WOW! FC Twente-fans massaal naar bekerduel: uitvak volledig uitverkocht

( 20 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
WOW! FC Twente-fans massaal naar bekerduel: uitvak volledig uitverkocht

FC Twente speelt op woensdag 28 februari in de halve finale van de beker tegen AZ. De kaartverkoop voor supporters van FC Twente is inmiddels gestart.

Supporters die in het bezit zijn van een geldige seizoenkaart of ClubCard kunnen een ticket aanschaffen voor de wedstrijd in Alkmaar. Leden van supportersverenigingen krijgen 2,50 euro korting en konden via hun supportersvereniging al een kaart halen.

Kaarten bestellen voor de uitwedstrijd tegen AZ kan via deze link. Tickets voor de autocombi kosten 12,50 euro per stuk. De prijs voor de buscombi bedraagt 31,75 euro. De wedstrijd tegen AZ begint op 28 februari om 18.30 uur.

Update: Tien minuten na de start van de kaartverkoop zijn alle tickets voor het uitvak al uitverkocht. FC Twente wordt op 28 februari gesteund door maar liefst 1.000 supporters in Alkmaar.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Feb 2018 om 21:33
    • Quote van 14 Feb 2018 om 19:37
      En verliezen 1 maaaaaaand????????
    Vast wel, maar 6 mei blijven wij in de ED dan is THE cure er en hop hop met vakantie op naar een nieuwseizoen :);)
  • 14 Feb 2018 om 19:47
    • Quote van 14 Feb 2018 om 19:37
      En verliezen 1 maaaaaaand????????
    Hahaha 1 joar
  • 14 Feb 2018 om 19:37
    • Quote van 14 Feb 2018 om 19:33
      Je bedoelt als we winnen, ben je 1 maart ziek ????????????????????
    En verliezen 1 maaaaaaand????????
  • 14 Feb 2018 om 19:33
    • Quote van 14 Feb 2018 om 14:38
      Nee, gewoon niet, nu moeten we maaeen dagje ziek zijn
    Je bedoelt als we winnen, ben je 1 maart ziek ????????????????????
  • 14 Feb 2018 om 19:27
    Erbij!!!!! ????????, smiddags nog in die Heimat arbeitet und dan uber die A1 flitsen nach Koog Ad saen, und Heemskerk in de bus steigen
  • 14 Feb 2018 om 19:05
    • Quote van 14 Feb 2018 om 16:22
      Je kan ook gewoon onbetaald verlof nemen.....
    Ai er maar 1 x heen gaat ja.maar de trouwe supporters die er altijd bij zijn bint er goed flauw van.of heb jij nog wat knaken te verdelen
  • 14 Feb 2018 om 17:42
    Netjes boys.
  • 14 Feb 2018 om 17:20
    • Quote van 14 Feb 2018 om 16:22
      Je kan ook gewoon onbetaald verlof nemen.....
    Snap ik ook wel, gaat om het principe, dat hoort niet als de KNVB en fox zegt supporters op 1.
  • 14 Feb 2018 om 16:51
    • Quote van 14 Feb 2018 om 16:22
      Je kan ook gewoon onbetaald verlof nemen.....
    Als je naar school gaat niet ;)
  • 14 Feb 2018 om 16:22
    • Quote van 14 Feb 2018 om 15:09
      Het is nog steeds gewoon een kut tijd, we zijn nu maar een dagje ‘ziek’ omdat dit natuurlijk een onvergetelijke awayday kan worden
    Je kan ook gewoon onbetaald verlof nemen.....
  • 14 Feb 2018 om 15:09
    • Quote van 14 Feb 2018 om 15:06
      Wat?
    Het is nog steeds gewoon een kut tijd, we zijn nu maar een dagje ‘ziek’ omdat dit natuurlijk een onvergetelijke awayday kan worden
  • 14 Feb 2018 om 15:06
    • Quote van 14 Feb 2018 om 14:38
      Nee, gewoon niet, nu moeten we maaeen dagje ziek zijn
    Wat?
  • 14 Feb 2018 om 14:38
    • Quote van 14 Feb 2018 om 14:00
      En maar zeuren dat het niet te doen is in verband met de tijd. En ziehier. Wat zijn wij toch een irritant zeur/zeikvolk!
    Nee, gewoon niet, nu moeten we maaeen dagje ziek zijn
  • 14 Feb 2018 om 14:00
    En maar zeuren dat het niet te doen is in verband met de tijd. En ziehier. Wat zijn wij toch een irritant zeur/zeikvolk!
  • 14 Feb 2018 om 13:01
    Geweldig bezig mensen die gaan!Ik zal vanuit de sneeuw in Italië moeten toekijken.
  • 14 Feb 2018 om 12:50
    • Quote van 14 Feb 2018 om 11:44
      Gvd ik wou er nog naar toe, had niet gedacht dat het zo snel zou gaan...
    precies hetzelfde
  • 14 Feb 2018 om 11:45
    Jammer dat je niet met de trein kan
  • 14 Feb 2018 om 11:44
    Gvd ik wou er nog naar toe, had niet gedacht dat het zo snel zou gaan...
  • 14 Feb 2018 om 11:21
    Geweldig dit! Hopelijk worden deze hondstrouwe gasten eindelijk eens getraceerd op een passende beloning!!!!
  • 14 Feb 2018 om 11:17
    Hoppaaa op naar de kuip