FC Twente bindt nog twee talenten: ''Klaar om alles te geven''

( 11 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
FC Twente bindt nog twee talenten: ''Klaar om alles te geven''

In navolging van Mats Wieffer en Redouan Taha El Idrissi heeft FC Twente nog twee talenten aan zich gebonden. Ramiz Zerrouki en Tim van de Schepop (foto) tekenden hun eerste profcontract in Enschede.

Zerrouki bevestigt het nieuws via Instagram. "Ik ben blij met mijn contract bij FC Twente", laat de twintigjarige middenvelder annex verdediger weten. "Klaar om alles te geven." Zerrouki maakte in 2016 de overstap van Ajax naar FC Twente.

Van de Schepop laat ook via Instagram weten zijn handtekening onder een verbintenis bij FC Twente te hebben gezet. "Heel blij om m'n eerste contract te tekenen bij deze club", aldus de negentienjarige spits. Van de Schepop speelde al sinds 2012 in de jeugdopleiding van FC Twente, maar vertrok in de winterstop naar PEC Zwolle. Deze zomer keerde de spits uit Haaksbergen terug in Enschede.

Wieffer, El Idrissi, Zerrouki en Van de Schepop kregen aan het begin van de voorbereiding de kans in de eerste selectie bij FC Twente, maar lijken komend seizoen voor Jong FC Twente uit te komen. In de laatste oefenwedstrijd tegen Göztepe kwam alleen Wieffer als invaller in actie.

 

El Hamdoulilah ????- Blij met mijn contract bij @fctwente. Klaar om alles te geven ????

Een bericht dat is gedeeld door @ rramizz_ op

 

Heel blij om m’n eerste contract te tekenen bij deze club! ????@fctwente

Een bericht gedeeld door Tim van de Schepop (@tvandeschepop) op

Foto: Sportfoto-oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Aug 2018 om 12:57
    FC Twente heeft momenteel de 20-jarige Jeffrey Neral op proef. komt van Sparta.
  • 8 Aug 2018 om 10:25
    Aardige spelers wat ik zo nu en dan heb gezien.nu kunnen ze alleen maar gaan groeien met de rust aan hun hoofd nu .hoop nu ook die Fernandes te zien schitteren straks in die keuken divisie die kan aardig voetballen.liet aardige dingens zien in jong en in de voorbereiding samen met Smiths.verder vind ik Jeffrey de lange ook een goede keep voor de toekomst .twente is aardig op weg
  • 8 Aug 2018 om 10:14
    • Quote van 8 Aug 2018 om 10:05
      Hey mensen licht het aan mij of ziet bleumink er nog steeds niet fit uit op die foto's goed om te zien dat die weer op de club is maar fit lijkt die niet
    Hij heeft vast een feestje gehad. Heb hem 2 weken geleden nog gezien en hij zag er toch gewoon goed uit. Hij is ook altijd gewoon op de club geweest dus dat was gelul van mensen dat hij ziek thuis zat.
  • 8 Aug 2018 om 10:05
    Hey mensen licht het aan mij of ziet bleumink er nog steeds niet fit uit op die foto's goed om te zien dat die weer op de club is maar fit lijkt die niet
  • 8 Aug 2018 om 09:36
    • Quote van 8 Aug 2018 om 09:23
      Zerrouki komt op dit moment op fysiek gebied veels te kort , hij heeft nog 1 à 2 jaar nodig
    Klopt, geld ook voor wieffer. Daarom ook “in de dop” maar voetballen kunnen ze!
  • 8 Aug 2018 om 09:23
    • Quote van 8 Aug 2018 om 05:57
      Mats Wieffer is ook echt een topper in de dop. En zerrouki ook. Komen leuke spelers aan. Zo gauw het kan deze jongens langer aan je binden zodat je er echt geld mee kunt maken in de toekomst en niet zoals ter avest gratis de deur uitlopen
    Zerrouki komt op dit moment op fysiek gebied veels te kort , hij heeft nog 1 à 2 jaar nodig
  • 8 Aug 2018 om 09:22
    • Quote van 8 Aug 2018 om 05:57
      Mats Wieffer is ook echt een topper in de dop. En zerrouki ook. Komen leuke spelers aan. Zo gauw het kan deze jongens langer aan je binden zodat je er echt geld mee kunt maken in de toekomst en niet zoals ter avest gratis de deur uitlopen
    Wieffer en vd schepop hebben nog een jaartje nodig, denk dat trotman en fernandes gaan verrassen.
  • 8 Aug 2018 om 05:57
    • Quote van 8 Aug 2018 om 00:21
      Ik denk dat dit seizoen 2 spelers uit de jeugd echt gaan uit blinken/positief verrassen: Trotman en van de Schepop. Zijn 2 spelers waar ik echt vertrouwen in heb. George reken ik niet mee, omdat die al vaker FCT1 uitgekomen is. Ook hoop ik dat we Fernandes en de Lange een paar gaan zien! Zijn toch echt wel ‘opvallende’ spelers bij Jong.
    Mats Wieffer is ook echt een topper in de dop. En zerrouki ook. Komen leuke spelers aan. Zo gauw het kan deze jongens langer aan je binden zodat je er echt geld mee kunt maken in de toekomst en niet zoals ter avest gratis de deur uitlopen
  • 8 Aug 2018 om 00:21
    Ik denk dat dit seizoen 2 spelers uit de jeugd echt gaan uit blinken/positief verrassen: Trotman en van de Schepop. Zijn 2 spelers waar ik echt vertrouwen in heb. George reken ik niet mee, omdat die al vaker FCT1 uitgekomen is. Ook hoop ik dat we Fernandes en de Lange een paar gaan zien! Zijn toch echt wel ‘opvallende’ spelers bij Jong.
  • 7 Aug 2018 om 23:43
    De jeugd heeft de toekomst en is ons kapitaal.
  • 7 Aug 2018 om 23:40
    Goeie zaak ze worden eindelijk wakker bij de club top.