Arne Slot vreest voor meer coronagevallen: ''Ben een expert''

12
Arne Slot vreest voor meer coronagevallen: ''Ben een expert''

Feyenoord kan donderdagavond in de Conference League-wedstrijd tegen Slavia Praag geen beroep doen op Justin Bijlow. De doelman ontbreekt in Tsjechië, omdat hij positief getest is op corona. Trainer Arne Slot maakt zich zorgen.

"We waren een beetje nerveus of het alleen bij Justin zou blijven", tekent het Algemeen Dagblad op uit de mond van de Feyenoord-trainer. "Ik ben een beetje een expert, dat komt door mijn ervaringen met coronagevallen toen ik nog bij AZ werkte. Een besmetting kan tien dagen duren en we weten dus pas later of de positieve test van Justin invloed heeft op verschijnselen bij andere spelers."

"Daarom testen we de spelers. Gisteren en vandaag wederom", vervolgt Slot. "Hoe het met Justin is? Iedere speler vindt het natuurlijk jammer als ze een belangrijke wedstrijd moeten missen. Justin heeft ook wel wat klachten. Of hij zondag tegen FC Twente ook ontbreekt? Dan moet je bij onze dokter zijn, ik vind het lastig om er antwoord op te geven."

Weet FC Twente zondag te winnen van Feyenoord? Bij BetCity.nl krijg je maar liefst 4.15x je inzet bij een zege van FC Twente. Registreer je nu via deze link en krijg ook nog een Free Bet van 20 euro bij een storting van 20 euro! Zet je Free Bet op FC Twente en krijg 63 euro uitbetaald. Grijp die kans!

12 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 26 Nov 2021 om 06:54
    • Quote van 25 Nov 2021 om 21:03
      Inderdaad na 7 dagen klachten vrij toch?
    24 uur
  • 25 Nov 2021 om 21:03
    • Quote van 25 Nov 2021 om 20:59
      Volgens de corona regels mag dat toch niet?
    Inderdaad na 7 dagen klachten vrij toch?
  • 25 Nov 2021 om 20:59
    • Quote van 25 Nov 2021 om 20:35
      Dat denk ik ook.
    Volgens de corona regels mag dat toch niet?
  • 25 Nov 2021 om 20:35
    • Quote van 25 Nov 2021 om 20:28
      Nee hoor Bijlow staat er gewoon weer in let maar op.
    Dat denk ik ook.
  • 25 Nov 2021 om 20:28
    • Quote van 25 Nov 2021 om 19:58
      Ik hoop op marciano goh wat is dat een slechte keeper zeg.
    Nee hoor Bijlow staat er gewoon weer in let maar op.
  • 25 Nov 2021 om 19:58
    • Quote van 25 Nov 2021 om 19:17
      Dat zijn nu 5 dagen geworden dan zou bijlow zondag weer mogen meedoen mocht hij geen klachten meer hebben
    Ik hoop op marciano goh wat is dat een slechte keeper zeg.
  • 25 Nov 2021 om 19:17
    • Quote van 25 Nov 2021 om 13:46
      Is helemaal niet moeilijk. Als hij afgelopen maandag positief getest is, mag hij 7 dagen in quarantaine. Daarna moet hij 24 uur klachtenvrij zijn om weer mee te mogen doen. Tenzij ze natuurlijk een uitzondering maken voor keepers van Feyenoord. Onze minister de Jonge blijkt een Feyenoord fan te zijn!
    Dat zijn nu 5 dagen geworden dan zou bijlow zondag weer mogen meedoen mocht hij geen klachten meer hebben
  • 25 Nov 2021 om 13:46
    Is helemaal niet moeilijk. Als hij afgelopen maandag positief getest is, mag hij 7 dagen in quarantaine. Daarna moet hij 24 uur klachtenvrij zijn om weer mee te mogen doen. Tenzij ze natuurlijk een uitzondering maken voor keepers van Feyenoord. Onze minister de Jonge blijkt een Feyenoord fan te zijn!
  • 25 Nov 2021 om 13:34
    • Quote van 25 Nov 2021 om 13:17
      Komt gewoon uit Bergentheim
    Hahahahha
  • 25 Nov 2021 om 13:22
    Het probleem is dat we in Nederland meer dan 17 miljoen experts hebben rondlopen
  • 25 Nov 2021 om 13:17
    Komt gewoon uit Bergentheim
  • 25 Nov 2021 om 12:35
    Wat een betwetertje die kale , over het paard getilde , bluffer uit kakkerlakken stad.
Sunday 12 December 2021
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›