Spandoek bij Grolsch Veste: ''Kater komt later, groeten aan Go Ahead Eagles''

75 reacties
Spandoek bij Grolsch Veste: ''Kater komt later, groeten aan Go Ahead Eagles''

Fans van PEC Zwolle zijn zondagmiddag langs de Grolsch Veste gegaan en hebben hier een spandoek opgehangen. De Twitterpagina van PEC.nu heeft de foto gedeeld.

"De kater komt later. De groeten aan Go Ahead Eagles", zo is te lezen op het spandoek. Hiermee doelen de fans van PEC Zwolle op een mogelijke confrontatie met Go Ahead Eagles in de Jupiler League.

 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen kun dien je in te loggen of te registreer je, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Apr 2018 om 14:21
    • Quote van 16 Apr 2018 om 11:30
      Denk wel dat de hele technische staf blind en super dom zijn . Heb je in ieder geval gasten lopen die zich willen bewijzen en waarschijnlijk wel willen knokken voor elke meter . Meer dan die zogenaamde volgevreten stripfiguren die er nu lopen .
    Precies ik zie deze jonge gapies er vol tegenaan gaan om hun club overieind te helpen ik wed dan ook dat ze een doelpunt mee pikken.
  • 16 Apr 2018 om 13:13
    • Quote van 16 Apr 2018 om 13:12
      Tja wat kunnen we anders he! De overwinning is steeds dichterbij moet je maar rekenen. Vooraf de handdoek al werpen is voor mij te vroeg.
    Precies nu zullen de Goals
    goed voor ons vallen
  • 16 Apr 2018 om 13:13
    Tijd om morgen de 3 punkten in Enschede zu halten!! moet nu eindelijk eens gebeuren voor de poorten van de ''hemel''. Laten we al die haters eens flink er mee om de oren wassen!
  • 16 Apr 2018 om 13:12
    • Quote van 16 Apr 2018 om 08:13
      Prima uitspraken hoor, maar ik vraag me dan weer echt af waarop dit gebaseerd is. Heel 2018 nog niet gewonnen. Waarom zou het dan nu wel lukken tegen een team dat ook nog ergens voor speelt. Woensdag kan het klaar zijn. Afgelopen zaterdag hadden we onze allerlaatste kans en die is verprutst. Ik hoop ook op geheel schoon schip en iemand van buitenaf (met bewezen staat van dienst) die alles nieuw leven in kan blazen. Ik hoop dan maar dat zo'n iemand er is...
    Tja wat kunnen we anders he! De overwinning is steeds dichterbij moet je maar rekenen. Vooraf de handdoek al werpen is voor mij te vroeg.
  • 16 Apr 2018 om 12:12
    • Quote van 16 Apr 2018 om 01:44
      Speel liever tegen Go Ahead dan tegen Spek, dat Zwolle is niet meer dan een omhooggevallen amateurclubje met een vreselijk lelijk stadion wat snel mag affikken wat mij betreft.
      Opnieuw, kunstgras moet verboden worden. Dus PEC, Heracles, Excelsior, Roda, Sparta, VVV en ADO moeten er regulier uit. Ik zou bijna zeggen dat wanneer de NVB er niks aan doet, de supporters het maar moeten doen, gewoon die troep in de fik steken
    Volgens de KNVB regels gaat de club met de minste punten er uit.
  • 16 Apr 2018 om 11:30
    • Quote van 16 Apr 2018 om 09:08
      Wedstrijdverslag gezien van hoogtepunten, op basis daarvan wil je ze laten spelen in het eerste?.denk je dat ze blind zijn, als ze het hele jaar al zo goed hadden gespeelt hadden ze allang bij de selectie gezeten!
    Denk wel dat de hele technische staf blind en super dom zijn . Heb je in ieder geval gasten lopen die zich willen bewijzen en waarschijnlijk wel willen knokken voor elke meter . Meer dan die zogenaamde volgevreten stripfiguren die er nu lopen .
  • 16 Apr 2018 om 09:43
    • Quote van 16 Apr 2018 om 01:52
      ANS ik mag toch hopen dat de club niet zijn ziel verkoopt aan één of andere gek uit oost-europa. Het beste zou zijn als het Twentse bedrijfsleven er gezamenlijk in investeert. Het bedrijfsleven is in Twente heel erg goed. Ik heb ook in Groningen gewoond (en ben God op m'n knieën dankbaar dat ik daar weg ben) en daar is het duidelijk veel slechter gesteld. Het probleem FC Twente is als regio op te lossen, er moeten gewoon 20 rode Twente harten de touwtjes in handen krijgen. Niet een kale gladjakker uit Utrecht. Overigens zou ik Onno Jacobs ook graag weer terug zien, hem zie ik gewoon als een enorme held!
    Onno zou een prima voorzitter zijn geweest. Dat mis ik soms zeker.
  • 16 Apr 2018 om 09:37
    • Quote van 16 Apr 2018 om 09:08
      Wedstrijdverslag gezien van hoogtepunten, op basis daarvan wil je ze laten spelen in het eerste?.denk je dat ze blind zijn, als ze het hele jaar al zo goed hadden gespeelt hadden ze allang bij de selectie gezeten!
    Nouw hoe presteren die in de selectie dan ? Vertel het
  • 16 Apr 2018 om 09:08
    • Quote van 16 Apr 2018 om 08:35
      Wedstrijd video verslag gezien van dvs 33 tegen jong twente op hun club site.ik zou een fernandes en een sambisa Inzetten tegen een pec..we stevenen af naar het einde dus waarom niet.
    Wedstrijdverslag gezien van hoogtepunten, op basis daarvan wil je ze laten spelen in het eerste?.denk je dat ze blind zijn, als ze het hele jaar al zo goed hadden gespeelt hadden ze allang bij de selectie gezeten!
  • 16 Apr 2018 om 08:35
    Wedstrijd video verslag gezien van dvs 33 tegen jong twente op hun club site.ik zou een fernandes en een sambisa Inzetten tegen een pec..we stevenen af naar het einde dus waarom niet.
  • 16 Apr 2018 om 08:13
    • Quote van 16 Apr 2018 om 07:44
      Zo n spandoek kan Pusic mooi gebruiken om onze jongens eindelijk eens op scherp te krijgen. Morgenavond moet het gebeuren. Heb een goed gevoel dat morgen eindelijk weer eens gewonnen kan gaan worden. Hopelijk kunnen we het opbrengen om er nog weer eens een heksenketel van te maken.
    Prima uitspraken hoor, maar ik vraag me dan weer echt af waarop dit gebaseerd is. Heel 2018 nog niet gewonnen. Waarom zou het dan nu wel lukken tegen een team dat ook nog ergens voor speelt. Woensdag kan het klaar zijn. Afgelopen zaterdag hadden we onze allerlaatste kans en die is verprutst. Ik hoop ook op geheel schoon schip en iemand van buitenaf (met bewezen staat van dienst) die alles nieuw leven in kan blazen. Ik hoop dan maar dat zo'n iemand er is...
  • 16 Apr 2018 om 08:04
    • Quote van 16 Apr 2018 om 07:44
      Zo n spandoek kan Pusic mooi gebruiken om onze jongens eindelijk eens op scherp te krijgen. Morgenavond moet het gebeuren. Heb een goed gevoel dat morgen eindelijk weer eens gewonnen kan gaan worden. Hopelijk kunnen we het opbrengen om er nog weer eens een heksenketel van te maken.
    Ikzeg. Dm. Wij supporters wel. Maar nu de jongens die het moeten doen. Heb er zwaar hoofd in zo kort achter elkaar aan. Maar ook ik blijf hopen en schreeuwen tot het laatste moment.
  • 16 Apr 2018 om 07:44
    Zo n spandoek kan Pusic mooi gebruiken om onze jongens eindelijk eens op scherp te krijgen. Morgenavond moet het gebeuren. Heb een goed gevoel dat morgen eindelijk weer eens gewonnen kan gaan worden. Hopelijk kunnen we het opbrengen om er nog weer eens een heksenketel van te maken.
  • 16 Apr 2018 om 07:41
    • Quote van 16 Apr 2018 om 01:52
      ANS ik mag toch hopen dat de club niet zijn ziel verkoopt aan één of andere gek uit oost-europa. Het beste zou zijn als het Twentse bedrijfsleven er gezamenlijk in investeert. Het bedrijfsleven is in Twente heel erg goed. Ik heb ook in Groningen gewoond (en ben God op m'n knieën dankbaar dat ik daar weg ben) en daar is het duidelijk veel slechter gesteld. Het probleem FC Twente is als regio op te lossen, er moeten gewoon 20 rode Twente harten de touwtjes in handen krijgen. Niet een kale gladjakker uit Utrecht. Overigens zou ik Onno Jacobs ook graag weer terug zien, hem zie ik gewoon als een enorme held!
    Vak-P noemt in zijn statement tegen JvH dat zij hopen dat de huidige aandeelhouders de club gaan overnemen. Maar die huidige aandeelhouders behoren nu ook tot dit beleidmatige Twente, wat financieel aan de grond zit. Dus ik snap niet zo goed, waarom die Twentse inversteerders nu wel de redding moeten zijn, terwijl zij nu ook deel uitmaken van de clan dat Twente financieel bij staat. Daarvoor lijkt het me goed om de club 49% in handen te geven aan een buitenlander die met nieuwe visie en een mooie plan heeft en met goede beleidvoering komt. Als de club over word gedragen aan de Twentse inversteerders uit de Wessels groep dan hoop ik echt dat zij de hele club en inclusief het stadion gaan overnemen. Geef hun dan echt het stuur in handen en niet dat zij van de zijkant moeten toekijken en het nieuwe bestuur alsnog moeten bijsturen.
  • 16 Apr 2018 om 06:48
    • Quote van 15 Apr 2018 om 23:29
      Die JvH gaat ook denk jij nou werkelijk dat die te handhaven is ? Denk even logisch en een kind kan je antwoord geven , Jan kan zijn biezen pakken .
    Ik zeg ook niet dat die blijft maar zelf op stappen zie ik hem niet doen die amateur heeft een giga betonblok voor zijn hoofd. Hij slachtoffert nog zelfs zijn moeder bij wijze van spreken om zijn eigen hachje te redden hoor.
  • 16 Apr 2018 om 06:04
    • Quote van 15 Apr 2018 om 23:21
      geen woorden voor
    Ik wel Unglaubich dat het zo ver heeft kunnen komen.en maar slepn aan dat dooie peerd de club is vet ziek.
  • 16 Apr 2018 om 05:12
    • Quote van 15 Apr 2018 om 20:43
      18 april 2018 twexit
    Als je meer met anderen bezig bent dan jezelf. Waar ligt dat aan? Of wij zijn kennelijk zo belangrijk en je hebt van ons te vrezen of jullie stellen niets voor en je hebt aandacht nodig. Wat een volzinnen, hulde
  • 16 Apr 2018 om 01:52
    • Quote van 15 Apr 2018 om 22:36
      Ook dat klopt.
    ANS ik mag toch hopen dat de club niet zijn ziel verkoopt aan één of andere gek uit oost-europa. Het beste zou zijn als het Twentse bedrijfsleven er gezamenlijk in investeert. Het bedrijfsleven is in Twente heel erg goed. Ik heb ook in Groningen gewoond (en ben God op m'n knieën dankbaar dat ik daar weg ben) en daar is het duidelijk veel slechter gesteld. Het probleem FC Twente is als regio op te lossen, er moeten gewoon 20 rode Twente harten de touwtjes in handen krijgen. Niet een kale gladjakker uit Utrecht. Overigens zou ik Onno Jacobs ook graag weer terug zien, hem zie ik gewoon als een enorme held!
  • 16 Apr 2018 om 01:44
    Speel liever tegen Go Ahead dan tegen Spek, dat Zwolle is niet meer dan een omhooggevallen amateurclubje met een vreselijk lelijk stadion wat snel mag affikken wat mij betreft.
    Opnieuw, kunstgras moet verboden worden. Dus PEC, Heracles, Excelsior, Roda, Sparta, VVV en ADO moeten er regulier uit. Ik zou bijna zeggen dat wanneer de NVB er niks aan doet, de supporters het maar moeten doen, gewoon die troep in de fik steken
  • 16 Apr 2018 om 00:46
    • Quote van 15 Apr 2018 om 22:24
      Ik weet wie ANS is.
    Ikzeg. Fctwente2010. Als er een iemand is die meer als de waarheid vertelt is Ans dat.en mocht u weten wie Ans is. Hoop ik dat u dat voor u zelf kan bewaren.
  • 15 Apr 2018 om 23:29
    • Quote van 15 Apr 2018 om 23:13
      Hahahahaha mooi om te lezen dit allemaal, maar ik zie het allemaal nog niet zo snel gebeuren. Geen mens gaat Jantje nog maar 1 stuiver toe vertrouwen hoor en ik zie die graaier niet snel uit eigen beweging vertrekken. Moet het ook nog maar zien of de Gemeente mee gaat werken eerlijk gezegd mochten we over drie wedstrijden degraderen. Veel te veel onzekerheden en kapitaal hebben we ook niet meer op het veld staan als eventueel onderpand. De gemeente heeft het stadion al als onderpand, tja dat is ook geen godsvermogen waard zonder club (5 miljoen)
    Die JvH gaat ook denk jij nou werkelijk dat die te handhaven is ? Denk even logisch en een kind kan je antwoord geven , Jan kan zijn biezen pakken .
  • 15 Apr 2018 om 23:26
    • Quote van 15 Apr 2018 om 22:58
      sponsoren willen de club wel laten betalen. dit stuit mij tegen de borst. dan liever zelf de talenten ophalen.
    Mij niet we moeten bij degradatie zsm terug op het hoogste niveau komen . En dan gericht en met de juiste mensen de jeugd weer gaan scouten . Maar kun je niet mee beginnen , we moeten zo snel mogelijk terug keren bij degradatie . En dat zal ook de insteek zijn bij overname / investeerders de eerste insteek zijn .
  • 15 Apr 2018 om 23:21
    geen woorden voor
  • 15 Apr 2018 om 23:13
    Hahahahaha mooi om te lezen dit allemaal, maar ik zie het allemaal nog niet zo snel gebeuren. Geen mens gaat Jantje nog maar 1 stuiver toe vertrouwen hoor en ik zie die graaier niet snel uit eigen beweging vertrekken. Moet het ook nog maar zien of de Gemeente mee gaat werken eerlijk gezegd mochten we over drie wedstrijden degraderen. Veel te veel onzekerheden en kapitaal hebben we ook niet meer op het veld staan als eventueel onderpand. De gemeente heeft het stadion al als onderpand, tja dat is ook geen godsvermogen waard zonder club (5 miljoen)
  • 15 Apr 2018 om 23:06
    • Quote van 15 Apr 2018 om 22:24
      Ik weet wie ANS is.
    “Hoop doet leven!” ;-)
  • 15 Apr 2018 om 22:58
    sponsoren willen de club wel laten betalen. dit stuit mij tegen de borst. dan liever zelf de talenten ophalen.
  • 15 Apr 2018 om 22:36
    • Quote van 15 Apr 2018 om 22:34
      Ok bedankt , weet wel dat er op korte termijn duidelijkheid komt . Wat ik ook begreep dat er niets naar buiten komt om de rust rondom Twente zo goed mogelijk te houden ivm degradatie strijd ? Dat is wat ik weet maar bedankt voor de info .
    Ook dat klopt.
  • 15 Apr 2018 om 22:35
    • Quote van 15 Apr 2018 om 22:33
      Wie weet kan ANS langzamerhand een tipje van de sluier geven. We zijn benieuwd welke partijen nu nog volop in de race zijn. Ja Die mag het ook zeggen, als hij het weet.
    Een ding is zeker geen RB !!!!
  • 15 Apr 2018 om 22:34
    • Quote van 15 Apr 2018 om 22:31
      Dat er gesprekken gaande zijn op div. fronten en niveaus is absoluut zeker, dat klopt maar de uitkomst is nog zeer onzeker.
    Ok bedankt , weet wel dat er op korte termijn duidelijkheid komt . Wat ik ook begreep dat er niets naar buiten komt om de rust rondom Twente zo goed mogelijk te houden ivm degradatie strijd ? Dat is wat ik weet maar bedankt voor de info .
  • 15 Apr 2018 om 22:33
    • Quote van 15 Apr 2018 om 22:19
      Met alle respect Ans , een ding weet ik wel zeker dat er gesprekken gaande zijn . En weet zeker dat onze club , door de grote achterban , stadion , enz , een aantrekkelijke partij is om te investeren . Maar dan moet er ook van boven , management , trainers , enz , schoon schip gemaakt moeten worden . Want ben er zeker van dat je met dit management nooit met een schone lei kunt beginnen . En ja Ans ik ben er zeker van dat er investeerders zijn , of dat er eventueel een volledige overname komt . En ik weet dat jij misschien meer weet dan moet je ook weten dat er oriënterende gesprekken zijn of aan zitten te komen . Maar laat me even voor die domoor uit Utrecht zeggen dat het absoluut geen RB word .
    Wie weet kan ANS langzamerhand een tipje van de sluier geven. We zijn benieuwd welke partijen nu nog volop in de race zijn. Ja Die mag het ook zeggen, als hij het weet.
  • 15 Apr 2018 om 22:31
    • Quote van 15 Apr 2018 om 22:19
      Met alle respect Ans , een ding weet ik wel zeker dat er gesprekken gaande zijn . En weet zeker dat onze club , door de grote achterban , stadion , enz , een aantrekkelijke partij is om te investeren . Maar dan moet er ook van boven , management , trainers , enz , schoon schip gemaakt moeten worden . Want ben er zeker van dat je met dit management nooit met een schone lei kunt beginnen . En ja Ans ik ben er zeker van dat er investeerders zijn , of dat er eventueel een volledige overname komt . En ik weet dat jij misschien meer weet dan moet je ook weten dat er oriënterende gesprekken zijn of aan zitten te komen . Maar laat me even voor die domoor uit Utrecht zeggen dat het absoluut geen RB word .
    Dat er gesprekken gaande zijn op div. fronten en niveaus is absoluut zeker, dat klopt maar de uitkomst is nog zeer onzeker.
  • 15 Apr 2018 om 22:30
    • Quote van 15 Apr 2018 om 22:24
      Ik weet wie ANS is.
    Dat is al door velen geroepen hier. Wat vinteressant zeg. Wat maakt het uit zolang hij maar met goede info komt. En dat doet ie.
  • 15 Apr 2018 om 22:29
    • Quote van 15 Apr 2018 om 22:20
      Ja hoor ben ik van overtuigd !!
    Degradatie dit jaar was ook absoluut onmogelijk volgens velen hier.
    We kennen de praktijk.
  • 15 Apr 2018 om 22:28
    • Quote van 15 Apr 2018 om 21:45
      Hoopze. Ik doe dat alleen nog op de wc. Over en uit!
    Ga je gang en goed afvegen.
  • 15 Apr 2018 om 22:24
    Ik weet wie ANS is.
  • 15 Apr 2018 om 22:20
    • Quote van 15 Apr 2018 om 21:25
      Dat zo weer terug zou ik niet te hard roepen.
    Ja hoor ben ik van overtuigd !!
  • 15 Apr 2018 om 22:19
    • Quote van 15 Apr 2018 om 21:49
      Niets is zeker Ja Die.
    Met alle respect Ans , een ding weet ik wel zeker dat er gesprekken gaande zijn . En weet zeker dat onze club , door de grote achterban , stadion , enz , een aantrekkelijke partij is om te investeren . Maar dan moet er ook van boven , management , trainers , enz , schoon schip gemaakt moeten worden . Want ben er zeker van dat je met dit management nooit met een schone lei kunt beginnen . En ja Ans ik ben er zeker van dat er investeerders zijn , of dat er eventueel een volledige overname komt . En ik weet dat jij misschien meer weet dan moet je ook weten dat er oriënterende gesprekken zijn of aan zitten te komen . Maar laat me even voor die domoor uit Utrecht zeggen dat het absoluut geen RB word .
  • 15 Apr 2018 om 22:15
    • Quote van 15 Apr 2018 om 22:12
      Er komt geen overname. Maximaal 49% van de aandelen worden verkocht!
    Leg eens uit dan, als je dat al weet.
  • 15 Apr 2018 om 22:12
    • Quote van 15 Apr 2018 om 22:08
      Als er nu iets moet gebeuren is een overname. Op die manier heb je de grootste kans op een visie van buitenaf, en mensen die men op de juiste plaats kan zetten. Sterker nog wat nog belangrijker is daarnee sluit je de deur voor Imcapebele mensen in de club en de kans is groot dat het ons kent ons verhaal dan eindelijk ten einde is. Nieuwe gezichten, nieuwe visie en beleid. Dat is pas schoon schip maken.
    Er komt geen overname. Maximaal 49% van de aandelen worden verkocht!
  • 15 Apr 2018 om 22:08
    • Quote van 15 Apr 2018 om 21:23
      Ik geloof er geen zak van. Ongetwijfeld zullen er mensen investeren, maar dat zal niet ver van buitenaf komen. Wel zal de voorwaarde gesteld worden dat die kale opdondert.
    Als er nu iets moet gebeuren is een overname. Op die manier heb je de grootste kans op een visie van buitenaf, en mensen die men op de juiste plaats kan zetten. Sterker nog wat nog belangrijker is daarnee sluit je de deur voor Imcapebele mensen in de club en de kans is groot dat het ons kent ons verhaal dan eindelijk ten einde is. Nieuwe gezichten, nieuwe visie en beleid. Dat is pas schoon schip maken.
  • 15 Apr 2018 om 22:00
    • Quote van 15 Apr 2018 om 21:36
      Pec gaat voor play offs. Wordt 0 punten. Vitesse heeft het weer gevonden wordt 0 punten. Tegen Nac winnen we is 3 punten.

      Met andere woorden we zijn gedegradeerd. ADO moesten we winnen. Had ook nog hoop maar die is nu weg. Ik accepteer het. Kan ook niet anders. Heb er helaas geen invloed op en iedereen die er wel invloed op heeft gehad hebben gefaald. Tja.
    Nac win je ook niet. Dan bén je al gedegradeerd. En nac niet, die spelen dan vol vertrouwen en vrijuit. Dat word een vernederende wedstrijd en daarna is het klaar. Helaas
  • 15 Apr 2018 om 21:49
    • Quote van 15 Apr 2018 om 21:20
      Er komt gewoon overname van de club , of grote geldschieters zullen dit doen . Dat is iets wat ik 100 % zeker weet .
    Niets is zeker Ja Die.
  • 15 Apr 2018 om 21:48
    • Quote van 15 Apr 2018 om 21:32
      We zijn nog niet gedegradeerd.
    Dat klopt Jan, maar ik weet niet of we de 4 punten kunnen inlopen in de laatste 3 wedstrijden. Ik wil er nog in blijven geloven, maar het wordt nog erg moeilijk en dan komt er ook nog bij dat wij dit jaar nog niks hebben gewonnen.
  • 15 Apr 2018 om 21:45
    • Quote van 15 Apr 2018 om 21:42
      Ik accepteer het pas als het ook daadwerkelijk zo is. Dus ik hoop.
      Zijn de laatste weken genoeg voorbeelden van in het voetbal.
    Hoopze. Ik doe dat alleen nog op de wc. Over en uit!
  • 15 Apr 2018 om 21:42
    • Quote van 15 Apr 2018 om 21:36
      Pec gaat voor play offs. Wordt 0 punten. Vitesse heeft het weer gevonden wordt 0 punten. Tegen Nac winnen we is 3 punten.

      Met andere woorden we zijn gedegradeerd. ADO moesten we winnen. Had ook nog hoop maar die is nu weg. Ik accepteer het. Kan ook niet anders. Heb er helaas geen invloed op en iedereen die er wel invloed op heeft gehad hebben gefaald. Tja.
    Ik accepteer het pas als het ook daadwerkelijk zo is. Dus ik hoop.
    Zijn de laatste weken genoeg voorbeelden van in het voetbal.
  • 15 Apr 2018 om 21:41
    • Quote van 15 Apr 2018 om 21:06
      Goh....origineel. Helemaal zelf bedacht?
    Heeft hij van zijn zus gehoord, die tevens ook zijn moeder is.
  • 15 Apr 2018 om 21:37
    • Quote van 15 Apr 2018 om 21:25
      Ikzeg. Jadie. Wat er ook komt. Laten wij hopen op een mooie toekomst. De l aatste paar jaar die ik nu mee maak, zijn de slechtste jaren bij ons fctwente. Laat nu iemand op draven die de club echt wil en wil helpen.
    Zo is het!!!
  • 15 Apr 2018 om 21:36
    • Quote van 15 Apr 2018 om 21:32
      We zijn nog niet gedegradeerd.
    Pec gaat voor play offs. Wordt 0 punten. Vitesse heeft het weer gevonden wordt 0 punten. Tegen Nac winnen we is 3 punten.

    Met andere woorden we zijn gedegradeerd. ADO moesten we winnen. Had ook nog hoop maar die is nu weg. Ik accepteer het. Kan ook niet anders. Heb er helaas geen invloed op en iedereen die er wel invloed op heeft gehad hebben gefaald. Tja.
  • 15 Apr 2018 om 21:35
    • Quote van 15 Apr 2018 om 21:32
      We zijn nog niet gedegradeerd.
    Ikzeg. Jan53. Zo is het maar net . De laatste wedstrijd moet gespeeld zijn. Kan het niet beter verwoorden.
  • 15 Apr 2018 om 21:32
    • Quote van 15 Apr 2018 om 20:43
      18 april 2018 twexit
    Ikzeg. Geachte Almelo. Ik kan mij nog steeds goed herinneren dat jullie erg afhankelijk waren van ons fctwente. Ik persoonlijk had nooit hekel aan jullie. Maar u als persoon kan hier niets aan doen dat u nooit iets heeft geleerd wat vriendschap is. En helaas zal u ook nooit vriendschap hebben. Jammer dat u zo bent. Ikzeg het gaat u goed.
  • 15 Apr 2018 om 21:32
    We zijn nog niet gedegradeerd.
  • 15 Apr 2018 om 21:26
    • Quote van 15 Apr 2018 om 21:23
      Maakt niet uit we zijn zo weer terug , en dat zielige kut clubje van jullie zal altijd in de schaduw staan van de enige echte club in Twente namelijk Fc Twente Enschede , zielige stumperd dat je bent . Ga naar een forum van je eigen clubje , en maak afspraakjes met homo vriendjes uit Calimero dorp !!!!!
    Hallo Ja Die.. .maak er toch geen woorden aan vuil. Dat is juist wat deze aandachtzoekers willen. Ik gun ze die lol niet
  • 15 Apr 2018 om 21:25
    • Quote van 15 Apr 2018 om 21:23
      Maakt niet uit we zijn zo weer terug , en dat zielige kut clubje van jullie zal altijd in de schaduw staan van de enige echte club in Twente namelijk Fc Twente Enschede , zielige stumperd dat je bent . Ga naar een forum van je eigen clubje , en maak afspraakjes met homo vriendjes uit Calimero dorp !!!!!
    Dat zo weer terug zou ik niet te hard roepen.
  • 15 Apr 2018 om 21:25
    • Quote van 15 Apr 2018 om 21:20
      Er komt gewoon overname van de club , of grote geldschieters zullen dit doen . Dat is iets wat ik 100 % zeker weet .
    Ikzeg. Jadie. Wat er ook komt. Laten wij hopen op een mooie toekomst. De l aatste paar jaar die ik nu mee maak, zijn de slechtste jaren bij ons fctwente. Laat nu iemand op draven die de club echt wil en wil helpen.
  • 15 Apr 2018 om 21:23
    • Quote van 15 Apr 2018 om 21:20
      Die kant zal het ongetwijfeld op gaan.. hoe verschrikkelijk het ook is maar ben bang dat er weinig andere opties zijn.
    Ik geloof er geen zak van. Ongetwijfeld zullen er mensen investeren, maar dat zal niet ver van buitenaf komen. Wel zal de voorwaarde gesteld worden dat die kale opdondert.
  • 15 Apr 2018 om 21:23
    • Quote van 15 Apr 2018 om 21:20
      Er komt gewoon overname van de club , of grote geldschieters zullen dit doen . Dat is iets wat ik 100 % zeker weet .
    Laten we het hopen.
  • 15 Apr 2018 om 21:23
    • Quote van 15 Apr 2018 om 20:43
      18 april 2018 twexit
    Maakt niet uit we zijn zo weer terug , en dat zielige kut clubje van jullie zal altijd in de schaduw staan van de enige echte club in Twente namelijk Fc Twente Enschede , zielige stumperd dat je bent . Ga naar een forum van je eigen clubje , en maak afspraakjes met homo vriendjes uit Calimero dorp !!!!!
  • 15 Apr 2018 om 21:20
    • Quote van 15 Apr 2018 om 21:13
      De club verkopen. Laat maar iemand van buitenaf met een goede visie de boel runnen. Jordania (Vitesse)
    Die kant zal het ongetwijfeld op gaan.. hoe verschrikkelijk het ook is maar ben bang dat er weinig andere opties zijn.
  • 15 Apr 2018 om 21:20
    Er komt gewoon overname van de club , of grote geldschieters zullen dit doen . Dat is iets wat ik 100 % zeker weet .
  • 15 Apr 2018 om 21:20
    • Quote van 15 Apr 2018 om 20:37
      Geven we ons nu al over. Laten we dinsdag zorgen voor letterlijk vuurwerk voorafgaand van de wedstrijd. Zorgen dat die bezoekers in het uitvak merken dat er niks te halen valt.
    Ikzeg. Ut. Het is moeilijk om iedereen weer te motiveren. Het is zelfs moeilijk om de geweldige support waar ik ook deel van uit maak te motiveren. Maar ik ben er weer en ik zal mij weer laten horen. En met mij hoop ik net als u op weer 25.600 .support. Dit zijn nu echt de laatste kansen voor ons. Als er nog kans is dan moet ie nu eindelijk gepakt worden.
  • 15 Apr 2018 om 21:16
    • Quote van 15 Apr 2018 om 20:44
      Ik hoorde vandaag via een goede bekende ( sponsor, naam doet er niet toe) dat Twente hoopt/probeert 11 miljoen bij elkaar te krijgen van huidige sponsoren.. puur om te overleven.. wie weet hier meer van? ANS?
    Als je de indruk wekt dat je iets nodig hebt, krijg je niets, om geld te maken, moet je je als rijk voordoen.
  • 15 Apr 2018 om 21:13
    • Quote van 15 Apr 2018 om 20:44
      Ik hoorde vandaag via een goede bekende ( sponsor, naam doet er niet toe) dat Twente hoopt/probeert 11 miljoen bij elkaar te krijgen van huidige sponsoren.. puur om te overleven.. wie weet hier meer van? ANS?
    De club verkopen. Laat maar iemand van buitenaf met een goede visie de boel runnen. Jordania (Vitesse)
  • 15 Apr 2018 om 21:06
    • Quote van 15 Apr 2018 om 20:43
      18 april 2018 twexit
    Goh....origineel. Helemaal zelf bedacht?
  • 15 Apr 2018 om 21:01
    • Quote van 15 Apr 2018 om 20:44
      Ik hoorde vandaag via een goede bekende ( sponsor, naam doet er niet toe) dat Twente hoopt/probeert 11 miljoen bij elkaar te krijgen van huidige sponsoren.. puur om te overleven.. wie weet hier meer van? ANS?
    Bedrijf met een skybox of business seats, in ieder geval waar een stoeltje normaal 2.200 per plek kost, wou opzeggen. Weet niet of dit nu een skybox is of business seat. Werd direct benaderd, voorstel 40% korting dan wel een periode van 3 jaar. Puur dus om snel geld te kunnen genereren/overleven.
  • 15 Apr 2018 om 20:54
    • Quote van 15 Apr 2018 om 20:43
      18 april 2018 twexit
    En dan nog zijn wij superieur aan jullie. Jullie zijn en blijven altijd het kleine debiele broertje.
  • 15 Apr 2018 om 20:53
    • Quote van 15 Apr 2018 om 20:39
      Er zal niet veel volk aanwezig zijn. Ten eerste een doordeweekse dag. Ten tweede het bedroevende spel en de tegenvallende resultaten.


      FC Twente zou er goed aan doen opnieuw kaarten voor €3,00 beschikbaar te stellen......
    De Jaarkaarten ja voor volgend seizoen ;))
  • 15 Apr 2018 om 20:47
    • Quote van 15 Apr 2018 om 20:37
      Geven we ons nu al over. Laten we dinsdag zorgen voor letterlijk vuurwerk voorafgaand van de wedstrijd. Zorgen dat die bezoekers in het uitvak merken dat er niks te halen valt.
    Ook al gaan we er met 60.000 man achter staan....Het zijn toch de jongens op het veld die de punten moeten pakken. Ons publiek mag dan misschien imponerend zijn...het team zal weinig ploegen ontzag inboezemen
  • 15 Apr 2018 om 20:45
    Gister Ado-Twente zag ik al weken als de allerlaatste kans. Het mocht niet zo zijn. Waarom gebeurt dit allemaal man???? alsof we met zn allen nog niet geboeg ellende hebben gehad word er gewoon minstens nog een jaar aan vast geknoopt. Bah! Ben er echt goed ziek van.
  • 15 Apr 2018 om 20:44
    Ik hoorde vandaag via een goede bekende ( sponsor, naam doet er niet toe) dat Twente hoopt/probeert 11 miljoen bij elkaar te krijgen van huidige sponsoren.. puur om te overleven.. wie weet hier meer van? ANS?
  • 15 Apr 2018 om 20:43
    18 april 2018 twexit
  • 15 Apr 2018 om 20:39
    • Quote van 15 Apr 2018 om 20:37
      Geven we ons nu al over. Laten we dinsdag zorgen voor letterlijk vuurwerk voorafgaand van de wedstrijd. Zorgen dat die bezoekers in het uitvak merken dat er niks te halen valt.
    Er zal niet veel volk aanwezig zijn. Ten eerste een doordeweekse dag. Ten tweede het bedroevende spel en de tegenvallende resultaten.


    FC Twente zou er goed aan doen opnieuw kaarten voor €3,00 beschikbaar te stellen......
  • 15 Apr 2018 om 20:39
    Ze moeten toch wel een beetje onder de indruk zijn geweest van het stadion hier. Ik rijd zo'n beetje elke week langs het Mac3park stadion ik kijk ernaar omdat ik van stadions houd maar het is eigenlijk gewoon een betonblok met plastic groene sprieten en zwarte korrels als kern
  • 15 Apr 2018 om 20:37
    Geven we ons nu al over. Laten we dinsdag zorgen voor letterlijk vuurwerk voorafgaand van de wedstrijd. Zorgen dat die bezoekers in het uitvak merken dat er niks te halen valt.
  • 15 Apr 2018 om 20:30
    Pfff ....... gvd :-(