FC Twente start met kaartverkoop voor uitwedstrijd tegen RKC

( 21 reacties)
FC Twente start met kaartverkoop voor uitwedstrijd tegen RKC

FC Twente is woensdag begonnen met de kaartverkoop voor het uitduel met RKC Waalwijk van maandag 1 april (20.00 uur). Het duel met de Waalwijkers wordt gespeeld in het Mandemakers Stadion.

Voor de wedstrijd is er een auto- en buscombi mogelijk, zo meldt FC Twente op haar digitale thuis. Voor de vrije verkoop aan (S)CC-houders is er alleen een buscombi beschikbaar. De vertrektijd vanaf De Grolsch Veste is 16.00 uur (wijzigingen onder voorbehoud). 

De Enschedese club maakte bekend dat het 680 kaarten beschikbaar kan stellen voor het uitvak. Leden van een supportersvereniging betalen € 26,75, niet-leden € 29,25.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Mar 2019 om 17:18
    • Quote van 21 Mar 2019 om 13:37
      Weet jij om welke het gaat?
    Zie update.
  • 21 Mar 2019 om 15:19
    • Quote van 21 Mar 2019 om 13:37
      Weet jij om welke het gaat?
    Geen enkele. NEXT!
  • 21 Mar 2019 om 13:37
    • Quote van 21 Mar 2019 om 11:17
      Weet niet precies hoeveel, minimaal 1 idd(nog niet bevestigd). Typische actie van de kraaien, waarschijnlijk grote bek gaan hebben met een doek van een dorp, die er altijd hangt.
    Weet jij om welke het gaat?
  • 21 Mar 2019 om 12:45
    Ik ben dr
  • 21 Mar 2019 om 11:52
    • Quote van 21 Mar 2019 om 10:15
      Iemand enig idee of hier veel animo voor is?
    Gewoon volle bak. Ook al is het op maandag. Het gaat goed met Twente en je gaat richting het einde van het seizoen, waarschijnlijk ook nog lekker weer dus alle ingrediënten voor een middagje vrij.
  • 21 Mar 2019 om 11:46
    • Quote van 21 Mar 2019 om 11:42
      En dan verbranden tijdens de wedstrijd... lekker laten doen door die kleutertjes
    Dat gaat zekers niet goed want is plastic ;)
  • 21 Mar 2019 om 11:42
    • Quote van 21 Mar 2019 om 11:17
      Weet niet precies hoeveel, minimaal 1 idd(nog niet bevestigd). Typische actie van de kraaien, waarschijnlijk grote bek gaan hebben met een doek van een dorp, die er altijd hangt.
    En dan verbranden tijdens de wedstrijd... lekker laten doen door die kleutertjes
  • 21 Mar 2019 om 11:35
    Update: lijkt niets weg te zijn.
  • 21 Mar 2019 om 11:20
    • Quote van 21 Mar 2019 om 11:17
      Weet niet precies hoeveel, minimaal 1 idd(nog niet bevestigd). Typische actie van de kraaien, waarschijnlijk grote bek gaan hebben met een doek van een dorp, die er altijd hangt.
    Triest
  • 21 Mar 2019 om 11:17
    • Quote van 21 Mar 2019 om 11:10
      2 of 3 doeken van dorpen hebben ze meegenomen (niet zeker)
    Weet niet precies hoeveel, minimaal 1 idd(nog niet bevestigd). Typische actie van de kraaien, waarschijnlijk grote bek gaan hebben met een doek van een dorp, die er altijd hangt.
  • 21 Mar 2019 om 11:13
    • Quote van 21 Mar 2019 om 10:45
      Dat klopt idd. Trieste actie, dit zijn gewoon doeken die er altijd hangen, geen groepsdoeken etc.
    Dat is dat zeer triest ja
  • 21 Mar 2019 om 11:12
    • Quote van 21 Mar 2019 om 11:10
      Nog geen bevestiging gekregen. Er wordt gekeken
    Zou je willen laten weten of dit waar is, zodra er gekeken is.
  • 21 Mar 2019 om 11:10
    • Quote van 21 Mar 2019 om 10:45
      Dat klopt idd. Trieste actie, dit zijn gewoon doeken die er altijd hangen, geen groepsdoeken etc.
    2 of 3 doeken van dorpen hebben ze meegenomen (niet zeker)
  • 21 Mar 2019 om 11:10
    • Quote van 21 Mar 2019 om 10:50
      Hoe zeker ben je? Ik krijg door dat het onzin is...
    Nog geen bevestiging gekregen. Er wordt gekeken
  • 21 Mar 2019 om 11:00
    • Quote van 21 Mar 2019 om 10:50
      is het ze ook gelukt wat mee te nemen?
    zag net op facebook dat alles er nog gewoon is
  • 21 Mar 2019 om 10:50
    • Quote van 21 Mar 2019 om 10:45
      Dat klopt idd. Trieste actie, dit zijn gewoon doeken die er altijd hangen, geen groepsdoeken etc.
    is het ze ook gelukt wat mee te nemen?
  • 21 Mar 2019 om 10:50
    • Quote van 21 Mar 2019 om 10:45
      Dat klopt idd. Trieste actie, dit zijn gewoon doeken die er altijd hangen, geen groepsdoeken etc.
    Hoe zeker ben je? Ik krijg door dat het onzin is...
  • 21 Mar 2019 om 10:45
    • Quote van 21 Mar 2019 om 10:33
      Ik heb gehoord dat eagles vannacht in ons stadion geweest is om doeken te jatten iemand die dat kan bevestigen?
    Dat klopt idd. Trieste actie, dit zijn gewoon doeken die er altijd hangen, geen groepsdoeken etc.
  • 21 Mar 2019 om 10:33
    Ik heb gehoord dat eagles vannacht in ons stadion geweest is om doeken te jatten iemand die dat kan bevestigen?
  • 21 Mar 2019 om 10:21
    • Quote van 21 Mar 2019 om 10:15
      Iemand enig idee of hier veel animo voor is?
    Ik denk dat er een man of 500 mee gaan.
  • 21 Mar 2019 om 10:15
    Iemand enig idee of hier veel animo voor is?