Matchday: Jong FC Twente met Bijen en Zekhnini tegen SC Heerenveen

19
Matchday: Jong FC Twente met Bijen en Zekhnini tegen SC Heerenveen

Jong FC Twente speelt vanavond de uitwedstrijd tegen de beloften van SC Heerenveen. Het duel in Gorredijk begint om 18.30 uur.

Bij Jong FC Twente hebben onder meer eerste elftalspelers Joël Latibeaudiere, Peet Bijen, Giorgi Aburjania en Rafik Zekhnini een basisplaats. De beloften van de Tukkers wisten tot dusver nog niet te winnen in de beloftencompetitie. Jong SC Heerenveen is bij een zege zeker van de kampioenspoule.

Opstelling Jong FC Twente: Van der Gouw, Browning, Latibeaudiere, Bijen, Lopes Cabral, Bosch, Zerrouki, Aburjania, Witbreuk, Wieffer, Zekhnini.

Wissels: Wolfs, Madi, Van der Belt, Driezen, Marsman.

19 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Dec 2019 om 11:24
    • Quote van 9 Dec 2019 om 22:14
      En 15 jaar !
    Misschien wel het belangrijkste, heel jong.
  • 9 Dec 2019 om 22:14
    • Quote van 9 Dec 2019 om 20:11
      Groot, sterk, snel, af en toe onzeker.
    En 15 jaar !
  • 9 Dec 2019 om 22:01
    • Quote van 9 Dec 2019 om 21:44
      Hou toch op Twente speelt ook met zulke spelers
    Ik kan maar beter geen discussie met jou aangaan, je begrijpt er toch niks van, niet de snuggerste ben jij hier.
  • 9 Dec 2019 om 21:44
    • Quote van 9 Dec 2019 om 21:01
      De meeste jongploegen spelen met eerdere elftal spelers, nu weer met dreyer, hallilovic enz. Twente met 17/16 jarige spelers, wereld van verschil.
    Hou toch op Twente speelt ook met zulke spelers
  • 9 Dec 2019 om 21:01
    • Quote van 9 Dec 2019 om 20:29
      Het zijn allemaal goede en talentvolle spelers....ze verliezen bijna alles en er breekt bijna geen speler door. Vind het smerig tegen vallen die zogenaamde talenten.
    De meeste jongploegen spelen met eerdere elftal spelers, nu weer met dreyer, hallilovic enz. Twente met 17/16 jarige spelers, wereld van verschil.
  • 9 Dec 2019 om 20:37
    Hoe speelse wieffer??vind dat hij behoorlijk blijft steken kwa vooruitgang.
  • 9 Dec 2019 om 20:29
    • Quote van 9 Dec 2019 om 20:11
      Goeie talentvolle linksback.
    Het zijn allemaal goede en talentvolle spelers....ze verliezen bijna alles en er breekt bijna geen speler door. Vind het smerig tegen vallen die zogenaamde talenten.
  • 9 Dec 2019 om 20:27
    • Quote van 9 Dec 2019 om 20:19
      Linker of rechtervleugelverdediger dus mag best een keer voor Verdonk spelen.
    Sidny is linkervleugelverdediger.
  • 9 Dec 2019 om 20:26
    • Quote van 9 Dec 2019 om 20:15
      Op welke positie speelt hij?
    Centraal verdediger
  • 9 Dec 2019 om 20:19
    • Quote van 9 Dec 2019 om 20:15
      Op welke positie speelt hij?
    Linker of rechtervleugelverdediger dus mag best een keer voor Verdonk spelen.
  • 9 Dec 2019 om 20:15
    • Quote van 9 Dec 2019 om 20:11
      Groot, sterk, snel, af en toe onzeker.
    Op welke positie speelt hij?
  • 9 Dec 2019 om 20:11
    • Quote van 9 Dec 2019 om 18:45
      Inside information Driezen is de toekomst, is een topper!
    Groot, sterk, snel, af en toe onzeker.
  • 9 Dec 2019 om 20:11
    • Quote van 9 Dec 2019 om 18:34
      Wie is Lopes Cabral?
    Goeie talentvolle linksback.
  • 9 Dec 2019 om 19:58
    Wat is er met Latibeaudiere aan de hand dat hij niet meer mee mag doen met het 1e? Vind hem juist vele malen beter dan een Verdonk, Schenk of een Bijen. Trouwens 2-0 achter nu.
  • 9 Dec 2019 om 19:38
    • Quote van 9 Dec 2019 om 19:24
      0-0
    1-0 achter
  • 9 Dec 2019 om 19:24
    • Quote van 9 Dec 2019 om 19:21
      Hoeveel staat het?
    0-0
  • 9 Dec 2019 om 19:21
    Hoeveel staat het?
  • 9 Dec 2019 om 18:45
    Inside information Driezen is de toekomst, is een topper!
  • 9 Dec 2019 om 18:34
    Wie is Lopes Cabral?
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›