FC Twente Vrouwen speelt Champions League-duel in Grolsch Veste

( 10 reacties)
FC Twente Vrouwen speelt Champions League-duel in Grolsch Veste

FC Twente Vrouwen neemt het in de eerste ronde van het hoofdtoernooi van de UEFA Women's Champions League op tegen St. Pölten. De Tukkers spelen eerst uit, zo is zojuist bekendgemaakt.

Op 11 september wordt er om 19:10 uur gespeeld in de NV Arena in het Oostenrijkse Pölten. Op woensdag 25 september staat de return op het programma. Die wedstrijd wordt gespeeld in de Grolsch Veste en begint om 19:00 uur.

De winnaar van het tweeluik plaatst zich voor de volgende ronde van het toernooi. De laatste keer dat FC Twente Vrouwen in de Grolsch Veste speelde was in 2016 in de 'Round of 32' tegen Sparta Praag, na het behalen van de volgende ronde nam FC Twente Vrouwen het destijds in de Grolsch Veste op tegen FC Barcelona. 

Informatie over de kaartverkoop voor de wedstrijd in de Grolsch Veste volgt.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Aug 2019 om 23:43
    • Quote van 21 Aug 2019 om 20:16
      Die nr 25 op de foto heeft trouwens wel een strak kontje haha.
    Kijk uit straks vinden mensen je nog respectloos :)
  • 21 Aug 2019 om 22:08
    • Quote van 21 Aug 2019 om 22:01
      Wie zegt dat ze 19 is? En speel nou geen heilig boontje as jij wat moois ziet lopen van 21 kijk je tich ook wel of niet? Dus stoo met dat scheinheilige gedram kerel. En als jij daar niet naar kinkt heb je probleem.
    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Davinia_Vanmechelen En kijken naar andere dames... Dat vindt mijn vrouw niet leuk ;)
  • 21 Aug 2019 om 22:08
    • Quote van 21 Aug 2019 om 22:01
      Wie zegt dat ze 19 is? En speel nou geen heilig boontje as jij wat moois ziet lopen van 21 kijk je tich ook wel of niet? Dus stoo met dat scheinheilige gedram kerel. En als jij daar niet naar kinkt heb je probleem.
    Ze is 19. ;)
  • 21 Aug 2019 om 22:01
    • Quote van 21 Aug 2019 om 21:44
      Kijk je weer naar 19-jarige kontjes?
    Wie zegt dat ze 19 is? En speel nou geen heilig boontje as jij wat moois ziet lopen van 21 kijk je tich ook wel of niet? Dus stoo met dat scheinheilige gedram kerel. En als jij daar niet naar kinkt heb je probleem.
  • 21 Aug 2019 om 21:44
    • Quote van 21 Aug 2019 om 20:16
      Die nr 25 op de foto heeft trouwens wel een strak kontje haha.
    Kijk je weer naar 19-jarige kontjes?
  • 21 Aug 2019 om 20:49
    • Quote van 21 Aug 2019 om 20:16
      Die nr 25 op de foto heeft trouwens wel een strak kontje haha.
    Bukken is pakken he maar mooi strak kontje...
  • 21 Aug 2019 om 20:38
    Prima, het veld heeft daarna ook nog 3 weken om te herstellen voor de volgende thuiswedstrijd, mits men AZ niet weer kostenloos uitnodigt. Vraag me wel af of het nodig was, gezien de toeschouwersaantallen. Ik ben helemaal voor het promoten en steunen van vrouwenvoetbal, maar ik zie niet de meerwaarde van een stadion waarbij een plukje familie en vrienden nog geen vak vult. Lijkt me niet inspirerend, maar dat ben ik.
  • 21 Aug 2019 om 20:16
    Die nr 25 op de foto heeft trouwens wel een strak kontje haha.
  • 21 Aug 2019 om 19:33
    • Quote van 21 Aug 2019 om 19:04
      Hopelijk komen er niet te veel Oostenrijkse supporters.
    Oostenrijk vind OvV niet erg, daar is zijn idool nl ook geboren.
  • 21 Aug 2019 om 19:04
    Hopelijk komen er niet te veel Oostenrijkse supporters.
vrijdag 20 september 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›