FC Twente Vrouwen strikt aanvalster: ''Topclub in Eredivisie''

( 15 reacties)
FC Twente Vrouwen strikt aanvalster: ''Topclub in Eredivisie''

Simone Kets is de nieuwste aanwinst van FC Twente Vrouwen. De 22-jarige aanvaller heeft een contract getekend bij de Tukkers en sluit zich komend seizoen aan bij de landskampioen van Nederland.

Het seizoen begint voor Kets in augustus met de voorrondes van de Champions League. "Ik ben heel blij met deze transfer. Ik had voor mezelf besloten dat ik een stap hogerop wilde, of misschien wel móést maken om mezelf als profvoetbalster te blijven ontwikkelen", reageert ze via haar management.

"FC Twente is een topclub in de Eredivisie en heeft alles al jaren goed voor elkaar. Ik denk
dat ik in deze professionele omgeving een completere profvoetbalster kan worden", aldus Kets.

Voordat Kets aansluit bij FC Twente Vrouwen vertrekt ze eerst met Oranje O23 naar Zweden.

Foto via: Orange Pictures

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 May 2019 om 21:35
    • Quote van 24 May 2019 om 18:21
      Je praat nogal raar over andere vrouwen namelijk, maar is, Ik zou zeggen, neuk erop los hoor.
    Raar? Omdat ik een grap maak van kop int kussen, reet omhoog en ketsen maar? Ie bint ook niet veel gewend onnie.
  • 24 May 2019 om 18:22
    • Quote van 24 May 2019 om 17:22
      Wat maakt dat uut,verandering van spijs doet eten. Hoppa
    Haha, das waar.
  • 24 May 2019 om 18:21
    • Quote van 24 May 2019 om 18:05
      Zeker, al zie ik niet in wat jij met die info moet.
    Je praat nogal raar over andere vrouwen namelijk, maar is, Ik zou zeggen, neuk erop los hoor.
  • 24 May 2019 om 18:07
    • Quote van 24 May 2019 om 17:22
      Wat maakt dat uut,verandering van spijs doet eten. Hoppa
    Zo ist, haha.
  • 24 May 2019 om 18:05
    • Quote van 24 May 2019 om 17:08
      Heb jij een vriendin/vrouw?
    Zeker, al zie ik niet in wat jij met die info moet.
  • 24 May 2019 om 17:32
    • Quote van 24 May 2019 om 17:22
      Wat maakt dat uut,verandering van spijs doet eten. Hoppa
    Hahaha
  • 24 May 2019 om 17:22
    • Quote van 24 May 2019 om 17:08
      Heb jij een vriendin/vrouw?
    Wat maakt dat uut,verandering van spijs doet eten. Hoppa
  • 24 May 2019 om 17:08
    • Quote van 24 May 2019 om 16:35
      Hoofd int kussen reet omhoog en hoppa Ketsen haha.
    Heb jij een vriendin/vrouw?
  • 24 May 2019 om 16:35
    • Quote van 24 May 2019 om 13:56
      wel even een kussen op het gezicht leggen.
    Hoofd int kussen reet omhoog en hoppa Ketsen haha.
  • 24 May 2019 om 16:02
    Ikzeg. Welkom bij ons fctwente en wens u een geweldige tijd en veel succes en plezier in het voetbal bij ons fctwente.
  • 24 May 2019 om 13:56
    • Quote van 24 May 2019 om 13:51
      Die kun je ketsen hoor:-)
    wel even een kussen op het gezicht leggen.
  • 24 May 2019 om 13:56
    Nou Simone, welkom bij de club! Ik wens je veel succes.
  • 24 May 2019 om 13:51
    Die kun je ketsen hoor:-)
  • 24 May 2019 om 13:30
    Gelukkig is de transfer niet afgeketst
  • 24 May 2019 om 12:43
    Nou meid kets d'r op los!!!