Homepage » Overige elftallen » Oud-verdediger Sparta op proef bij FC Twente: ''Had al eerder contact''

Oud-verdediger Sparta op proef bij FC Twente: ''Had al eerder contact''

( 24 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Oud-verdediger Sparta op proef bij FC Twente: ''Had al eerder contact''

FC Twente heeft deze week Jeffrey Neral op proef. De twintigjarige verdediger traint een week mee met de beloften van de club uit Enschede.

Neral speelde jarenlang in de jeugdopleiding van Sparta Rotterdam. De rechtsback, die ook in het centrum van de defensie uit de voeten kan, maakte in 2015 zijn debuut in het eerste elftal. Het bleef echter bij één officieel optreden in de hoofdmacht. Afgelopen seizoen speelde Neral bij de beloften, maar in januari besloot hij zijn contract in Rotterdam te laten ontbinden.

De verdediger trainde vorige week mee bij derdedivionisit SteDoCo, maar hoopte op een profclub. Afgelopen weekend meldde FC Twente zich voor Neral. "Ik mag daar deze week met Jong FC Twente meetrainen, bij de club waar ik al eerder contact mee had", aldus de rechtsback tegenover het Algemeen Dagblad.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Aug 2018 om 18:36
    • Quote van 8 Aug 2018 om 10:23
      Off topic: Donny van de Beek baalt en wil weg bij Ajax.

      Misschien een jaartje (proberen te) huren?
    Prima als opvulling voor op de bank.
  • 8 Aug 2018 om 16:20
    • Quote van 8 Aug 2018 om 11:04
      Ach gekke Henkie toch.....


      Weet jij dan niet dat een 'idee' nooit idioot kan zijn....net zoals geen enkele vraag dom kan zijn?


      Je hebt nog veel te leren....zo blijkt..... :)))
    Er bestaan wel degelijk domme vragen =p met al jouw jaren moet je dat toch wel weten TC
  • 8 Aug 2018 om 14:08
    • Quote van 8 Aug 2018 om 11:04
      Ach gekke Henkie toch.....


      Weet jij dan niet dat een 'idee' nooit idioot kan zijn....net zoals geen enkele vraag dom kan zijn?


      Je hebt nog veel te leren....zo blijkt..... :)))
    Klopt, ik vraag me al een tijdje af of er een woord is dat rijmt op twaalf.
  • 8 Aug 2018 om 13:38
    • Quote van 8 Aug 2018 om 11:18
      Laat van Stee het niet horen. Hahaha.
    Het wordt dit seizoen een echte Sparta FCT Soap :)
    mbt deze verdediger will van Stee ook zijn steentje aan bij dragen die hij zelf vakkundig om zijn nek werkt ;)

  • 8 Aug 2018 om 13:19
    • Quote van 8 Aug 2018 om 12:27
      Ach gut toch. :)))))


      Wat een onzin....hmm....zei je moeder dat daadwerkelijk toen ze naar je keek vlak na je geboorte?
    Zielig persoon.
  • 8 Aug 2018 om 12:56
    • Quote van 8 Aug 2018 om 12:28
      Hoeft ook niet Henkie. Je doet het in-direct omdat je een lafbek bent. Ik niet hoor. Ik reageer gewoon rechtstreeks op je. ;)
    Jij bent me geen woord en tijd meer waard , dat heb ik je al eerder geschreven, jij hebt een betonblok voor je kop, dit was echt de laatste reactie op jou betweter ,denk dat jij thuis niets te vertellen hebt, en je hier moet afreageren op iedereen !
  • 8 Aug 2018 om 12:28
    • Quote van 8 Aug 2018 om 11:29
      Ach Jan laat die betweter gaan, ik reageer al lang niet rechtstreeks op zijn onzin !
    Hoeft ook niet Henkie. Je doet het in-direct omdat je een lafbek bent. Ik niet hoor. Ik reageer gewoon rechtstreeks op je. ;)
  • 8 Aug 2018 om 12:27
    • Quote van 8 Aug 2018 om 11:13
      Er is er maar EEN hier die EN idioot EN dom is TC. Tjonge tjonge wat een onzin.
    Ach gut toch. :)))))


    Wat een onzin....hmm....zei je moeder dat daadwerkelijk toen ze naar je keek vlak na je geboorte?
  • 8 Aug 2018 om 11:29
    • Quote van 8 Aug 2018 om 11:13
      Er is er maar EEN hier die EN idioot EN dom is TC. Tjonge tjonge wat een onzin.
    Ach Jan laat die betweter gaan, ik reageer al lang niet rechtstreeks op zijn onzin !
  • 8 Aug 2018 om 11:18
    Laat van Stee het niet horen. Hahaha.
  • 8 Aug 2018 om 11:13
    • Quote van 8 Aug 2018 om 11:04
      Ach gekke Henkie toch.....


      Weet jij dan niet dat een 'idee' nooit idioot kan zijn....net zoals geen enkele vraag dom kan zijn?


      Je hebt nog veel te leren....zo blijkt..... :)))
    Er is er maar EEN hier die EN idioot EN dom is TC. Tjonge tjonge wat een onzin.
  • 8 Aug 2018 om 11:04
    • Quote van 8 Aug 2018 om 10:54
      Ik denk wel 17 eredivisie clubs, wat een idioot idee trouwens om te denken dat het misschien iets voor Twente zou zijn !
    Ach gekke Henkie toch.....


    Weet jij dan niet dat een 'idee' nooit idioot kan zijn....net zoals geen enkele vraag dom kan zijn?


    Je hebt nog veel te leren....zo blijkt..... :)))
  • 8 Aug 2018 om 11:03
    • Quote van 8 Aug 2018 om 10:23
      Off topic: Donny van de Beek baalt en wil weg bij Ajax.

      Misschien een jaartje (proberen te) huren?
    Haha. Dan kan ie toch net zo goed bij Jong Ajax gaan spelen.
  • 8 Aug 2018 om 11:01
    • Quote van 8 Aug 2018 om 10:23
      Off topic: Donny van de Beek baalt en wil weg bij Ajax.

      Misschien een jaartje (proberen te) huren?
    Prima voor op de bank idd
  • 8 Aug 2018 om 10:54
    • Quote van 8 Aug 2018 om 10:32
      Euhm mijn verstand zegt 0% kans. Het blijft voetbal dus ik zeg 1% kans. Ik denk namelijk dat minimaal 10 eredivisie clubs hem graag willen huren. Misschien wel meer.
    Ik denk wel 17 eredivisie clubs, wat een idioot idee trouwens om te denken dat het misschien iets voor Twente zou zijn !
  • 8 Aug 2018 om 10:51
    • Quote van 8 Aug 2018 om 10:23
      Off topic: Donny van de Beek baalt en wil weg bij Ajax.

      Misschien een jaartje (proberen te) huren?
    Volstrekt kansloos. van de Beek hangt onder normale omstandigheden tegen het Ned 11-tal aan, gaat in geen 100 jaar naar het huidige Twente.
  • 8 Aug 2018 om 10:48
    • Quote van 8 Aug 2018 om 10:23
      Off topic: Donny van de Beek baalt en wil weg bij Ajax.

      Misschien een jaartje (proberen te) huren?
    As if ....
  • 8 Aug 2018 om 10:33
    • Quote van 8 Aug 2018 om 09:39
      Prima om de bank aan te vullen
    Vroeger werden er alleen middenvelders gehaald nu zijn het verdedigers?
  • 8 Aug 2018 om 10:32
    • Quote van 8 Aug 2018 om 10:23
      Off topic: Donny van de Beek baalt en wil weg bij Ajax.

      Misschien een jaartje (proberen te) huren?
    Euhm mijn verstand zegt 0% kans. Het blijft voetbal dus ik zeg 1% kans. Ik denk namelijk dat minimaal 10 eredivisie clubs hem graag willen huren. Misschien wel meer.
  • 8 Aug 2018 om 10:28
    • Quote van 8 Aug 2018 om 10:24
      Als dat zou lukken! Ga er maar niet van uit hoor maar toch.
    Haha die gaat echt niet in de KDD ballen. Marktwaarde 14 miljoen
  • 8 Aug 2018 om 10:24
    • Quote van 8 Aug 2018 om 10:23
      Off topic: Donny van de Beek baalt en wil weg bij Ajax.

      Misschien een jaartje (proberen te) huren?
    Als dat zou lukken! Ga er maar niet van uit hoor maar toch.
  • 8 Aug 2018 om 10:23
    Off topic: Donny van de Beek baalt en wil weg bij Ajax.

    Misschien een jaartje (proberen te) huren?
  • 8 Aug 2018 om 09:50
    Wedstrijden bij jong twente spelen en hopen op een goede ontwikkeling. Jong heeft ook spelers nodig dus deze zal daar voornamelijk wedstrijden spelen ( mocht hij een contract verdienen )
  • 8 Aug 2018 om 09:39
    Prima om de bank aan te vullen