''Aan het eind van de week komt FC Twente met een plan van aanpak''

( 13 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
''Aan het eind van de week komt FC Twente met een plan van aanpak''

FC Twente gaat op vrijdag 7 december op bezoek bij FC Volendam. Het duel is bij veel supporters van FC Twente met een dikke stift omcirkeld in hun agenda.

Met een uitvak van 400 plekken was er sprake van schaarste, maar FC Twente mag mogelijk de hele korte zijde van het Kras Stadion in gebruik nemen. Dat zou betekenen dat maar liefst 1400 fans mogen afreizen naar Volendam.

"Wij zijn graag gastvrij", zegt Volendam-woordvoerder Sonny Sier in gesprek met TC Tubantia. Het is nog niet helemaal zeker of het idee doorgang kan vinden. "Aan het eind van de week komt Twente met een plan van aanpak", aldus Sier. "Daar kijken dan allerlei instanties naar en dan wordt er eind volgende week definitieve beslissing genomen."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Nov 2018 om 15:30
    • Quote van 9 Nov 2018 om 13:27
      Twente heeft een headhuntersbureau in de arm genomen. Ik zou zeggen.....zorg dat die namen bij hen terechtkomen.
    Het lijkt wijs om eerst te zorgen voor een vakbekwame en ervaren RvC, de rest is dan een invuloefening.....
  • 9 Nov 2018 om 13:27
    • Quote van 9 Nov 2018 om 13:11
      Ik lees al een tijdje mee op dit forum. Zelf ben ik als sponsor betrokken bij onze F.C. In de tijd van Joop zat ik dichter bij het vuur, simpel weg door de manier hoe Joop omging met sponsoren. Dat deed hij beter dan de Jan van Halst, die er eigenlijk verantwoordelijk voor was.
      Uit het netwerk rondom Twente zijn er genoeg mensen die de functie van algemeen directeur op zich willen nemen. Alleen de "grotere jongens" gaan niet zelfstandig solliciteren, die willen gevraagd worden. Niet omdat ze zich te goed voelen, maar zo werkt het wel.
      De omschrijving is ook in ogen van veel van deze mensen verkeerd. De AD heeft wel grotere problemen op te lossen dan de marketing. De mensen die onze problemen kunnen oplossen zijn over het algemeen niet de marketing jongens. Wel mensen die geld zien en weten te onderhandelen.
      Iemand met een voetbalachtergrond is lastiger. Er zijn een paar in mijn ogen goede kandidaten die van de club houden. Dit zijn de mensen die zowel bij Joop en zijn vrienden als bij de huidige garantgroep goed liggen.Teven hun contacten hebben bij de banken en de gemeentes. Enkelen hebben al advieswerk gedaan voor Twente, maar hadden volgens Joop te veel een eigen mening en vonden dat hij te veel risico nam. Denk aan zowel oud bestuurders van grote bedrijven in Overijssel als naar oud bestuurders uit de publieke sector. Mensen die gerespecteerd worden en bewezen financiële problemen te kunnen oplossen.
      Dus het is niet zo moeilijk iemand te vinden, alleen de mensen die er nu zitten zijn zelf geen "grote jongens" dus zitten te weinig in dit wereldje.

    Twente heeft een headhuntersbureau in de arm genomen. Ik zou zeggen.....zorg dat die namen bij hen terechtkomen.
  • 9 Nov 2018 om 13:11
    Ik lees al een tijdje mee op dit forum. Zelf ben ik als sponsor betrokken bij onze F.C. In de tijd van Joop zat ik dichter bij het vuur, simpel weg door de manier hoe Joop omging met sponsoren. Dat deed hij beter dan de Jan van Halst, die er eigenlijk verantwoordelijk voor was.
    Uit het netwerk rondom Twente zijn er genoeg mensen die de functie van algemeen directeur op zich willen nemen. Alleen de "grotere jongens" gaan niet zelfstandig solliciteren, die willen gevraagd worden. Niet omdat ze zich te goed voelen, maar zo werkt het wel.
    De omschrijving is ook in ogen van veel van deze mensen verkeerd. De AD heeft wel grotere problemen op te lossen dan de marketing. De mensen die onze problemen kunnen oplossen zijn over het algemeen niet de marketing jongens. Wel mensen die geld zien en weten te onderhandelen.
    Iemand met een voetbalachtergrond is lastiger. Er zijn een paar in mijn ogen goede kandidaten die van de club houden. Dit zijn de mensen die zowel bij Joop en zijn vrienden als bij de huidige garantgroep goed liggen.Teven hun contacten hebben bij de banken en de gemeentes. Enkelen hebben al advieswerk gedaan voor Twente, maar hadden volgens Joop te veel een eigen mening en vonden dat hij te veel risico nam. Denk aan zowel oud bestuurders van grote bedrijven in Overijssel als naar oud bestuurders uit de publieke sector. Mensen die gerespecteerd worden en bewezen financiële problemen te kunnen oplossen.
    Dus het is niet zo moeilijk iemand te vinden, alleen de mensen die er nu zitten zijn zelf geen "grote jongens" dus zitten te weinig in dit wereldje.

  • 9 Nov 2018 om 12:28
    • Quote van 9 Nov 2018 om 12:20
      Nee en dat vind ik ronduit belachelijk, maar niks aan te doen
    De kastanjes zijn momenteel gewoon enorm heet. Niemand die ze momenteel uit het vuur durft te halen....


    Aan dit FC Twente valt geen eer te behalen....althans niet door mensen uit het bedrijfsleven. Kijk bijvoorbeeld eens naar Velderman. FC Twente is echt geen meerwaarde op en voor zijn CV (geweest). Voor de glipper maakte het niets uit....die had sowieso geen fatsoenlijke CV en kan alleen maar goed analyseren middels een pierro en/of voor Ziggo...
  • 9 Nov 2018 om 12:20
    • Quote van 9 Nov 2018 om 12:17
      Er is niemand aanwezig bij twente met de kennis om zo'n financieel plan van aanpak op te stellen dus dat kon je eigenlijk wel verwachten voordat je het artikel aanklikte.
    Nee en dat vind ik ronduit belachelijk, maar niks aan te doen
  • 9 Nov 2018 om 12:20
    • Quote van 9 Nov 2018 om 11:52
      Niet denken ,maar gewoon ff doorlezen dan is het 1000% duidelijk en niet misleidend.
    Ik spreek over de TITEL Hengelo, maar goed, dat jij niet begrijpend kunt....en/of wilt lezen....tja.
  • 9 Nov 2018 om 12:19
    • Quote van 9 Nov 2018 om 12:17
      Er is niemand aanwezig bij twente met de kennis om zo'n financieel plan van aanpak op te stellen dus dat kon je eigenlijk wel verwachten voordat je het artikel aanklikte.
    Dat is helemaal correct. Men heeft nog meer dan een half jaar de tijd om zo'n plan in te dienen. Eerst zal er een AD (wie wil) en een rvc komen.
  • 9 Nov 2018 om 12:17
    • Quote van 9 Nov 2018 om 12:13
      En ik even blij zijn dat we eindelijk een plan zouden krijgen om uit de schulden te komen, maar nee hoor. Het gaat om een wedstrijd tegen een club uit het kutste dorp van Nederland
    Er is niemand aanwezig bij twente met de kennis om zo'n financieel plan van aanpak op te stellen dus dat kon je eigenlijk wel verwachten voordat je het artikel aanklikte.
  • 9 Nov 2018 om 12:13
    En ik even blij zijn dat we eindelijk een plan zouden krijgen om uit de schulden te komen, maar nee hoor. Het gaat om een wedstrijd tegen een club uit het kutste dorp van Nederland
  • 9 Nov 2018 om 12:05
    • Quote van 9 Nov 2018 om 11:28

      ''Aan het eind van de week komt FC Twente met een plan van aanpak''


      Beetje misleidende titel. Ik dacht dat het m.b.t. de Gemeente zou zijn. :))))
    Dan had je denk ik ook geen plaatje gezien van het stadion van volendam haha maar wel misleidende titel ja ;)
  • 9 Nov 2018 om 12:00
    • Quote van 9 Nov 2018 om 11:28

      ''Aan het eind van de week komt FC Twente met een plan van aanpak''


      Beetje misleidende titel. Ik dacht dat het m.b.t. de Gemeente zou zijn. :))))
    inderdaad, best misleidend
  • 9 Nov 2018 om 11:52
    • Quote van 9 Nov 2018 om 11:28

      ''Aan het eind van de week komt FC Twente met een plan van aanpak''


      Beetje misleidende titel. Ik dacht dat het m.b.t. de Gemeente zou zijn. :))))
    Niet denken ,maar gewoon ff doorlezen dan is het 1000% duidelijk en niet misleidend.
  • 9 Nov 2018 om 11:28

    ''Aan het eind van de week komt FC Twente met een plan van aanpak''


    Beetje misleidende titel. Ik dacht dat het m.b.t. de Gemeente zou zijn. :))))