Homepage » Sfeer & supporters » VIDEO | Vak-P pakt uit: ''Al speelt onze club op de maan...''

VIDEO | Vak-P pakt uit: ''Al speelt onze club op de maan...''

( 20 reacties)
VIDEO | Vak-P pakt uit: ''Al speelt onze club op de maan...''

Voorafgaand aan de wedstrijd tegen FC Eindhoven vanavond haalde VAK-P weer eens alles uit de kast. Een prachtig spandoek over de hele tribune was zichtbaar. 

Op het spandoek is een astronaut te zien die fan is van FC Twente. Met daaronder de tekst: ''Al speelt onze club op de maan, wij zullen altijd blijven gaan!''

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Feb 2019 om 23:06
    • Quote van 23 Feb 2019 om 14:50
      Super mooie sfeer Actie weer. Zo zie je maar hoe belangrijk VAKP is voor onze club, maar waarom toch altijd die ;harde) kut muziek?
    Hoe durf je
  • 23 Feb 2019 om 21:31
    • Quote van 23 Feb 2019 om 14:50
      Super mooie sfeer Actie weer. Zo zie je maar hoe belangrijk VAKP is voor onze club, maar waarom toch altijd die ;harde) kut muziek?
    Daar heb je 2 vingers voor gekregen
  • 23 Feb 2019 om 19:34
    Hoe heet dat heerlijke nummer bij die sfeer actie ? Welke uptempo beat is dat ?
  • 23 Feb 2019 om 16:58
    • Quote van 23 Feb 2019 om 16:30
      DRAMTIT
    +100
  • 23 Feb 2019 om 16:30
    • Quote van 23 Feb 2019 om 14:50
      Super mooie sfeer Actie weer. Zo zie je maar hoe belangrijk VAKP is voor onze club, maar waarom toch altijd die ;harde) kut muziek?
    DRAMTIT
  • 23 Feb 2019 om 14:50
    Super mooie sfeer Actie weer. Zo zie je maar hoe belangrijk VAKP is voor onze club, maar waarom toch altijd die ;harde) kut muziek?
  • 23 Feb 2019 om 08:31
    Prachtig en erg origineel
  • 23 Feb 2019 om 00:52
    Mooie sfeeractie! Heel veel details. Vond vooral het NASA logo met vak p erin mooi haha
  • 22 Feb 2019 om 23:49
    Schitterend doek. Eerst naar beneden uitrollen en daarna het bovenste deel (mooi gezicht). Wat een topactie weer zeg. Werden een hoop foto's van gemaakt.
  • 22 Feb 2019 om 23:37
    Vroeger....Diekman tijd. Werden er shirts verkocht met tekst over Twente op de maan. En we blijven gaan. Zoiets dan..... Laat ook maar.
  • 22 Feb 2019 om 23:32
    +100
  • 22 Feb 2019 om 22:47
    Prachtig mooi!
  • 22 Feb 2019 om 22:47
    Mooie actie
  • 22 Feb 2019 om 22:37
    Ikzeg. Ik lees het overal bedankt vakp en iedereen die er voor gezorgd heeft dit mogelijk te maken.
  • 22 Feb 2019 om 22:28
    TROTS mooi gedaan jongens.
  • 22 Feb 2019 om 22:20
    Wat een gast die laatste interviewer van den bosch
  • 22 Feb 2019 om 22:19
    Dat alleen al is die 3 punten meer dan waard! Hoogtepunt vd wedstrijd.
  • 22 Feb 2019 om 22:15
    Gaaf
  • 22 Feb 2019 om 21:20
    Klasse werk boys!
  • 22 Feb 2019 om 21:19
    Gewoon gaaf
zondag 24 maart 2019
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›