FOTO | Veel fans en vuurwerk bij laatste training voor kampioensduel

( 6 reacties)
FOTO | Veel fans en vuurwerk bij laatste training voor kampioensduel

FC Twente hoefde gisteren niet te spelen, omdat de wedstrijd tegen Jong Ajax was afgelast. Dat betekent dat de club maandag kampioen van de Keuken Kampioen Divisie kan worden. 

De Enschedeërs nemen het in de Grolsch Veste op tegen de beloftenploeg van AZ. Vandaag was de laatste open training voor het kampioensduel en daar kwamen de supporters massaal op af om de spelers extra te motiveren voor de wedstrijd, die op Tweede Paasdag gespeeld wordt. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Apr 2019 om 12:47
    • Quote van 21 Apr 2019 om 11:19
      Koop oe een bakfiets, verhuis naar Amsterdam-Zuid. Stem groen links. Schuif aan bij dat linkse rapalje van Dwdd en kraak alles af wat een het leven een beetje leuk maakt zeurzak.
    we love Jeff...wha...
  • 21 Apr 2019 om 12:33
    • Quote van 21 Apr 2019 om 11:19
      Koop oe een bakfiets, verhuis naar Amsterdam-Zuid. Stem groen links. Schuif aan bij dat linkse rapalje van Dwdd en kraak alles af wat een het leven een beetje leuk maakt zeurzak.
    BIEM
  • 21 Apr 2019 om 11:52
    • Quote van 21 Apr 2019 om 11:19
      Koop oe een bakfiets, verhuis naar Amsterdam-Zuid. Stem groen links. Schuif aan bij dat linkse rapalje van Dwdd en kraak alles af wat een het leven een beetje leuk maakt zeurzak.
    Jeff for president!
  • 21 Apr 2019 om 11:23
    • Quote van 21 Apr 2019 om 11:19
      Koop oe een bakfiets, verhuis naar Amsterdam-Zuid. Stem groen links. Schuif aan bij dat linkse rapalje van Dwdd en kraak alles af wat een het leven een beetje leuk maakt zeurzak.
    Precies.
  • 21 Apr 2019 om 11:19
    • Quote van 21 Apr 2019 om 07:07
      Complete idioten met al dat te zware vuurwerk. Deze vorm van zogenaamde opzweep vuurwerk acties worden steeds gekker. Waar slaat dat op?Waarom moet dat ?

      Verder zo ongezond als de neten om al die damp stank in te ademen.
    Koop oe een bakfiets, verhuis naar Amsterdam-Zuid. Stem groen links. Schuif aan bij dat linkse rapalje van Dwdd en kraak alles af wat een het leven een beetje leuk maakt zeurzak.
  • 21 Apr 2019 om 07:07
    Complete idioten met al dat te zware vuurwerk. Deze vorm van zogenaamde opzweep vuurwerk acties worden steeds gekker. Waar slaat dat op?Waarom moet dat ?

    Verder zo ongezond als de neten om al die damp stank in te ademen.