Matchday: Jong FC Twente met Hölscher en Laukart tegen FC Groningen

( 27 reacties)
Matchday: Jong FC Twente met Hölscher en Laukart tegen FC Groningen

Jong FC Twente begint dinsdagavond aan het nieuwe seizoen in de beloftencompetitie. De ploeg van trainer Theo ten Caat speelt in Hengelo tegen Jong FC Groningen.

Bij Jong FC Twente zijn Tim Hölscher en Alexander Laukart de opvallendste namen. Daarnaast komen spelers als Jesse Bosch, Mats Wieffer en Thijs van Leeuwen in actie. Bij Jong FC Groningen starten onder meer Bart van Hintum, Mo El Hankouri, Tom van de Looi en Django Warmerdam. De aftrap is om 18.30 uur.

Opstelling Jong FC Twente: De Lange; Terziqi, Hilgers, Oosterwolde, Laukart; Hölscher, Van Leeuwen, Wieffer; Roossien, Bosch en Witbreuk.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Aug 2019 om 01:41
    • Quote van 14 Aug 2019 om 00:18
      Omdat? Zat vandaag niet eens bij de selectie.
    Dat hoef ik toch niet uitleggen? Ofwel. Dat mensen hier nog over discussiëren.
  • 14 Aug 2019 om 00:18
    • Quote van 13 Aug 2019 om 21:52
      Totaal onrealistisch.
    Omdat? Zat vandaag niet eens bij de selectie.
  • 13 Aug 2019 om 22:30
    • Quote van 13 Aug 2019 om 22:24
      Dolberg op het middenveld, juist...
    Als linksback.
  • 13 Aug 2019 om 22:24
    • Quote van 13 Aug 2019 om 21:46
      Lijkt me gooie optie toch voor in de spits of middenveld
    Dolberg op het middenveld, juist...
  • 13 Aug 2019 om 21:52
    • Quote van 13 Aug 2019 om 19:47
      Zou het voor Twente in de spits. Niet een optie zijn om dolberg te huren nu die op een zij spoor is beland bij Ajax
    Totaal onrealistisch.
  • 13 Aug 2019 om 21:46
    • Quote van 13 Aug 2019 om 19:47
      Zou het voor Twente in de spits. Niet een optie zijn om dolberg te huren nu die op een zij spoor is beland bij Ajax
    Lijkt me gooie optie toch voor in de spits of middenveld
  • 13 Aug 2019 om 19:59
    • Quote van 13 Aug 2019 om 19:49
      Niet te betalen, maar zou toch mooi zijn.
    Jazeker
  • 13 Aug 2019 om 19:58
    • Quote van 13 Aug 2019 om 19:53
      Hij zal niet voor niets ontslagen zijn neem ik aan?
    Hij heeft een training afgezegd om mee te doen aan een franse tv show.
  • 13 Aug 2019 om 19:53
    • Quote van 13 Aug 2019 om 19:42
      Rami is ontslagen bij Olympique Marseille. Gelijk halen. Fantastische cv met voetballend vermogen en komt graag op.
    Hij zal niet voor niets ontslagen zijn neem ik aan?
  • 13 Aug 2019 om 19:50
    Cristian Gonzalez gaat tekenen bij CD Mirandes
  • 13 Aug 2019 om 19:49
    • Quote van 13 Aug 2019 om 19:43
      Ik hoop dat dit een grap is.
    Niet te betalen, maar zou toch mooi zijn.
  • 13 Aug 2019 om 19:47
    Zou het voor Twente in de spits. Niet een optie zijn om dolberg te huren nu die op een zij spoor is beland bij Ajax
  • 13 Aug 2019 om 19:47
    0-3
  • 13 Aug 2019 om 19:43
    2-0 achter gaat hard
  • 13 Aug 2019 om 19:43
    • Quote van 13 Aug 2019 om 19:42
      Rami is ontslagen bij Olympique Marseille. Gelijk halen. Fantastische cv met voetballend vermogen en komt graag op.
    Ik hoop dat dit een grap is.
  • 13 Aug 2019 om 19:42
    Rami is ontslagen bij Olympique Marseille. Gelijk halen. Fantastische cv met voetballend vermogen en komt graag op.
  • 13 Aug 2019 om 19:37
    Armoede zo groot dat Ted zelf in de basis staat? ;)
  • 13 Aug 2019 om 19:29
    Oosterwolde speelt links centraal achterin doet dat zeker goed zondag gewoon laten spelen op de back positie paar klasses beter dan paardenstaartje
  • 13 Aug 2019 om 19:26
    • Quote van 13 Aug 2019 om 19:24
      0-0
    Bedankt
  • 13 Aug 2019 om 19:24
    • Quote van 13 Aug 2019 om 19:21
      Weet iemand hoeveel het staat?
    0-0
  • 13 Aug 2019 om 19:21
    Weet iemand hoeveel het staat?
  • 13 Aug 2019 om 19:09
    • Quote van 13 Aug 2019 om 19:06
      Dat hoop ik toch niet.
    Oosterwolde speelt ook mee en dat is een linksback. Misschien dat er voor nood a.s zondag met Julio word gespeeld maar je kan er al je geld op zetten dat er voor 01/09 een waardig vervanger er staat.. Ouwe meuk is Ted en Garcia helemaal klaar mee die gaan echt geen rol van betekenis spelen.
  • 13 Aug 2019 om 19:06
    • Quote van 13 Aug 2019 om 18:39
      Laukart wordt blijkbaar klaar gestoomd als linksback.
    Dat hoop ik toch niet.
  • 13 Aug 2019 om 18:58
    • Quote van 13 Aug 2019 om 18:53
      Oosterwijk en van der lely zitten niet bij de selectie. Transfer?
    Het is stil rond Oosterwijk. Volgens mij heeft hij nog geen enkele keer meegedaan
  • 13 Aug 2019 om 18:53
    Oosterwijk en van der lely zitten niet bij de selectie. Transfer?
  • 13 Aug 2019 om 18:39
    Laukart wordt blijkbaar klaar gestoomd als linksback.
  • 13 Aug 2019 om 18:12
    Is die nog ergens te zien?
zondag 1 september 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›