Homepage » Sfeer & supporters » Bestuur Twente, verenigt! zegt bestuurszetels op na gesprek met supporters

Bestuur Twente, verenigt! zegt bestuurszetels op na gesprek met supporters

( 32 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Bestuur Twente, verenigt! zegt bestuurszetels op na gesprek met supporters

Na een gesprek met meerdere supportersverenigingen heeft Twente, verenigt! besloten al haar bestuurszetels beschikbaar te stellen. De nieuwe bestuurszetels moeten ervoor zorgen dat het uiteindelijk samen met de grondleggers naar een hoger plan gebracht wordt.

Het bestuur van Twente, Verenigt! heeft 26 juni een bijeenkomst gehad, nadat onder meer supportersvereniging Vak-P haar vertrouwen had opgezegd in Twente, Verenigt!. Nu is duidelijk geworden dat zij een nieuwe start wil maken en daarom alle bestuurszetels beschikbaar hebben gesteld.

Twente, Verenigt! wil voor 15 juli as. de kandidaten duidelijk hebben. Zodat het nieuwe bestuur uiterlijk 1 augustus kan beginnen.

Hieronder de brief die vandaag naar alle leden is verzonden:

Beste supporter van FC Twente en lid van Twente, verenigt!

In onze nieuwsbrief van mei jl gaven we het al aan: draagvlak is en blijft de belangrijkste pijler voor Twente, verenigt! Nadat Vak P, Bagpipe en de Vriendenkring hun vertrouwen hadden opgezegd in Twente,verenigt!, is er op 26 juni een bijeenkomst geweest met alle supportersverenigingen en Twente, verenigt!. Tijdens deze avond is besproken dat het bestuur van Twente Verenigt! haar bestuurszetels beschikbaar stelt om samen met de grondleggers van TV, het huidige Twente,verenigt! naar een hoger plan te brengen dat aansluit bij het gedachtegoed van de oprichters.
 
We roepen iedereen die zich daarvoor wil inzetten op, om zich kandidaat te stellen voor het te vormen bestuur.
 
Aan ondergetekenden, is door de "Founding Fathers" ( Vak-P, Bagpipe en de Vriendenkring) van Twente Verenigt!, gevraagd om het formatieproces op zich te nemen.
 
Het bestuur van Twente Verenigt! gaat uit zeven bestuursleden bestaan. Reden hiervoor is dat de taken evenredig verdeeld dienen te worden om zodoende efficiënt te kunnen besturen en de focus te houden op de eigen portefeuille.
De portefeuilles bestaan uit:
 
· Voorzitter;
· Penningmeester;
· Secretaris;
· Communicatie;
· Drie algemene bestuurszetels.
 
Wij verzoeken jullie om je voor 15 juli as. kandidaat te stellen voor bovengenoemde bestuursfuncties. Stuur je motivatie naar: AanmeldenbestuurTV@Gmail.com

Na ontvangst van de schriftelijke motivaties gaan ondergetekenden in gesprek met de kandidaat- bestuurders en brengen het advies uit aan de "Founding Fathers". Het doel is om uiterlijk 1 augustus een nieuw bestuur te installeren.
 
Het gekozen bestuur wordt uiteraard voorgedragen aan de leden tijdens de volgende ledenvergadering
 
Met vriendelijke groet,
 
Arjan Steenkamp & Eugenio Porcu
En huidig bestuur Twente, verenigt!

Foto: Sportfoto-oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Jul 2018 om 07:26
    • Quote van 11 Jul 2018 om 19:24
      En waar komt de heer persona non grata ineens vandaan? Of is dit voor het onderdeel "leren van de fouten uit het verleden"?
    Wie bepaalt of iemand persona non grata is...terwijl hij middels ons rechtssysteem overal van gevrijwaard is.....jij Uwe, en welke bewezen fouten heeft die persoon dan gemaakt welke hem in jouw ogen tot persona non grata veroordeeld?
  • 12 Jul 2018 om 10:40
    • Quote van 12 Jul 2018 om 06:01
      Gertt, ik ben van mening dat iedereen fouten gemaakt heeft, ben echter ook van mening dat er ook goede dingen gedaan zijn. Een verhaal heeft altijd 2 kanten en daar waar mensen zich inzetten voor de club (en dat heeft iedereen die bij TV betrokken was/ is) heeft het naar mijn mening meer nut om te kijken hoe je die fouten kunt vertalen naar oplossingen. Dat is wat we met alle verenigingen gedaan hebben. Ik wil je wel mijn persoonlijke reden geven waarom ik er toen voor gekozen heb om niet te blijven zitten (wat ons toen aangeboden is). Als je het met iemand niet eens bent over de wijze van uitvoering, maar je hebt die persoon zelf gevraagd om een rol te gaan spelen in het bestuur, moet je dan zo'n aanbod aannemen of afslaan? Ik heb voor afslaan gekozen omdat ik de persoon in kwestie erg waardeer, ik het hypocriet zou vinden om hem te laten gaan omdat wij een andere mening hadden. Let wel qua inhoud was er geen verschil van mening, het ging over de toon naar FCT inzake een oa een brief (juni 2017) over de zaken Corona, de belastingdienst (erg actueel momenteel) en de begroting. Toen de directie de vragen niet wou beantwoorden wou het ene deel de activistische koers en het andere deel de meer politieke koers. Voor beide opties waren voor- en nadelen. Toevoeging: dit probleem was nooit aan de orde gekomen als de toenmalige directie gewoon open en transparant was geweest, zoals ze beloofden tijdens de supportersbijeenkomsten.
    Wij zijn het dan fundamenteel oneens hoe de zaken toen gelopen zijn. Ongeacht jouw waardering voor betreffende persoon had je samen met de twee andere dissidenten het aanbod moeten accepteren om door te gaan besturen. Het huidige bestuur heeft jullie dat aangeboden en wilden zelfs daarvoor aftreden. Dit hebben jullie geweigerd om vervolgens op eigen houtje de daarop volgende periode stennis te schoppen achter de rug om van het huidige bestuur. En dat noemde ik laf. En dat jj nu samen met Porcu in de selectiecommisie zit voor een nieuw bestuur vind ik een gospe gezien de ondermijning van het huidige bestuur. . Maar laten we deze discussie maar stoppen. Ik kom er op de volgende jaarvergadering zeker op terug. Oog in oog.
  • 12 Jul 2018 om 07:56
    • Quote van 11 Jul 2018 om 22:20
      Ja..dat weet ik 100% zeker..zie de bijdrages hier van The Stone zelf. Daar geeft hij toe toen fouten gemaakt te hebben maar wel zonder verder in details te treden. Maar geloof mij dat mijn verhaal waarheid is.
    Jij noemt hun opstappen laf, weet jij de daadwerkelijke reden dan ook?
  • 12 Jul 2018 om 06:01
    • Quote van 11 Jul 2018 om 22:20
      Ja..dat weet ik 100% zeker..zie de bijdrages hier van The Stone zelf. Daar geeft hij toe toen fouten gemaakt te hebben maar wel zonder verder in details te treden. Maar geloof mij dat mijn verhaal waarheid is.
    Gertt, ik ben van mening dat iedereen fouten gemaakt heeft, ben echter ook van mening dat er ook goede dingen gedaan zijn. Een verhaal heeft altijd 2 kanten en daar waar mensen zich inzetten voor de club (en dat heeft iedereen die bij TV betrokken was/ is) heeft het naar mijn mening meer nut om te kijken hoe je die fouten kunt vertalen naar oplossingen. Dat is wat we met alle verenigingen gedaan hebben. Ik wil je wel mijn persoonlijke reden geven waarom ik er toen voor gekozen heb om niet te blijven zitten (wat ons toen aangeboden is). Als je het met iemand niet eens bent over de wijze van uitvoering, maar je hebt die persoon zelf gevraagd om een rol te gaan spelen in het bestuur, moet je dan zo'n aanbod aannemen of afslaan? Ik heb voor afslaan gekozen omdat ik de persoon in kwestie erg waardeer, ik het hypocriet zou vinden om hem te laten gaan omdat wij een andere mening hadden. Let wel qua inhoud was er geen verschil van mening, het ging over de toon naar FCT inzake een oa een brief (juni 2017) over de zaken Corona, de belastingdienst (erg actueel momenteel) en de begroting. Toen de directie de vragen niet wou beantwoorden wou het ene deel de activistische koers en het andere deel de meer politieke koers. Voor beide opties waren voor- en nadelen. Toevoeging: dit probleem was nooit aan de orde gekomen als de toenmalige directie gewoon open en transparant was geweest, zoals ze beloofden tijdens de supportersbijeenkomsten.
  • 11 Jul 2018 om 23:32
    • Quote van 11 Jul 2018 om 23:07
      Fouten maken is menselijk, fouten toegeven duidt op persoonlijkheid. Grote klasse dat je het hier zo netjes kan verwoorden. Respect
    Daar zijn we het over eens.
  • 11 Jul 2018 om 23:07
    • Quote van 11 Jul 2018 om 19:09
      Op persoonlijke titel:

      Ja, ik maakte deel uit van het bestuur wat uit elkaar gevallen is en JA ook ik heb daar fouten gemaakt, daar zal ik zeker niet voor weglopen en daar mag een ieder me ook op aanspreken.

      Waarom dan toch de rol in de samenstelling? Zo hebben we het in het overleg met de verenigingen afgesproken. Als opsteller van het plan kan ik eenieder een toelichting geven op de hoofdlijnen van het plan zoals het met de verenigingen, directie en RvC gedeeld is. Uiteraard kan een bestuur alleen door de leden benoemd worden en daar zal ook zeker niet van afgeweken gaan worden.

      Waarom wordt er verwezen naar "founding fathers", de oorsprong van TV is ontstaan omdat het bestuur van de Vriendenkring, Vak P en de Bagpipe het eerste initiatief namen voor de oprichting van TV met als voorloper de toenmalige financiele commissie. Ja een andere naam hiervoor hadden we kunnen kiezen........en die kreet zullen we in het plan TV 2.0 gaan vervangen!

      Ik sluit graag af met de oproep aan de mensen die kritisch zijn op TV om je vooral kandidaat te stellen en mee te werken aan een goed TV!
    Fouten maken is menselijk, fouten toegeven duidt op persoonlijkheid. Grote klasse dat je het hier zo netjes kan verwoorden. Respect
  • 11 Jul 2018 om 22:20
    • Quote van 11 Jul 2018 om 19:06
      Oh ja? Dat weet jij heel zeker? Verklaar je nader. Ik ben erg benieuwd.
    Ja..dat weet ik 100% zeker..zie de bijdrages hier van The Stone zelf. Daar geeft hij toe toen fouten gemaakt te hebben maar wel zonder verder in details te treden. Maar geloof mij dat mijn verhaal waarheid is.
  • 11 Jul 2018 om 19:32
    • Quote van 11 Jul 2018 om 19:24
      En waar komt de heer persona non grata ineens vandaan? Of is dit voor het onderdeel "leren van de fouten uit het verleden"?
    ben je nu gewoon aan het zoeken of wil je een serieuze discussie over de inhoud? ik doel in mijn verhaal op fouten die WIJ gemaakt hebben. daar waar jij op doelt zijn aannames, immers is hij overal van gevrijwaard. In Nederland ben je dan onschuldig. Voor de duidelijkheid, zijn rol is enkel die van het begeleiden van het proces.
  • 11 Jul 2018 om 19:24
    En waar komt de heer persona non grata ineens vandaan? Of is dit voor het onderdeel "leren van de fouten uit het verleden"?
  • 11 Jul 2018 om 19:09
    Op persoonlijke titel:

    Ja, ik maakte deel uit van het bestuur wat uit elkaar gevallen is en JA ook ik heb daar fouten gemaakt, daar zal ik zeker niet voor weglopen en daar mag een ieder me ook op aanspreken.

    Waarom dan toch de rol in de samenstelling? Zo hebben we het in het overleg met de verenigingen afgesproken. Als opsteller van het plan kan ik eenieder een toelichting geven op de hoofdlijnen van het plan zoals het met de verenigingen, directie en RvC gedeeld is. Uiteraard kan een bestuur alleen door de leden benoemd worden en daar zal ook zeker niet van afgeweken gaan worden.

    Waarom wordt er verwezen naar "founding fathers", de oorsprong van TV is ontstaan omdat het bestuur van de Vriendenkring, Vak P en de Bagpipe het eerste initiatief namen voor de oprichting van TV met als voorloper de toenmalige financiele commissie. Ja een andere naam hiervoor hadden we kunnen kiezen........en die kreet zullen we in het plan TV 2.0 gaan vervangen!

    Ik sluit graag af met de oproep aan de mensen die kritisch zijn op TV om je vooral kandidaat te stellen en mee te werken aan een goed TV!
  • 11 Jul 2018 om 19:08
    Ik heb veel kritische reacties gelezen en kan me de kritiek en vragen ook goed voorstellen, sterker nog een deel van de kritiek is geheel terecht. Kritisch zijn en leren van de fouten uit het verleden is iets wat we enkele weken geleden gedeeld hebben met alle supportersverenigingen en het huidige bestuur van Twente, verenigt!.

    Doel van deze bijeenkomst was om allemaal eensgezind en met respect voor eenieder, een Twente, verenigt op te bouwen die draagvlak van alle verenigingen heeft, die de continuïteit van het bestuur gaat borgen en die zich actief kan inzetten om de kernwaarden (betrokkenheid, inspraak en toezicht) te borgen. Dat we hier met elkaar besproken hebben wat er beter kan en waar we met elkaar fouten gemaakt hebben, kan als zwakte gezien worden, het kan echter ook als een goede les beschouwd worden.

    Om draagvlak, daadkracht en betrokkenheid verder te vergroten zal het nieuwe TV periodiek supportersavonden gaan organiseren voor alle supporters van FC Twente en zal het overleg met de supportersverenigingen ook periodiek door TV georganiseerd gaan worden. Uiteraard is het ook van belang om andere verenigingen te vragen om ook binnen hun vereniging te kijken of er mensen zijn die de verschillende commissies willen ondersteunen, dit vergroot het draagvlak, de daadkracht en de betrokkenheid.
  • 11 Jul 2018 om 19:06
    • Quote van 11 Jul 2018 om 18:59
      Ik kan er niet anders van maken. Dit is 100% het ware verhaal..!!!
      Maar geloof wat je geloven wilt. Er wordt toch al genoeg gelogen en bedrogen voor eigen bestwil. Dat maakt de club kapot.
    Oh ja? Dat weet jij heel zeker? Verklaar je nader. Ik ben erg benieuwd.
  • 11 Jul 2018 om 18:59
    • Quote van 11 Jul 2018 om 13:57
      Ik denk dat jij niet helemaal op de hoogte bent.
    Ik kan er niet anders van maken. Dit is 100% het ware verhaal..!!!
    Maar geloof wat je geloven wilt. Er wordt toch al genoeg gelogen en bedrogen voor eigen bestwil. Dat maakt de club kapot.
  • 11 Jul 2018 om 18:49
    • Quote van 11 Jul 2018 om 15:12
      Los daar nog van man, jezelf Founding Father noemen, ga toch heen zeg.
    Rapalje is het...
  • 11 Jul 2018 om 17:26
    Geachte TV!
    Mijn naam is Citrofiel. Gaarne geef ik mij op voor de Vacture van Voorzitter.
    Mensen die voor zitten, zitten dikwijls niet achteraan. Op 16 Juli, zitten ze voor. Rond 16 Juli zitten ze ernaast. Maar wat we zeker weet is dat de competenten zitten. Mij motivatie is mijn creativiteit en bijzondere inzichten in voozitten. Solvabiliteit is een financieel kengetal dat de verhouding aangeeft tussen het vreemd vermogen en het eigen vermogen op de balans. Als voorzitter zal ik zorg dragen voor solvabiliteit van TV financien, harmonie in de gelederen en een draagvlak voor, en communicatie van, onze agenda. Wat die agenda is kan ik U thans niet mededelen, want dan gaat de verrassing eraf, en daarom schijf ik U aan, om de verrassing een verrassing te houden.
    Ik begrijp dat u mij begrijpt, en daarom vindt dat ik de ideale kandidaat ben.
    Mvg,
    Citrofiel.
  • 11 Jul 2018 om 17:17
    Per 1 Augustus. Allejezus, vanaf mijn adres van camping stien 'n boer een motivatie-brief schijven? Kort dag.
  • 11 Jul 2018 om 15:41
    • Quote van 11 Jul 2018 om 13:06
      Die kritische mensen is in oktober 2017 aangeboden te blijven besturen op hun manier en dan zouden de huidige bestuurders zijn teruggetreden. Dat hebben de zogenaamde kritische mensen toen geweigerd. Hoe laf kun je dan zijn om daarna, als je bent opgestapt uit dat bestuur, de boel op te stoken en steeds maar weer trammelant te maken..dat noemen ze ondermijning..erg zwak.
    Gait....ie kroamt een vracht onzin uut......
  • 11 Jul 2018 om 15:12
    • Quote van 11 Jul 2018 om 13:06
      Die kritische mensen is in oktober 2017 aangeboden te blijven besturen op hun manier en dan zouden de huidige bestuurders zijn teruggetreden. Dat hebben de zogenaamde kritische mensen toen geweigerd. Hoe laf kun je dan zijn om daarna, als je bent opgestapt uit dat bestuur, de boel op te stoken en steeds maar weer trammelant te maken..dat noemen ze ondermijning..erg zwak.
    Los daar nog van man, jezelf Founding Father noemen, ga toch heen zeg.
  • 11 Jul 2018 om 15:11
    • Quote van 11 Jul 2018 om 12:50
      Twente verenigt heeft de verkeerde afslag genomen toen ze de kritische mensen uit het bestuur hebben getrapt en een stel schapen bleef zitten. Ben blij dat dat eindelijk gerectificeerd wordt. Zit als het goed is ook een derde zetel in het stichtingsbestuur aan vast, waardoor de club in wezen van de supporters wordt.
    "Waardoor de club in wezen van de supporters wordt" met 33,3% ???? Het is niet te hopen dat de supporters het helemaal voor het zeggen krijgen dan wordt het een grote janboel met 1000 directeuren en 3000 meningen .
  • 11 Jul 2018 om 14:13
    • Quote van 11 Jul 2018 om 13:57
      Ik denk dat jij niet helemaal op de hoogte bent.
    Ik heb het gevoel dat hij een beetje gefrustreerd is hahaha
  • 11 Jul 2018 om 13:57
    • Quote van 11 Jul 2018 om 13:06
      Die kritische mensen is in oktober 2017 aangeboden te blijven besturen op hun manier en dan zouden de huidige bestuurders zijn teruggetreden. Dat hebben de zogenaamde kritische mensen toen geweigerd. Hoe laf kun je dan zijn om daarna, als je bent opgestapt uit dat bestuur, de boel op te stoken en steeds maar weer trammelant te maken..dat noemen ze ondermijning..erg zwak.
    Ik denk dat jij niet helemaal op de hoogte bent.
  • 11 Jul 2018 om 13:06
    • Quote van 11 Jul 2018 om 12:50
      Twente verenigt heeft de verkeerde afslag genomen toen ze de kritische mensen uit het bestuur hebben getrapt en een stel schapen bleef zitten. Ben blij dat dat eindelijk gerectificeerd wordt. Zit als het goed is ook een derde zetel in het stichtingsbestuur aan vast, waardoor de club in wezen van de supporters wordt.
    Die kritische mensen is in oktober 2017 aangeboden te blijven besturen op hun manier en dan zouden de huidige bestuurders zijn teruggetreden. Dat hebben de zogenaamde kritische mensen toen geweigerd. Hoe laf kun je dan zijn om daarna, als je bent opgestapt uit dat bestuur, de boel op te stoken en steeds maar weer trammelant te maken..dat noemen ze ondermijning..erg zwak.
  • 11 Jul 2018 om 12:55
    • Quote van 11 Jul 2018 om 11:39
      Flikker toch op man, Founding Fathers, P, Bagpipe, VK. Zichzelf verschrikkelijk interessant en belangrijk groepje nonoos die zichzelf maar al te graag tot zelfgepromoot Cultuurbewakers bombardeert. Overal met je kop op TV willen, docu”s laten vastleggen, jezelf laten filmen tijdens de degradatie wedstrijd in Jansen & Janssen zodat de rest van Nederland denkt dat ze naar Lucky TV zitten te kijken, echt hou op met deze onzin. Stel jezelf nu eens niet boven de club, bereik nu eens echt wat ipv te kunnen zeggen dat je “vroeger” altijd stond mee te knokken en tegenwoordig daardoor nog steeds “ubersupporter” bent. De club staat in de fik maar de ego’s blijven maar de boventoon slaan. Het is een farce, en meer zal het niet worden ook. Helemaal niet als deze zogenaamde Founding Fathers een soort selectiecommissie zijn, hou toch eens op zeg.
    Helemaal mee eens het zijn mannetjes die bedrijfje aan het spelen zijn. Af en toe lijkt het op Jiskefet met hun drukdoenerij en interessante verhaaltjes de media in slingeren.
  • 11 Jul 2018 om 12:50
    Twente verenigt heeft de verkeerde afslag genomen toen ze de kritische mensen uit het bestuur hebben getrapt en een stel schapen bleef zitten. Ben blij dat dat eindelijk gerectificeerd wordt. Zit als het goed is ook een derde zetel in het stichtingsbestuur aan vast, waardoor de club in wezen van de supporters wordt.
  • 11 Jul 2018 om 12:46
    Wil volgens mij toch niemand in het bestuur zitten. Krijgen toch alleen maar kritiek en je bent het pispaaltje.
  • 11 Jul 2018 om 12:04
    • Quote van 11 Jul 2018 om 11:39
      Flikker toch op man, Founding Fathers, P, Bagpipe, VK. Zichzelf verschrikkelijk interessant en belangrijk groepje nonoos die zichzelf maar al te graag tot zelfgepromoot Cultuurbewakers bombardeert. Overal met je kop op TV willen, docu”s laten vastleggen, jezelf laten filmen tijdens de degradatie wedstrijd in Jansen & Janssen zodat de rest van Nederland denkt dat ze naar Lucky TV zitten te kijken, echt hou op met deze onzin. Stel jezelf nu eens niet boven de club, bereik nu eens echt wat ipv te kunnen zeggen dat je “vroeger” altijd stond mee te knokken en tegenwoordig daardoor nog steeds “ubersupporter” bent. De club staat in de fik maar de ego’s blijven maar de boventoon slaan. Het is een farce, en meer zal het niet worden ook. Helemaal niet als deze zogenaamde Founding Fathers een soort selectiecommissie zijn, hou toch eens op zeg.
    Top verwoord, 100% eens! Bagpipe founding father ha ha wat een lachertje... Media geile nono's
  • 11 Jul 2018 om 11:53
    • Quote van 11 Jul 2018 om 11:39
      Flikker toch op man, Founding Fathers, P, Bagpipe, VK. Zichzelf verschrikkelijk interessant en belangrijk groepje nonoos die zichzelf maar al te graag tot zelfgepromoot Cultuurbewakers bombardeert. Overal met je kop op TV willen, docu”s laten vastleggen, jezelf laten filmen tijdens de degradatie wedstrijd in Jansen & Janssen zodat de rest van Nederland denkt dat ze naar Lucky TV zitten te kijken, echt hou op met deze onzin. Stel jezelf nu eens niet boven de club, bereik nu eens echt wat ipv te kunnen zeggen dat je “vroeger” altijd stond mee te knokken en tegenwoordig daardoor nog steeds “ubersupporter” bent. De club staat in de fik maar de ego’s blijven maar de boventoon slaan. Het is een farce, en meer zal het niet worden ook. Helemaal niet als deze zogenaamde Founding Fathers een soort selectiecommissie zijn, hou toch eens op zeg.
    Daarom moet er een externe inversteerder komen. Anders word dit probleem niet gestopt, maar zal de invloed van Supporters te groot worden. Dit kan op den duur slecht voor het beleid zijn.
  • 11 Jul 2018 om 11:49
    Helemaal met jou eens. Dit stelletje relschoppers hadden vorig jaar oktober hun verantwoordelijkheid moeten nemen. Toen is hun al gevraagd te besturen in Twente Verenigt en het over te nemen van het huidige bestuur. Maar toen waren ze te laf om hun verantwoordelijkheid te nemen. Maar daarna wel rotzooi schoppen en de club schade toebrengen. Erg verwerpelijk.
  • 11 Jul 2018 om 11:49
    Goede zaak. Was van meet af aan een wassen neus, en wat heeft TV nou daadwerkelijk gedaan of bereikt in de jaren dat zij twee zetels hadden?

    Ik ben blij dat ik mijn lidmaatschap in dit luchtkasteel al vrij snel na aanmelding weer heb beeindigd.....
  • 11 Jul 2018 om 11:39
    Flikker toch op man, Founding Fathers, P, Bagpipe, VK. Zichzelf verschrikkelijk interessant en belangrijk groepje nonoos die zichzelf maar al te graag tot zelfgepromoot Cultuurbewakers bombardeert. Overal met je kop op TV willen, docu”s laten vastleggen, jezelf laten filmen tijdens de degradatie wedstrijd in Jansen & Janssen zodat de rest van Nederland denkt dat ze naar Lucky TV zitten te kijken, echt hou op met deze onzin. Stel jezelf nu eens niet boven de club, bereik nu eens echt wat ipv te kunnen zeggen dat je “vroeger” altijd stond mee te knokken en tegenwoordig daardoor nog steeds “ubersupporter” bent. De club staat in de fik maar de ego’s blijven maar de boventoon slaan. Het is een farce, en meer zal het niet worden ook. Helemaal niet als deze zogenaamde Founding Fathers een soort selectiecommissie zijn, hou toch eens op zeg.
  • 11 Jul 2018 om 11:13
    Hou er gewoon mee op!
  • 11 Jul 2018 om 10:40
    Goeie zaak !!!