Buijs: ''We krijgen het zeker niet in onze schoot geworpen''

32
Buijs: ''We krijgen het zeker niet in onze schoot geworpen''

Danny Buijs is onder de indruk van FC Twente. De trainer van FC Groningen, de opponent van zondag, ziet dat de Tukkers bezig zijn aan een ijzersterk seizoen in de Eredivisie.

"Ze doen het natuurlijk erg goed op dit moment. Twente is met een nieuw elftal begonnen, maar ze doen het erg knap. Ik heb de overtuiging dat we zondag kunnen winnen, maar we krijgen het zeker niet in onze schoot geworpen", aldus Buijs bij RTV Noord.

De wedstrijden in de Eredivisie volgen zich in deze week snel op. "Het komt nu echt op het mentale van de spelers aan. Je ziet her en der dat het drukke programma fysiek zijn tol begint te eisen. Ik ga met spelers die dit niet gewend zijn dan ook geen risico nemen. Alle seinen van de fysieke en medische staf moeten op groen staan. Als er ergens een lampje op rood gaat, dan is het ook gewoon rood."

32 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Jan 2021 om 16:53
    • Quote van 16 Jan 2021 om 22:17
      100 punten die staat als een huis, en mocht hij het winnen geef ik hem het kratje met plezier, maar als hij verliest wil ik die bak bier hoe dan ook.
    Kutzooi!! Wat een slechte wedstrijd. Weer punten weggegeven. Die Markelo en Pieri kan echt niet. Maar waar kan het bakje bier naartoe?
  • 17 Jan 2021 om 16:52
    • Quote van 16 Jan 2021 om 20:47
      Het moet mogelijk zijn om die gek zijn adres te weten te komen !
    Je kan ook vragen.?
  • 17 Jan 2021 om 16:37
    Kutzooi!! Wat een slechte wedstrijd. Weer punten weggegeven. Die Markelo en Pieri kan echt niet. Maar waar kan het bakje bier naartoe?
  • 16 Jan 2021 om 22:17
    • Quote van 16 Jan 2021 om 07:42
      Je valt door de mand knul want ik 'zit' hier al jaren en heb jou nog nooit eerder voorbij zien komen. Daarnaast zo vaak op jezelf antwoorden.


      Maar goed....de weddenschap staat met Ja Die.
    100 punten die staat als een huis, en mocht hij het winnen geef ik hem het kratje met plezier, maar als hij verliest wil ik die bak bier hoe dan ook.
  • 16 Jan 2021 om 21:33
    • Quote van 16 Jan 2021 om 20:47
      Het moet mogelijk zijn om die gek zijn adres te weten te komen !
    Dat kan ook wel Leo. Daar zijn wel mensen voor die erg handig zijn in het achterhalen van een adres middels één of meerdere ip's. ;)
  • 16 Jan 2021 om 20:47
    • Quote van 16 Jan 2021 om 00:07
      Account FcTwenteStrijd

      Het zoveelste schaduw account van Dennis? Het zou me opnieuw niet eens verbazen om eerlijk te zijn..........
    Het moet mogelijk zijn om die gek zijn adres te weten te komen !
  • 16 Jan 2021 om 20:28
    • Quote van 16 Jan 2021 om 13:11
      Laat detective messi maar is aan het werk gaan met alle IP adresjes. Dan zullen we zien dat ik geen schaduwaccounts heb.
    VPN verhult veel en creëert mogelijkheden zoals het aanmaken van meerdere accounts Dennis, maar dat weet jij als geen ander. ;)
  • 16 Jan 2021 om 13:11
    • Quote van 16 Jan 2021 om 00:07
      Account FcTwenteStrijd

      Het zoveelste schaduw account van Dennis? Het zou me opnieuw niet eens verbazen om eerlijk te zijn..........
    Laat detective messi maar is aan het werk gaan met alle IP adresjes. Dan zullen we zien dat ik geen schaduwaccounts heb.
  • 16 Jan 2021 om 09:29
    • Quote van 16 Jan 2021 om 07:55
      Zie AD ,over WILLEM 2 Komt dit bekend voor ?
    Over satudarah?
  • 16 Jan 2021 om 07:55
    Zie AD ,over WILLEM 2 Komt dit bekend voor ?
  • 16 Jan 2021 om 07:42
    • Quote van 16 Jan 2021 om 00:12
      Kneusje. wat jij wilt.
      1 van de redenen dat ik bijna niet meer reageer ben jij. Ik huil er niet om, maar dat mensen zo dag en nacht bezig zijn met een forum en mensen zo agressief benaderen dat ze passen om weer een antwoord te geven. Vrijheid van meningsuiting :-(
    Je valt door de mand knul want ik 'zit' hier al jaren en heb jou nog nooit eerder voorbij zien komen. Daarnaast zo vaak op jezelf antwoorden.


    Maar goed....de weddenschap staat met Ja Die.
  • 16 Jan 2021 om 07:34
    Zonder Cerny en met Kip Pieri Pieri in de basis maak je het jezelf als trainer wel heel lastig om van Groningen te winnen.....
  • 16 Jan 2021 om 02:29
    • Quote van 15 Jan 2021 om 23:05
      1-6. 2xDanilo, 1xMenig, 1xRoemeratoe,1xBosch, 1xvanLeeuwen.
    Als bij €1000,- op die uitslag zet, doe ik met he mee.......
  • 16 Jan 2021 om 01:15
    • Quote van 15 Jan 2021 om 23:55
      Wie wil er een weddenschapje aangaan. bakje bier:)
    Ik wel maar wel aftikken hé !!!
  • 16 Jan 2021 om 01:13
    Twentefanrsd en fctwentestrijd, laat je vermaken en maak je geen druk om wat d’r geschreeuwd word. Geniet van t weekend en trek n flesje bier los! Zondag weer gas geven tegen de varkens!!! proost
  • 16 Jan 2021 om 00:29
    • Quote van 16 Jan 2021 om 00:22
      Bijna niet reageren en toch meer dan 10 reacties geven vandaag is ook knap.
    Je hebt gelijk. Schuldig. Een uitspatting vanwege het verzoek om weer in te leveren als supporter. Ik werk er niet aan mee. Dit had je op voorhand ook kunnen bedenken. Maar goed, een lot in de loterij doet wonderen;-)

    Voor komend seizoen moet de verkoop van seizoenskaarten als volgt gaan; we weten niet wat er gebeurd en of je een wedstrijd kan bezoeken. We waarderen het als je toch een seizoenskaart neemt. Geen verplichtingen bij niet gespeelde wedstrijden zonder publiek.
    hadden ze dat maar eerder gedaan.
  • 16 Jan 2021 om 00:22
    • Quote van 16 Jan 2021 om 00:12
      Kneusje. wat jij wilt.
      1 van de redenen dat ik bijna niet meer reageer ben jij. Ik huil er niet om, maar dat mensen zo dag en nacht bezig zijn met een forum en mensen zo agressief benaderen dat ze passen om weer een antwoord te geven. Vrijheid van meningsuiting :-(
    Bijna niet reageren en toch meer dan 10 reacties geven vandaag is ook knap.
  • 16 Jan 2021 om 00:12
    • Quote van 16 Jan 2021 om 00:07
      Account FcTwenteStrijd

      Het zoveelste schaduw account van Dennis? Het zou me opnieuw niet eens verbazen om eerlijk te zijn..........
    Kneusje. wat jij wilt.
    1 van de redenen dat ik bijna niet meer reageer ben jij. Ik huil er niet om, maar dat mensen zo dag en nacht bezig zijn met een forum en mensen zo agressief benaderen dat ze passen om weer een antwoord te geven. Vrijheid van meningsuiting :-(
  • 16 Jan 2021 om 00:07
    Account FcTwenteStrijd

    Het zoveelste schaduw account van Dennis? Het zou me opnieuw niet eens verbazen om eerlijk te zijn..........
  • 16 Jan 2021 om 00:03
    • Quote van 15 Jan 2021 om 23:56
      Denk dat niemand dat nog weet. Klinkt raar maar het enige minuscule kleine voordeel is dat je nu meer kans maakt. Aangezien een speler die een half jaar geblesseerd is geweest gewoon wat makkelijker over te nemen is dan een speler die een heel goed seizoen draait.
    Ik hoop toch echt dag er wat te doen valt. Streuer praat met Utrecht en geef Cerny vertrouwen. Die jongen wilt zo graag in een volle veste spelen
  • 15 Jan 2021 om 23:58
    • Quote van 15 Jan 2021 om 23:55
      Wie wil er een weddenschapje aangaan. bakje bier:)
    Echt bier. Geen zeik
  • 15 Jan 2021 om 23:57
    • Quote van 15 Jan 2021 om 23:56
      Denk dat niemand dat nog weet. Klinkt raar maar het enige minuscule kleine voordeel is dat je nu meer kans maakt. Aangezien een speler die een half jaar geblesseerd is geweest gewoon wat makkelijker over te nemen is dan een speler die een heel goed seizoen draait.
    Nou weet iedereen het :-(
  • 15 Jan 2021 om 23:56
    • Quote van 15 Jan 2021 om 23:52
      Offtopic: weet iemand de mogelijkheden om Cerny volgend seizoen terug te zien in de Veste? Of kunnen we het als onmogelijk beschouwen?
    Denk dat niemand dat nog weet. Klinkt raar maar het enige minuscule kleine voordeel is dat je nu meer kans maakt. Aangezien een speler die een half jaar geblesseerd is geweest gewoon wat makkelijker over te nemen is dan een speler die een heel goed seizoen draait.
  • 15 Jan 2021 om 23:55
    • Quote van 15 Jan 2021 om 23:05
      1-6. 2xDanilo, 1xMenig, 1xRoemeratoe,1xBosch, 1xvanLeeuwen.
    Wie wil er een weddenschapje aangaan. bakje bier:)
  • 15 Jan 2021 om 23:52
    Offtopic: weet iemand de mogelijkheden om Cerny volgend seizoen terug te zien in de Veste? Of kunnen we het als onmogelijk beschouwen?
  • 15 Jan 2021 om 23:40
    • Quote van 15 Jan 2021 om 23:39
      Off: ik lees nunet in de reacties op vi, en dat was bij mij nog niet opgekomen, dat Cerny nu ook het ek zal missen. Wat vreselijk sneu
    Ja nu je het zegt echt sneu voor die jonge hij heeft zon hoge gunvaktor
  • 15 Jan 2021 om 23:39
    Off: ik lees nunet in de reacties op vi, en dat was bij mij nog niet opgekomen, dat Cerny nu ook het ek zal missen. Wat vreselijk sneu
  • 15 Jan 2021 om 23:27
    Vokgens mij heeft Buijs trouwens zelf zn haar geknipt op deze foto wat een gezicht
  • 15 Jan 2021 om 23:05
    1-6. 2xDanilo, 1xMenig, 1xRoemeratoe,1xBosch, 1xvanLeeuwen.
  • 15 Jan 2021 om 22:50
    • Quote van 15 Jan 2021 om 22:14
      Aanpakken die handel. Zwak team dat met veel geluk zo hoog staat.
    Onderschat ze niet hoor. Degelijke ploeg
  • 15 Jan 2021 om 22:36
    • Quote van 15 Jan 2021 om 22:14
      Aanpakken die handel. Zwak team dat met veel geluk zo hoog staat.
    Ja pff als je gisteren ook weer kijkt
  • 15 Jan 2021 om 22:14
    Aanpakken die handel. Zwak team dat met veel geluk zo hoog staat.
Saturday 6 March 2021
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›