Buscombi FC Twente-fans naar duel met Jong Heracles Almelo

( 25 reacties)
Buscombi FC Twente-fans naar duel met Jong Heracles Almelo

Jong FC Twente speelt op dinsdag 19 februari in de beloftencompetitie tegen Heracles Almelo. Het duel stond om 18.30 uur gepland, maar is op last van de lokale autoriteiten vervroegd naar 14.00 uur.

Daarnaast wordt het voor FC Twente-supporters niet makkelijk gemaakt om de wedstrijd in het Polman Stadion te bezoeken. Zij moeten namelijk met een verplichte buscombi afreizen naar Almelo en plaatsnemen in het uitvak.

De prijs voor de buscombi bedraagt tien euro. Supporters die belangstelling hebben kunnen voor donderdag 17.00 uur een e-mail sturen naar uitwedstrijden@fctwente.nl onder vermelding van Jong FC Twente. Bij voldoende animo zal er een bus rijden vanaf De Grolsch Veste.

Het duel is verder toegankelijk voor seizoenkaarthouders en BusinessClubleden van Heracles Almelo. In verband met de voorjaarsvakantie kan ook ieder lid van de KidsClub van Heracles een gratis kaart aanvragen.

Jong FC Twente speelt vanavond eerst de thuiswedstrijd tegen beloften van Willem II. Dat duel wordt gespeeld op het Trainingscentrum in Hengelo en begint om 18.30 uur. De toegang is gratis.

Foto: Sportfoto-Oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Feb 2019 om 21:50
    • Quote van 11 Feb 2019 om 20:20
      Ik heb vast niet een hele positieve blik op supporters nee. Ben jarenlang overal heen geweest met ons cluppie. Heb in die jaren veel te vaak meegemaakt hoe de hufters het voor de supporters verpesten. Baalde ook vaak van de combi en heb hem ook vaak omzeilt. Heb gezien dat de hufters veel te vaak hun gang kunnen gaan zonder dat er wat aan gedaan word. Als supporters die de club niet schaden door rotzooi of geweld werden we uiteindelijk wel gedreigd vanuit de club met stadionverboden. Absoluut geen heilig boontje maar ben wel klaar met het vele asogedrag in en rondom de stadions. En al helemaal met het vele jank gedrag van de sukkels die vinden dat alles maar moet kunnen maar o wee als ze eens worden aangepakt worden door het gezag. Want dan blijkt men ineens wel heel erg stipt te zijn. Maar wat ik zeg, ik ben wel wat bevooroordeeld ja.
    Ook al deel ik je mening niet, of in ieder geval niet volledig, ik snap waar je op doelt. Het zou hypocriet zijn als ik zou zeggen dat er bij ons alleen lievertjes lopen, daarvoor loop ik al lamg genoeg mee. Ik ben wel van mening dat als het gaat om voetbalsupporters, alles onder een vergrootglas wordt gelegd en dat het lijkt alsof er alleen maar narigheid in en om het stadion plaatsvindt. Tuurlijk valt het geweld niet goed te keuren, maar ik vind dat erg overtrokken wordt in ons land, in Duitsland trekken ze gewoon een blik extra agenten los om de boel in het gareel te houden. En laten we eerlijk zijn, er gebeurt toch geem fuck meer in het hedendaagse voetbal?
  • 11 Feb 2019 om 20:54
    • Quote van 11 Feb 2019 om 19:57
      Mijn opmerking was ook sarcastisch mocht je dit niet in de gaten hebben ;-). Heb in Nederland in zo’n beetje alle uitvakken gestaan, maar bij mij is de lol sinds de invoering van de combi’s er ook echt af. Het trieste is, dat ik mijzelf er al lang bij neer heb gelegd en dat je als supporter als “uitschot” wordt gezien en dat de vrijheid van toen nooit meer terugkomt.
    Helemaal eens, daarom ga ik ook al meer dan 10 jaar niet meer naar uitwedstrijden.
    Sarcasme op deze site, soms weet ik het echt niet meer met die rare types hier haha.
  • 11 Feb 2019 om 20:20
    • Quote van 11 Feb 2019 om 19:37
      Het is mij al vaker opgevallen dat Diekmenneke al gauw zijn (negatieve) mening klaar heeft als het gaat om supporters. Neem aan dat jij ook nooit zonder licht op de fiets hebt gezeten of hebt wildgeplast? Mocht dit wel het geval zijn dan snap ik ook de buscombi naar Almelo.
    Ik heb vast niet een hele positieve blik op supporters nee. Ben jarenlang overal heen geweest met ons cluppie. Heb in die jaren veel te vaak meegemaakt hoe de hufters het voor de supporters verpesten. Baalde ook vaak van de combi en heb hem ook vaak omzeilt. Heb gezien dat de hufters veel te vaak hun gang kunnen gaan zonder dat er wat aan gedaan word. Als supporters die de club niet schaden door rotzooi of geweld werden we uiteindelijk wel gedreigd vanuit de club met stadionverboden. Absoluut geen heilig boontje maar ben wel klaar met het vele asogedrag in en rondom de stadions. En al helemaal met het vele jank gedrag van de sukkels die vinden dat alles maar moet kunnen maar o wee als ze eens worden aangepakt worden door het gezag. Want dan blijkt men ineens wel heel erg stipt te zijn. Maar wat ik zeg, ik ben wel wat bevooroordeeld ja.
  • 11 Feb 2019 om 19:57
    • Quote van 11 Feb 2019 om 19:44
      Ik snap de buscombi totaal niet.
      We hebben het hier over jeugd 11-tallen.

      De Combi is ooit in het leven geroepen als straf voor wanneer supporters zich misdragen, nu wordt het standaard gebruikt, al heb je jaar na jaar geen wanklank de combi blijft, mocht het dan eens in de 5 jaar misgaan krijg je die schijnheiligen weer van,....zie je wel terecht...
    Mijn opmerking was ook sarcastisch mocht je dit niet in de gaten hebben ;-). Heb in Nederland in zo’n beetje alle uitvakken gestaan, maar bij mij is de lol sinds de invoering van de combi’s er ook echt af. Het trieste is, dat ik mijzelf er al lang bij neer heb gelegd en dat je als supporter als “uitschot” wordt gezien en dat de vrijheid van toen nooit meer terugkomt.
  • 11 Feb 2019 om 19:44
    • Quote van 11 Feb 2019 om 19:37
      Het is mij al vaker opgevallen dat Diekmenneke al gauw zijn (negatieve) mening klaar heeft als het gaat om supporters. Neem aan dat jij ook nooit zonder licht op de fiets hebt gezeten of hebt wildgeplast? Mocht dit wel het geval zijn dan snap ik ook de buscombi naar Almelo.
    Ik snap de buscombi totaal niet.
    We hebben het hier over jeugd 11-tallen.

    De Combi is ooit in het leven geroepen als straf voor wanneer supporters zich misdragen, nu wordt het standaard gebruikt, al heb je jaar na jaar geen wanklank de combi blijft, mocht het dan eens in de 5 jaar misgaan krijg je die schijnheiligen weer van,....zie je wel terecht...
  • 11 Feb 2019 om 19:37
    • Quote van 11 Feb 2019 om 19:23
      Internet Hooligan jaja.
      Online hebben de meesten inderdaad praatjes en durven bepaalden personen medesupporters online weg te zetten als crimineel, ben benieuwd hoe dat gaat in het echte leven....denk dat ik het antwoord al weet of niet Diekmenneke.....
    Het is mij al vaker opgevallen dat Diekmenneke al gauw zijn (negatieve) mening klaar heeft als het gaat om supporters. Neem aan dat jij ook nooit zonder licht op de fiets hebt gezeten of hebt wildgeplast? Mocht dit wel het geval zijn dan snap ik ook de buscombi naar Almelo.
  • 11 Feb 2019 om 19:23
    • Quote van 11 Feb 2019 om 19:10
      Ik heb het niet over randdebiel gehad. Ik heb het alleen over supporters gehad die zich crimineel gedragen. Jij begint als echte internet hooligan gelijk te schelden. ;-)
    Internet Hooligan jaja.
    Online hebben de meesten inderdaad praatjes en durven bepaalden personen medesupporters online weg te zetten als crimineel, ben benieuwd hoe dat gaat in het echte leven....denk dat ik het antwoord al weet of niet Diekmenneke.....
  • 11 Feb 2019 om 19:10
    • Quote van 11 Feb 2019 om 18:43
      Getuige jou reactie op randdebiel.
    Ik heb het niet over randdebiel gehad. Ik heb het alleen over supporters gehad die zich crimineel gedragen. Jij begint als echte internet hooligan gelijk te schelden. ;-)
  • 11 Feb 2019 om 18:45
    Ach gewoon toevallig die avond in Almelo gezellig een biertje doen met een mannetje of 50, moet toch kunnen ;))
  • 11 Feb 2019 om 18:43
    • Quote van 11 Feb 2019 om 18:27
      Het is wel duidelijk wie zich hier aangesproken voelen :-)
    Getuige jou reactie op randdebiel.
  • 11 Feb 2019 om 18:27
    • Quote van 11 Feb 2019 om 17:47
      En sommige supporters op dit forum gedragen zich nu eenmaal te graag als randdebielen, als in Diekmenneke.
    Het is wel duidelijk wie zich hier aangesproken voelen :-)
  • 11 Feb 2019 om 18:03
    • Quote van 11 Feb 2019 om 16:16
      Het is volledig te begrijpen. Sommige supporters gedragen zich nu eenmaal te graag als criminelen.
    Jij doet je naam geen eer aan.
  • 11 Feb 2019 om 17:47
    • Quote van 11 Feb 2019 om 16:16
      Het is volledig te begrijpen. Sommige supporters gedragen zich nu eenmaal te graag als criminelen.
    En sommige supporters op dit forum gedragen zich nu eenmaal te graag als randdebielen, als in Diekmenneke.
  • 11 Feb 2019 om 16:16
    • Quote van 11 Feb 2019 om 13:28
      Dieptepunt. Supporters zijn nog minder dan criminelen. Wat vreselijk makkelijk scoren van onze overheid.
    Het is volledig te begrijpen. Sommige supporters gedragen zich nu eenmaal te graag als criminelen.
  • 11 Feb 2019 om 15:27
    Ikzeg. Helaas kunnen wij niet naar Almelo en daar een wedstrijd bij wonen van ons fctwente en Heracles. Of je bent verplicht om met de buscombi te gaan. Dit is totaal voetbal te vernietigen. Ik begrijp dat er helaas (support noemen ze ) dit hebben verpest Door trammelant te veroorzaken. Heel erg triest dit. Ik wens en hoop dat het in de toekomst toch weer mogelijk is om gewoon als support een kaartje kan of mag kopen om voetbal te kijken. En graag zonder elkaar lastig te vallen. In het diekman stond ik samen in het vak met de Duitse support om de uefa beker en het was fantastisch een groot feest. Ook al hadden wij verdient verloren. En nu kan je niet eens naar Heracles en nog wel de jeugd. Ongelooflijk wat is er toch aan de hand met de mensheid.
  • 11 Feb 2019 om 15:24
    • Quote van 11 Feb 2019 om 15:18
      wie wil dit nou weten ..gaap..
    Was ook maar een aanvulling op tioofct En mIsschien leuk weetje als je een keer met een zwart witte aan de praat bent ;-)
  • 11 Feb 2019 om 15:18
    • Quote van 11 Feb 2019 om 15:13
      Dit is correct, het “grote” Heracles komt niet uit 1903.
    wie wil dit nou weten ..gaap..
  • 11 Feb 2019 om 15:13
    • Quote van 11 Feb 2019 om 14:30
      AVC Heracles is opgericht in 1903. Het huidige SC Heracles is opgericht in 1974. AVC is teruggegaan naar de amateurs. SC claimt echter nog de successen van AVC. Zo heb ik het mij laten vertellen ;-)
    Dit is correct, het “grote” Heracles komt niet uit 1903.
  • 11 Feb 2019 om 14:36
    Tja Dennis heeft zijn stoornis niet onder controle.....
  • 11 Feb 2019 om 14:30
    • Quote van 11 Feb 2019 om 13:34
      Heracles Almelo is een Nederlandse betaaldvoetbalclub uit Almelo, opgericht op 3 mei 1903. De club, genoemd naar de Griekse halfgod Herakles, is een van de oudere voetbal- en profvoetbalclubs van Nederland. Heracles werd landskampioen in 1927 en in 1941, en was bekerfinalist in 2012.
    Is dit na om oud spelers te roepen, op jezelf te reageren en allerlei onzin te gooien een nieuwe manier om aandacht te krijgen?
  • 11 Feb 2019 om 14:30
    • Quote van 11 Feb 2019 om 13:34
      Heracles Almelo is een Nederlandse betaaldvoetbalclub uit Almelo, opgericht op 3 mei 1903. De club, genoemd naar de Griekse halfgod Herakles, is een van de oudere voetbal- en profvoetbalclubs van Nederland. Heracles werd landskampioen in 1927 en in 1941, en was bekerfinalist in 2012.
    AVC Heracles is opgericht in 1903. Het huidige SC Heracles is opgericht in 1974. AVC is teruggegaan naar de amateurs. SC claimt echter nog de successen van AVC. Zo heb ik het mij laten vertellen ;-)
  • 11 Feb 2019 om 14:12
    Belachelijk. Waar voetballen we eigenlijk voor? Willen we zoveel mogelijk publiek of het voor het publiek onmogelijk maken om naar een wedstrijd te komen
  • 11 Feb 2019 om 13:34
    Heracles Almelo is een Nederlandse betaaldvoetbalclub uit Almelo, opgericht op 3 mei 1903. De club, genoemd naar de Griekse halfgod Herakles, is een van de oudere voetbal- en profvoetbalclubs van Nederland. Heracles werd landskampioen in 1927 en in 1941, en was bekerfinalist in 2012.
  • 11 Feb 2019 om 13:28
    Dieptepunt. Supporters zijn nog minder dan criminelen. Wat vreselijk makkelijk scoren van onze overheid.
  • 11 Feb 2019 om 13:15
    Die zijn echt compleet van het padje, dit is toch om te huilen? Ik vraag mij af of er uberhaupt animo was voor deze wedstrijd, die verdwijnt sowieso door om 14.00 te spelen, maar hoe durf je dan in godsnaam mensen te verplichten om met een bus te gaan?!