Details mogelijke huldiging FC Twente bij stadion bekend

( 15 reacties)
Details mogelijke huldiging FC Twente bij stadion bekend

FC Twente kan zich in het paasweekend tot kampioen van de Keuken Kampioen Divisie kronen. De Tukkers spelen maandagmiddag de thuiswedstrijd tegen Jong AZ.

FC Twente kan ook vrijdagavond al kampioen worden, als Sparta Rotterdam in eigen huis verliest van Helmond Sport. De ploeg van trainer Marino Pusic wordt bij een titel sowieso pas dinsdagavond gehuldigd bij De Grolsch Veste.

De huldiging bij het stadion van FC Twente begint dinsdagavond om 20.00 uur, dat meldt clubwatcher Leon ten Voorde van TC Tubantia. De tap gaat om 18.00 uur open en gaat om 22.00 uur dicht op de parkeerplaats bij De Grolsch Veste. Het feest begint ook om 18.00 uur. De schaal krijgt FC Twente wel direct uitgereikt na de thuiswedstrijd tegen Jong AZ.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Apr 2019 om 19:36
    • Quote van 18 Apr 2019 om 19:17
      Yep, zelfs Douglas komt weer zingen
    Hij zit regelmatig op het terras in Enschede dus wie weet haha
  • 18 Apr 2019 om 19:31
    • Quote van 18 Apr 2019 om 19:29
      Jij begint zelf over 15u, waarop iemand zegt dat men moet werken. En daar reageer ik op. Volg je het zelf nog wel? ;-)
    Nu wel :-) haha maar Loat goan Ga nie tussen klapvee staan
  • 18 Apr 2019 om 19:29
    • Quote van 18 Apr 2019 om 19:00
      Dinsdagavond 18.00 staat er toch duidelijk?? uitreiking 20.00 uhr und Schluss 22.00 dus woensdag kan je net zo goed weer vrij neemen.
    Jij begint zelf over 15u, waarop iemand zegt dat men moet werken. En daar reageer ik op. Volg je het zelf nog wel? ;-)
  • 18 Apr 2019 om 19:17
    • Quote van 18 Apr 2019 om 19:04
      Denk je echt dat het net zo n groot feest word als paar jaar terug met de huldiging??
    Yep, zelfs Douglas komt weer zingen
  • 18 Apr 2019 om 19:11
    • Quote van 18 Apr 2019 om 19:04
      Denk je echt dat het net zo n groot feest word als paar jaar terug met de huldiging??
    Nog altijd groot genoeg.... zie je ook wel aan het stadion toch? Nu ook weer propvol op het laatst
  • 18 Apr 2019 om 19:04
    • Quote van 18 Apr 2019 om 19:00
      Dinsdagavond 18.00 staat er toch duidelijk?? uitreiking 20.00 uhr und Schluss 22.00 dus woensdag kan je net zo goed weer vrij neemen.
    Denk je echt dat het net zo n groot feest word als paar jaar terug met de huldiging??
  • 18 Apr 2019 om 19:00
    • Quote van 18 Apr 2019 om 18:41
      Ja het gaat toch ook om dinsdagmiddag 15u? Dan ben ik (waarschijnlijk) vrij aangezien dat de eerste werkdag na het kampioenschap is.
    Dinsdagavond 18.00 staat er toch duidelijk?? uitreiking 20.00 uhr und Schluss 22.00 dus woensdag kan je net zo goed weer vrij neemen.
  • 18 Apr 2019 om 18:42
    • Quote van 18 Apr 2019 om 18:02
      Thuus eerst de tap maar open gooin da ;))
    Waar woon ie precies? ;-)
  • 18 Apr 2019 om 18:41
    • Quote van 18 Apr 2019 om 17:43
      Het feest is dinsdagavond lol
    Ja het gaat toch ook om dinsdagmiddag 15u? Dan ben ik (waarschijnlijk) vrij aangezien dat de eerste werkdag na het kampioenschap is.
  • 18 Apr 2019 om 18:02
    Thuus eerst de tap maar open gooin da ;))
  • 18 Apr 2019 om 17:43
    • Quote van 18 Apr 2019 om 17:42
      Want het kampioenschap zag men niet al maanden aankomen? Ik heb al lang vrij genomen de 1e werkdag na het kampioenschap. Denk maar niet dat ik dinsdag in staat ben om te werken als Twente maandag kampioen wordt.
    Het feest is dinsdagavond lol
  • 18 Apr 2019 om 17:42
    • Quote van 18 Apr 2019 om 17:36
      Toch de WW ingegaan? Keal, de meeste leu mot gewoon sappeln.
    Klopt ik had nog een daggie extra vrij gevraagd en dacht mooi smiddags in het zonnetje met pilsje er bij met de matties beetje koekeleroeren. Maar Twente houd het liever in het donker joh 22.00 dan bin je niet wies.
  • 18 Apr 2019 om 17:42
    • Quote van 18 Apr 2019 om 17:36
      Toch de WW ingegaan? Keal, de meeste leu mot gewoon sappeln.
    Want het kampioenschap zag men niet al maanden aankomen? Ik heb al lang vrij genomen de 1e werkdag na het kampioenschap. Denk maar niet dat ik dinsdag in staat ben om te werken als Twente maandag kampioen wordt.
  • 18 Apr 2019 om 17:36
    • Quote van 18 Apr 2019 om 17:32
      Watn kut tijd ongelooflijk doe dat dan om 15.00 uur of zo man.
    Toch de WW ingegaan? Keal, de meeste leu mot gewoon sappeln.
  • 18 Apr 2019 om 17:32
    Watn kut tijd ongelooflijk doe dat dan om 15.00 uur of zo man.