeer laag. Daar sta je dan als spits tussen te zwoegen. Verwacht toch dat zeker Cerny en eventueel Misidjan komende tijd meer zullen gaan spelen waardoor van Wolfswinkel ook meer mogelijkheden krijgt.
  • 21 Nov 2021 om 05:48
    • Quote van 21 Nov 2021 om 04:59
      Van van Wolfswinkel zeker veel meer verwacht, hij brengt erg weinig. Denk dat elke andere optie die we hebben voor de spits meer veld goals had opgeleverd. Wellicht dat hij beter rendeert met Cerney erbij. Tot nu toe is het aanvallend allemaal nog niet heel hoogstaand bij Twente. We mogen blij zijn met Ünnerstall anders hadden we meer goals tegen gekregen. Het is allemaal niet om over naar huis te schrijven, terwijl we een tijdje heel behoorlijk hebben gespeeld. De ploeg moet en kán veel beter. Gelukkig staan we er qua stand goed voor, al had dat veel beter kunnen zijn.
    Eens.
  • 21 Nov 2021 om 04:59
    • Quote van 20 Nov 2021 om 22:32
      Hij begon in de eerste helft wel goed. Maar misidjan en ook cleonise laten zich ook niet zien in oefenwedstrijden dus op basis waarvan ? Misidjan valt vaak wel goed in en ook dat niet eens altijd. Maar als hij dan basis(2x) dan laat die zich ook amper tot niet zien en meeverdedigen deed die niet. Cleonise heeft of krijgt nog weinig kansen dus ja daar kun je nog wat van vinden. Misidjan was ik heel blij mee toen die kwam. Maar die laat zich ook ontzettend weinig zien veel te weinig eigenlijk en grossiert in bal verlies wat ik ervan heb gezien. Had van hem net als van wolfswinkel en vlap toch wat meer verwacht.
    Van van Wolfswinkel zeker veel meer verwacht, hij brengt erg weinig. Denk dat elke andere optie die we hebben voor de spits meer veld goals had opgeleverd. Wellicht dat hij beter rendeert met Cerney erbij. Tot nu toe is het aanvallend allemaal nog niet heel hoogstaand bij Twente. We mogen blij zijn met Ünnerstall anders hadden we meer goals tegen gekregen. Het is allemaal niet om over naar huis te schrijven, terwijl we een tijdje heel behoorlijk hebben gespeeld. De ploeg moet en kán veel beter. Gelukkig staan we er qua stand goed voor, al had dat veel beter kunnen zijn.
  • 20 Nov 2021 om 23:39
    Bagger partij, voetbal leek nergens op maar blij met de drie punten. Stropige tering bende, het lijkt het Nederlands elftal wel al met al. Ook niet om aan te gluren.
  • 20 Nov 2021 om 22:32
    • Quote van 20 Nov 2021 om 22:09
      Ook Rots mag er wel eens afgehaald worden,krijg toch een beetje de vieze smaak van vriendjes politiek in de bek want gooi Cleonese of Misijan er gewoon is een hele wedstrijd in . Want vind Rots na een prima start niet zo best meer de laatste tijd dus vind dat die andere jongens een kans verdienen.
    Hij begon in de eerste helft wel goed. Maar misidjan en ook cleonise laten zich ook niet zien in oefenwedstrijden dus op basis waarvan ? Misidjan valt vaak wel goed in en ook dat niet eens altijd. Maar als hij dan basis(2x) dan laat die zich ook amper tot niet zien en meeverdedigen deed die niet. Cleonise heeft of krijgt nog weinig kansen dus ja daar kun je nog wat van vinden. Misidjan was ik heel blij mee toen die kwam. Maar die laat zich ook ontzettend weinig zien veel te weinig eigenlijk en grossiert in bal verlies wat ik ervan heb gezien. Had van hem net als van wolfswinkel en vlap toch wat meer verwacht.
  • 20 Nov 2021 om 22:09
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:22
      Geldt ook voor Vlap. Brengen veel te weinig samen.
    Ook Rots mag er wel eens afgehaald worden,krijg toch een beetje de vieze smaak van vriendjes politiek in de bek want gooi Cleonese of Misijan er gewoon is een hele wedstrijd in . Want vind Rots na een prima start niet zo best meer de laatste tijd dus vind dat die andere jongens een kans verdienen.
  • 20 Nov 2021 om 21:59
    Jammer dat AZ nog een punt heeft gehaald
  • 20 Nov 2021 om 21:38
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:56
      Precies. Sparta speelt eerst voor de 0-0 en gaan pas op het laatst kijken of er wat te halen valt. Pure counter elftal. Lijkt maurice steijn wel toen met vvv in de eredivisie. Echt VERSCRHIKKELIJK. Des te mooier de drie punter en de whisky smaakt me gelijk een stuk beter haha. Proost kerel.
    Steyn met VVV vond ik niet zo'n probleem. Daar zat tenminste een idee achter.
  • 20 Nov 2021 om 21:16
    Hahaha what the fuck was blaswich aan het doen dan?
  • 20 Nov 2021 om 21:12
    • Quote van 20 Nov 2021 om 21:09
      in Almelo op 't erf staken ze
    Met het liedje van de heideroosjes. Ze smelten de paas haas. Iets aan passen en zingen ze smelten het kunstgras.
  • 20 Nov 2021 om 21:09
    in Almelo op 't erf staken ze
  • 20 Nov 2021 om 21:08
    sukkels eerste klas
  • 20 Nov 2021 om 21:07
    gaat lekker in almelo
  • 20 Nov 2021 om 21:05
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:55
      duidelijk is dat Zerrouki dat ook niet is..
    Nee die maak je alleen maar kapot op 10. Lekker op 8 dan een keer poeieren van afstand. Kijk een brede selectie betekend dat je een keer op de bank komt. Dus hij moet gewoon durven kiezen. Tegen de toppers kun je natuurlijk wel met deze 3 spelen.
  • 20 Nov 2021 om 21:02
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:52
      Vanavond een goed leidende scheidsrechter en var de wakker is
    Nou een gelukkig gegeven pingel maar wel eindelijk de scheidsrechter eens mee.
  • 20 Nov 2021 om 20:56
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:53
      Precies was niet best maar Sparta speelde anti voetbal dus terecht. Proost!
    Precies. Sparta speelt eerst voor de 0-0 en gaan pas op het laatst kijken of er wat te halen valt. Pure counter elftal. Lijkt maurice steijn wel toen met vvv in de eredivisie. Echt VERSCRHIKKELIJK. Des te mooier de drie punter en de whisky smaakt me gelijk een stuk beter haha. Proost kerel.
  • 20 Nov 2021 om 20:55
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:53
      Auassar van Sparta gaf wel toe dat ze zoals zij speelden niet verdienden om te winnen..
    Klopt. Afbraakvoetbal, op een kleine fase net na rust na. Mede daardoor had FCT ook moeite om er doorheen te spelen.
  • 20 Nov 2021 om 20:55
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:51
      Hij heeft een creatieve speler om zich heen nodig. Als Twente met 3 controleurs speelt moet je gewoon een creative spits brengen. Hij staat gewoon op een eiland. Dat aannemen en doorspelen komt omdat er een gat ligt voor de 16 omdat de middenvelders te verdedigend denken. Verder zal een een def mid van nature niet snel in en rond de 16 gaan lopen waardoor je bij een voorzet eigenlijk alleen vw hebt en een vleugel. Voordeel is wel dat je nu weinig weg geeft.
    duidelijk is dat Zerrouki dat ook niet is..
  • 20 Nov 2021 om 20:53
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:37
      Hahahaha tijd rekken als the motherfucker. 3 super belangerijke punten. Bij al de nodige middelen. Dan maar fucking lelijk.
    Precies was niet best maar Sparta speelde anti voetbal dus terecht. Proost!
  • 20 Nov 2021 om 20:53
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:48
      Waar de bal is maakt niet uit, als hij maar in het spel is.
    Auassar van Sparta gaf wel toe dat ze zoals zij speelden niet verdienden om te winnen..
  • 20 Nov 2021 om 20:52
    Vanavond een goed leidende scheidsrechter en var de wakker is
  • 20 Nov 2021 om 20:51
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:46
      Van Wolfswinkel had het moeilijk, maar speelt ontzettend slim, bal vasthouden, veel meters maken, toch gescoord. Jammer dat jij niet het vermogen hebt om dat te zien.
    Hij heeft een creatieve speler om zich heen nodig. Als Twente met 3 controleurs speelt moet je gewoon een creative spits brengen. Hij staat gewoon op een eiland. Dat aannemen en doorspelen komt omdat er een gat ligt voor de 16 omdat de middenvelders te verdedigend denken. Verder zal een een def mid van nature niet snel in en rond de 16 gaan lopen waardoor je bij een voorzet eigenlijk alleen vw hebt en een vleugel. Voordeel is wel dat je nu weinig weg geeft.
  • 20 Nov 2021 om 20:51
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:47
      zo'n overtreding binnen de 16 ook al is er geen bal in de buurt is een penalty...duidelijk..
    Helemaal juist
  • 20 Nov 2021 om 20:48
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:47
      zo'n overtreding binnen de 16 ook al is er geen bal in de buurt is een penalty...duidelijk..
    Waar de bal is maakt niet uit, als hij maar in het spel is.
  • 20 Nov 2021 om 20:47
    zo'n overtreding binnen de 16 ook al is er geen bal in de buurt is een penalty...duidelijk..
  • 20 Nov 2021 om 20:47
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:30
      Ik noem dit niet echt voordeel. Is gewoon een duidelijke penalty. Scheids fluit overigens gewoon prima.
    Zonder VAR had je hem niet gehad. Duidelijke overtreding binnen de 16 met de bal in het spel, maar een (veld)scheidsrechter beoordeelt dit niet zo.
  • 20 Nov 2021 om 20:46
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:20
      Dat van wolfswinkel ieders week wordt opgesteld. Jans stront in de ogen.....
    Van Wolfswinkel had het moeilijk, maar speelt ontzettend slim, bal vasthouden, veel meters maken, toch gescoord. Jammer dat jij niet het vermogen hebt om dat te zien.
  • 20 Nov 2021 om 20:44
    3 punten, inpakken en wegwezen.
  • 20 Nov 2021 om 20:42
    Verdiende overwinning met een terechte strafschop voor onbenullig inkomen van de verdediger van sparta. Degelijk voetbal van fctwente nauwelijks iets weggeven wat kansen en mogelijkheden gecreëerd. Pluspunt cerny heeft minuten gemaakt
  • 20 Nov 2021 om 20:40
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:38
      toch maar mooi in the pocket ..3 pnt..
    Verdiend is dit ook wel. Het voetbal heeft gewonnen.
  • 20 Nov 2021 om 20:38
    Mooi. Proost!
  • 20 Nov 2021 om 20:38
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:30
      Ik noem dit niet echt voordeel. Is gewoon een duidelijke penalty. Scheids fluit overigens gewoon prima.
    toch maar mooi in the pocket ..3 pnt..
  • 20 Nov 2021 om 20:37
    Yesss 3pt
  • 20 Nov 2021 om 20:37
    Hahahaha tijd rekken als the motherfucker. 3 super belangerijke punten. Bij al de nodige middelen. Dan maar fucking lelijk.
  • 20 Nov 2021 om 20:35
    Troupee speelt vandaag wederom een goede wedstrijd.
  • 20 Nov 2021 om 20:32
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:26
      Jans jans Jans waarom nu cerny brengen op dat kunstgras veld
    Dat is wat Cerny wil. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
  • 20 Nov 2021 om 20:32
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:26
      Jans jans Jans waarom nu cerny brengen op dat kunstgras veld
    Dat is wat Cerny wil. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
  • 20 Nov 2021 om 20:32
    Sparta creeert niks. Maar wij moeten dit sneller kunnen afmaken. Er zit echt te weinig voetbal in het elftal. Geen idee achter het spel
  • 20 Nov 2021 om 20:32
    Elleboog,gewoon rood,vuile smeerlap
  • 20 Nov 2021 om 20:31
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Heel belangrijke punten!
  • 20 Nov 2021 om 20:30
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:28
      Eindelijk hebben we een keer voordeel van die ShoarmaTurk
    Ik noem dit niet echt voordeel. Is gewoon een duidelijke penalty. Scheids fluit overigens gewoon prima.
  • 20 Nov 2021 om 20:29
    Ondanks dat vlap nog te weinig scoort brengt hij wel steeds voetbal bij Twente
  • 20 Nov 2021 om 20:28
    Eindelijk hebben we een keer voordeel van die ShoarmaTurk
  • 20 Nov 2021 om 20:27
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:26
      Jans jans Jans waarom nu cerny brengen op dat kunstgras veld
    Had ik ook niet gedaan.
  • 20 Nov 2021 om 20:26
    Jans jans Jans waarom nu cerny brengen op dat kunstgras veld
  • 20 Nov 2021 om 20:26
    Yes, ?erný!!
  • 20 Nov 2021 om 20:26
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:25
      Ben ik niet met je eens. Hij was veel en veel te laat. Houd ook totaal niet in na het schot. Dat maakt deze reglementair prima te verantwoorden.
    Zal vast reglementair kloppen. Bal was echter al geschoten dus een cadeautje van Sparta aan ons.
  • 20 Nov 2021 om 20:26
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:23
      Nu maakt wolfje de goal...
    Brengen nog steeds te weinig. Routeniers die minder voetballen dan de jeugd (Zerrouki, Hilgers, etc.)
  • 20 Nov 2021 om 20:25
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:20
      Dat van wolfswinkel ieders week wordt opgesteld. Jans stront in de ogen.....
    Oeps
  • 20 Nov 2021 om 20:25
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:23
      Sinterklaas kapoentje
    Ben ik niet met je eens. Hij was veel en veel te laat. Houd ook totaal niet in na het schot. Dat maakt deze reglementair prima te verantwoorden.
  • 20 Nov 2021 om 20:25
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:24
      Goallll
    nu wordt het opener ..Sparta wil scoren ..
  • 20 Nov 2021 om 20:25
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:20
      Dat van wolfswinkel ieders week wordt opgesteld. Jans stront in de ogen.....
    WAT?
  • 20 Nov 2021 om 20:25
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:24
      Zeg dat wel
    Bij nader inzien, mooi in de hoek, onhoudbaar
  • 20 Nov 2021 om 20:25
    CERNY HELD
  • 20 Nov 2021 om 20:25
    Verdiend!
  • 20 Nov 2021 om 20:24
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:24
      Pfff
    Zeg dat wel
  • 20 Nov 2021 om 20:24
    Pfff
  • 20 Nov 2021 om 20:24
    Goallll
  • 20 Nov 2021 om 20:23
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:22
      Geldt ook voor Vlap. Brengen veel te weinig samen.
    Nu maakt wolfje de goal...
  • 20 Nov 2021 om 20:23
    Sinterklaas kapoentje
  • 20 Nov 2021 om 20:22
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:20
      Dat van wolfswinkel ieders week wordt opgesteld. Jans stront in de ogen.....
    Geldt ook voor Vlap. Brengen veel te weinig samen.
  • 20 Nov 2021 om 20:22
    Pingel krijgen ze niet...toch wel
  • 20 Nov 2021 om 20:21
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:20
      Cadeautje?
    Sinterklaas
  • 20 Nov 2021 om 20:21
    Dit Sparta moet je als Twente gewoon kapot kunnen spelen. Het lijkt wel of ik naar de amateurs zit te kijken. V Wolfswinkel voorop met z’n geschutter.
  • 20 Nov 2021 om 20:21
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:20
      Is toch een penalty
    Zuiver.
  • 20 Nov 2021 om 20:20
    Cadeautje?
  • 20 Nov 2021 om 20:20
    Dat van wolfswinkel ieders week wordt opgesteld. Jans stront in de ogen.....
  • 20 Nov 2021 om 20:20
    Is toch een penalty
  • 20 Nov 2021 om 20:20
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:17
      Rots eruit en cleonese of Misijan erin wat dat is met Rots weet ik niet al schopt hij geen deuk in pakje boter hij blijft staan dat snap ik niet.
    Hij begon prima. Maar de tank lijkt leeg bij hem.
  • 20 Nov 2021 om 20:19
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:17
      Ja cerny en ulgalde. Limnios mag wel blijven staan om mij. Maar waarom vlap gebacht word snap ik dan weer minder.
    Aub geen risico nemen met cerny
  • 20 Nov 2021 om 20:17
    Risico's nemen
  • 20 Nov 2021 om 20:17
    Lijkt wel of ze al blij zijn met een gelijkspel
  • 20 Nov 2021 om 20:17
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:13
      Jullie zijn inmiddels toch wel met mee eens dat de hele voorroede gewisseld moet worden?
    Ja cerny en ulgalde. Limnios mag wel blijven staan om mij. Maar waarom vlap gebacht word snap ik dan weer minder.
  • 20 Nov 2021 om 20:17
    Rots eruit en cleonese of Misijan erin wat dat is met Rots weet ik niet al schopt hij geen deuk in pakje boter hij blijft staan dat snap ik niet.
  • 20 Nov 2021 om 20:17
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:14
      Ik vindt die Griek aardig sterk spelen. Veroverd zelfs ballen op middenveld. Dat voor een vleugel.
    Klopt enige speler met een 7
  • 20 Nov 2021 om 20:16
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:16
      Vindt vandaag alleen Limnios met dreiging.. De rest wederom teleurstellend!
    Vind Sadilek prima; hardwerkende speler
  • 20 Nov 2021 om 20:16
    Waar blijven de wissels
  • 20 Nov 2021 om 20:16
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:13
      Jullie zijn inmiddels toch wel met mee eens dat de hele voorroede gewisseld moet worden?
    Vindt vandaag alleen Limnios met dreiging.. De rest wederom teleurstellend!
  • 20 Nov 2021 om 20:15
    Geen eens een normale hoekschop kunnen nemen.
  • 20 Nov 2021 om 20:14
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:13
      Jullie zijn inmiddels toch wel met mee eens dat de hele voorroede gewisseld moet worden?
    Ik vindt die Griek aardig sterk spelen. Veroverd zelfs ballen op middenveld. Dat voor een vleugel.
  • 20 Nov 2021 om 20:14
    Sparta zit er een beetje doorheen.. kom op Twente...
  • 20 Nov 2021 om 20:14
    Gaat een 0-0 wedstrijd worden.
  • 20 Nov 2021 om 20:13
    Jullie zijn inmiddels toch wel met mee eens dat de hele voorroede gewisseld moet worden?
  • 20 Nov 2021 om 20:13
    Ugalde voor Troupee. Oosterwolde op Emegha. 1 op 1 achterin. Voor die 3 punten.
  • 20 Nov 2021 om 20:13
    Rots er uit mislukt alles hup wisselen Jans.
  • 20 Nov 2021 om 20:11
    Ugalde erin nu
  • 20 Nov 2021 om 20:11
    Hotsklotsbegoniavoetbal. Zit nauwelijks lijn in. Keukenkastdivisie niveau
  • 20 Nov 2021 om 20:10
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:07
      Is dit dan de wedstrijd voor Vaclav?
    Tuurlijk niet. Op deze waardeloze kunstgras mat????
  • 20 Nov 2021 om 20:10
    Een punt mogen we tevreden zijn. Meer zit er niet in Dus 532 systeem
  • 20 Nov 2021 om 20:10
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:07
      Is dit dan de wedstrijd voor Vaclav?
    Op kunstgras ?
  • 20 Nov 2021 om 20:07
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:04
      Ik zou die Emegha graag bij Twente op de plek van Ricky zien. Een speler die goed past in het systeem van hoog druk zetten. 18 jaar nog en nu al zo’n snelheid op de eerste meters.
    Serieus?
  • 20 Nov 2021 om 20:07
    Is dit dan de wedstrijd voor Vaclav?
  • 20 Nov 2021 om 20:07
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:06
      Dat zou lekker zijn zeg. Die neemt het hele elftal op sleeptouw.
    Cerny gaat geen speelminuten maken vandaag.
  • 20 Nov 2021 om 20:06
    • Quote van 20 Nov 2021 om 19:57
      Twente is niet goed uit kleedkamer gekomen, missen ook snelheid / diepgang voor in. Cerny maar minuten laten maken?
    Dat zou lekker zijn zeg. Die neemt het hele elftal op sleeptouw.
  • 20 Nov 2021 om 20:06
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:04
      Ik zou die Emegha graag bij Twente op de plek van Ricky zien. Een speler die goed past in het systeem van hoog druk zetten. 18 jaar nog en nu al zo’n snelheid op de eerste meters.
    Haal jij je dubbele post eens weg..wat donders irritant is dat zeg.
  • 20 Nov 2021 om 20:06
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:03
      Maar wie wil je dan? Heb je ulgalde op 10 gezien in de beker? Die was beroerder als vlap. We hebben niet echt een creatieve 10. Maar dat wisten we al.
    Je kan rots proberen die Griek is ook goed in de kleine ruimte. Bij andere clubs wordt er vaak gewisseld met vleugels.
  • 20 Nov 2021 om 20:05
    • Quote van 20 Nov 2021 om 20:04
      Ik zou die Emegha graag bij Twente op de plek van Ricky zien. Een speler die goed past in het systeem van hoog druk zetten. 18 jaar nog en nu al zo’n snelheid op de eerste meters.
    Die kan er echt niks van.
  • 20 Nov 2021 om 20:04
    Ik zou die Emegha graag bij Twente op de plek van Ricky zien. Een speler die goed past in het systeem van hoog druk zetten. 18 jaar nog en nu al zo’n snelheid op de eerste meters.
  • 20 Nov 2021 om 20:04
    Ik zou die Emegha graag bij Twente op de plek van Ricky zien. Een speler die goed past in het systeem van hoog druk zetten. 18 jaar nog en nu al zo’n snelheid op de eerste meters.
  • 20 Nov 2021 om 20:03
    • Quote van 20 Nov 2021 om 19:59
      Ligt aan het middenveld. Wat wil je met 3 controlerende middenvelders. Is de nummer 16. Dan is vw ook nog geen creatieve spits.
    Maar wie wil je dan? Heb je ulgalde op 10 gezien in de beker? Die was beroerder als vlap. We hebben niet echt een creatieve 10. Maar dat wisten we al.
  • 20 Nov 2021 om 20:01
    Wat een getrut deze pot
  • 20 Nov 2021 om 20:01
    Is er al gescoort, of is het weer zon wedstrijd als tegen fortuna, cambuur, gronigen en nec?
  • 20 Nov 2021 om 19:59
    • Quote van 20 Nov 2021 om 19:57
      Twente is niet goed uit kleedkamer gekomen, missen ook snelheid / diepgang voor in. Cerny maar minuten laten maken?
    Ligt aan het middenveld. Wat wil je met 3 controlerende middenvelders. Is de nummer 16. Dan is vw ook nog geen creatieve spits.
  • 20 Nov 2021 om 19:57
    • Quote van 20 Nov 2021 om 19:48
      waar kijk jij naar dan?
    Twente is niet goed uit kleedkamer gekomen, missen ook snelheid / diepgang voor in. Cerny maar minuten laten maken?
  • 20 Nov 2021 om 19:57
    • Quote van 20 Nov 2021 om 19:48
      waar kijk jij naar dan?
    Dat vroeg ik mij ook af?? Misschien naar man utd???
  • 20 Nov 2021 om 19:57
    Tweede helft nog geen duel gewonnen.
  • 20 Nov 2021 om 19:54
    • Quote van 20 Nov 2021 om 19:51
      Word tijd dat iemand Van Wolfswinkel uit zijn lijden gaat verlossen. Komt bijna niet in het duel voor. Rijp voor de bank.
    van W had niet eens in de basis moeten staan. ugalde er snel in
  • 20 Nov 2021 om 19:51
    Word tijd dat iemand Van Wolfswinkel uit zijn lijden gaat verlossen. Komt bijna niet in het duel voor. Rijp voor de bank.
  • 20 Nov 2021 om 19:51
    Word tijd dat iemand Van Wolfswinkel uit zijn lijden gaat verlossen. Komt bijna niet in het duel voor. Rijp voor de bank.
  • 20 Nov 2021 om 19:51
    • Quote van 20 Nov 2021 om 19:44
      Mee eens , zorgen dat je zelf geen domme dingen doen , dan maar 0-0
    Eens. Maar met onze bank kan er ook laat nog een 0-1 vallen.
  • 20 Nov 2021 om 19:48
    • Quote van 20 Nov 2021 om 19:45
      Prut wedstrijd , geen lijn geen opbouw waardeloos .
    waar kijk jij naar dan?
  • 20 Nov 2021 om 19:45
    Prut wedstrijd , geen lijn geen opbouw waardeloos .
  • 20 Nov 2021 om 19:44
    • Quote van 20 Nov 2021 om 19:27
      Klopt. Wist je op voorhand. Voor alsnog valt me niets tegen. Wr creëeren kansen alleen we maken ze niet. Zijn ook beter dan sparta en voetballen er bij vlagen ook nog wel redelijk doorheen.
    Mee eens , zorgen dat je zelf geen domme dingen doen , dan maar 0-0
  • 20 Nov 2021 om 19:44
    • Quote van 20 Nov 2021 om 19:31
      Waarom? Cleonise heeft nog totaal niks laten zien. Ik zie graag ugalde voor van wolfswinkel komen.
    Hoeveel kansen heeft Cleonise al gehad?
  • 20 Nov 2021 om 19:42
    • Quote van 20 Nov 2021 om 19:33
      Rectificatie, is inmiddels aangepast. Excuses voor de fout!
    de meesten wisten het wel ..-))
  • 20 Nov 2021 om 19:41
    • Quote van 20 Nov 2021 om 19:25
      Sparta wil niet voetballen .
    Sparta wil wel degelijk voetballen. Verdedigen en lange bal spelen zijn onderdeel van het spelletje dat voetbal heet. Dat past het best bij Sparta, slim heet dat.
  • 20 Nov 2021 om 19:39
    • Quote van 20 Nov 2021 om 19:07
      Limnios heeft echt een goede actie. Alleen een minder schot. Oosterwolde speelt eindelijk ook een keer prima.
    Oosterwolde begint eindelijk weer een beetje fitter te worden na corona heb je maanden nodig om weer optimaal te kunnen functioneren. Dit gaf hilgers ook aan in de tubantia vandaag hij had ook 4 maanden nodig om weer fit te worden .
  • 20 Nov 2021 om 19:33
    • Quote van 20 Nov 2021 om 18:27
      Kom op hè redactie , thuiswedstrijd tegen Sparta??? Kneuzen !!!!!!!! Wat is dit?
    Rectificatie, is inmiddels aangepast. Excuses voor de fout!
  • 20 Nov 2021 om 19:33
    • Quote van 20 Nov 2021 om 19:28
      Klopt maar houd het achterin dan ook dicht. Sparta al 2 goeien kopkansen gehad die erin hadden gekunt.
    Klopt en daar ben ik het mee eens. Maar dat is juist de kracht waarop zij azen en als ik wat zou wisselen dan zou ik rots in de spits pleuris en cleonise eens brengen want alleen van wolfswinkel valt me echt tegen. De rest doet het eigenlijk naar behoren. Maar ricky helpt nu alweer 3 kansen om zeep. Waarvan er 2 gewoon eigenlijk hadden moeten zitten en je ziet ook dat hij dat zelf weet.
  • 20 Nov 2021 om 19:32
    Ugalde of Rots op 10 zou een idee kunnen zijn
  • 20 Nov 2021 om 19:31
    • Quote van 20 Nov 2021 om 19:29
      In de rust rots eraf voor Cleonise. Wil hem wel eens 45 min zien spelen.
    Zeker niet Rots eraf
  • 20 Nov 2021 om 19:31
    Dit kon vooraf alleen maar een saaie wedstrijd worden met Sparta die niet wilt voetballen.
  • 20 Nov 2021 om 19:31
    • Quote van 20 Nov 2021 om 19:29
      In de rust rots eraf voor Cleonise. Wil hem wel eens 45 min zien spelen.
    Zou wolfswinkel wisselen voor ugalde
  • 20 Nov 2021 om 19:31
    • Quote van 20 Nov 2021 om 19:29
      In de rust rots eraf voor Cleonise. Wil hem wel eens 45 min zien spelen.
    Waarom? Cleonise heeft nog totaal niks laten zien. Ik zie graag ugalde voor van wolfswinkel komen.
  • 20 Nov 2021 om 19:29
    • Quote van 20 Nov 2021 om 19:25
      Sparta wil niet voetballen .
    Sparta hanyeert lange ange bal , spel hervatting en dan maar hopen dat ie een keer goed valt ...
  • 20 Nov 2021 om 19:29
    In de rust rots eraf voor Cleonise. Wil hem wel eens 45 min zien spelen.
  • 20 Nov 2021 om 19:28
    • Quote van 20 Nov 2021 om 19:21
      Maar dit deed aparta ook tegen feyenoord. Z'n muur kapot spelen is lastig voor alle ploegen. Behalve ajax.
    Klopt maar houd het achterin dan ook dicht. Sparta al 2 goeien kopkansen gehad die erin hadden gekunt.
  • 20 Nov 2021 om 19:27
    • Quote van 20 Nov 2021 om 19:25
      Sparta wil niet voetballen .
    Klopt. Wist je op voorhand. Voor alsnog valt me niets tegen. Wr creëeren kansen alleen we maken ze niet. Zijn ook beter dan sparta en voetballen er bij vlagen ook nog wel redelijk doorheen.
  • 20 Nov 2021 om 19:25
    • Quote van 20 Nov 2021 om 19:24
      Wissel aub graag v wolfswinkel dr uut
    Ikzeg. R dat roep ik al weken.
  • 20 Nov 2021 om 19:25
    • Quote van 20 Nov 2021 om 19:21
      Maar dit deed aparta ook tegen feyenoord. Z'n muur kapot spelen is lastig voor alle ploegen. Behalve ajax.
    Sparta wil niet voetballen .
  • 20 Nov 2021 om 19:25
    • Quote van 20 Nov 2021 om 19:06
      Een foutje ?? Als orgaan van de eigen fans zo’n fout maken ? Dan is je voorbereiding bagger en je teksten volledig misplaatst . Vrijwilligers of niet maar : aanpassen en snel of oprotten !
    Dan ga je toch lekker zelf in de redactie zitten en foutloze stukjes schrijven.
  • 20 Nov 2021 om 19:24
    Wissel aub graag v wolfswinkel dr uut
  • 20 Nov 2021 om 19:24
    • Quote van 20 Nov 2021 om 19:17
      Tja bal beetje rond tikken kan iedereen toch? 0,0 creativiteit
    en dat heb ik wel eens slechter gezien een goal maken schijnt moeilijker te zijn .
  • 20 Nov 2021 om 19:21
    • Quote van 20 Nov 2021 om 19:17
      Tja bal beetje rond tikken kan iedereen toch? 0,0 creativiteit
    Maar dit deed aparta ook tegen feyenoord. Z'n muur kapot spelen is lastig voor alle ploegen. Behalve ajax.
  • 20 Nov 2021 om 19:17
    • Quote van 20 Nov 2021 om 19:01
      niet slecht ..goal ontbreekt nog..
    Tja bal beetje rond tikken kan iedereen toch? 0,0 creativiteit
  • 20 Nov 2021 om 19:15
    • Quote van 20 Nov 2021 om 18:30
      Dit vraagt om een serieus excuus aan de fans die Twentefans lezen . Wat een stomme actie!!
    Maak jezelf niet groter dan je bent Eric. Serieus excuus? Alsjeblieft zeg, oald wief...
  • 20 Nov 2021 om 19:11
    Tijd voor Ugalde!!!
  • 20 Nov 2021 om 19:07
    Limnios heeft echt een goede actie. Alleen een minder schot. Oosterwolde speelt eindelijk ook een keer prima.
  • 20 Nov 2021 om 19:06
    • Quote van 20 Nov 2021 om 18:45
      Klopt. De redactie is in weekende modus en krijgen ook helemaal niks betaald.
    Een foutje ?? Als orgaan van de eigen fans zo’n fout maken ? Dan is je voorbereiding bagger en je teksten volledig misplaatst . Vrijwilligers of niet maar : aanpassen en snel of oprotten !
  • 20 Nov 2021 om 19:06
    • Quote van 20 Nov 2021 om 19:01
      niet slecht ..goal ontbreekt nog..
    Helemaal mee eens.
  • 20 Nov 2021 om 19:01
    niet slecht ..goal ontbreekt nog..
  • 20 Nov 2021 om 18:49
    • Quote van 20 Nov 2021 om 18:16
      En wie is er normaal creatief bij ons dan diek? Vlap is dat ook niet. Verandert eigenlijk niet zo gek veel. Met dat verschil dat zerrouki nu vaker richting de 16 moet lopen en met het schot wat hij in de benen is dat totaal geen verkeerd idee is. Je moet vroeg scoren daar zodat ze wel uit die defensieve stellingen moeten.
    Rots, ulgalde en die Griek hebben dT alle drie en zijn niet echt de spelers van de ruimte en hebben werklust.
  • 20 Nov 2021 om 18:48
    Eerst dacht ik , weer blauw maar dit is een mooi uit tenue.
  • 20 Nov 2021 om 18:45
    • Quote van 20 Nov 2021 om 18:42
      Tjonge jonge iemand meteen een kneus noemen als die foutje maakt.
    Klopt. De redactie is in weekende modus en krijgen ook helemaal niks betaald.
  • 20 Nov 2021 om 18:43
    Stream?
  • 20 Nov 2021 om 18:43
    • Quote van 20 Nov 2021 om 18:16
      En wie is er normaal creatief bij ons dan diek? Vlap is dat ook niet. Verandert eigenlijk niet zo gek veel. Met dat verschil dat zerrouki nu vaker richting de 16 moet lopen en met het schot wat hij in de benen is dat totaal geen verkeerd idee is. Je moet vroeg scoren daar zodat ze wel uit die defensieve stellingen moeten.
    Je heb gelijk jongen
  • 20 Nov 2021 om 18:42
    • Quote van 20 Nov 2021 om 18:27
      Kom op hè redactie , thuiswedstrijd tegen Sparta??? Kneuzen !!!!!!!! Wat is dit?
    Tjonge jonge iemand meteen een kneus noemen als die foutje maakt.
  • 20 Nov 2021 om 18:38
    • Quote van 20 Nov 2021 om 18:16
      En wie is er normaal creatief bij ons dan diek? Vlap is dat ook niet. Verandert eigenlijk niet zo gek veel. Met dat verschil dat zerrouki nu vaker richting de 16 moet lopen en met het schot wat hij in de benen is dat totaal geen verkeerd idee is. Je moet vroeg scoren daar zodat ze wel uit die defensieve stellingen moeten.
    Hij moet alleen wat vaker durven te schieten als hij de ruimte heeft. Dan zorgen dat de aanvallers alert zijn voor als de bal terug komt.
  • 20 Nov 2021 om 18:30
    Dit vraagt om een serieus excuus aan de fans die Twentefans lezen . Wat een stomme actie!!
  • 20 Nov 2021 om 18:27
    Kom op hè redactie , thuiswedstrijd tegen Sparta??? Kneuzen !!!!!!!! Wat is dit?
  • 20 Nov 2021 om 18:27
    • Quote van 20 Nov 2021 om 18:21
      Geef Ugalde is alsjeblieft eens een kans vanaf minuut 1
    Idd kon prima op 10. Met 3 controlerende middenvelders tegen Sparta
  • 20 Nov 2021 om 18:21
    Geef Ugalde is alsjeblieft eens een kans vanaf minuut 1
  • 20 Nov 2021 om 18:20
    • Quote van 20 Nov 2021 om 18:16
      En wie is er normaal creatief bij ons dan diek? Vlap is dat ook niet. Verandert eigenlijk niet zo gek veel. Met dat verschil dat zerrouki nu vaker richting de 16 moet lopen en met het schot wat hij in de benen is dat totaal geen verkeerd idee is. Je moet vroeg scoren daar zodat ze wel uit die defensieve stellingen moeten.
    Aanvallend veranderd er idd niet veel. Maar verdedigend ga je wel op vooruit.
  • 20 Nov 2021 om 18:16
    • Quote van 20 Nov 2021 om 18:10
      Weinig creatief op het eerste oog.
    En wie is er normaal creatief bij ons dan diek? Vlap is dat ook niet. Verandert eigenlijk niet zo gek veel. Met dat verschil dat zerrouki nu vaker richting de 16 moet lopen en met het schot wat hij in de benen is dat totaal geen verkeerd idee is. Je moet vroeg scoren daar zodat ze wel uit die defensieve stellingen moeten.
  • 20 Nov 2021 om 18:10
    Weinig creatief op het eerste oog.
  • 20 Nov 2021 om 18:09
    spelen uit toch
Sunday 5 December 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›