Defensieve versterkingen op komst bij FC Twente: ''Ze hebben ruimte'' ''De optie om bij FC Twente blijven is zo slecht nog niet'' Van Leeuwen blikt vooruit: ''Een schoon schip biedt ook kansen'' Van Leeuwen verklapt: ''Over meer dan 150 spelers gesproken'' Espinosa blikt terug: ''Ik kon daar echt veel geld verdienen''

Jansen legt uit: ''Daarom oefenden we ook graag tegen Wolfsburg''

( 9 reacties)
Jansen legt uit: ''Daarom oefenden we ook graag tegen Wolfsburg''

FC Twente Vrouwen speelt woensdagavond de eerste wedstrijd in de achtste finales van de UEFA Women's Champions League. VfL Wolfsburg is de tegenstander.

Renate Jansen weet wat de ploeg van trainer Tommy Stroot te doen staat. "Alles moet op 100%. Je kan niet ergens 10% verzaken, want je weet dat de bal dan in het netje ligt. We moeten de duels aangaan en erin vliegen. Je moet net iets meer van jezelf laten zien en je moet net iets meer geven", zegt ze op de website van de Tukkers.

VfL Wolfsburg is geen onbekende van FC Twente Vrouwen. "Het is een tegenstander die eigenlijk veel beter is", weet Jansen. "Daarom oefenden we ook graag tegen Wolfsburg. Maar nu spelen we voor de Champions League, dat maakt het een hele andere wedstrijd. Het is goed dat we ooit al tegen ze hebben geoefend, maar het zal woensdag heel anders worden dan de voorgaande wedstrijden", voorspelt de aanvalster.

De regerend Duits kampioen is een van de topclubs in Europa, daar is Jansen duidelijk over. "Het kan erg moeilijk worden om de volgende ronde te bereiken. Zij zullen het grootste deel van de wedstrijd aan de bal zijn. We zullen het moeten hebben van de omschakeling."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Oct 2019 om 09:20
    • Quote van 16 Oct 2019 om 09:00
      Je mag zeker een mening hebben maar elke keer #kut zeggen vind ik niet je mening uiten maar eerder je kleine piemel uiten. En verder, of voetbal er 'niet uit ziet' is altijd relatief. Derde klasse amateur ziet er niet uit vergeleken met de eredivisie en de eredivisie ziet er vervolgens niet uit vergeleken met de champions league. Moeten we dan allemaal alleen nog maar na de tien beste clubs ter wereld kijken?
    Das#KUT
  • 16 Oct 2019 om 09:00
    • Quote van 16 Oct 2019 om 06:20
      Wat een dom gelul, omdat hij een uitgesproken mening heeft net als ik? Ben je daarom puberaal? Beetje dom gelul, nee je moet mee lopen in de rij met het wijfenvoetbal, en als je anders denkt mag dat niet. Sodemieter op met dat gelul, iedereen heeft recht op zijn mening klaar. En ben het met hem eens wat dat hele wijfenvoetbal betreft. Man waarom willen er zoveel de heilige Messias uithangen hier, je ziet toch dat het hele wijfenvoetbal er niet uit ziet.
    Je mag zeker een mening hebben maar elke keer #kut zeggen vind ik niet je mening uiten maar eerder je kleine piemel uiten. En verder, of voetbal er 'niet uit ziet' is altijd relatief. Derde klasse amateur ziet er niet uit vergeleken met de eredivisie en de eredivisie ziet er vervolgens niet uit vergeleken met de champions league. Moeten we dan allemaal alleen nog maar na de tien beste clubs ter wereld kijken?
  • 16 Oct 2019 om 08:56
    • Quote van 15 Oct 2019 om 22:42
      Het blijft triest hoe jij je ondanks je leeftijd zo puberaal gedraagt.
    Hey het pratende kutje mag weer online.
  • 16 Oct 2019 om 06:20
    • Quote van 15 Oct 2019 om 22:42
      Het blijft triest hoe jij je ondanks je leeftijd zo puberaal gedraagt.
    Wat een dom gelul, omdat hij een uitgesproken mening heeft net als ik? Ben je daarom puberaal? Beetje dom gelul, nee je moet mee lopen in de rij met het wijfenvoetbal, en als je anders denkt mag dat niet. Sodemieter op met dat gelul, iedereen heeft recht op zijn mening klaar. En ben het met hem eens wat dat hele wijfenvoetbal betreft. Man waarom willen er zoveel de heilige Messias uithangen hier, je ziet toch dat het hele wijfenvoetbal er niet uit ziet.
  • 15 Oct 2019 om 22:42
    • Quote van 15 Oct 2019 om 21:42
      Je valt in herhaling "BAM". Schrijf anders even een pseudo intellectueel / grappig stukje. Heb je de lachers op je hand.
    Het blijft triest hoe jij je ondanks je leeftijd zo puberaal gedraagt.
  • 15 Oct 2019 om 22:05
    Het regent weer. Hopelijk morgen weer een beetje zon .
  • 15 Oct 2019 om 21:42
    • Quote van 15 Oct 2019 om 20:02
      Voor jou hopen dat 78 niet je geboortejaar is..... mijn god, je zult maar 41 zijn en dit als commentaar geven. Als je 14 bent, dan begrijp ik je fixatie.
    Je valt in herhaling "BAM". Schrijf anders even een pseudo intellectueel / grappig stukje. Heb je de lachers op je hand.
  • 15 Oct 2019 om 20:02
    • Quote van 15 Oct 2019 om 19:21
      #KUT
    Voor jou hopen dat 78 niet je geboortejaar is..... mijn god, je zult maar 41 zijn en dit als commentaar geven. Als je 14 bent, dan begrijp ik je fixatie.
  • 15 Oct 2019 om 19:21
    #KUT
zondag 24 november 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›