FOTO | Nieuwe shirts FC Twente/Heracles Academie gepresenteerd

42
FOTO | Nieuwe shirts FC Twente/Heracles Academie gepresenteerd

Vanaf aankomend seizoen zijn de jeugdopleidingen van FC Twente en Heracles Almelo samengevoegd. Natuurlijk hoort daar ook een nieuw shirt bij waarbij beide clubs zich goed voelen. Dit shirt is gisteren gepresenteerd en wordt dit weekend tijdens de eerste wedstrijden van de academie al gebruikt. 

Het programma voor aankomend weekend is als volgt:

FC Twente/Heracles Academie Onder 14 - FC Groningen Onder 14
FC Twente/Heracles Academie Onder 15 - N.E.C. Onder 15
FC Twente/Heracles Academie Onder 18 - Feyenoord Onder 18
FC Emmen Onder 21 - FC Twente/Heracles Academie Onder 21

Door de corona-maatregelen zijn supporters helaas niet welkom.

Foto: Nesimages.nl

 
 
 
 
 
Dit bericht bekijken op Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Dit weekend de eerste oefenwedstrijden. In deze shirts ????

Een bericht gedeeld door FC Twente/Heracles Academie (@fctwenteheraclesacademie) op

42 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Aug 2020 om 21:56
    • Quote van 8 Aug 2020 om 19:10
      Hou toch op kerel. Alleen in de echte achterstandswijken lopen kinderen de godganselijke dag in een trainingspak over straat. Als ik ga kijken bij HVV Tubantia dan lopen en trainen de kids in shirts van Barcelona, Juventus of Real Madrid....echt grote clubs.


      Ik woon zelf in Hengelo en heb echt nog nooit kids gezien die de hele dag in een trainingspak door de straten slenteren en/of zich vermaken op zogenaamde 'hangplekken'. Waar woon jij dan waar kinderen de hele dag in trainingspakken over straat lopen?
    Heb je toevallig ook een lange beige jas aan als je bij Tubantia gaat kijken ? Dat verklaart dan NL je eerdere post ;)
  • 8 Aug 2020 om 21:31
    • Quote van 8 Aug 2020 om 19:54
      Sorry maar zou nooit iets aantrekken wat ook maar iets van die kutclub van Erve Asito uitstraalt. Never nooit niet, ik draag ook geen zwart/witte t shirts of wat dan ook . Loop liever in mijn blote reet dan maar iets van die Paupers te dragen. Bah bah
    Hahaha geweldig
  • 8 Aug 2020 om 20:51
    • Quote van 8 Aug 2020 om 19:10
      Hou toch op kerel. Alleen in de echte achterstandswijken lopen kinderen de godganselijke dag in een trainingspak over straat. Als ik ga kijken bij HVV Tubantia dan lopen en trainen de kids in shirts van Barcelona, Juventus of Real Madrid....echt grote clubs.


      Ik woon zelf in Hengelo en heb echt nog nooit kids gezien die de hele dag in een trainingspak door de straten slenteren en/of zich vermaken op zogenaamde 'hangplekken'. Waar woon jij dan waar kinderen de hele dag in trainingspakken over straat lopen?
    Hahahaha chefke ga nou eens in op de inhoud, het punt wat ik duidelijk maak gaat over heel wat anders dan waar jij allemaal over begint. Je hebt het nu over achterstandswijken en allemaal andere onzin die er niet toe doet. Ik woon en ben opgegroeit in Enschede (deppenbroek), het zal daar wel aan liggen hahahhahaha
  • 8 Aug 2020 om 20:50
    • Quote van 8 Aug 2020 om 19:10
      Hou toch op kerel. Alleen in de echte achterstandswijken lopen kinderen de godganselijke dag in een trainingspak over straat. Als ik ga kijken bij HVV Tubantia dan lopen en trainen de kids in shirts van Barcelona, Juventus of Real Madrid....echt grote clubs.


      Ik woon zelf in Hengelo en heb echt nog nooit kids gezien die de hele dag in een trainingspak door de straten slenteren en/of zich vermaken op zogenaamde 'hangplekken'. Waar woon jij dan waar kinderen de hele dag in trainingspakken over straat lopen?
    Hahahaha chefke ga nou eens in op de inhoud, het punt wat ik duidelijk maak gaat over heel wat anders dan waar jij allemaal over begint. Je hebt het nu over achterstandswijken en allemaal andere onzin die er niet toe doet. Ik woon en ben opgegroeit in Enschede (deppenbroek), het zal daar wel aan liggen hahahhahaha
  • 8 Aug 2020 om 19:59
    • Quote van 8 Aug 2020 om 19:41
      In Almelo natuurlijk
    Dat verklaart inderdaad waarom 'Boerebach' zo denkt Beernt. ;)
  • 8 Aug 2020 om 19:54
    Sorry maar zou nooit iets aantrekken wat ook maar iets van die kutclub van Erve Asito uitstraalt. Never nooit niet, ik draag ook geen zwart/witte t shirts of wat dan ook . Loop liever in mijn blote reet dan maar iets van die Paupers te dragen. Bah bah
  • 8 Aug 2020 om 19:41
    • Quote van 8 Aug 2020 om 19:10
      Hou toch op kerel. Alleen in de echte achterstandswijken lopen kinderen de godganselijke dag in een trainingspak over straat. Als ik ga kijken bij HVV Tubantia dan lopen en trainen de kids in shirts van Barcelona, Juventus of Real Madrid....echt grote clubs.


      Ik woon zelf in Hengelo en heb echt nog nooit kids gezien die de hele dag in een trainingspak door de straten slenteren en/of zich vermaken op zogenaamde 'hangplekken'. Waar woon jij dan waar kinderen de hele dag in trainingspakken over straat lopen?
    In Almelo natuurlijk
  • 8 Aug 2020 om 19:13
    • Quote van 8 Aug 2020 om 16:55
      Heel simpel. Een rood zwart shirt. Klaar. Sponsors erop. De logo's naast elkaar... Dat is echt een dikke no no.

      Maak dan een apart logo waarbij de T en de H door elkaar vloeien, geef de academie een eigen identiteit, dit is schizo bedacht door een schizo....
    Ach BAM....het past wel in de lijn van de samenwerking. ;)


    Beide clubs willen hun eigen identiteit duidelijk zichtbaar hebben op de shirts. FC Twente wilde heel graag samenwerken omdat het hen behoorlijk wat euro's scheelde...toch?


    Voor wat hoort wat. :))
  • 8 Aug 2020 om 19:10
    • Quote van 8 Aug 2020 om 16:45
      Goedzo chefke vooral niet op de inhoud ingaan. Die jongens komen van allerlei wijken en het wordt in iedere sportwinkel verkocht als vrijetijdskleding. Een tenue dat er goed uit ziet, goed zit en de trots van de club uitstraalt doet iets met je, maar snap jij schijnbaar niet. Dat is namelijk enige punt wat ik probeer te maken.
    Hou toch op kerel. Alleen in de echte achterstandswijken lopen kinderen de godganselijke dag in een trainingspak over straat. Als ik ga kijken bij HVV Tubantia dan lopen en trainen de kids in shirts van Barcelona, Juventus of Real Madrid....echt grote clubs.


    Ik woon zelf in Hengelo en heb echt nog nooit kids gezien die de hele dag in een trainingspak door de straten slenteren en/of zich vermaken op zogenaamde 'hangplekken'. Waar woon jij dan waar kinderen de hele dag in trainingspakken over straat lopen?
  • 8 Aug 2020 om 16:55
    • Quote van 8 Aug 2020 om 10:57
      Vind het wel een prima shirt eigenlijk. Het is niet mooi, maarja hoe wil je überhaupt een mooi shirt maken met een gedeeltelijk Calimero shirt erin verwerkt;)
    Heel simpel. Een rood zwart shirt. Klaar. Sponsors erop. De logo's naast elkaar... Dat is echt een dikke no no.

    Maak dan een apart logo waarbij de T en de H door elkaar vloeien, geef de academie een eigen identiteit, dit is schizo bedacht door een schizo....
  • 8 Aug 2020 om 16:45
    • Quote van 8 Aug 2020 om 14:08
      Shirts van Barcelona....Real Madrid....Manchester United....Arsenal....Ajax.....etc. etc......


      Inderdaad schandalig dat zij 'slechts' in de academie van FC Twente mogen (leren) voetballen....om wellicht ooit eens....heel misschien wel bij zo'n grote club terecht te komen. Het is inderdaad een schande....
    Goedzo chefke vooral niet op de inhoud ingaan. Die jongens komen van allerlei wijken en het wordt in iedere sportwinkel verkocht als vrijetijdskleding. Een tenue dat er goed uit ziet, goed zit en de trots van de club uitstraalt doet iets met je, maar snap jij schijnbaar niet. Dat is namelijk enige punt wat ik probeer te maken.
  • 8 Aug 2020 om 16:45
    • Quote van 8 Aug 2020 om 14:08
      Shirts van Barcelona....Real Madrid....Manchester United....Arsenal....Ajax.....etc. etc......


      Inderdaad schandalig dat zij 'slechts' in de academie van FC Twente mogen (leren) voetballen....om wellicht ooit eens....heel misschien wel bij zo'n grote club terecht te komen. Het is inderdaad een schande....
    Goedzo chefke vooral niet op de inhoud ingaan. Die jongens komen van allerlei wijken en het wordt in iedere sportwinkel verkocht als vrijetijdskleding. Een tenue dat er goed uit ziet, goed zit en de trots van de club uitstraalt doet iets met je, maar snap jij schijnbaar niet. Dat is namelijk enige punt wat ik probeer te maken.
  • 8 Aug 2020 om 15:15
    Fraai is het niet, vroeguh hadden ze van die rood zwart gestreepte shirts. Die waren wel oke
  • 8 Aug 2020 om 14:27
    Waar iedereen zich druk om kan maken bij deze temperaturen. Als je in de academie echt een talent bent, dan stroom je vast snel door (heb je dat opleidings shirt kort om de schouders) en mag je wellicht de mooie rode outfit aan als beloning.
  • 8 Aug 2020 om 14:12
    • Quote van 8 Aug 2020 om 12:38
      100+ schande om als tukker daar in te gaan lopen.
    Inderdaad Messi.....ik zou als jongeling ook liever in Amsterdam bij Ajax spelen....al was het alleen al maar om de naam....het trainingspak en tenue. ;)
  • 8 Aug 2020 om 14:10
    • Quote van 8 Aug 2020 om 13:03
      Alleen in bepaalde wijken dragen ze trainingspakken , ????????
    In de wijk waar gebruiker 'Boerebach' woont ongetwijfeld Piet. ;)
  • 8 Aug 2020 om 14:09
    • Quote van 8 Aug 2020 om 12:26
      Waar heb jij het allemaal over chefke..?
    Over mannelijke mannequins en mennekes zoals jij wellicht? ;)
  • 8 Aug 2020 om 14:08
    • Quote van 8 Aug 2020 om 12:25
      Juist, daarnaast is het altijd belangrijk dat shirt dynamiek, kracht, souplesse en stijl uitstraalt. Die jonge kerels zijn zich daar zeker van bewust. Die dragen echt niet zomaar al die shirtjes en trainingspakken van die grote clubs en landen teams in hun vrije tijd. Dit shirt is echt een aanfluiting, ik kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 speler een positieve emotie voelt bij dit aan elkaar geflanste shirt. Hoe langer ik er naar kijk hoe schandaliger ik het vind.
    Shirts van Barcelona....Real Madrid....Manchester United....Arsenal....Ajax.....etc. etc......


    Inderdaad schandalig dat zij 'slechts' in de academie van FC Twente mogen (leren) voetballen....om wellicht ooit eens....heel misschien wel bij zo'n grote club terecht te komen. Het is inderdaad een schande....
  • 8 Aug 2020 om 13:23
    • Quote van 8 Aug 2020 om 10:46
      Wat een lelijke shirts!
    Waarom, heel neutraal.
  • 8 Aug 2020 om 13:03
    • Quote van 8 Aug 2020 om 12:25
      Juist, daarnaast is het altijd belangrijk dat shirt dynamiek, kracht, souplesse en stijl uitstraalt. Die jonge kerels zijn zich daar zeker van bewust. Die dragen echt niet zomaar al die shirtjes en trainingspakken van die grote clubs en landen teams in hun vrije tijd. Dit shirt is echt een aanfluiting, ik kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 speler een positieve emotie voelt bij dit aan elkaar geflanste shirt. Hoe langer ik er naar kijk hoe schandaliger ik het vind.
    Alleen in bepaalde wijken dragen ze trainingspakken , ????????
  • 8 Aug 2020 om 12:59
    • Quote van 8 Aug 2020 om 11:06
      In een academie waarbij 2 clubs belangen hebben hoeven shirts niet mooi te zijn....mits zij voetballers willen leren hoe zij over een catwalk moeten paraderen en met de gay-parade mee moeten lopen.


      Alleen "pedofiele homo's" letten op het uiterlijk van een shirtje die gebruikt wordt binnen de academie. ;)
    Mee eens
  • 8 Aug 2020 om 12:43
    • Quote van 8 Aug 2020 om 11:13
      RTV Oost sneller? Dat kan niet. Ik las laatst dat TCT alle scoops heeft.
    In dit geval waren ze eerder dan Twentefans haha
  • 8 Aug 2020 om 12:38
    • Quote van 8 Aug 2020 om 12:25
      Juist, daarnaast is het altijd belangrijk dat shirt dynamiek, kracht, souplesse en stijl uitstraalt. Die jonge kerels zijn zich daar zeker van bewust. Die dragen echt niet zomaar al die shirtjes en trainingspakken van die grote clubs en landen teams in hun vrije tijd. Dit shirt is echt een aanfluiting, ik kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 speler een positieve emotie voelt bij dit aan elkaar geflanste shirt. Hoe langer ik er naar kijk hoe schandaliger ik het vind.
    100+ schande om als tukker daar in te gaan lopen.
  • 8 Aug 2020 om 12:26
    • Quote van 8 Aug 2020 om 11:06
      In een academie waarbij 2 clubs belangen hebben hoeven shirts niet mooi te zijn....mits zij voetballers willen leren hoe zij over een catwalk moeten paraderen en met de gay-parade mee moeten lopen.


      Alleen "pedofiele homo's" letten op het uiterlijk van een shirtje die gebruikt wordt binnen de academie. ;)
    Waar heb jij het allemaal over chefke..?
  • 8 Aug 2020 om 12:25
    • Quote van 8 Aug 2020 om 11:40
      Ik denk dat je onderschat wat een shirt voor jeugd spelers doet. Helemaal als ze supporter zijn van een club
    Juist, daarnaast is het altijd belangrijk dat shirt dynamiek, kracht, souplesse en stijl uitstraalt. Die jonge kerels zijn zich daar zeker van bewust. Die dragen echt niet zomaar al die shirtjes en trainingspakken van die grote clubs en landen teams in hun vrije tijd. Dit shirt is echt een aanfluiting, ik kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 speler een positieve emotie voelt bij dit aan elkaar geflanste shirt. Hoe langer ik er naar kijk hoe schandaliger ik het vind.
  • 8 Aug 2020 om 12:25
    • Quote van 8 Aug 2020 om 11:40
      Ik denk dat je onderschat wat een shirt voor jeugd spelers doet. Helemaal als ze supporter zijn van een club
    Juist, daarnaast is het altijd belangrijk dat shirt dynamiek, kracht, souplesse en stijl uitstraalt. Die jonge kerels zijn zich daar zeker van bewust. Die dragen echt niet zomaar al die shirtjes en trainingspakken van die grote clubs en landen teams in hun vrije tijd. Dit shirt is echt een aanfluiting, ik kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 speler een positieve emotie voelt bij dit aan elkaar geflanste shirt. Hoe langer ik er naar kijk hoe schandaliger ik het vind.
  • 8 Aug 2020 om 12:24
    Gelukkig staat er geen Asito op.
  • 8 Aug 2020 om 11:40
    • Quote van 8 Aug 2020 om 11:38
      Hoe belangrijk zijn shirts op dit podium Vlek? Ik vind de shirts logisch......en derhalve neutraal......niet mooi....niet lelijk......
    Ik denk dat je onderschat wat een shirt voor jeugd spelers doet. Helemaal als ze supporter zijn van een club
  • 8 Aug 2020 om 11:38
    • Quote van 8 Aug 2020 om 11:20
      Dat jij nog niet hebt gezegd of je het shirt mooi of lelijk vind... Na deze post van jou sta ik daar wel van te kijken
    Hoe belangrijk zijn shirts op dit podium Vlek? Ik vind de shirts logisch......en derhalve neutraal......niet mooi....niet lelijk......
  • 8 Aug 2020 om 11:29
    Je krijgt vroeg of laat wel discussies over het feit dat het Twente logo niet vooraan staat. En over welk tenue gebruikt wordt. De rood witte lijkt me het standaard tenue en de zwarte voor uit?
  • 8 Aug 2020 om 11:20
    • Quote van 8 Aug 2020 om 11:06
      In een academie waarbij 2 clubs belangen hebben hoeven shirts niet mooi te zijn....mits zij voetballers willen leren hoe zij over een catwalk moeten paraderen en met de gay-parade mee moeten lopen.


      Alleen "pedofiele homo's" letten op het uiterlijk van een shirtje die gebruikt wordt binnen de academie. ;)
    Dat jij nog niet hebt gezegd of je het shirt mooi of lelijk vind... Na deze post van jou sta ik daar wel van te kijken
  • 8 Aug 2020 om 11:14
    Shirts niet mooi maar wel een slimme keuze om het zo te doen.
  • 8 Aug 2020 om 11:13
    • Quote van 8 Aug 2020 om 11:06
      Miste dit bericht hier al. RTV Oost was dit keer sneller. En trouwens die shirts zijn echt wel lelijk. Het voordeel daarvan is wel wel dat ik nooit naar dat soort wedstrijden ga.
    RTV Oost sneller? Dat kan niet. Ik las laatst dat TCT alle scoops heeft.
  • 8 Aug 2020 om 11:11
    • Quote van 8 Aug 2020 om 10:57
      Vind het wel een prima shirt eigenlijk. Het is niet mooi, maarja hoe wil je überhaupt een mooi shirt maken met een gedeeltelijk Calimero shirt erin verwerkt;)
    Ik vond de tenue's in de beginperiode van de gezamenlijke opleiding (AC Milan-look) wel mooi. Rood shirt met zwarte strepen.
  • 8 Aug 2020 om 11:06
    • Quote van 8 Aug 2020 om 10:57
      Vind het wel een prima shirt eigenlijk. Het is niet mooi, maarja hoe wil je überhaupt een mooi shirt maken met een gedeeltelijk Calimero shirt erin verwerkt;)
    In een academie waarbij 2 clubs belangen hebben hoeven shirts niet mooi te zijn....mits zij voetballers willen leren hoe zij over een catwalk moeten paraderen en met de gay-parade mee moeten lopen.


    Alleen "pedofiele homo's" letten op het uiterlijk van een shirtje die gebruikt wordt binnen de academie. ;)
  • 8 Aug 2020 om 11:06
    Hahahahaha wat een lellek ding, dat shirt! Straalt precies niks oet.
  • 8 Aug 2020 om 11:06
    Hahahahaha wat een lellek ding, dat shirt! Straalt precies niks oet.
  • 8 Aug 2020 om 11:06
    • Quote van 8 Aug 2020 om 11:04
      Tyronne Ebuehi in gesprek met FC Twente! Er is nagenoeg al een akkoord!
    Miste dit bericht hier al. RTV Oost was dit keer sneller. En trouwens die shirts zijn echt wel lelijk. Het voordeel daarvan is wel wel dat ik nooit naar dat soort wedstrijden ga.
  • 8 Aug 2020 om 11:04
    Tyronne Ebuehi in gesprek met FC Twente! Er is nagenoeg al een akkoord!
  • 8 Aug 2020 om 10:57
    Vind het wel een prima shirt eigenlijk. Het is niet mooi, maarja hoe wil je überhaupt een mooi shirt maken met een gedeeltelijk Calimero shirt erin verwerkt;)
  • 8 Aug 2020 om 10:57
    Volkomen logische shirts. Shirts waarin beide clubs vertegenwoordigt zijn, maar de basis neutraal is....
  • 8 Aug 2020 om 10:46
    Wat een lelijke shirts!
zaterdag 24 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›