Drommel ziet 'chaos' bij PSV: ''Daar moeten we van profiteren'' FC Twente wil nog minimaal twee versterkingen: ''Creatief zijn'' 'Speciale' Lang maakt indruk: ''Dat zag je op de eerste dag al'' Wagenaar haalt uit naar Garcia: ''Wat is dat voor dom gelul?'' ''De komst van Chery is niet aan de orde laat Twente weten''

Winst FC Twente Vrouwen; Kalma doet oude liefde pijn

( 27 reacties)
Winst FC Twente Vrouwen; Kalma doet oude liefde pijn

FC Twente Vrouwen kent een goede generale repetitie voor het treffen in de UEFA Women's Champions League met VfL Wolfsburg van aanstaande woensdag. Vrijdagavond werd er met 3-1 gewonnen van SC Heerenveen Vrouwen.

Beide ploegen tastten wat af in de beginfase, waarna de Friezen op voorsprong kwamen. Quinty Sabajo wist Daphne van Domselaar te passeren en zorgde zo voor de 1-0. Nog voor rust stond het echter alweer 1-1.

Fenna Kalma, afgelopen zomer overgekomen van SC Heerenveen Vrouwen, maakte de gelijkmaker door de bal binnen te koppen. Diezelfde Kalma bleef vervolgens rustig toen FC Twente Vrouwen een penalty kreeg na een overtreding op Ashleigh Weerden.

De spits schoot zo de ploeg van trainer Tommy Stroot op voorsprong en deed daarmee haar oude liefde pijn. Renate Jansen stelde in de slotfase de zege veilig: 3-1. 

Opstelling FC Twente Vrouwen: Daphne van Domselaar, Maud Roetgering, Danique Ypema, Suzanne Giesen, Licia Darnoud, Lynn Wilms, Renate Jansen (90' Sabrine Ellouzi) , Cheyenne van den Goorbergh (65' Davinia Vanmechelen), Bente Jansen, Fenna Kalma, Ashleigh Weerden

 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Oct 2019 om 19:57
    • Quote van 13 Oct 2019 om 19:04
      ###Kut. En helemaal voor jou, denk dat jij dat persoon bent met te dikke pens, klein pikkie, die nooit weg mag, een vrouw heeft als een trol, en geen cent te makken, want hij kan niets, ligt lam gefixeerd op bed.
    Heb jij hebt woord scrotum opgezocht? Heel goed, een 3.

  • 13 Oct 2019 om 19:07
    • Quote van 13 Oct 2019 om 13:15
      De mensen die hier #KUT schrijven, daarvan kunnen we natuurlijk gewoon een profiel schetsje maken. Het zijn de ietwat minder beelden, zowel intellectueel, emotioneel als uiterlijk vertoon. De reactie op de vrouw, voor de een natuurlijk, voor de ander haantjes gedrag, het vloeit voor uit zekere onzekerheden. Te dik, kalend, kleine scrotum maar bovenal thuis gedomineerd door vrouw, moeder en schoonmoeder. Het virtuele subversief gedrag is dus een ontsnapping aan de sfeer van vrouwelijk masochisme waarin ze leven. Je moet medelijden hebben met dergelijke knakkers.
    #KUT
  • 13 Oct 2019 om 19:06
    • Quote van 13 Oct 2019 om 16:18
      Wat een mooie manier om je eigen leven te omschrijven.
    #jouwvrouw
  • 13 Oct 2019 om 19:05
    • Quote van 13 Oct 2019 om 05:29
      Zou haast denken dat je Dennis heet. Wat een opmerkingen... Best heel erg sneu.
    #KUT
  • 13 Oct 2019 om 19:04
    • Quote van 13 Oct 2019 om 13:15
      De mensen die hier #KUT schrijven, daarvan kunnen we natuurlijk gewoon een profiel schetsje maken. Het zijn de ietwat minder beelden, zowel intellectueel, emotioneel als uiterlijk vertoon. De reactie op de vrouw, voor de een natuurlijk, voor de ander haantjes gedrag, het vloeit voor uit zekere onzekerheden. Te dik, kalend, kleine scrotum maar bovenal thuis gedomineerd door vrouw, moeder en schoonmoeder. Het virtuele subversief gedrag is dus een ontsnapping aan de sfeer van vrouwelijk masochisme waarin ze leven. Je moet medelijden hebben met dergelijke knakkers.
    ###Kut. En helemaal voor jou, denk dat jij dat persoon bent met te dikke pens, klein pikkie, die nooit weg mag, een vrouw heeft als een trol, en geen cent te makken, want hij kan niets, ligt lam gefixeerd op bed.
  • 13 Oct 2019 om 17:27
    • Quote van 13 Oct 2019 om 16:18
      Wat een mooie manier om je eigen leven te omschrijven.
    Nare reactie
  • 13 Oct 2019 om 16:18
    • Quote van 13 Oct 2019 om 16:16
      #KUT
    Wat een mooie manier om je eigen leven te omschrijven.
  • 13 Oct 2019 om 16:16
    • Quote van 13 Oct 2019 om 14:02
      Wat mij opvalt: bij nieuwsberichten die niet vrouwen gerelateerd is zie je nauwelijks of geen reactie van Enschede78, maar zodra de vrouwen in beeld komen is die er als de kippen bij om weer lekker negatief uit te halen Hoe sneu kun je zijn
    #KUT
  • 13 Oct 2019 om 15:51
    • Quote van 13 Oct 2019 om 14:02
      Wat mij opvalt: bij nieuwsberichten die niet vrouwen gerelateerd is zie je nauwelijks of geen reactie van Enschede78, maar zodra de vrouwen in beeld komen is die er als de kippen bij om weer lekker negatief uit te halen Hoe sneu kun je zijn
    Dat is mij ook opgevallen, tenminste de laatste tijd.
  • 13 Oct 2019 om 14:42
    • Quote van 13 Oct 2019 om 13:21
      Ik heb er geen verstand van, maar het is volgens mij er simpel:

      Dit is Twentefans, slechts een duidende naam.
      Dit is geen twente-fansite
      Ergo, hier vind men alles FC Twente gerelateerd.
      Mocht deze observatie goed of fout zijn, maakt niet uit, het gaat bovenal om content, clicks, traffic, daarom diversiteit in artikelen.
      Als het mensen niet bevalt, waarom komen ze dan nog? In mijn optiek niet dommer dan reageren op hetgeen je niet aanstaat.
    Ja klopt, ik geef je gelijk hierin. Ik probeer alleen maar aan te geven dat al die mensen die #KUT schrijven als reactie, er alleen maar voor zorgen dat er meer en meer topics over vrouwenvoetbal gaat komen. Niet dat ik dat verkeerd zou vinden overigens, Fc Twente is FC Twente, niet alleen FC Twente mannen eerste elftal. FC Twente is groter dan dat alleen
  • 13 Oct 2019 om 14:02
    • Quote van 13 Oct 2019 om 13:50
      Dat klopt volgens mij. Alles dat Twente gerelateerd is wordt geplaatst. Ze zijn natuurlijk wel blij met alle kliks op de artikelen, nieuwe reacties betekent dat het item opnieuw geopend wordt. Ik snap niet dat als men niet geïnteresseerd is, men toch gaat reageren. Iets met aandacht nodig?
    Wat mij opvalt: bij nieuwsberichten die niet vrouwen gerelateerd is zie je nauwelijks of geen reactie van Enschede78, maar zodra de vrouwen in beeld komen is die er als de kippen bij om weer lekker negatief uit te halen Hoe sneu kun je zijn
  • 13 Oct 2019 om 13:50
    • Quote van 13 Oct 2019 om 13:21
      Ik heb er geen verstand van, maar het is volgens mij er simpel:

      Dit is Twentefans, slechts een duidende naam.
      Dit is geen twente-fansite
      Ergo, hier vind men alles FC Twente gerelateerd.
      Mocht deze observatie goed of fout zijn, maakt niet uit, het gaat bovenal om content, clicks, traffic, daarom diversiteit in artikelen.
      Als het mensen niet bevalt, waarom komen ze dan nog? In mijn optiek niet dommer dan reageren op hetgeen je niet aanstaat.
    Dat klopt volgens mij. Alles dat Twente gerelateerd is wordt geplaatst. Ze zijn natuurlijk wel blij met alle kliks op de artikelen, nieuwe reacties betekent dat het item opnieuw geopend wordt. Ik snap niet dat als men niet geïnteresseerd is, men toch gaat reageren. Iets met aandacht nodig?
  • 13 Oct 2019 om 13:47
    • Quote van 13 Oct 2019 om 13:15
      De mensen die hier #KUT schrijven, daarvan kunnen we natuurlijk gewoon een profiel schetsje maken. Het zijn de ietwat minder beelden, zowel intellectueel, emotioneel als uiterlijk vertoon. De reactie op de vrouw, voor de een natuurlijk, voor de ander haantjes gedrag, het vloeit voor uit zekere onzekerheden. Te dik, kalend, kleine scrotum maar bovenal thuis gedomineerd door vrouw, moeder en schoonmoeder. Het virtuele subversief gedrag is dus een ontsnapping aan de sfeer van vrouwelijk masochisme waarin ze leven. Je moet medelijden hebben met dergelijke knakkers.
    #KUT
  • 13 Oct 2019 om 13:21
    • Quote van 13 Oct 2019 om 11:53
      Ja klopt, het is een algoritme, hoe meer reacties op een artikel, des te vaker aanverwante artikelen geplaatst zullen worden. Algoritmes lezen geen inhoudelijke reacties, maar tellen puur HET aantal reacties. Dus hoe meer #KUT reacties er geplaatst worden, des te meer aanverwante artikelen zul je krijgen.
    Ik heb er geen verstand van, maar het is volgens mij er simpel:

    Dit is Twentefans, slechts een duidende naam.
    Dit is geen twente-fansite
    Ergo, hier vind men alles FC Twente gerelateerd.
    Mocht deze observatie goed of fout zijn, maakt niet uit, het gaat bovenal om content, clicks, traffic, daarom diversiteit in artikelen.
    Als het mensen niet bevalt, waarom komen ze dan nog? In mijn optiek niet dommer dan reageren op hetgeen je niet aanstaat.
  • 13 Oct 2019 om 13:15
    De mensen die hier #KUT schrijven, daarvan kunnen we natuurlijk gewoon een profiel schetsje maken. Het zijn de ietwat minder beelden, zowel intellectueel, emotioneel als uiterlijk vertoon. De reactie op de vrouw, voor de een natuurlijk, voor de ander haantjes gedrag, het vloeit voor uit zekere onzekerheden. Te dik, kalend, kleine scrotum maar bovenal thuis gedomineerd door vrouw, moeder en schoonmoeder. Het virtuele subversief gedrag is dus een ontsnapping aan de sfeer van vrouwelijk masochisme waarin ze leven. Je moet medelijden hebben met dergelijke knakkers.
  • 13 Oct 2019 om 11:53
    • Quote van 13 Oct 2019 om 10:24
      Lekker blijven reageren mannen, Des te meer stukjes er zullen verschijnen.....
    Ja klopt, het is een algoritme, hoe meer reacties op een artikel, des te vaker aanverwante artikelen geplaatst zullen worden. Algoritmes lezen geen inhoudelijke reacties, maar tellen puur HET aantal reacties. Dus hoe meer #KUT reacties er geplaatst worden, des te meer aanverwante artikelen zul je krijgen.
  • 13 Oct 2019 om 10:59
    Woensdag alweer Champions League, gaat hard.
  • 13 Oct 2019 om 10:24
    Lekker blijven reageren mannen, Des te meer stukjes er zullen verschijnen.....
  • 13 Oct 2019 om 09:27
    • Quote van 13 Oct 2019 om 05:29
      Zou haast denken dat je Dennis heet. Wat een opmerkingen... Best heel erg sneu.
    #KUT
  • 13 Oct 2019 om 07:32
    • Quote van 13 Oct 2019 om 05:29
      Zou haast denken dat je Dennis heet. Wat een opmerkingen... Best heel erg sneu.
    Misschien willen sommigen wel een 'Dennis' zijn...net zoals sommigen een 'Benno' willen zijn? ;)
  • 13 Oct 2019 om 05:29
    • Quote van 12 Oct 2019 om 20:59
      #KUT
    Zou haast denken dat je Dennis heet. Wat een opmerkingen... Best heel erg sneu.
  • 13 Oct 2019 om 00:13
    • Quote van 12 Oct 2019 om 21:55
      Wat een mooie overwinning en wat een fantastische spits is die Kalma, een echte spits met een neusje voor de goal!
    Echt een kutje voor de goal.
  • 12 Oct 2019 om 21:55
    Wat een mooie overwinning en wat een fantastische spits is die Kalma, een echte spits met een neusje voor de goal!
  • 12 Oct 2019 om 20:59
    #KUT
  • 12 Oct 2019 om 19:57
    Ikzeg. Super dames en hopelijk komt het nu ook goed deze week in de Europese verband. 2 keer van verloren nu zijn wij aan de beurt want 3 keer is scheefrecht. Sterkte deze week.
  • 12 Oct 2019 om 18:11
    #KUT