Seizoenskaart nog niet verlengd? ''Je hebt nog tot en met morgen''

( 14 reacties)
Seizoenskaart nog niet verlengd? ''Je hebt nog tot en met morgen''

FC Twente is volgend seizoen weer te bewonderen in de eredivisie en dat wil de regio natuurlijk massaal zien. Er zijn dus al meer dan 15.000 fans geweest die hun seizoenskaart hebben verlengd of die alvast hebben ingeschreven.

Voor een ieder die dat nog niet heeft gedaan, maar dat wel van plan was, begint de tijd te tikken. Verlengen kan namelijk nog tot zaterdag. Met onderstaande video probeert de club iedereen te overtuigen ook volgend jaar weer naar het stadion te komen. 

 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 May 2019 om 21:47
    Ik hoor geen update meer op hoeveel seizoenkaarten we nu zitten.
  • 12 May 2019 om 11:27
    • Quote van 12 May 2019 om 08:54
      in totaliteit 22.000 maar de periode van inschrijven was langer...als we dat weer halen bewijst het wel dat onze FCT leeft in de stad en de regio kunnen andere paupers puntje aan zuigen...
    We mogen heel erg blij zijn wanneer we de 20.000 aantikken.
  • 12 May 2019 om 08:54
    • Quote van 10 May 2019 om 19:23
      Hoeveel seizoenskaarten waren er vorig seizoen verkocht ???
    in totaliteit 22.000 maar de periode van inschrijven was langer...als we dat weer halen bewijst het wel dat onze FCT leeft in de stad en de regio kunnen andere paupers puntje aan zuigen...
  • 12 May 2019 om 08:09
    • Quote van 11 May 2019 om 10:30
      Je kunt je kaart ook telefonisch verlengen bij fctwente.
    Is inmiddels gelukt. Maar begon al redelijk zenuwachtig worden.
  • 11 May 2019 om 11:36
    • Quote van 11 May 2019 om 10:48
      Dat had nu ook wel weer gekund. Beetje vreemd dat de periode om te verlengen afgelopen is voor het reguliere seizoen in de Eredivisie. Doe er dan een week of 2/3 bij.
    Op zich lang genoeg. Je hoeft toch niet lang na te denken of je wel of niet wil verlengen? Volgens mij hoef je ook niet direct te betalen, dus daar hoeft het ook niet aan te liggen. Je hebt nu nog de periode om van plaats te wisselen of de nieuwelingen die nog een plaats moeten uitzoeken.
  • 11 May 2019 om 10:48
    • Quote van 10 May 2019 om 19:24
      7400. Alleen liep toen de periode om te verlengen langer.
    Dat had nu ook wel weer gekund. Beetje vreemd dat de periode om te verlengen afgelopen is voor het reguliere seizoen in de Eredivisie. Doe er dan een week of 2/3 bij.
  • 11 May 2019 om 10:30
    • Quote van 10 May 2019 om 20:48
      Ik heb nog niet verlengd. Afronding loopt steeds vast. Nog meer die hier last van hebben??
    Je kunt je kaart ook telefonisch verlengen bij fctwente.
  • 10 May 2019 om 21:13
    • Quote van 10 May 2019 om 20:48
      Ik heb nog niet verlengd. Afronding loopt steeds vast. Nog meer die hier last van hebben??
    Nee gewoon gelukt.
  • 10 May 2019 om 20:48
    Ik heb nog niet verlengd. Afronding loopt steeds vast. Nog meer die hier last van hebben??
  • 10 May 2019 om 20:17
    • Quote van 10 May 2019 om 20:14
      Heel seizoen 1965,dus 110. per wedstrijd.
    Oh, dat is bijna niks dus. Dank.
  • 10 May 2019 om 20:14
    • Quote van 10 May 2019 om 20:10
      De komende paar jaren moeten we geloof ik ook nog 2000 kaarten per wedstrijd gratis weggeven aan de minder bedeelden?
    Heel seizoen 1965,dus 110. per wedstrijd.
  • 10 May 2019 om 20:10
    De komende paar jaren moeten we geloof ik ook nog 2000 kaarten per wedstrijd gratis weggeven aan de minder bedeelden?
  • 10 May 2019 om 19:24
    • Quote van 10 May 2019 om 19:23
      Hoeveel seizoenskaarten waren er vorig seizoen verkocht ???
    7400. Alleen liep toen de periode om te verlengen langer.
  • 10 May 2019 om 19:23
    Hoeveel seizoenskaarten waren er vorig seizoen verkocht ???
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›