Jong FC Twente verliest met ruime cijfers van Jong FC Groningen

( 30 reacties)
Jong FC Twente verliest met ruime cijfers van Jong FC Groningen

Jong FC Twente heeft de eerste competitiewedstrijd van het nieuwe seizoen verloren. In Hengelo werd er met 0-3 verloren van de beloften van FC Groningen.

Bij Jong FC Twente kwamen onder meer Tim Hölscher en Alexander Laukart in actie, maar zij konden het verschil niet maken. Jong FC Groningen was de bovenliggende partij op het trainingscomplex in Hengelo. De bezoekers, met een uitblinkende Mo El Hankouri, kwamen voor rust echter niet tot scoren.

Vlak na rust kwam Jong FC Groningen op voorsprong in Hengelo. Romano Postema tekende voor de openingstreffer. Niet veel later zorgde Thijs Dallinga voor de 0-2. Nog voor het uur was het zelfs 0-3 via Daniel van Kaam. Dat was ook de eindstand.

Opstelling Jong FC Twente: De Lange, Terziqi, Hilgers, Oosterwolde, Laukart (65' Everink), Hölscher (65' Agca), Van Leeuwen, Wieffer, Roossien (71' Sluiter), Bosch, Witbreuk.

Opstelling Jong FC Groningen: Hoekstra, Sopacua (76' Poll), Van de Looi (46' Miguel), Van Hintum, Warmerdam, Van Kaam, Breij, Schreck, Dallinga, Postema (76' Suslov), El Hankouri.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Aug 2019 om 16:47
    • Quote van 14 Aug 2019 om 13:06
      Zo goed dat hij gewisseld werd?
    Komt toch terug van een blessure?
  • 14 Aug 2019 om 13:06
    • Quote van 13 Aug 2019 om 21:12
      Holscher was de enigste die nog een beetje goed voetbalde,rest was heel matig tot slecht, hebben zich niet in de picture gespeeld bij de trainer.
    Zo goed dat hij gewisseld werd?
  • 14 Aug 2019 om 12:10
    Niet zo gek tegen een (Jong) Groningen met Bart van Hintum van 32 jaar en Warmerdam, vd Looi en El Hankouri allemaal van het 1e elftal.
  • 14 Aug 2019 om 12:05
    • Quote van 14 Aug 2019 om 05:21
      Klopt, ook ik was er zaterdag en viel tegen. Positief Alexander Laukart en die nummer 8 (donkere jongen). Enig idee wie dat was???
    Achraf madi eerste jaars onder 19
  • 14 Aug 2019 om 05:21
    • Quote van 13 Aug 2019 om 21:51
      Ik heb ze zaterdagmiddag in Rijssen zien spelen en daar viel het me zwaar tegen .Het spel zonder bal viel mij erg tegen, veel de bal brengen omdat andere nietbewogen.er waren ook een aantal spelers die dachten dat ze al tegen de 1eselectie aanzaten,vooral Mats Wieffer waar ik veel van had gehoord of dat hij teleurgesteld was omdat hij niet bij de 1e selectie hoorde tegen FC Groningen.
    Klopt, ook ik was er zaterdag en viel tegen. Positief Alexander Laukart en die nummer 8 (donkere jongen). Enig idee wie dat was???
  • 14 Aug 2019 om 00:33
    • Quote van 13 Aug 2019 om 23:34
      Het grappige is dat je linksbenige centrale verdediger die ook op linksback kan zegt, dat is dus precies de enige die binnenkort kan aanhaken, oosterwolde, vandaag centraal, normaal linksachter, groot, sterk, snel.
    Mee eens, Oosterwolde moet een kans krijgen. Ik hoor dat hij nogsteeds niet onder contract staat.
  • 13 Aug 2019 om 23:48
    • Quote van 13 Aug 2019 om 23:40
      Bron?
    https://www.azfanpage.nl/az-huurt-felix-correia-voor-twee-seizoenen-van-man-city/
  • 13 Aug 2019 om 23:47
    • Quote van 13 Aug 2019 om 23:41
      Klopt, de manager en speler waren gisteren al in Heerhugowaard gesignaleerd. Bij Groningen hadden ze het nog over een japanner van City die in Nederland of Belgie gestald gaat worden. De speler, ik ben de naam even kwijt, heeft net getekend bij City. Onze club werd er ook aan gelinkt
    Ik bedoelde Ryotaro Meshino. Ik lees net dat die waarschijnlijk naar Hearts gaat.
  • 13 Aug 2019 om 23:41
    • Quote van 13 Aug 2019 om 23:36
      Off topic Die portugees van City gaat naar AZ. Corretja of zo dat word hem dus niet jammer....
    Klopt, de manager en speler waren gisteren al in Heerhugowaard gesignaleerd. Bij Groningen hadden ze het nog over een japanner van City die in Nederland of Belgie gestald gaat worden. De speler, ik ben de naam even kwijt, heeft net getekend bij City. Onze club werd er ook aan gelinkt
  • 13 Aug 2019 om 23:40
    • Quote van 13 Aug 2019 om 23:36
      Off topic Die portugees van City gaat naar AZ. Corretja of zo dat word hem dus niet jammer....
    Bron?
  • 13 Aug 2019 om 23:36
    Off topic Die portugees van City gaat naar AZ. Corretja of zo dat word hem dus niet jammer....
  • 13 Aug 2019 om 23:34
    • Quote van 13 Aug 2019 om 23:29
      Zit dus niet wat bij wat bij dat op de korte termijn kan aanhaken bij het eerste. De eerste selectie is dus aardig smal. Hopen dat we komend seizoen weinig blessures en schorsingen hebben. Ik vermoed dat Ted nog 3 spelers gaat halen. Hij houdt normaliter wat budget vrij om vlak voor de transferdeadline nog wat koopjes te kunnen halen. Hopen dat we nog wat overbodige spelers kinnen slijten. Boere, Oosterwijk, vd Heijden, vd Lely en Holscher mogen (moeten) van mij zeker weg. Een linksback en een spits moeten er zeker bijkomen. Een linksbenige centrale verdediger die ook linksback kan voetballen is ook welkom.
    Het grappige is dat je linksbenige centrale verdediger die ook op linksback kan zegt, dat is dus precies de enige die binnenkort kan aanhaken, oosterwolde, vandaag centraal, normaal linksachter, groot, sterk, snel.
  • 13 Aug 2019 om 23:29
    Zit dus niet wat bij wat bij dat op de korte termijn kan aanhaken bij het eerste. De eerste selectie is dus aardig smal. Hopen dat we komend seizoen weinig blessures en schorsingen hebben. Ik vermoed dat Ted nog 3 spelers gaat halen. Hij houdt normaliter wat budget vrij om vlak voor de transferdeadline nog wat koopjes te kunnen halen. Hopen dat we nog wat overbodige spelers kinnen slijten. Boere, Oosterwijk, vd Heijden, vd Lely en Holscher mogen (moeten) van mij zeker weg. Een linksback en een spits moeten er zeker bijkomen. Een linksbenige centrale verdediger die ook linksback kan voetballen is ook welkom.
  • 13 Aug 2019 om 23:22
    • Quote van 13 Aug 2019 om 23:17
      Ook niet capabel voor het 2 e hopen dat je zulke spelers snel kunt slijten!
    Inderdaad en dan ook nog even v/d Lely en v/d Heijden slijten !
  • 13 Aug 2019 om 23:17
    • Quote van 13 Aug 2019 om 23:09
      Laten we eerlijk zijn Laukart en Hölscher, zijn niet capabel genoeg om in het eerste elftal te spelen !
    Ook niet capabel voor het 2 e hopen dat je zulke spelers snel kunt slijten!
  • 13 Aug 2019 om 23:09
    Laten we eerlijk zijn Laukart en Hölscher, zijn niet capabel genoeg om in het eerste elftal te spelen !
  • 13 Aug 2019 om 22:07
    • Quote van 13 Aug 2019 om 21:51
      El Hankouri en Warmerdam? Dit vind ik op papier namelijk spelers voor basis bij Groningen 1.
    Jaa die 2 bedoel ik was even de namen kwijt,daar kwam al het gevaar weg bij Groningen.
  • 13 Aug 2019 om 22:07
    • Quote van 13 Aug 2019 om 21:48
      Had gg nog iets over oosterwolds te melden?
    Nee ze hadden het verder niet over namen of spelers individueel maar dat hun het ook niet best vonden was duidelijk te merken het was echt niet best
  • 13 Aug 2019 om 22:02
    Waar was zerrouki?
  • 13 Aug 2019 om 21:59
    • Quote van 13 Aug 2019 om 21:51
      Ik heb ze zaterdagmiddag in Rijssen zien spelen en daar viel het me zwaar tegen .Het spel zonder bal viel mij erg tegen, veel de bal brengen omdat andere nietbewogen.er waren ook een aantal spelers die dachten dat ze al tegen de 1eselectie aanzaten,vooral Mats Wieffer waar ik veel van had gehoord of dat hij teleurgesteld was omdat hij niet bij de 1e selectie hoorde tegen FC Groningen.
    Klopt was er zaterdag ook en was ons niet best. Maar de selectie van zaterdag en vanavond behoorlijk anders dus kun je niet met elkaar vergelijken
  • 13 Aug 2019 om 21:51
    Ik heb ze zaterdagmiddag in Rijssen zien spelen en daar viel het me zwaar tegen .Het spel zonder bal viel mij erg tegen, veel de bal brengen omdat andere nietbewogen.er waren ook een aantal spelers die dachten dat ze al tegen de 1eselectie aanzaten,vooral Mats Wieffer waar ik veel van had gehoord of dat hij teleurgesteld was omdat hij niet bij de 1e selectie hoorde tegen FC Groningen.
  • 13 Aug 2019 om 21:51
    • Quote van 13 Aug 2019 om 21:38
      U heeft kijk op het spelletje, Ik was er ook en ik vond oosterwolde Ook de beste man op het veld, Verder vond ik hun linksbuiten en linksback goed spelen.
    El Hankouri en Warmerdam? Dit vind ik op papier namelijk spelers voor basis bij Groningen 1.
  • 13 Aug 2019 om 21:48
    • Quote van 13 Aug 2019 om 21:27
      Oosterwolde beste man aan twente zijde links centraal achterin Groot sterk snel Garcia en ted waren aanwezig maar het was allemaal heel slordig garcia zijn woorden(the guys are very slordig)
    Had gg nog iets over oosterwolds te melden?
  • 13 Aug 2019 om 21:38
    • Quote van 13 Aug 2019 om 21:27
      Oosterwolde beste man aan twente zijde links centraal achterin Groot sterk snel Garcia en ted waren aanwezig maar het was allemaal heel slordig garcia zijn woorden(the guys are very slordig)
    U heeft kijk op het spelletje, Ik was er ook en ik vond oosterwolde Ook de beste man op het veld, Verder vond ik hun linksbuiten en linksback goed spelen.
  • 13 Aug 2019 om 21:27
    • Quote van 13 Aug 2019 om 21:12
      Holscher was de enigste die nog een beetje goed voetbalde,rest was heel matig tot slecht, hebben zich niet in de picture gespeeld bij de trainer.
    Dan laten ze Hölscher lekker daar laten spelen voor het eerste komt hij veel te kort.
  • 13 Aug 2019 om 21:27
    Oosterwolde beste man aan twente zijde links centraal achterin Groot sterk snel Garcia en ted waren aanwezig maar het was allemaal heel slordig garcia zijn woorden(the guys are very slordig)
  • 13 Aug 2019 om 21:22
    Viel Oosterwolde ook tegen?
  • 13 Aug 2019 om 21:21
    • Quote van 13 Aug 2019 om 21:12
      Holscher was de enigste die nog een beetje goed voetbalde,rest was heel matig tot slecht, hebben zich niet in de picture gespeeld bij de trainer.
    Dus de trainer was er en Oosterwolde, Van Leeuwen etc. hebben het niet laten zien?
  • 13 Aug 2019 om 21:12
    • Quote van 13 Aug 2019 om 20:58
      Zelfs daar komen Hölscher en Laukart te kort vot met die pruttel
    Holscher was de enigste die nog een beetje goed voetbalde,rest was heel matig tot slecht, hebben zich niet in de picture gespeeld bij de trainer.
  • 13 Aug 2019 om 20:58
    Zelfs daar komen Hölscher en Laukart te kort vot met die pruttel
zondag 1 september 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›