Gemeente tegenover Vak-P: vijf punten voor- en tegen sluiting supportershome

( 83 reacties)
Gemeente tegenover Vak-P: vijf punten voor- en tegen sluiting supportershome

Supportersvereniging Vak-P stond donderdag in de rechtbank in Zwolle opnieuw tegenover de gemeente Enschede. Bij de bestuursrechter werd er gesproken over de sluiting van het supportershome. De rechter beslist binnen zes weken of de sluiting terecht was.

Volgens de gemeente Enschede mag de burgemeester het pand sluiten als meer dan een halve gram harddrugs wordt gevonden, dat meldt TC Tubantia. Volgens de gemeente was er sprake van handel en is het Vak-P niet gelukt om met argumenten te komen waarom de drugs niet voor de handel bestemd was.

Vak-P daarentegen vindt dat de gemeente 'gebrekkig' onderzoek heeft gedaan. Daarnaast was de inval op een moment dat het home geopend was voor iedereen en er dus geen verantwoordelijkheid lag van Vak-P. Ook is de toegangscontrole naar het stadion een zaak van FC Twente. Alle punten zijn hier te lezen.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Jun 2018 om 09:53
    • Quote van 16 Jun 2018 om 09:51
      Inderdaad, laat die witte tent maar terugkomen en iedere thuiswedstrijd in het centrum van Enschede neerplanten bij wijze van.In ieder geval niet slaafs alles maar pikken, laten we wel wezen het gaat nu om het voortbestaan van de vereniging.
    Goed idee bij het Ei van Ko kieken hoe gek ze worden
  • 16 Jun 2018 om 09:51
    • Quote van 15 Jun 2018 om 12:01
      Dan maar weer een ''nood home'' op de parkeer plaatst onder het mom van occupy, Of gewoon een keer de deur van het gemeente huis barcaderen. Of elke wedstrijd op het ei van co een biertje drinken.
    Inderdaad, laat die witte tent maar terugkomen en iedere thuiswedstrijd in het centrum van Enschede neerplanten bij wijze van.In ieder geval niet slaafs alles maar pikken, laten we wel wezen het gaat nu om het voortbestaan van de vereniging.
  • 16 Jun 2018 om 09:39
    • Quote van 14 Jun 2018 om 21:58
      Toch verwacht ik een vrijspraak. We zijn lang genoeg gestraft.
    Ik hoop het met je Messi , maar ben bang voor het corrupte zootje ook in de rechtsgang . Denk dat ze niet zo snel een burgemeester laten vallen , want dat is ook in NL aan de orde . Bureaucratie , Corruptie , maar hoop het met je we zijn genoeg gestraft en nog onterecht ook !!!
  • 16 Jun 2018 om 09:27
    en als aanvulling: deze burgemeester staat veels te ver van de werkelijkheid af en tegenwoordige tijd. Die loopt nog een paar decennia achter in zijn denken en is veels te conservatief. Hij kan beter naar een klein dorp verkassen.
  • 16 Jun 2018 om 09:24
    Verwachtte uitspraak: er is niemand gebaat bij deze situatie. Het Home gaat weer open onder de voorwaarde dat Vak-P, FCT en de gemeente een gezamenlijk verbeterplan hebben opgesteld binnen 6 maanden.
  • 15 Jun 2018 om 12:01
    • Quote van 14 Jun 2018 om 22:15
      Die corrupte zooi doet alles om P dicht te houden, ben er dus bang voor.
    Dan maar weer een ''nood home'' op de parkeer plaatst onder het mom van occupy, Of gewoon een keer de deur van het gemeente huis barcaderen. Of elke wedstrijd op het ei van co een biertje drinken.
  • 14 Jun 2018 om 22:15
    Die corrupte zooi doet alles om P dicht te houden, ben er dus bang voor.
  • 14 Jun 2018 om 21:58
    • Quote van 14 Jun 2018 om 21:30
      Een belangrijk argument voor Vak-P is dat politie de inval deed omwille van vermoedelijke drugshandel. Ze wisten precies, en ik citeer de advocaat, wie de rotte appels waren. Een inval, en deze te arresteren, was precies het juiste geweest. In Nederland is het bijna onmogelijk om aan te tonen dat de gevonden drugs niet voor de handel beschikbaar was omdat wij daar als vrijwilligers absoluut de toolings niet voor hebben. Zelfs als na uitvoerig onderzoek is gebleken dat alle bestuursleden en de vereniging niks met drugs of georganiseerde criminaliteit te maken heeft moet een locatie dus dicht. Hier is niet tegen te ‘vechten’ voor je rechtvaardigheid. Wat hadden wij nog meer moeten doen? Er lag een heel sterk (in samenwerking met Twente) plan van juni 2017 wat door de burgemeester genegeerd is. Vervolgens horen we vandaag tijdens de zaak dat we niks hebben aangedragen. Welkom in onze prachtige rechtsstaat.
    Toch verwacht ik een vrijspraak. We zijn lang genoeg gestraft.
  • 14 Jun 2018 om 21:57
    • Quote van 14 Jun 2018 om 19:46
      Volgens mij wel. Het was ergens 4 a 5 uur sóchtends. Volgens mij 1 Motor en 1 Auto.
    Hahaha Ja dan ken ik dit verhaal! Maar god mag weten van wie ik het gehoord heb. Wellicht dat we elkaar dus kennen.
  • 14 Jun 2018 om 21:37
    • Quote van 14 Jun 2018 om 21:30
      Een belangrijk argument voor Vak-P is dat politie de inval deed omwille van vermoedelijke drugshandel. Ze wisten precies, en ik citeer de advocaat, wie de rotte appels waren. Een inval, en deze te arresteren, was precies het juiste geweest. In Nederland is het bijna onmogelijk om aan te tonen dat de gevonden drugs niet voor de handel beschikbaar was omdat wij daar als vrijwilligers absoluut de toolings niet voor hebben. Zelfs als na uitvoerig onderzoek is gebleken dat alle bestuursleden en de vereniging niks met drugs of georganiseerde criminaliteit te maken heeft moet een locatie dus dicht. Hier is niet tegen te ‘vechten’ voor je rechtvaardigheid. Wat hadden wij nog meer moeten doen? Er lag een heel sterk (in samenwerking met Twente) plan van juni 2017 wat door de burgemeester genegeerd is. Vervolgens horen we vandaag tijdens de zaak dat we niks hebben aangedragen. Welkom in onze prachtige rechtsstaat.
    Vuil spel..... machtsmisbruik.
  • 14 Jun 2018 om 21:35
    • Quote van 14 Jun 2018 om 20:34
      Yep toen je nog geen rotondes had -:)
    Klopt! En nu gaat alles veel te snel omdat er geen stoplichten zijn!

    En ik ook heb bij het diekman gelopen met Ajax voor me en de linie Pérs met geslepen paraplus achter me.................... Na mijn eerste paar optaters besloot ik dat het niet voor mij was. Ik ben meer organisatorisch. Je weet wel, planning en logistiek. (Ichthus Rellen 1998/1999 tegen Hoeksteen)

    In de kantine naast het stadion gezeten toen Ajaxieden uitbraken...

    Bijna klappen van de ME gehad, maar gelukkig riep mijn maat 'NEE NEE IK BEN EEN GRISTEN!' ,......... Dat hielp!
  • 14 Jun 2018 om 21:30
    Een belangrijk argument voor Vak-P is dat politie de inval deed omwille van vermoedelijke drugshandel. Ze wisten precies, en ik citeer de advocaat, wie de rotte appels waren. Een inval, en deze te arresteren, was precies het juiste geweest. In Nederland is het bijna onmogelijk om aan te tonen dat de gevonden drugs niet voor de handel beschikbaar was omdat wij daar als vrijwilligers absoluut de toolings niet voor hebben. Zelfs als na uitvoerig onderzoek is gebleken dat alle bestuursleden en de vereniging niks met drugs of georganiseerde criminaliteit te maken heeft moet een locatie dus dicht. Hier is niet tegen te ‘vechten’ voor je rechtvaardigheid. Wat hadden wij nog meer moeten doen? Er lag een heel sterk (in samenwerking met Twente) plan van juni 2017 wat door de burgemeester genegeerd is. Vervolgens horen we vandaag tijdens de zaak dat we niks hebben aangedragen. Welkom in onze prachtige rechtsstaat.
  • 14 Jun 2018 om 21:29
    • Quote van 14 Jun 2018 om 20:34
      Yep toen je nog geen rotondes had -:)
    Hahaha, aleen kuilen!
  • 14 Jun 2018 om 20:56
    • Quote van 14 Jun 2018 om 19:17
      Weinig. Wat gebeurt er nog in de stadions dan?
    Oh zat, mat partijen genoeg gezien op de tribune in nedeland afgelopen seizoen. Leuk om te zien hoor hoe psv supporters elkaar te lijf gaan. Maar goed kijk eens wat er de afgelopen week is gebeurd in voetballand met supporters. De beeld vorming is er door alle voetbalsupporters en jiet specifiek de onze. Helaas de werkelijkheid maar zo gaat het noet alleen in het voetbal maar ook bv in het verkeer.
  • 14 Jun 2018 om 20:36
    • Quote van 14 Jun 2018 om 20:34
      Yep toen je nog geen rotondes had -:)
    Maar ook geen rollators ;))
  • 14 Jun 2018 om 20:34
    • Quote van 14 Jun 2018 om 20:29
      Ah, sleutelwoord: Vroegah!
    Yep toen je nog geen rotondes had -:)
  • 14 Jun 2018 om 20:29
    • Quote van 14 Jun 2018 om 20:27
      Gaat het wel goed met je. Efff temperatuur meten bam. Vakp staat echt wel voor wat anders dan een rotonde afzetten of een rolstoel manipuleren. In november komt er een boek uit over Vakp. Lees die maar eens op je gemak door dan weet je hoe ze vroeger met sommige dingen afrekende. :)))
    Ah, sleutelwoord: Vroegah!
  • 14 Jun 2018 om 20:27
    • Quote van 14 Jun 2018 om 20:18
      Dan kopen we een paar rollaters en steken heel langzaam de straat over. Halen een paar fans in scootmobielen en trekken de accu er midden rotonde eruit..... Gaan we met oog op scoren in de wijk een paar bejaarden tehuizen af en 'een stukje wandelen' Deze win je niet :-) Ik heb oneindig veel creativiteit :-)
    Gaat het wel goed met je. Efff temperatuur meten bam. Vakp staat echt wel voor wat anders dan een rotonde afzetten of een rolstoel manipuleren. In november komt er een boek uit over Vakp. Lees die maar eens op je gemak door dan weet je hoe ze vroeger met sommige dingen afrekende. :)))
  • 14 Jun 2018 om 20:26
    • Quote van 14 Jun 2018 om 20:12
      Onno stuurt even weer de ME er op af.de vlam slaat uiteraard in de pan en Vakp is weer tuig, heel die onno ligt daar niet wakker van die slaat met al zijn kut regeltjes compleet door. Beste is hem de stad uit trappen.
    ME midden op de weg..... tsja.... bij het stadion kijkt niemand ervan op.... midden op de weg ergens in de stad? dan lijkt het op een autocratische actie van een dictatoriaal mannetje die zijn macht misbruikt. Precies het beeld wat je nodig hebt. Precies het beeld bij het stadion dat Onno nodig had. 30 Engnekken die de politie aanvielen en een menigte boze supporters.

    Deze discussie is trouwens wel mooi..... zelfs een suggestie voor een vredig protest wordt afgeknald met tal van knelpunten en moeilijkheden. Generation X en Millennial...... :-(
  • 14 Jun 2018 om 20:18
    • Quote van 14 Jun 2018 om 19:52
      Totdat je door de arm der wet van de rotonde geplukt wordt...dan is het niet meer gratisch....De straffen voor het moedwillig belemmeren van de weg zijn per 19 maart jl. namelijk flink hoger geworden.
    Dan kopen we een paar rollaters en steken heel langzaam de straat over. Halen een paar fans in scootmobielen en trekken de accu er midden rotonde eruit..... Gaan we met oog op scoren in de wijk een paar bejaarden tehuizen af en 'een stukje wandelen' Deze win je niet :-) Ik heb oneindig veel creativiteit :-)
  • 14 Jun 2018 om 20:12
    • Quote van 14 Jun 2018 om 19:52
      Totdat je door de arm der wet van de rotonde geplukt wordt...dan is het niet meer gratisch....De straffen voor het moedwillig belemmeren van de weg zijn per 19 maart jl. namelijk flink hoger geworden.
    Onno stuurt even weer de ME er op af.de vlam slaat uiteraard in de pan en Vakp is weer tuig, heel die onno ligt daar niet wakker van die slaat met al zijn kut regeltjes compleet door. Beste is hem de stad uit trappen.
  • 14 Jun 2018 om 19:52
    • Quote van 14 Jun 2018 om 19:43
      Mwah... als er een gezellige groep jongens (en dames) staat die hun excuses aanbieden en gewoon normaal communiceren dan is er niets aan de hand.

      Het criminele volk dat enkel interesse heeft in geweld en gesnuif is een heel klein groepje, dit zijn tevens de mensen die zich niet of nooit zullen inzetten.

      Het meerendeel zijn gewoon normale jongens die zoiets wel zonder incident kunnen uitvoeren.

      Als je in iedere wijk een paar mensen met een op een rotonde zet...... dan ligt de stad stil. Je begint met 1 maal een uur. Vraagt netjes om je Home terug. Geen gehoor. 2 uur.

      De enige manier om deze burgermeester te pakken en op de knieen te krijgen is door 'omdenken' een ludieke actie waardoor zijn partij(en anderen) nerveus worden. Rechtsgang is duur, rotondegang - gratisch.
    Totdat je door de arm der wet van de rotonde geplukt wordt...dan is het niet meer gratisch....De straffen voor het moedwillig belemmeren van de weg zijn per 19 maart jl. namelijk flink hoger geworden.
  • 14 Jun 2018 om 19:46
    • Quote van 14 Jun 2018 om 17:30
      Dit verhaal komt mij heel erg bekend voor. Was er toevallig een motor agent involved?
    Volgens mij wel. Het was ergens 4 a 5 uur sóchtends. Volgens mij 1 Motor en 1 Auto.
  • 14 Jun 2018 om 19:43
    • Quote van 14 Jun 2018 om 17:31
      Waarom ik daar van uit ga vraag je je af? Omdat ik het al voor me zie, een groep supporters die een rotonde bekleden. En een gefrustreerde werknemer die graag naar huis wil, er hoefd maar 1 woordje verkeert te vallen... zie aleen hier op het forum al... dan heb ik het nog niet eens over de situatie die ontstaat waneer de blauwe mennekes weer aanhobbelen. Nee bedankt, leuke bedacht ... maar ik zie dat soort acties aleen uit de hand lopen
    Mwah... als er een gezellige groep jongens (en dames) staat die hun excuses aanbieden en gewoon normaal communiceren dan is er niets aan de hand.

    Het criminele volk dat enkel interesse heeft in geweld en gesnuif is een heel klein groepje, dit zijn tevens de mensen die zich niet of nooit zullen inzetten.

    Het meerendeel zijn gewoon normale jongens die zoiets wel zonder incident kunnen uitvoeren.

    Als je in iedere wijk een paar mensen met een op een rotonde zet...... dan ligt de stad stil. Je begint met 1 maal een uur. Vraagt netjes om je Home terug. Geen gehoor. 2 uur.

    De enige manier om deze burgermeester te pakken en op de knieen te krijgen is door 'omdenken' een ludieke actie waardoor zijn partij(en anderen) nerveus worden. Rechtsgang is duur, rotondegang - gratisch.
  • 14 Jun 2018 om 19:17
    • Quote van 14 Jun 2018 om 19:14
      Het is maar hoe je het zelf ervaart he. Hoeveel worden e wel niet gepakt bij een concert, komt ook vaak genoeg in het nieuws. Alleen de meesten komen er niet tegen in opstand omdat ze niet georganiseerd zijn. En wees nou eens eerlijk, hoe vaak komen voetbalsupporters slecht in het nieuws door of rellen, slopen van dingen of you name it.
    Weinig. Wat gebeurt er nog in de stadions dan?
  • 14 Jun 2018 om 19:14
    • Quote van 14 Jun 2018 om 18:40
      Ik klik niet, ik constateer. Voetbalsupporters zijn aangeschoten wild en gedonder met hen scoort altijd lekker bij de pers. Je mag ondertussen in ons eens zo tolerante landje geen ene flikker meet tenzij je zwart, moslim of politicus bent.
    Het is maar hoe je het zelf ervaart he. Hoeveel worden e wel niet gepakt bij een concert, komt ook vaak genoeg in het nieuws. Alleen de meesten komen er niet tegen in opstand omdat ze niet georganiseerd zijn. En wees nou eens eerlijk, hoe vaak komen voetbalsupporters slecht in het nieuws door of rellen, slopen van dingen of you name it.
  • 14 Jun 2018 om 18:45
    • Quote van 14 Jun 2018 om 15:45
      Beste Jeff!, dat je andere zaken aanhaalt als vergelijkingsmateriaal, begrijp ik, maar lost de zaak tussen Vak P en de Overheid niet op. In de strafzaak moeten de juridische gronden steekhoudend zijn.
    Het gaat om de verhoudingen. Gelijke monniken , gelijke kappen. Volgens mij is dat het grondbeginsel van onze grondwet. Maar laat gaan. Kunnen we eeuwen over discussiëren.
  • 14 Jun 2018 om 18:40
    • Quote van 14 Jun 2018 om 15:49
      Was jij vroeger dat lastige klikspaantje van de klas die altijd riep: "maar meester, zij doen dat ooook"? Het brengt je niet verder joh. Alleen dat iedereen zich tegen je keert (ik zag Ja Die in een topic zelfs spreken over NSB praktijken bij klikkers)
    Ik klik niet, ik constateer. Voetbalsupporters zijn aangeschoten wild en gedonder met hen scoort altijd lekker bij de pers. Je mag ondertussen in ons eens zo tolerante landje geen ene flikker meet tenzij je zwart, moslim of politicus bent.
  • 14 Jun 2018 om 17:49
    • Quote van 14 Jun 2018 om 17:31
      Waarom ik daar van uit ga vraag je je af? Omdat ik het al voor me zie, een groep supporters die een rotonde bekleden. En een gefrustreerde werknemer die graag naar huis wil, er hoefd maar 1 woordje verkeert te vallen... zie aleen hier op het forum al... dan heb ik het nog niet eens over de situatie die ontstaat waneer de blauwe mennekes weer aanhobbelen. Nee bedankt, leuke bedacht ... maar ik zie dat soort acties aleen uit de hand lopen
    Vaak be-j te bange!
  • 14 Jun 2018 om 17:31
    • Quote van 14 Jun 2018 om 17:08
      Waarom ga jij er vanuit dat dit met geweld gepaard gaat? Het gaat niet zozeer om dit specifieke idee, maar meer om mijn gedachte dat de sterke kant van P actie is.

      Ik heb in een dronken bui de rotonde op de Haakbergerstraat naar de Helmerhoek (richting tunneltje, voor de stoplichten intratuin) wel eens afgezet (toen die wijk in aanbouw was). Eerst verwijderde de politie de hekwerken, daarna wij weer terug om ze terug te zetten. Schijnen er tot ongeveer 9 uur s'ochtends hebben gestaan.
    Waarom ik daar van uit ga vraag je je af? Omdat ik het al voor me zie, een groep supporters die een rotonde bekleden. En een gefrustreerde werknemer die graag naar huis wil, er hoefd maar 1 woordje verkeert te vallen... zie aleen hier op het forum al... dan heb ik het nog niet eens over de situatie die ontstaat waneer de blauwe mennekes weer aanhobbelen. Nee bedankt, leuke bedacht ... maar ik zie dat soort acties aleen uit de hand lopen
  • 14 Jun 2018 om 17:30
    • Quote van 14 Jun 2018 om 17:08
      Waarom ga jij er vanuit dat dit met geweld gepaard gaat? Het gaat niet zozeer om dit specifieke idee, maar meer om mijn gedachte dat de sterke kant van P actie is.

      Ik heb in een dronken bui de rotonde op de Haakbergerstraat naar de Helmerhoek (richting tunneltje, voor de stoplichten intratuin) wel eens afgezet (toen die wijk in aanbouw was). Eerst verwijderde de politie de hekwerken, daarna wij weer terug om ze terug te zetten. Schijnen er tot ongeveer 9 uur s'ochtends hebben gestaan.
    Dit verhaal komt mij heel erg bekend voor. Was er toevallig een motor agent involved?
  • 14 Jun 2018 om 17:27
    • Quote van 14 Jun 2018 om 17:14
      Andere verhalen zal ik je maar niet vertellen.... contributies van clubs zijn er door omhoog gegaan :-)
    Zal je zeker de velden opnieuw "ingezaaid" hebben haha
  • 14 Jun 2018 om 17:14
    • Quote van 14 Jun 2018 om 17:10
      Dus jij was dat !!!!!
    Andere verhalen zal ik je maar niet vertellen.... contributies van clubs zijn er door omhoog gegaan :-)
  • 14 Jun 2018 om 17:13
    • Quote van 14 Jun 2018 om 17:10
      Dus jij was dat !!!!!
    Yup... heel veel mensen die te laat in de kerk waren.........
  • 14 Jun 2018 om 17:10
    • Quote van 14 Jun 2018 om 17:08
      Waarom ga jij er vanuit dat dit met geweld gepaard gaat? Het gaat niet zozeer om dit specifieke idee, maar meer om mijn gedachte dat de sterke kant van P actie is.

      Ik heb in een dronken bui de rotonde op de Haakbergerstraat naar de Helmerhoek (richting tunneltje, voor de stoplichten intratuin) wel eens afgezet (toen die wijk in aanbouw was). Eerst verwijderde de politie de hekwerken, daarna wij weer terug om ze terug te zetten. Schijnen er tot ongeveer 9 uur s'ochtends hebben gestaan.
    Dus jij was dat !!!!!
  • 14 Jun 2018 om 17:08
    • Quote van 14 Jun 2018 om 15:44
      Als je het "wij tegen iedereen" vanuit vak P wil versterken moet je vooral dit initiatief uitvoeren. Dan heb je zelfs binnen no time de mensen die niets met voetbal aan het stokkie hebben tegen P opgejut. Ik vind het knap van je als jij dat voor elkaar krijgt met dit waanzinnig goede idee van je. Neem gelijk wat fakkels mee en steek de binnenstad in de fik. *applaus*
    Waarom ga jij er vanuit dat dit met geweld gepaard gaat? Het gaat niet zozeer om dit specifieke idee, maar meer om mijn gedachte dat de sterke kant van P actie is.

    Ik heb in een dronken bui de rotonde op de Haakbergerstraat naar de Helmerhoek (richting tunneltje, voor de stoplichten intratuin) wel eens afgezet (toen die wijk in aanbouw was). Eerst verwijderde de politie de hekwerken, daarna wij weer terug om ze terug te zetten. Schijnen er tot ongeveer 9 uur s'ochtends hebben gestaan.
  • 14 Jun 2018 om 16:42
    • Quote van 14 Jun 2018 om 16:32
      Was jij dat jjongetje in de klas die altijd na Vakp wees.
    Nee hoor, en dat doe ik nog steeds niet. Ik zeg nergens dat de SV fout is toch?
  • 14 Jun 2018 om 16:32
    • Quote van 14 Jun 2018 om 15:49
      Was jij vroeger dat lastige klikspaantje van de klas die altijd riep: "maar meester, zij doen dat ooook"? Het brengt je niet verder joh. Alleen dat iedereen zich tegen je keert (ik zag Ja Die in een topic zelfs spreken over NSB praktijken bij klikkers)
    Was jij dat jjongetje in de klas die altijd na Vakp wees.
  • 14 Jun 2018 om 15:58
    • Quote van 14 Jun 2018 om 15:33
      Gaap. Alsjeblieft zeg, kom eens met een betere reactie dan continue jezelfde langspeelplaat af te spelen.
    Ik ben best benieuwd naar jullie juridische onderbouwing. Deze zie ik eigenlijk niet terug in het krantenartikel... Hebben jullie b.v. het feit dat er geen handel gedreven zou zijn, met goede juridische argumenten kunnen onderbouwen? M.i. maak je alleen dan kans op een snelle heropening....
  • 14 Jun 2018 om 15:49
    • Quote van 14 Jun 2018 om 15:42
      Laat ze dan naar veel meer panden onderzoek doen. Gemeente huizen, politiebureaus rechtbanken tweede kamer operatiekamers de beurs van Berlage. De kruimels coke zijn het middel geweest om het uiteindelijke doel ,vak p klein te krijgen. Makkelijk scoren voor justitie tegenover het domme volk die ieder verhaal wat justitie naar buiten brengt gelooft. En laat justitie nu het meest corrupte leugenachtige zooitje zijn wat het geeft in Nederland. Ieder jaar wel weer een schandaal die een minister de kop kost.
    Was jij vroeger dat lastige klikspaantje van de klas die altijd riep: "maar meester, zij doen dat ooook"? Het brengt je niet verder joh. Alleen dat iedereen zich tegen je keert (ik zag Ja Die in een topic zelfs spreken over NSB praktijken bij klikkers)
  • 14 Jun 2018 om 15:45
    • Quote van 14 Jun 2018 om 15:42
      Laat ze dan naar veel meer panden onderzoek doen. Gemeente huizen, politiebureaus rechtbanken tweede kamer operatiekamers de beurs van Berlage. De kruimels coke zijn het middel geweest om het uiteindelijke doel ,vak p klein te krijgen. Makkelijk scoren voor justitie tegenover het domme volk die ieder verhaal wat justitie naar buiten brengt gelooft. En laat justitie nu het meest corrupte leugenachtige zooitje zijn wat het geeft in Nederland. Ieder jaar wel weer een schandaal die een minister de kop kost.
    Beste Jeff!, dat je andere zaken aanhaalt als vergelijkingsmateriaal, begrijp ik, maar lost de zaak tussen Vak P en de Overheid niet op. In de strafzaak moeten de juridische gronden steekhoudend zijn.
  • 14 Jun 2018 om 15:44
    • Quote van 14 Jun 2018 om 15:30
      Het is allemaal niet zo moelijk. Het is nu eenmaal verboden om harddrugs te bezitten en/of te verhandelen, in het home van Vak P, op de tribune van Vak P, in de rest van het stadion, in de rest van de stad, in Nederland. (Bier bijvoorbeeld, mag wel). Als de bezoekers van FC Twente zich daaraan houden, is er niks aan de hand. Als er mensen zijn die zich daar niet aan houden, kun je gepakt worden, en volgen er consequenties. En om dan te zeggen 'ja maar, anderen deden het ook' is wel een heel slap middelbare-school-puber excuus. Het bestuur van Vak P zou er goed aan doen om zich eens redelijk op te stellen in gesprek met burgemeester en politie, en wat zelfreinigend vermogen te laten zien. Als ze gewoon zeggen: het was fout dat er drugs aanwezig was, dat willen we zelf ook niet, we verlenen alle medewerking om dit drugsgebruik in de toekomst te voorkomen, dan wordt het home binnenkort echt wel weer geopend, en zijn de verhouding weer genormaliseerd. Maar als men er een welles nietes gevecht van wil maken, dan wordt het een vervelende langdurige geschiedenis die alleen maar verliezers kent.
    Als het op de tribune van Vak P is, is Twente verantwoordelijk. De club ook maar twee tot drie jaar dichtgooien? Oei, dan komt het opeens wel heel dicht bij of niet Janneman Domlullenman?
  • 14 Jun 2018 om 15:44
    • Quote van 14 Jun 2018 om 15:11
      Ik ben nog steeds van mening dat P deze zaak ludiek op moet lossen. Dat heeft twee zaken nodig Actie & PR stunt
      Actie: Onder het mom, wij geen Home, jij geen stad. Rotondes afzetten op willekeurige dagen. Hele stad platleggen, verkeer ontregelen. Banners met #BedanktOnno #WijGeenHomeJijGeenStad
      Dit gepaard met een goede en positieve PR Campagne via lokale media en social media. Onno aanvallen op economische schade geleden door de HORECA, Onno beschuldigen van de degradatie van FC Twente door het doden van een pilaar van de club. Onno beschuldigen van machtsmisbruik. Alles aan elkaar linken.
      Als dit lang genoeg duurt dan gaan ze bij D666 (Burgerbelangen en andere) vanzelf druk op hem uitoefenen.
      Wedden dat het home binnen een maand weer open is.
      #Panarchie
    Als je het "wij tegen iedereen" vanuit vak P wil versterken moet je vooral dit initiatief uitvoeren. Dan heb je zelfs binnen no time de mensen die niets met voetbal aan het stokkie hebben tegen P opgejut. Ik vind het knap van je als jij dat voor elkaar krijgt met dit waanzinnig goede idee van je. Neem gelijk wat fakkels mee en steek de binnenstad in de fik. *applaus*
  • 14 Jun 2018 om 15:42
    • Quote van 14 Jun 2018 om 14:45
      Beste Jeff, zo staat het wel in de wet. Dan is het aan Vak P om het tegendeel te bewijzen. Ik hoop dat ze dat hebben gedaan.
    Laat ze dan naar veel meer panden onderzoek doen. Gemeente huizen, politiebureaus rechtbanken tweede kamer operatiekamers de beurs van Berlage. De kruimels coke zijn het middel geweest om het uiteindelijke doel ,vak p klein te krijgen. Makkelijk scoren voor justitie tegenover het domme volk die ieder verhaal wat justitie naar buiten brengt gelooft. En laat justitie nu het meest corrupte leugenachtige zooitje zijn wat het geeft in Nederland. Ieder jaar wel weer een schandaal die een minister de kop kost.
  • 14 Jun 2018 om 15:33
    • Quote van 14 Jun 2018 om 15:30
      Het is allemaal niet zo moelijk. Het is nu eenmaal verboden om harddrugs te bezitten en/of te verhandelen, in het home van Vak P, op de tribune van Vak P, in de rest van het stadion, in de rest van de stad, in Nederland. (Bier bijvoorbeeld, mag wel). Als de bezoekers van FC Twente zich daaraan houden, is er niks aan de hand. Als er mensen zijn die zich daar niet aan houden, kun je gepakt worden, en volgen er consequenties. En om dan te zeggen 'ja maar, anderen deden het ook' is wel een heel slap middelbare-school-puber excuus. Het bestuur van Vak P zou er goed aan doen om zich eens redelijk op te stellen in gesprek met burgemeester en politie, en wat zelfreinigend vermogen te laten zien. Als ze gewoon zeggen: het was fout dat er drugs aanwezig was, dat willen we zelf ook niet, we verlenen alle medewerking om dit drugsgebruik in de toekomst te voorkomen, dan wordt het home binnenkort echt wel weer geopend, en zijn de verhouding weer genormaliseerd. Maar als men er een welles nietes gevecht van wil maken, dan wordt het een vervelende langdurige geschiedenis die alleen maar verliezers kent.
    Gaap. Alsjeblieft zeg, kom eens met een betere reactie dan continue jezelfde langspeelplaat af te spelen.
  • 14 Jun 2018 om 15:30
    Het is allemaal niet zo moelijk. Het is nu eenmaal verboden om harddrugs te bezitten en/of te verhandelen, in het home van Vak P, op de tribune van Vak P, in de rest van het stadion, in de rest van de stad, in Nederland. (Bier bijvoorbeeld, mag wel). Als de bezoekers van FC Twente zich daaraan houden, is er niks aan de hand. Als er mensen zijn die zich daar niet aan houden, kun je gepakt worden, en volgen er consequenties. En om dan te zeggen 'ja maar, anderen deden het ook' is wel een heel slap middelbare-school-puber excuus. Het bestuur van Vak P zou er goed aan doen om zich eens redelijk op te stellen in gesprek met burgemeester en politie, en wat zelfreinigend vermogen te laten zien. Als ze gewoon zeggen: het was fout dat er drugs aanwezig was, dat willen we zelf ook niet, we verlenen alle medewerking om dit drugsgebruik in de toekomst te voorkomen, dan wordt het home binnenkort echt wel weer geopend, en zijn de verhouding weer genormaliseerd. Maar als men er een welles nietes gevecht van wil maken, dan wordt het een vervelende langdurige geschiedenis die alleen maar verliezers kent.
  • 14 Jun 2018 om 15:29
    • Quote van 14 Jun 2018 om 15:26
      Nog nooit zo'n domme kinderachterlijke reactie gezien als bovenstaand en dat moet ludiek zijn?.Met dit soort ideeën en acties maak je het alleen maar veel erger en gaat P nooit meer open ,maar wordt voorgoed gesloten.En wie tref je ermee? Juist ja de burger die er niks mee te maken heeft.De afkeer tegen vak P wordt door dit soort acties alleen maar groter en groter en wekt beslist geen sympathie
    Jij komt uit Hengelo.... ... Een gezichtsloze stad zonder ziel, zonder identiteit.

    En als je iemand dom noemt dan moet je eerst eens het verschil leren tussen achterlijk en kinderlijk. Kinderachterlijk is geen woord. (pas het maar snel aan)
  • 14 Jun 2018 om 15:26
    • Quote van 14 Jun 2018 om 15:11
      Ik ben nog steeds van mening dat P deze zaak ludiek op moet lossen. Dat heeft twee zaken nodig Actie & PR stunt
      Actie: Onder het mom, wij geen Home, jij geen stad. Rotondes afzetten op willekeurige dagen. Hele stad platleggen, verkeer ontregelen. Banners met #BedanktOnno #WijGeenHomeJijGeenStad
      Dit gepaard met een goede en positieve PR Campagne via lokale media en social media. Onno aanvallen op economische schade geleden door de HORECA, Onno beschuldigen van de degradatie van FC Twente door het doden van een pilaar van de club. Onno beschuldigen van machtsmisbruik. Alles aan elkaar linken.
      Als dit lang genoeg duurt dan gaan ze bij D666 (Burgerbelangen en andere) vanzelf druk op hem uitoefenen.
      Wedden dat het home binnen een maand weer open is.
      #Panarchie
    Nog nooit zo'n domme kinderachterlijke reactie gezien als bovenstaand en dat moet ludiek zijn?.Met dit soort ideeën en acties maak je het alleen maar veel erger en gaat P nooit meer open ,maar wordt voorgoed gesloten.En wie tref je ermee? Juist ja de burger die er niks mee te maken heeft.De afkeer tegen vak P wordt door dit soort acties alleen maar groter en groter en wekt beslist geen sympathie
  • 14 Jun 2018 om 15:24
    • Quote van 14 Jun 2018 om 15:14
      Daar wel je weinig sympathie mee bij de burger die er last van heeft wat uiteindelijk alleen maar averechts gaat werken. Het is een persoonlijke vete van Van Velthuizen.
    Daarom is een goede online en media presence ook cruciaal. Guerrilla Marketing noemt men dat, P als een product neerzetten op onconventionele wijze. Een nette en vriendelijke, verontschuldigende, houding van symphatisanten , met excuses en een glimlach (bv een flyer met een uitleg erop). Mensen zullen eerder Onno op de flikker geven omdat hij een gezicht heeft, P is een 'abstract figuur' waar mensen door de FCT-Link een diepe verbintenis mee hebben. De tukker heeft doorgaans een zachte en vergevende de aard, de tendens zal al heel snel 'geef die jonks toch 'n hok'.
  • 14 Jun 2018 om 15:17
    • Quote van 14 Jun 2018 om 15:11
      Dat zou kunnen, maar is er ook een handelshoeveelheid in de ruimtes te vinden, of zijn er wat individueen die voor eigen gebruik wat hebben?
    Een stadion is gewoon een afzetgebied, valt niet te vergelijken met een kantoor of een bar. Daar is al lang en breed onderzoek naar gedaan. Bij Utrecht en Feyenoord is/was de problematiek groter. Bij Feyenoord durven ze zo'n inval niet, nooit niet.

    Het probleem is dat P een recidivist is en dat wij een stad zijn die strategisch van belang is voor Saturdarah, Coke-dealers met oog op 'netwerken' en 'distributie'.

  • 14 Jun 2018 om 15:14
    • Quote van 14 Jun 2018 om 15:11
      Ik ben nog steeds van mening dat P deze zaak ludiek op moet lossen. Dat heeft twee zaken nodig Actie & PR stunt
      Actie: Onder het mom, wij geen Home, jij geen stad. Rotondes afzetten op willekeurige dagen. Hele stad platleggen, verkeer ontregelen. Banners met #BedanktOnno #WijGeenHomeJijGeenStad
      Dit gepaard met een goede en positieve PR Campagne via lokale media en social media. Onno aanvallen op economische schade geleden door de HORECA, Onno beschuldigen van de degradatie van FC Twente door het doden van een pilaar van de club. Onno beschuldigen van machtsmisbruik. Alles aan elkaar linken.
      Als dit lang genoeg duurt dan gaan ze bij D666 (Burgerbelangen en andere) vanzelf druk op hem uitoefenen.
      Wedden dat het home binnen een maand weer open is.
      #Panarchie
    Daar wel je weinig sympathie mee bij de burger die er last van heeft wat uiteindelijk alleen maar averechts gaat werken. Het is een persoonlijke vete van Van Velthuizen.
  • 14 Jun 2018 om 15:11
    Ik ben nog steeds van mening dat P deze zaak ludiek op moet lossen. Dat heeft twee zaken nodig Actie & PR stunt
    Actie: Onder het mom, wij geen Home, jij geen stad. Rotondes afzetten op willekeurige dagen. Hele stad platleggen, verkeer ontregelen. Banners met #BedanktOnno #WijGeenHomeJijGeenStad
    Dit gepaard met een goede en positieve PR Campagne via lokale media en social media. Onno aanvallen op economische schade geleden door de HORECA, Onno beschuldigen van de degradatie van FC Twente door het doden van een pilaar van de club. Onno beschuldigen van machtsmisbruik. Alles aan elkaar linken.
    Als dit lang genoeg duurt dan gaan ze bij D666 (Burgerbelangen en andere) vanzelf druk op hem uitoefenen.
    Wedden dat het home binnen een maand weer open is.
    #Panarchie
  • 14 Jun 2018 om 15:11
    • Quote van 14 Jun 2018 om 14:42
      precies...........denk dat ze nog vreemd staan te kijken
    Dat zou kunnen, maar is er ook een handelshoeveelheid in de ruimtes te vinden, of zijn er wat individueen die voor eigen gebruik wat hebben?
  • 14 Jun 2018 om 14:57
    • Quote van 14 Jun 2018 om 13:00
      Dat deze zaak heel complex is, dat was al duidelijk Boes...., edoch moet je aantijgingen altijd kunnen bewijzen alvorens een rechter hier echt iets mee kan.....toch? Denk aan o.a. beeld- en/of geluidsfragmenten. Natuurlijk....de gevonden hoeveelheid is illegaal, maar de sluiting was i.v.m. 'vermoedelijke' handel en gebruik in het Home. Voor hetgeen in de grachten en op de tribunes gebeurt...daarvoor is FC Twente verantwoordelijk.
    Voor jou is deze zaak heel complex. Maar ja, voor jou is zelfs durex complex. Niet op kauwen TC!

    De wet heet Damocles. En de burgermeester heet Veldhuizen.
  • 14 Jun 2018 om 14:45
    • Quote van 14 Jun 2018 om 14:33
      Dan flikker ieder gebouw maar dicht. Is ook simpel.
    Beste Jeff, zo staat het wel in de wet. Dan is het aan Vak P om het tegendeel te bewijzen. Ik hoop dat ze dat hebben gedaan.
  • 14 Jun 2018 om 14:42
    • Quote van 14 Jun 2018 om 12:41
      Wat een complete bullshit gooi dan ook maar de sleutels weg van alle andere verenigingen bij de club . Want ook in de Skyboxen , Vriendenkring , enz enz word er regelmatig een lijntje naar binnen gewerkt hoor . Laat ze daar eens een inval doen met hun hondjes , dan sta jij raar te kijken wat een coke er tevoorschijn komt !!!
    precies...........denk dat ze nog vreemd staan te kijken
  • 14 Jun 2018 om 14:33
    • Quote van 14 Jun 2018 om 13:26
      Nee, de zaak is eigenlijk helemaal niet complex. Er is meer dan 0,5 gram gevonden in het home, waarmee de gemeente de mogelijkheid heeft om te sluiten (en die doet dat helaas aangezien ze niet gecharmeerd zijn van Vak P). Daar hoeft daadwerkelijke handel niet eens voor bewezen te zijn. Easy as that.
    Dan flikker ieder gebouw maar dicht. Is ook simpel.
  • 14 Jun 2018 om 13:26
    • Quote van 14 Jun 2018 om 13:00
      Dat deze zaak heel complex is, dat was al duidelijk Boes...., edoch moet je aantijgingen altijd kunnen bewijzen alvorens een rechter hier echt iets mee kan.....toch? Denk aan o.a. beeld- en/of geluidsfragmenten. Natuurlijk....de gevonden hoeveelheid is illegaal, maar de sluiting was i.v.m. 'vermoedelijke' handel en gebruik in het Home. Voor hetgeen in de grachten en op de tribunes gebeurt...daarvoor is FC Twente verantwoordelijk.
    Nee, de zaak is eigenlijk helemaal niet complex. Er is meer dan 0,5 gram gevonden in het home, waarmee de gemeente de mogelijkheid heeft om te sluiten (en die doet dat helaas aangezien ze niet gecharmeerd zijn van Vak P). Daar hoeft daadwerkelijke handel niet eens voor bewezen te zijn. Easy as that.
  • 14 Jun 2018 om 13:25
    Mijn goedbedoelde advies, laat de mensen die pro Vak P zijn die paar provocateurs die anti Vak P zijn gewoon negeren, straks denken die ventjes ook nog dat ze daadwerkelijk wat melden hebben.
  • 14 Jun 2018 om 13:23
    • Quote van 14 Jun 2018 om 12:34
      Wat wil je nu (weer) bereiken met deze uitspraak Henk?
    Het zelfde als jij telkens neem ik aan... grappig willen zijn door vreemde uitingen
  • 14 Jun 2018 om 13:23
    • Quote van 14 Jun 2018 om 13:12
      Het is heel simpel! Zolang er mafketels in vak - P rondlopen die idiote dingen doen(vuurwerk afsteken, rookbommen o.a.) zal er altijd een reden zijn om ze hard aan te pakken. Op de andere tribunes zie je dat niet dus. Wat heeft harddrugs met voetbal te maken??? HELEMAAL NIKS!!!! Als ik de gemeente was zou ik ze een allerlaatste waarschuwing geven. Het home mag gewoon weer open maar ALS er maar 1 ding gebeurd dan moet heel vak- p gesloten worden en de dader moet een gebiedsverbod krijgen voor het leven. Goede reden dat echte supporters dan ook ingrijpen om dit soort dingen te voorkomen want die idioten die dit soort dingen doen zijn in mijn ogen geen supporters maar losers!!
    Wat heeft hard drugs in de gehele samenleving te maken ook totaal niks toch in mijn ogen. Totaal niks maar toch is het er en vinden veel mensen het tegenwoordig erg normaal.
  • 14 Jun 2018 om 13:17
    • Quote van 14 Jun 2018 om 13:00
      Dat deze zaak heel complex is, dat was al duidelijk Boes...., edoch moet je aantijgingen altijd kunnen bewijzen alvorens een rechter hier echt iets mee kan.....toch? Denk aan o.a. beeld- en/of geluidsfragmenten. Natuurlijk....de gevonden hoeveelheid is illegaal, maar de sluiting was i.v.m. 'vermoedelijke' handel en gebruik in het Home. Voor hetgeen in de grachten en op de tribunes gebeurt...daarvoor is FC Twente verantwoordelijk.
    De redenatie kan ik volgen TC, maar volgens de wet is het zo dat het aantreffen van een bepaalde hoeveelheid al voldoende is om "handel" aan te tonen. Dan moet de organisatie maar aantonen dat dit onjuist is. Juridisch is dit zeker niet gemakkelijk te weerleggen. Het tonen van beelden kan riskant zijn, omdat het ook het tegendeel kan bewijzen. Het moet aan de andere kant wel redelijk en billijk zijn dat het home 2 jaren gesloten moet blijven. Zoals al eerder gemeld, ik mis de juridische onderbouwing..... De overheid zal overigens niet snel in het ongelijk gesteld worden, dat moet goed beseft worden.
  • 14 Jun 2018 om 13:12
    Het is heel simpel! Zolang er mafketels in vak - P rondlopen die idiote dingen doen(vuurwerk afsteken, rookbommen o.a.) zal er altijd een reden zijn om ze hard aan te pakken. Op de andere tribunes zie je dat niet dus. Wat heeft harddrugs met voetbal te maken??? HELEMAAL NIKS!!!! Als ik de gemeente was zou ik ze een allerlaatste waarschuwing geven. Het home mag gewoon weer open maar ALS er maar 1 ding gebeurd dan moet heel vak- p gesloten worden en de dader moet een gebiedsverbod krijgen voor het leven. Goede reden dat echte supporters dan ook ingrijpen om dit soort dingen te voorkomen want die idioten die dit soort dingen doen zijn in mijn ogen geen supporters maar losers!!
  • 14 Jun 2018 om 13:08
    Denk een verloren zaak voor vak p hoe belachelijk dit besluit ook is. In het politieke wereldje is het ons kent ons betwijfel of het gerecht geheel opjectief zal zijn.
  • 14 Jun 2018 om 13:02
    • Quote van 14 Jun 2018 om 12:58
      Ja en daar worden andere weer de dupe van,wil niet zeggen dat ik het goedkeur dat die pruttel word gebruik in het stadion,maar dit was voor Onno een mooi moment om in te grijpen zonder na te denken welke gevaar erbij kwam kijken,zoals je al zegt hetse tegen satudarah dus eigen belang,is burgemeester onwaardig zoiets mag van zo'n man niet overkomen.
    De man ziet Enschede puur als springplank naar wat nog beters hoor. Hij kan zich hiermee op de borst slaan tegenover zijn partij broeders. Binnen een paar jaar springt die op de trein hoor voor een geil baantje in Den Haag. daarom ben ik ook voor gekozen burgermeesters (hebben vaak meer binding met de stad) en niet zo als het nu gaat (vriendjes politiek en handje klap)
  • 14 Jun 2018 om 13:00
    • Quote van 14 Jun 2018 om 12:51
      Niet handig dat het zo verwoord is. Het gaat hier om de gevonden handelshoeveelheid. De wettelijke grens ligt voor harddrugs (waar cocaïne onder valt) met >0,5 gram erg laag en maakt sluiting hierdoor mogelijk. Ik ben dan ook bang dat procederen op dit punt niet zoveel zin heeft, en dat je je beter kunt richten op de manier van invallen.
    Dat deze zaak heel complex is, dat was al duidelijk Boes...., edoch moet je aantijgingen altijd kunnen bewijzen alvorens een rechter hier echt iets mee kan.....toch? Denk aan o.a. beeld- en/of geluidsfragmenten. Natuurlijk....de gevonden hoeveelheid is illegaal, maar de sluiting was i.v.m. 'vermoedelijke' handel en gebruik in het Home. Voor hetgeen in de grachten en op de tribunes gebeurt...daarvoor is FC Twente verantwoordelijk.
  • 14 Jun 2018 om 13:00
    • Quote van 14 Jun 2018 om 12:48
      Ik adviseer niet meer tegen TC in te gaan, want hij heeft toch altijd gelijk (denkt hij) !
    En dan ook maar niet meer op jou reageren ? Jezus wat een gedoe zeg
  • 14 Jun 2018 om 12:58
    • Quote van 14 Jun 2018 om 12:42
      Het ging Onno alleen om zijn persoonlijke oorlog tegen Saturdarah....niets meer...


      Als zij niet met hun colors in en op P gezien waren, dan was er tot op heden niets aan de hand geweest.....
    Ja en daar worden andere weer de dupe van,wil niet zeggen dat ik het goedkeur dat die pruttel word gebruik in het stadion,maar dit was voor Onno een mooi moment om in te grijpen zonder na te denken welke gevaar erbij kwam kijken,zoals je al zegt hetse tegen satudarah dus eigen belang,is burgemeester onwaardig zoiets mag van zo'n man niet overkomen.
  • 14 Jun 2018 om 12:54
    • Quote van 14 Jun 2018 om 12:48
      Ik adviseer niet meer tegen TC in te gaan, want hij heeft toch altijd gelijk (denkt hij) !
    Ook weer een slechte dag henkkie pffff
  • 14 Jun 2018 om 12:51
    • Quote van 14 Jun 2018 om 12:30
      "Volgens de gemeente was er sprake van handel en is het Vak-P niet gelukt om met argumenten te komen waarom de drugs niet voor de handel bestemd was".

      Lachen, want handel is NOOIT bewezen, evenals gebruik in het Home. Bewijs dat in plaats van de bal ineens bij Vak-P neer te leggen.
    Het is jammer dat de journalist niets schrijft over de juridische onderbouwing, dan was het duidelijker geweest waar partijen staan.... Verder maakt het toch niet uit of het home voor iedereen toegankelijk is? De beheerder blijft m.i. verantwoordelijk...
  • 14 Jun 2018 om 12:51
    • Quote van 14 Jun 2018 om 12:30
      "Volgens de gemeente was er sprake van handel en is het Vak-P niet gelukt om met argumenten te komen waarom de drugs niet voor de handel bestemd was".

      Lachen, want handel is NOOIT bewezen, evenals gebruik in het Home. Bewijs dat in plaats van de bal ineens bij Vak-P neer te leggen.
    Niet handig dat het zo verwoord is. Het gaat hier om de gevonden handelshoeveelheid. De wettelijke grens ligt voor harddrugs (waar cocaïne onder valt) met >0,5 gram erg laag en maakt sluiting hierdoor mogelijk. Ik ben dan ook bang dat procederen op dit punt niet zoveel zin heeft, en dat je je beter kunt richten op de manier van invallen.
  • 14 Jun 2018 om 12:50
    • Quote van 14 Jun 2018 om 12:48
      Ik adviseer niet meer tegen TC in te gaan, want hij heeft toch altijd gelijk (denkt hij) !
    Waar zeg ik gelijk te hebben Henk? Poog jij nu (ook al) de maat op Twentefans te bepalen?
  • 14 Jun 2018 om 12:48
    Ik adviseer niet meer tegen TC in te gaan, want hij heeft toch altijd gelijk (denkt hij) !
  • 14 Jun 2018 om 12:42
    • Quote van 14 Jun 2018 om 12:37
      Als ze bij je in de buurt waar ook kinderen lopen op straat met die pruttel handelen en je belt de politie,krijg je ijskoud te horen dat ze niemand tot last zijn,doen ze er niets aan.Of je moet ze op . betrappen maar dan zijn ze alweg krijg je te horen en kenteken doorgeven hoeft ook niet want dan gooien ze dat pruttel wel uit de auto zeggen ze.De wereld zit krom in elkaar.Dan moeten ze dat volk aanpakken waar het van was en die bestraffen,je bestraft nu ook lui die er niets mee te maken hebben.
    Het ging Onno alleen om zijn persoonlijke oorlog tegen Saturdarah....niets meer...


    Als zij niet met hun colors in en op P gezien waren, dan was er tot op heden niets aan de hand geweest.....
  • 14 Jun 2018 om 12:41
    • Quote van 14 Jun 2018 om 12:33
      Gooi de sleutel van het home maar vast weg!
    Wat een complete bullshit gooi dan ook maar de sleutels weg van alle andere verenigingen bij de club . Want ook in de Skyboxen , Vriendenkring , enz enz word er regelmatig een lijntje naar binnen gewerkt hoor . Laat ze daar eens een inval doen met hun hondjes , dan sta jij raar te kijken wat een coke er tevoorschijn komt !!!
  • 14 Jun 2018 om 12:40
    • Quote van 14 Jun 2018 om 12:37
      Mag ik denken dat het voorlopig niet meer open gaat of niet ? Ik gun P dat home wel als het er clean is!
    Denken en uitspreken c.q. weg schrijven Henk.....een wezenlijk verschil. De betreffende post komt namelijk heel trollerig over...provocerend. Zeker een ban waard....vind je niet?
  • 14 Jun 2018 om 12:37
    Als ze bij je in de buurt waar ook kinderen lopen op straat met die pruttel handelen en je belt de politie,krijg je ijskoud te horen dat ze niemand tot last zijn,doen ze er niets aan.Of je moet ze op . betrappen maar dan zijn ze alweg krijg je te horen en kenteken doorgeven hoeft ook niet want dan gooien ze dat pruttel wel uit de auto zeggen ze.De wereld zit krom in elkaar.Dan moeten ze dat volk aanpakken waar het van was en die bestraffen,je bestraft nu ook lui die er niets mee te maken hebben.
  • 14 Jun 2018 om 12:37
    • Quote van 14 Jun 2018 om 12:34
      Wat wil je nu (weer) bereiken met deze uitspraak Henk?
    Mag ik denken dat het voorlopig niet meer open gaat of niet ? Ik gun P dat home wel als het er clean is!
  • 14 Jun 2018 om 12:35
    • Quote van 14 Jun 2018 om 12:34
      Was jij óók daarbij?
    Zijn feiten Henk....mooi hè? Waarom denk jij dat Janny Knol weg is gepromoveerd? Dit 'onderzoek', en deze inval staat bol van de fouten die gemaakt zijn. Denk alleen al eens aan de gevaarzetting die is ontstaan op de tribunes. Een goed georganiseerde inval? Hahahahaha....wie wilde Janny dat wijs maken....onze burgervader?
  • 14 Jun 2018 om 12:34
    • Quote van 14 Jun 2018 om 12:33
      Gooi de sleutel van het home maar vast weg!
    Wat wil je nu (weer) bereiken met deze uitspraak Henk?
  • 14 Jun 2018 om 12:34
    • Quote van 14 Jun 2018 om 12:30
      "Volgens de gemeente was er sprake van handel en is het Vak-P niet gelukt om met argumenten te komen waarom de drugs niet voor de handel bestemd was".

      Lachen, want handel is NOOIT bewezen, evenals gebruik in het Home. Bewijs dat in plaats van de bal ineens bij Vak-P neer te leggen.
    Was jij óók daarbij?
  • 14 Jun 2018 om 12:33
    Gooi de sleutel van het home maar vast weg!
  • 14 Jun 2018 om 12:30
    "Volgens de gemeente was er sprake van handel en is het Vak-P niet gelukt om met argumenten te komen waarom de drugs niet voor de handel bestemd was".

    Lachen, want handel is NOOIT bewezen, evenals gebruik in het Home. Bewijs dat in plaats van de bal ineens bij Vak-P neer te leggen.