Derksen betrokken bij Twentse krant: ''Financier is Munsterman''

12
Derksen betrokken bij Twentse krant: ''Financier is Munsterman''

Johan Derksen is betrokken bij de ontwikkeling van een nieuwe krant in Twente, zo liet hij maandagavond weten bij Veronica Inside. Op de achtergrond speelt ook voormalig FC Twente-voorzitter Joop Munsterman een rol.

"Ik ben betrokken bij een nieuwe krant; TKKR. Dat is de afkorting van Tukker zonder klinkers", vertelt Derksen. "Dat is een internetkrant, maar ook een papieren versie. De eerste is van de pers gekomen met 80.000 exemplaren." Die exemplaren werden gratis verstrekt.

"We trachten een beetje goede kwaliteitskrant te maken in Twente als tegenhanger van het suffertje Tubantia", vervolgt Derksen. "Ik heb het vrij druk en beperk me tot af en toe een columnpje maken. Een dodelijke column over de presentator van dit programma (Wilfred Genee, red.). Dat appreciëren ze altijd wel in het oosten des lands", lacht hij.

Het nieuws is ook op de burelen van Tubantia terechtgekomen. "Financier op de achtergrond is... Joop Munsterman", laat Gerben Kuitert weten via Twitter.

12 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Nov 2021 om 19:46
    • Quote van 23 Nov 2021 om 17:02
      Alles wat hij schrijft heb je toch alléén maar negatief commentaar op
    Omdat hij een wandelende lul is, en ja hij houd er van onrust te stoken bij onze club. Dat lullo LtV ten voeten uit. 99% van zijn stukken zijn negatief ,en al gebeurt er zoveel positiefs , de wandelende lul weet er toch een negatieve draai aan te geven.
  • 23 Nov 2021 om 19:05
    Ik heb totaal niets met Derksen, maar dat suffertje zoals hij de plaatselijke fabeltjeskrant noemt, vind ik geniaal.
    En het mooiste is dat negatieve clubwatcher Ten Voorde zich direct op zijn pik getrapt voelt.
  • 23 Nov 2021 om 18:12
    • Quote van 23 Nov 2021 om 12:34
      "Getuigt in elk geval niet van ambitie als je de kroonjuwelen van de regio negeert"

      Aldus Leonie.....man wat kraamt die vent een onzin uit....
    Tc, onzin uitkramen leeft Leonie van !! Het zijn trouwens allemaal beunhazen die zorgen dat het krantje wat de naam Tubantia draagt er zo fijn op staat
  • 23 Nov 2021 om 18:09
    Tubantia kan het schudden
  • 23 Nov 2021 om 17:02
    • Quote van 23 Nov 2021 om 15:46
      LtV is niet sarcastisch is gewoon een huftertje en niets meer.
    Alles wat hij schrijft heb je toch alléén maar negatief commentaar op
  • 23 Nov 2021 om 15:46
    • Quote van 23 Nov 2021 om 15:27
      Nooit van sarcasme gehoord?
    LtV is niet sarcastisch is gewoon een huftertje en niets meer.
  • 23 Nov 2021 om 15:46
    Ten Voorde huivert nu al dat deze courant het beter gaat doen als Tubantia, en dat er misschien wel een voetbalkenner komt die niet altijd de club loopt af te zeiken. Gewoon zielige reactie van LtV.......de galbak
  • 23 Nov 2021 om 15:27
    • Quote van 23 Nov 2021 om 12:34
      "Getuigt in elk geval niet van ambitie als je de kroonjuwelen van de regio negeert"

      Aldus Leonie.....man wat kraamt die vent een onzin uit....
    Nooit van sarcasme gehoord?
  • 23 Nov 2021 om 13:31
    Ik weet dat bij Wegener bijna iedereen zijn bloed wel kon drinken. Ik vrees dat dit dus ook geen langdurig succesverhaal gaat worden.
  • 23 Nov 2021 om 12:40
    Walgelijk volk die journalistjes van Tubantia en Oost.
  • 23 Nov 2021 om 12:34
    "Getuigt in elk geval niet van ambitie als je de kroonjuwelen van de regio negeert"

    Aldus Leonie.....man wat kraamt die vent een onzin uit....
  • 23 Nov 2021 om 12:28
    Je kunt er wat van vinden dat Munsterman een krant opricht, maar onze vriend ten Voorde vind dat geen goed idee. Deze man is destijds zelf onder de bezielende leiding van Munsterman gepromoveerd tot sport journalist met zijn meao achtergrond. Jammer dat hij dan zo reageert.
Sunday 12 December 2021
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›