Gemeente Amsterdam overweegt verbod kampioensduel FC Twente

( 75 reacties)
Gemeente Amsterdam overweegt verbod kampioensduel FC Twente

De gemeente Amsterdam zet mogelijk een streep door de kampioenswedstrijd van FC Twente bij Jong Ajax. Als beide clubs het niet eens worden over de locatie, grijpt de gemeente mogelijk in.

Op dit moment overlegt de gemeente Enschede met de politie, het Openbaar Ministerie en FC Twente over de wedstrijd vrijdag, die tot dusver op De Toekomst wordt gespeeld. FC Twente zou graag zien dat het duel in de Johan Cruijff ArenA wordt gespeeld. De club uit Enschede blijft voorlopig bij dat standpunt.

"Het maakt ons niet uit of de wedstrijd op De Toekomst of in de Johan Cruijff ArenA gespeeld wordt", zegt een woordvoerster van de Amsterdamse burgemeester Femke Halsema tegenover RTV Oost. "Maar als Ajax en FC Twente het niet eens worden met elkaar, gaan wij ons beraden op het verbieden van de wedstrijd."

Een woordvoerder van de gemeente Ouder-Amstel, waar De Toekomst onder valt, wacht het overleg tussen FC Twente en Ajax af. "Het ligt bij de clubs en de KNVB", stelt de woordvoerster. "Afhankelijk van wat daar uit komt, moeten wij de juiste beslissing nemen."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Apr 2019 om 20:13
    • Quote van 16 Apr 2019 om 19:53
      nu moet je jong az thuis gwn winnen. Mocht je die verliezen dan ga je het nog verspelen ook nog wellicht, al denk ik niet dat sparta wint bij jong psv en zij krijgen jong ajax ook nog thuis.
    Twente heeft de laatste weken niet echt het spel van een kampioensploeg laten zien. En in de kkd hebben we al vreemde uitslagen gezien. Ik durf geen enkele voorspelling te doen. We zijn er heel, héél dichtbij. En als Twente dit zou laten lopen, zijn ze het ook niet waard!
  • 16 Apr 2019 om 19:53
    • Quote van 16 Apr 2019 om 19:46
      Eerst zien en dan.....
    nu moet je jong az thuis gwn winnen. Mocht je die verliezen dan ga je het nog verspelen ook nog wellicht, al denk ik niet dat sparta wint bij jong psv en zij krijgen jong ajax ook nog thuis.
  • 16 Apr 2019 om 19:46
    • Quote van 16 Apr 2019 om 17:59
      Ik ga ervan uit dat Sparta er wel eentje verliest.
    Eerst zien en dan.....
  • 16 Apr 2019 om 19:04
    • Quote van 16 Apr 2019 om 16:19
      Vlieg je van uit Rotterdam na Amsterdam :) held.
    In Rotterdam wil ik nog niet dood gevonden worden..
  • 16 Apr 2019 om 18:14
    • Quote van 16 Apr 2019 om 18:05
      De risicoanalyse wordt door de politie samen met de betreffende BVO gedaan, niet door de Driehoek. Maar goed, tot zover deze discussie. Is niet meer relevant, lijkt me.
    We hebben het over 2 verschillende analyses. Niet meer relevant. De beste oplossing is gekozen. FcT kan nu thuis kampioen worden, ervan uitgaande dat Sparta vrijdagavond niet verliest.....
  • 16 Apr 2019 om 18:05
    • Quote van 16 Apr 2019 om 17:58
      Of om te besluiten of de wedstrijd al dan niet door kan gaan, in geval van een verhoogd risico..... daarvan is hier m.i. sprake, althans in hun ogen......
    De risicoanalyse wordt door de politie samen met de betreffende BVO gedaan, niet door de Driehoek. Maar goed, tot zover deze discussie. Is niet meer relevant, lijkt me.
  • 16 Apr 2019 om 18:00
    • Quote van 16 Apr 2019 om 17:59
      Wedstrijd is afgelast door de gemeente oude amstel
    Dat is logisch....
  • 16 Apr 2019 om 17:59
    Wedstrijd is afgelast door de gemeente oude amstel
  • 16 Apr 2019 om 17:59
    • Quote van 16 Apr 2019 om 17:40
      Yes. Extreem links en rechts is jaar in jaar uit van harte welkom om rotzooi te komen trappen in allerlei steden, waaronder de hoofdstad. Hun komst wordt wél tot in den treure gefaciliteerd, omdat ze het grondrecht hebben op zogenaamd "demonstreren". Betreft het echter voetbalsupporters die een homeless party aankondigen, dan schijten ze bij voorbaat alle kleuren van de homovlag in het o, zo tolerante Amsterdam. Hoeveel wanklanken van voorgaande homeless parties heb jij gehoord?
    Het gaat niet om de homeless party an sich, begrijp me goed, maar een paar duizend supporters zonder kaartje vormen nu eenmaal een risico, zo ziet de Driehoek het.....
  • 16 Apr 2019 om 17:59
    • Quote van 16 Apr 2019 om 16:42
      We hebben allemaal gezien hoe onze FC de laatste wedstrijden afgewerkt heeft. Ik denk pas aan een feest als we de schaal in handen hebben. Het spreekt van pure arrogantie om er vanuit te gaan dat we die laatste wedstrijd zo maar even winnen.
    Ik ga ervan uit dat Sparta er wel eentje verliest.
  • 16 Apr 2019 om 17:58
    • Quote van 16 Apr 2019 om 16:42
      We hebben allemaal gezien hoe onze FC de laatste wedstrijden afgewerkt heeft. Ik denk pas aan een feest als we de schaal in handen hebben. Het spreekt van pure arrogantie om er vanuit te gaan dat we die laatste wedstrijd zo maar even winnen.
    Wil je alles regelen wanneer we met de schaal in handen staan dan?
  • 16 Apr 2019 om 17:58
    • Quote van 16 Apr 2019 om 17:57
      HOPPAAAAAAA VRIJDAG GAAT NIET DOOR
    Kut.
  • 16 Apr 2019 om 17:58
    • Quote van 16 Apr 2019 om 16:42
      We hebben allemaal gezien hoe onze FC de laatste wedstrijden afgewerkt heeft. Ik denk pas aan een feest als we de schaal in handen hebben. Het spreekt van pure arrogantie om er vanuit te gaan dat we die laatste wedstrijd zo maar even winnen.
    Wil je alles regelen wanneer we met de schaal in handen staan dan?
  • 16 Apr 2019 om 17:58
    • Quote van 16 Apr 2019 om 17:45
      Je zin mbt de risicoanalyse lees ik nu pas. Dat staat hier los van. Die is er namelijk voor om politie-inzet vooraf in te schalen bij voetbalwedstrijden en nergens anders voor.
    Of om te besluiten of de wedstrijd al dan niet door kan gaan, in geval van een verhoogd risico..... daarvan is hier m.i. sprake, althans in hun ogen......
  • 16 Apr 2019 om 17:57
    HOPPAAAAAAA VRIJDAG GAAT NIET DOOR
  • 16 Apr 2019 om 17:53
    • Quote van 16 Apr 2019 om 17:40
      Yes. Extreem links en rechts is jaar in jaar uit van harte welkom om rotzooi te komen trappen in allerlei steden, waaronder de hoofdstad. Hun komst wordt wél tot in den treure gefaciliteerd, omdat ze het grondrecht hebben op zogenaamd "demonstreren". Betreft het echter voetbalsupporters die een homeless party aankondigen, dan schijten ze bij voorbaat alle kleuren van de homovlag in het o, zo tolerante Amsterdam. Hoeveel wanklanken van voorgaande homeless parties heb jij gehoord?
    En zo is het!
  • 16 Apr 2019 om 17:45
    • Quote van 16 Apr 2019 om 17:34
      Had je iets anders verwacht? De risico analyse wordt steeds meer als "excuus" gebruikt om op te treden.....
    Je zin mbt de risicoanalyse lees ik nu pas. Dat staat hier los van. Die is er namelijk voor om politie-inzet vooraf in te schalen bij voetbalwedstrijden en nergens anders voor.
  • 16 Apr 2019 om 17:40
    • Quote van 16 Apr 2019 om 17:34
      Had je iets anders verwacht? De risico analyse wordt steeds meer als "excuus" gebruikt om op te treden.....
    Yes. Extreem links en rechts is jaar in jaar uit van harte welkom om rotzooi te komen trappen in allerlei steden, waaronder de hoofdstad. Hun komst wordt wél tot in den treure gefaciliteerd, omdat ze het grondrecht hebben op zogenaamd "demonstreren". Betreft het echter voetbalsupporters die een homeless party aankondigen, dan schijten ze bij voorbaat alle kleuren van de homovlag in het o, zo tolerante Amsterdam. Hoeveel wanklanken van voorgaande homeless parties heb jij gehoord?
  • 16 Apr 2019 om 17:34
    • Quote van 16 Apr 2019 om 17:06
      Waar een grote stad klein in kan zijn... Wat een treurnis.
    Had je iets anders verwacht? De risico analyse wordt steeds meer als "excuus" gebruikt om op te treden.....
  • 16 Apr 2019 om 17:30
    • Quote van 16 Apr 2019 om 16:36
      De "jong" elftallen worden weggestreept uit de competitie. Of ze nu 8 of 80 punten hebben maakt voor de overige clubs niks uit. Als wij dus al kampioen zijn doen die eventuele 3 punten meer of minder van JA er totaal niet meer toe.
    Oh ja ik dacht qua eindpositionering maar die jong teams vallen helemaal weg dus maakt dan niet uit is ook zo
  • 16 Apr 2019 om 17:15
    • Quote van 16 Apr 2019 om 16:42
      We hebben allemaal gezien hoe onze FC de laatste wedstrijden afgewerkt heeft. Ik denk pas aan een feest als we de schaal in handen hebben. Het spreekt van pure arrogantie om er vanuit te gaan dat we die laatste wedstrijd zo maar even winnen.
    Juist!!!!
  • 16 Apr 2019 om 17:10
    • Quote van 16 Apr 2019 om 17:06
      Waar een grote stad klein in kan zijn... Wat een treurnis.
    Precies hoe moeilijk kan het zijn.
  • 16 Apr 2019 om 17:06
    Waar een grote stad klein in kan zijn... Wat een treurnis.
  • 16 Apr 2019 om 17:04
    • Quote van 16 Apr 2019 om 16:59
      Wat is dit nou weer voor achterlijke reactie?
    Een achterlijke reactie is een wedstrijd verbieden omdat fans deze willen bijwonen, dan wel het promotiefeestje willen vieren waar de titel (mogelijk) behaald wordt.
  • 16 Apr 2019 om 17:01
    • Quote van 16 Apr 2019 om 16:19
      Dus als die vrijdag niet door gaat en Sparta verliest zijn we kampioen en hoeven we de resterende wedstrijden niet meer te spelen???
    NEC en Cambuur doen niet voor spek en bonen mee, jong Ajax wel. Al zal dat nog steeds niet betekenen dat die wedstrijd zomaar geschrapt wordt.
  • 16 Apr 2019 om 16:59
    • Quote van 16 Apr 2019 om 15:37
      Nederland op z’n smalst. Wat een zielig kut land zijn we toch geworden. Nog meer macht naar het linkse gepeupel. Angsthazen.
    Wat is dit nou weer voor achterlijke reactie?
  • 16 Apr 2019 om 16:45
    • Quote van 16 Apr 2019 om 16:42
      We hebben allemaal gezien hoe onze FC de laatste wedstrijden afgewerkt heeft. Ik denk pas aan een feest als we de schaal in handen hebben. Het spreekt van pure arrogantie om er vanuit te gaan dat we die laatste wedstrijd zo maar even winnen.
    Nou ja, jong az moet toch echt te doen zijn ... en winnen moeten we er maar 1. Jong ajax zie ik dit twente inderdaad niet 1-2 van winnen.... maar ik durf wel te stellen dat we tegen jong az kampioen zijn
  • 16 Apr 2019 om 16:45
    • Quote van 16 Apr 2019 om 16:42
      We hebben allemaal gezien hoe onze FC de laatste wedstrijden afgewerkt heeft. Ik denk pas aan een feest als we de schaal in handen hebben. Het spreekt van pure arrogantie om er vanuit te gaan dat we die laatste wedstrijd zo maar even winnen.
    Dit ben ik met je eens.
  • 16 Apr 2019 om 16:42
    • Quote van 16 Apr 2019 om 15:30
      Ja of je wordt vrijdag kampioen zonder te spelen, weet niet of je dat moet willen ;)
    Zal mij niet verbazen als dat gebeurt. Sparta bewust verliezen en het is een feit. Dat is ook niet ideaal. Het is en blijft een probleem zo lijkt het.
  • 16 Apr 2019 om 16:42
    We hebben allemaal gezien hoe onze FC de laatste wedstrijden afgewerkt heeft. Ik denk pas aan een feest als we de schaal in handen hebben. Het spreekt van pure arrogantie om er vanuit te gaan dat we die laatste wedstrijd zo maar even winnen.
  • 16 Apr 2019 om 16:36
    • Quote van 16 Apr 2019 om 16:33
      Oneens, wanneer we kampioen worden is er toch gewoon reden voor een feest ? Alleen al om de support van het hele jaar te bekronen.
    Idd.....WANNEER we kampioen worden. Niet eerder! Ik moet het nog zien dat Twente wint van j-ajax of j-az. We zijn heel héél dichtbij, maar er kan nog van alles misgaan.
  • 16 Apr 2019 om 16:36
    • Quote van 16 Apr 2019 om 16:30
      zal vast nog wel ingehaald worden dan..... zal vast wel een club zijn die er wel belang bij kan hebben aangezien de nummer 14 zelfs nog nacompetitie kan halen :)
    De "jong" elftallen worden weggestreept uit de competitie. Of ze nu 8 of 80 punten hebben maakt voor de overige clubs niks uit. Als wij dus al kampioen zijn doen die eventuele 3 punten meer of minder van JA er totaal niet meer toe.
  • 16 Apr 2019 om 16:33
    • Quote van 16 Apr 2019 om 16:25
      Wat een gezeik. Het lijkt wel alsof men een feest belangrijker vindt dan promotie. Een kampioensfeest omdat men terugkomt in de eredivisie......daar hoort Twente thuis! Het is niet meer dan normaal dat Twente promoveert. Dat we vorig jaar gedegradeerd zijn is een schandvlek op de historie van onze club. En eerst nog maar die ene wedstrijd winnen! Het is echt geen zekerheidje om van j-ajax te winnen. Zeker niet op de manier waarop Twente de laatste wedstrijden afgewerkt heeft. Eerst maar eens kampioen worden.....en dan een feestje. Laat de arrogantie, die helemaal niet bij ons past, maar even achterwege!
    Oneens, wanneer we kampioen worden is er toch gewoon reden voor een feest ? Alleen al om de support van het hele jaar te bekronen.
  • 16 Apr 2019 om 16:32
    • Quote van 16 Apr 2019 om 16:25
      Wat een gezeik. Het lijkt wel alsof men een feest belangrijker vindt dan promotie. Een kampioensfeest omdat men terugkomt in de eredivisie......daar hoort Twente thuis! Het is niet meer dan normaal dat Twente promoveert. Dat we vorig jaar gedegradeerd zijn is een schandvlek op de historie van onze club. En eerst nog maar die ene wedstrijd winnen! Het is echt geen zekerheidje om van j-ajax te winnen. Zeker niet op de manier waarop Twente de laatste wedstrijden afgewerkt heeft. Eerst maar eens kampioen worden.....en dan een feestje. Laat de arrogantie, die helemaal niet bij ons past, maar even achterwege!
    dat zegt ook niemand volgens mij dat we wel ff van jong ajax winnen.... maar als het wel gebeurd dan wil je erbij zijn ;)
  • 16 Apr 2019 om 16:30
    • Quote van 16 Apr 2019 om 16:03
      Als Twente kampioen wordt, hoeft de wedstrijd niet meer ingehaald te worden. Die heeft dan namelijk geen nut meer.
    zal vast nog wel ingehaald worden dan..... zal vast wel een club zijn die er wel belang bij kan hebben aangezien de nummer 14 zelfs nog nacompetitie kan halen :)
  • 16 Apr 2019 om 16:30
    • Quote van 16 Apr 2019 om 16:25
      Wat een gezeik. Het lijkt wel alsof men een feest belangrijker vindt dan promotie. Een kampioensfeest omdat men terugkomt in de eredivisie......daar hoort Twente thuis! Het is niet meer dan normaal dat Twente promoveert. Dat we vorig jaar gedegradeerd zijn is een schandvlek op de historie van onze club. En eerst nog maar die ene wedstrijd winnen! Het is echt geen zekerheidje om van j-ajax te winnen. Zeker niet op de manier waarop Twente de laatste wedstrijden afgewerkt heeft. Eerst maar eens kampioen worden.....en dan een feestje. Laat de arrogantie, die helemaal niet bij ons past, maar even achterwege!
    +1
  • 16 Apr 2019 om 16:25
    Wat een gezeik. Het lijkt wel alsof men een feest belangrijker vindt dan promotie. Een kampioensfeest omdat men terugkomt in de eredivisie......daar hoort Twente thuis! Het is niet meer dan normaal dat Twente promoveert. Dat we vorig jaar gedegradeerd zijn is een schandvlek op de historie van onze club. En eerst nog maar die ene wedstrijd winnen! Het is echt geen zekerheidje om van j-ajax te winnen. Zeker niet op de manier waarop Twente de laatste wedstrijden afgewerkt heeft. Eerst maar eens kampioen worden.....en dan een feestje. Laat de arrogantie, die helemaal niet bij ons past, maar even achterwege!
  • 16 Apr 2019 om 16:19
    • Quote van 16 Apr 2019 om 16:14
      Gewoon massaal naar Amsterdam! Ik vlieg er verdomme speciaal voor in vanaf het buitenland. Laat me dit tripje niet verpesten door die halsema.
    Vlieg je van uit Rotterdam na Amsterdam :) held.
  • 16 Apr 2019 om 16:19
    • Quote van 16 Apr 2019 om 16:03
      Als Twente kampioen wordt, hoeft de wedstrijd niet meer ingehaald te worden. Die heeft dan namelijk geen nut meer.
    Dus als die vrijdag niet door gaat en Sparta verliest zijn we kampioen en hoeven we de resterende wedstrijden niet meer te spelen???
  • 16 Apr 2019 om 16:14
    Gewoon massaal naar Amsterdam! Ik vlieg er verdomme speciaal voor in vanaf het buitenland. Laat me dit tripje niet verpesten door die halsema.
  • 16 Apr 2019 om 16:14
    • Quote van 16 Apr 2019 om 16:10
      Verbied die wedstrijd maar en maak er een mooi Enschedees feestje van volgende week. Lekker met 30.000 man in het stadion en schermen in de stad.
    Helemaal mee eens
  • 16 Apr 2019 om 16:10
    Verbied die wedstrijd maar en maak er een mooi Enschedees feestje van volgende week. Lekker met 30.000 man in het stadion en schermen in de stad.
  • 16 Apr 2019 om 16:09
    • Quote van 16 Apr 2019 om 16:05
      Nee die chantage moet je omdraaien. Als jullie nu afpassen komen wij niet. Dan kan Halsema eigenlijk niet anders dan verbieden.
    Dus het is volgens jou chantage dat Twente fans dichtbij willen zijn wanneer we de titel kunnen halen en hun team willen aanmoedigen?

  • 16 Apr 2019 om 16:05
    • Quote van 16 Apr 2019 om 16:04
      Ze willen de wedstrijd verbieden en gaan de wedstrijd verbieden zodat Twente maandag kampioen wordt en hun dus geen last hebben van duizenden Twentefans in Amsterdam.

      Als tegenactie zouden de Twentefans sowieso moeten gaan, zodat we niet zwichten voor deze chantage.
    Nee die chantage moet je omdraaien. Als jullie nu afpassen komen wij niet. Dan kan Halsema eigenlijk niet anders dan verbieden.
  • 16 Apr 2019 om 16:04
    • Quote van 16 Apr 2019 om 15:54
      "Maar als Ajax en FC Twente het niet eens worden met elkaar, gaan wij ons beraden op het verbieden van de wedstrijd." Wat verwacht men daar in Amsterdam? Volgens mij denken ze dat de homeless party en Twentrada worden afgelast als Twente zich neerlegt bij de Toekomst als speellocatie.
    Ze willen de wedstrijd verbieden en gaan de wedstrijd verbieden zodat Twente maandag kampioen wordt en hun dus geen last hebben van duizenden Twentefans in Amsterdam.

    Als tegenactie zouden de Twentefans sowieso moeten gaan, zodat we niet zwichten voor deze chantage.
  • 16 Apr 2019 om 16:03
    • Quote van 16 Apr 2019 om 15:41
      Die gaat er ook wel komen hij zal toch ingehaald moeten worden. Dan alsnog massaal er naar toe
    Als Twente kampioen wordt, hoeft de wedstrijd niet meer ingehaald te worden. Die heeft dan namelijk geen nut meer.
  • 16 Apr 2019 om 15:59
    • Quote van 16 Apr 2019 om 15:54
      "Maar als Ajax en FC Twente het niet eens worden met elkaar, gaan wij ons beraden op het verbieden van de wedstrijd." Wat verwacht men daar in Amsterdam? Volgens mij denken ze dat de homeless party en Twentrada worden afgelast als Twente zich neerlegt bij de Toekomst als speellocatie.
    Ze zeggen eigenlijk dat de wedstrijd wegens het veiligheidsrisico verboden gaat worden.
  • 16 Apr 2019 om 15:58
    • Quote van 16 Apr 2019 om 15:41
      Lijkt me een heel goede oplossing. Dan ben je in 1 klap van een hoop problemen af, en het kampioenschap kan worden behaald op de mooist denkbare plaats: in de eigen Grolsch Veste. Die uitwedstrijd tegen Jong Ajax op zo'n stom trainingscomplex kan dan later wel worden ingehaald, die gaat dan toch nergens meer om.
    Omdat Sparta al het hele jaar zit te zeuren gaan die dan natuurlijk verliezen, wordt je kampioen zonder zelf te spelen. Ook niet leuk. Om competitie vervalsing te voorkomen, ook wedstrijd Sparta dsn verzetten.
  • 16 Apr 2019 om 15:54
    "Maar als Ajax en FC Twente het niet eens worden met elkaar, gaan wij ons beraden op het verbieden van de wedstrijd." Wat verwacht men daar in Amsterdam? Volgens mij denken ze dat de homeless party en Twentrada worden afgelast als Twente zich neerlegt bij de Toekomst als speellocatie.
  • 16 Apr 2019 om 15:49
    • Quote van 16 Apr 2019 om 15:46
      die gaan normaal ook niet mee naar uitwedstrijden toch? :)
      maar goed, als het verboden wordt en sparta verliest dan heb je een mooie aanfluiting...
    Maar willen wel graag naar de kampioenswedstrijd
  • 16 Apr 2019 om 15:46
    • Quote van 16 Apr 2019 om 15:36
      Tja nog veel leuker voor de overige 28.815 mensen
    die gaan normaal ook niet mee naar uitwedstrijden toch? :)
    maar goed, als het verboden wordt en sparta verliest dan heb je een mooie aanfluiting...
  • 16 Apr 2019 om 15:42
    Uit protest alsnog massaal naar Amsterdam, laat ze de kolere krijgen daar.Lekker middagje Tukkers op de wallen haha.
    Neuzenvolk.
  • 16 Apr 2019 om 15:42
    • Quote van 16 Apr 2019 om 15:29
      Had wel zin in een tripje Amsterdam..
    Ik wil gerust een andere keer met je gaan =p lekker "shoppen"
  • 16 Apr 2019 om 15:41
    Lijkt me een heel goede oplossing. Dan ben je in 1 klap van een hoop problemen af, en het kampioenschap kan worden behaald op de mooist denkbare plaats: in de eigen Grolsch Veste. Die uitwedstrijd tegen Jong Ajax op zo'n stom trainingscomplex kan dan later wel worden ingehaald, die gaat dan toch nergens meer om.
  • 16 Apr 2019 om 15:41
    • Quote van 16 Apr 2019 om 15:39
      Kort samengevat zal de knvb ajax dus moeten dwingen de wedstrijd in de arena gespeeld te laten worden aangezien alle wedstrijden in deze speelrondes tegelijkertijd moeten worden afgewerkt, zo niet is er sprake van competitievervalsing
    Die paardebek uut Almelo mut ons niet en werkt echt niet mee hoor.
  • 16 Apr 2019 om 15:41
    • Quote van 16 Apr 2019 om 15:29
      Had wel zin in een tripje Amsterdam..
    Die gaat er ook wel komen hij zal toch ingehaald moeten worden. Dan alsnog massaal er naar toe
  • 16 Apr 2019 om 15:41
    • Quote van 16 Apr 2019 om 15:31
      Idd gewoon totale media stilte.
    Het is nu denk ik al te laat kerel. Het kwaad is al geschied.....
  • 16 Apr 2019 om 15:39
    Kort samengevat zal de knvb ajax dus moeten dwingen de wedstrijd in de arena gespeeld te laten worden aangezien alle wedstrijden in deze speelrondes tegelijkertijd moeten worden afgewerkt, zo niet is er sprake van competitievervalsing
  • 16 Apr 2019 om 15:39
    • Quote van 16 Apr 2019 om 15:27
      En dan gewoon op paasmaandag kampioen worden in de eigen Grolsch veste!
    Of vrijdag ... als sparta verliest. En gewoon helemaal niet spelen
  • 16 Apr 2019 om 15:37
    Nederland op z’n smalst. Wat een zielig kut land zijn we toch geworden. Nog meer macht naar het linkse gepeupel. Angsthazen.
  • 16 Apr 2019 om 15:37
    Gewoon naar Amsterdam. Massaal.
  • 16 Apr 2019 om 15:36
    Ik zit ook in de trein, op paasmaandag naar station Drienerlo ;) Dus jij hebt liever een ongeorganiseerd feestje in Amsterdam, waarbij het de vraag is of je er überhaupt komt?
  • 16 Apr 2019 om 15:36
    • Quote van 16 Apr 2019 om 15:35
      Leuk voor die 185 mensen........
    Tja nog veel leuker voor de overige 28.815 mensen
  • 16 Apr 2019 om 15:35
    Leuk voor die 185 mensen........
  • 16 Apr 2019 om 15:32
    Tja, die gaat niet meer door hoor.
  • 16 Apr 2019 om 15:32
    • Quote van 16 Apr 2019 om 15:30
      Ja of je wordt vrijdag kampioen zonder te spelen, weet niet of je dat moet willen ;)
    Gewoon deze wedstrijd spelen. Het feestje kan maandag wel los gaan.
  • 16 Apr 2019 om 15:31
    Idd gewoon totale media stilte.
  • 16 Apr 2019 om 15:31
    Nog even doorgaan op social media dat duizenden fans en Duitsers richting Amsterdam gaan. Word de wedstrijd mooi verboden hahaha.
  • 16 Apr 2019 om 15:30
    Das logisch en zal de wedstrijd van Sparta ook verplaatst worden.
  • 16 Apr 2019 om 15:30
    • Quote van 16 Apr 2019 om 15:27
      En dan gewoon op paasmaandag kampioen worden in de eigen Grolsch veste!
    Ja of je wordt vrijdag kampioen zonder te spelen, weet niet of je dat moet willen ;)
  • 16 Apr 2019 om 15:29
    • Quote van 16 Apr 2019 om 15:27
      En dan gewoon op paasmaandag kampioen worden in de eigen Grolsch veste!
    Dat zou toch het ideaalbeeld zijn!
  • 16 Apr 2019 om 15:29
    Had wel zin in een tripje Amsterdam..
  • 16 Apr 2019 om 15:27
    Het beste voor iedereen denk ik.
  • 16 Apr 2019 om 15:27
    Mooizo verbieden die handel
  • 16 Apr 2019 om 15:27
    En dan gewoon op paasmaandag kampioen worden in de eigen Grolsch veste!