Twijfel over FC Twente: ''Ik zet mijn geld in op Go Ahead Eagles''

( 21 reacties)
Twijfel over FC Twente: ''Ik zet mijn geld in op Go Ahead Eagles''

FC Twente speelt zondag in de Keuken Kampioen Divisie de lastige uitwedstrijd tegen Go Ahead Eagles. Een regelrechte topper aangezien FC Twente koploper is en de thuisploeg op de derde plaats staat.

Hoewel FC Twente met grote voorsprong op de eerste plaats staat, verwacht Tijmen Wissing niet dat de ploeg gaat winnen in Deventer, zo vertelt hij in de studio van RTV Oost. "Ik zet mijn geld op Go Ahead. Smith doet overigens niet mee. Het is daarnaast nog ongwis of Rafik Zekhnini in de basis zal starten. De trainer laat nog in het midden of het 4-4-2 of 4-3-3 wordt. Het zou kunnen betekenen dat Zekhnini als linksbuiten start."

De wedstrijd tussen Go Ahead Eagles en FC Twente start zondagmiddag om 14:30 uur.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Mar 2019 om 17:26
    Nogmaals thijmen weet net dat er lucht in een bal zit, watn zak hooi, zet jij je geld maar op eikels, 1-2????????????????
  • 24 Mar 2019 om 16:54
    Lekker voor je Tijmen!
  • 24 Mar 2019 om 16:53
    Die Tijmen is geen FC Twente man, maar dat wisten we al.Ben daarom ook des te blijer dat Twente wist te winnen in Deventer.
  • 24 Mar 2019 om 16:27
    Verkeerd gegokt Tijmen Wissing weg geld.weg kampioenschap GAE
  • 24 Mar 2019 om 13:11
    • Quote van 24 Mar 2019 om 10:24
      GAE zal het 1e kwartier wat kansen krijgen en als daar niet uit gescoord wordt, dan geef ik Twente goede kansen. Vooralsnog hou ik het op een 1-1.
    Gelijkspelletje is ook al prima.
  • 24 Mar 2019 om 12:34
    Wij hebben zoveel meer kwaliteit. Friday wordt vandaag onze man of the match. Ik zeg 0-3.
  • 24 Mar 2019 om 11:09
    Ikzeg. Natuurlijk gaat het niet makkelijk worden voor ons fctwente. Maar geloof mij fctwente gaat er met 3 punten van Deventer naar Enschede. Ikzeg. We hebben iets goed te maken tegen hun en daar had onze drommel ook over. Als ze allemaal zo gedreven het veld in gaan wordt het er op of geen eten. 1-3.
  • 24 Mar 2019 om 11:00
    • Quote van 24 Mar 2019 om 00:51
      Klapmongool met z'n arrogante kop. Ik zet m'n geld in dat Tijmen van Wissing dit jaar nog ontslagen wordt door RTV Oost. Bekijk zijn Facebook ook eens trouwens, hij heeft er doodleuk een mobiel nummer van zichzelf opgezet. Dus voor degene die hem nog even wil bellen, sla je slag!
    Opvallend is wel dat hij er niet is bij de trainingen de laatste tijd,zaterdag was er niemand van de regionale pers,zo kunnen we ze ook nooit aanspreken op dat negatieve gedrag.
  • 24 Mar 2019 om 10:40
    • Quote van 24 Mar 2019 om 07:06
      Dus volgens jou is het zwaar verboden een verwachting uit te spreken dat een andereploeg wint? Gij zult dus ten alle tijden zeggen dat FC Twente wint, bij voorkeur met 15-0, anders ben je een klootzak die ontslagen moet worden! Wonderlijke redenatie dit.
    Hij is altijd negatief over Twente. Maar het is meer de persoon Van Wissing waar ik me kapot aan erger. Jan van Staa en Bert van Losser kun je opzich nog wel hebben.
  • 24 Mar 2019 om 10:24
    GAE zal het 1e kwartier wat kansen krijgen en als daar niet uit gescoord wordt, dan geef ik Twente goede kansen. Vooralsnog hou ik het op een 1-1.
  • 24 Mar 2019 om 10:17
    • Quote van 23 Mar 2019 om 22:51
      Fctwente moet morgenmiddag zelf gaan voetballen en de tegenstander niet laten voetballen. Dan wordt her een eenvoudige overwinning voor fctwente. Go ahead gaat zichzelf voorbij lopen en fctwente gaat daar dankbaar gebruik van maken. Fctwente keert morgen terug met een 1-3 of 0-3 naar Enschede.
    Echt! Zelf voetballen? Ik dacht hun broers en zussen laten spelen! O ja , de bal is rond en het is 11 tegen 11 was je nog vergeten.
  • 24 Mar 2019 om 09:56
    Zo snel mogelijk proberen 1-0 te scoren,dan gaan er gaten vallen,en ze kunnen slecht tegen hun verlies,kaarten pakken,en dan de 2de en 3de scoren!
  • 24 Mar 2019 om 09:19
    Volgen de bananenplukkers van Tubantia en RTV Oost speelt FC Twente het slechtste voetbal van de Keuken Kampioen divisie. Onbegrijpelijk dat de KNVB en FOX deze wedstrijd dan op half drie laat spelen.
  • 24 Mar 2019 om 08:02
    • Quote van 23 Mar 2019 om 22:51
      Fctwente moet morgenmiddag zelf gaan voetballen en de tegenstander niet laten voetballen. Dan wordt her een eenvoudige overwinning voor fctwente. Go ahead gaat zichzelf voorbij lopen en fctwente gaat daar dankbaar gebruik van maken. Fctwente keert morgen terug met een 1-3 of 0-3 naar Enschede.
    Denk ook ee een overwinning uit rolt dat Goahead word toch wel beetje teveel opgehemeld. Hoop wel Pusic keuzes durft te maken en met drie spitsen gaat spelen. Maar dan moet hij keuze maken tussen Friday en Oosterwijk,en of hij dat durft?
  • 24 Mar 2019 om 07:57
    • Quote van 24 Mar 2019 om 00:51
      Klapmongool met z'n arrogante kop. Ik zet m'n geld in dat Tijmen van Wissing dit jaar nog ontslagen wordt door RTV Oost. Bekijk zijn Facebook ook eens trouwens, hij heeft er doodleuk een mobiel nummer van zichzelf opgezet. Dus voor degene die hem nog even wil bellen, sla je slag!
    Domme reactie
  • 24 Mar 2019 om 07:06
    • Quote van 24 Mar 2019 om 00:51
      Klapmongool met z'n arrogante kop. Ik zet m'n geld in dat Tijmen van Wissing dit jaar nog ontslagen wordt door RTV Oost. Bekijk zijn Facebook ook eens trouwens, hij heeft er doodleuk een mobiel nummer van zichzelf opgezet. Dus voor degene die hem nog even wil bellen, sla je slag!
    Dus volgens jou is het zwaar verboden een verwachting uit te spreken dat een andereploeg wint? Gij zult dus ten alle tijden zeggen dat FC Twente wint, bij voorkeur met 15-0, anders ben je een klootzak die ontslagen moet worden! Wonderlijke redenatie dit.
  • 24 Mar 2019 om 00:51
    Klapmongool met z'n arrogante kop. Ik zet m'n geld in dat Tijmen van Wissing dit jaar nog ontslagen wordt door RTV Oost. Bekijk zijn Facebook ook eens trouwens, hij heeft er doodleuk een mobiel nummer van zichzelf opgezet. Dus voor degene die hem nog even wil bellen, sla je slag!
  • 23 Mar 2019 om 22:51
    Fctwente moet morgenmiddag zelf gaan voetballen en de tegenstander niet laten voetballen. Dan wordt her een eenvoudige overwinning voor fctwente. Go ahead gaat zichzelf voorbij lopen en fctwente gaat daar dankbaar gebruik van maken. Fctwente keert morgen terug met een 1-3 of 0-3 naar Enschede.
  • 23 Mar 2019 om 22:25
    Het zou een ander verhaal zijn wanneer Drommel nog zou uitkomen voor jong oranje. Voor hemzelf is het natuurlijk jammer, ons komt dat goed uit.
  • 23 Mar 2019 om 22:13
    Kan die vent niet een keer zijn bek houden.
  • 23 Mar 2019 om 21:44
    Alsof we ons iets van zo’n kearl moet aantrekken. Is ja een kowet supporter