Matchday: Jong FC Twente met Friday en Assaidi tegen Willem II

( 21 reacties)
Matchday: Jong FC Twente met Friday en Assaidi tegen Willem II

Jong FC Twente speelt vanavond de thuiswedstrijd tegen de beloften van Willem II. Het duel op het Trainingscomplex in Hengelo begint om 18.30 uur.

Bij Jong FC Twente heeft Fred Friday een basisplaats. De Nigeriaanse spits, die op huurbasis overkwam van AZ, moet wedstrijdritme opdoen. Friday viel afgelopen vrijdag al in bij de uitwedstrijd tegen Sparta Rotterdam. Ook Oussama Assaidi komt in actie bij Jong FC Twente.

Dries Sadikki is de man bij Jong Willem II met de meeste speelminuten in het eerste elftal. Hij kwam dit seizoen twaalf competitieduels in actie, waarin hij eenmaal scoorde. Ook Atakan Akkaynak, James McGarry en Kristófer Kristinsson kwamen meerdere keren in actie in de Eredivisie.

Jong FC Twente won de eerste wedstrijd in de kampioenspoule met 0-2 bij Jong Feyenoord. Jong Willem II speelde eerder in eigen huis met 1-1 gelijk tegen Jong ADO Den Haag.

Opstelling Jong FC Twente: Brondeel, Wieffer, Browning, Felix, Maria, Roemeratoe, Fernandes, Zerrouki, Friday, Assaidi, Trotman. 

Wissels: Van der Gouw, Frimann, Van de Schepop, Taha, Laukart. 

Opstelling Jong Willem II: Woud; Van den Bogert, McGarry, Bogaers, Furrer; Pijnenburg, Saddiki, Akkaynak; El Merabet, Coulibaly en Kristinsson.

Wissels: Brand, Zuijderwijk, Da Silva, Bozkurt, Spijkers.

Foto: Sportfoto-Oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Feb 2019 om 20:26
    • Quote van 11 Feb 2019 om 20:21
      Vorig seizoen ging het beloftenteam toch zo slecht? Nu win je van Feyenoord en Willem II
    In het begin van het seizoen wel maar op driekwart van de competitie begin het te draaien. Zijn daar lekker mee doorgegaan lijkt. Knappe resultaten hoor
  • 11 Feb 2019 om 20:24
    • Quote van 11 Feb 2019 om 20:21
      Vorig seizoen ging het beloftenteam toch zo slecht? Nu win je van Feyenoord en Willem II
    En Groningen 1
  • 11 Feb 2019 om 20:21
    Vorig seizoen ging het beloftenteam toch zo slecht? Nu win je van Feyenoord en Willem II
  • 11 Feb 2019 om 20:18
    4-1 Maria
  • 11 Feb 2019 om 20:11
    3-1 Zerrouki
  • 11 Feb 2019 om 19:43
    Knape harde asist van rashaan Fernandes op fruday.. Fernandes laat wederom zijn klasse zien.
  • 11 Feb 2019 om 19:39
    • Quote van 11 Feb 2019 om 19:27
      Twitter fct.
    Thanks
  • 11 Feb 2019 om 19:27
    • Quote van 11 Feb 2019 om 19:23
      Waar zie je dat? Als ik vragen mag
    Twitter fct.
  • 11 Feb 2019 om 19:23
    • Quote van 11 Feb 2019 om 19:21
      Friday
    Waar zie je dat? Als ik vragen mag
  • 11 Feb 2019 om 19:21
    • Quote van 11 Feb 2019 om 19:18
      Wie?
    Friday
  • 11 Feb 2019 om 19:18
    • Quote van 11 Feb 2019 om 19:18
      2-1
    Wie?
  • 11 Feb 2019 om 19:18
    • Quote van 11 Feb 2019 om 19:13
      1-1
    2-1
  • 11 Feb 2019 om 19:13
    1-1
  • 11 Feb 2019 om 19:05
    • Quote van 11 Feb 2019 om 19:05
      1-0
    Rashaan
  • 11 Feb 2019 om 19:05
    1-0
  • 11 Feb 2019 om 19:00
    • Quote van 11 Feb 2019 om 18:35
      Weet iemand een stream?
    Njet-stream
  • 11 Feb 2019 om 18:35
    Weet iemand een stream?
  • 11 Feb 2019 om 18:34
    • Quote van 11 Feb 2019 om 17:39
      Ikzeg. Fred moet wedstrijd ritme op doen. Hij is gehuurd van AZ. Maar ik begrijp dan niet ,dat ie geen wedstrijd ritme heeft.
    Az heeft aantal spitsen meer die hoger in pikorde staan. Daarom mocht zelfs druijf verhuurd worden
  • 11 Feb 2019 om 17:54
    • Quote van 11 Feb 2019 om 17:39
      Ikzeg. Fred moet wedstrijd ritme op doen. Hij is gehuurd van AZ. Maar ik begrijp dan niet ,dat ie geen wedstrijd ritme heeft.
    Nou dat is vrij simpel, hij mocht daar wel trainen maar geen wedstrijden spelen.
  • 11 Feb 2019 om 17:39
    Ikzeg. Fred moet wedstrijd ritme op doen. Hij is gehuurd van AZ. Maar ik begrijp dan niet ,dat ie geen wedstrijd ritme heeft.
  • 11 Feb 2019 om 17:37
    Ben benieuwd hoe ze spelen. Veel aanvallers in de opstelling
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›