Supporters stellen vragenlijst op aan directie: ''Willen binnen vier weken reactie''

( 8 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Supporters stellen vragenlijst op aan directie: ''Willen binnen vier weken reactie''

De supporters van FC Twente willen weten waar ze aan toe zijn. Daarom heeft een groep supporters een vragenlijst opgesteld, gericht aan de Raad van Commissarissen, directie, technische staf en stichtingsbestuur van FC Twente.

In de vragenlijst komen verschillende onderwerpen aan bod. Van vragen over degradatie tot het opleidingsniveau van commercieel en technisch directeur Jan van Halst, weet RTV Oost te melden. ''Welke opleiding heeft u genoten die u geschikt maakt voor uw rol als statutair directeur? En welke relevante ervaring heeft u?'', is bijvoorbeeld de vraag van een supporter.

Verder zijn er nog vragen over de 'mislukte' transferzomer en over de trainerswissel van René Hake en Gertjan Verbeek. De supporters hopen binnen twee tot vier weken een reactie te ontvangen van de directie, Raad van Commissarissen, stichtingsbestuur en technische staf.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Mar 2018 om 14:34
    • Quote van 12 Mar 2018 om 22:42
      Bullshit initiatief, alsof dat iets oplost. Mosterd na de maaltijd. Dit soort vragen had de RvC vooraf moeten stellen.
    Precies dit dus.......

    Nu is het kalf al verdronken.
  • 13 Mar 2018 om 06:54
    Is er al witte rook!!!!!
  • 12 Mar 2018 om 23:50
    • Quote van 12 Mar 2018 om 23:25
      Gros van de vragen is niet anoniem...
    Maar de supporters(groep) wel. Wees dan ook open.
  • 12 Mar 2018 om 23:25
    • Quote van 12 Mar 2018 om 22:36
      Supporters, een erg rekbaar begrip. Waarom deze vraagstelling anoniem? Of willen ze alleen maar meer onrust veroorzaken? Daar zitten we helemaal niet op te wachten. We moeten vanaf nu volledig achter de ploeg gaan staan. Nog 7 wedstrijden er vol tegenaan zonder verdere onrust.
    Gros van de vragen is niet anoniem...
  • 12 Mar 2018 om 23:08
    • Quote van 12 Mar 2018 om 22:42
      Bullshit initiatief, alsof dat iets oplost. Mosterd na de maaltijd. Dit soort vragen had de RvC vooraf moeten stellen.
    Nee, denk ik ook niet dat het iets oplost. Enkel schreeuwen in de reacties op nieuwsberichten al helemaal niet. Deze vragen geven echter wel de sentimenten weer die er onder de supporters en sponsors leven. Daarbij worden de vragen neergelegd bij meerdere personen en niet bij één persoon die het met een simpel antwoord af zal doen. In de vragen worden ook mogelijke oplossingen en ideeën aangedragen. Hopelijk geeft dat het besef bij onder andere de directie, dat we allemaal hetzelfde willen en mee willen denken om tot een gezond Twente te komen.
  • 12 Mar 2018 om 22:50
    If you cant support us when we lose, dont support us when we win! YNWA
  • 12 Mar 2018 om 22:42
    Bullshit initiatief, alsof dat iets oplost. Mosterd na de maaltijd. Dit soort vragen had de RvC vooraf moeten stellen.
  • 12 Mar 2018 om 22:36
    Supporters, een erg rekbaar begrip. Waarom deze vraagstelling anoniem? Of willen ze alleen maar meer onrust veroorzaken? Daar zitten we helemaal niet op te wachten. We moeten vanaf nu volledig achter de ploeg gaan staan. Nog 7 wedstrijden er vol tegenaan zonder verdere onrust.