Twente, verenigt! steunt Vak-P: ''Vreemd dat dat wordt geëist''

( 14 reacties)
Twente, verenigt! steunt Vak-P: ''Vreemd dat dat wordt geëist''

Ledenvereniging Twente, verenigt! was afgelopen donderdag aanwezig bij het overleg over de heropening van het home van Vak-P.

"Dit hebben we gedaan vanuit een toezichthoudende rol om zeker te stellen dat er achteraf geen misverstanden kunnen ontstaan over de inhoud van het overleg en de gemaakte afspraken", laat de ledenvereniging weten op haar website.

"Bij dit overleg tussen FC Twente, Vak-P en Stadion Consultancy is er besproken onder welke voorwaarden van de gemeente het home weer open mag", laat men weten. "Er zijn eisen gesteld door de gemeente die zich daarbij heeft laten adviseren door de politie. Wat het bestuur van Twente, verenigt! wel bevreemdt, is dat er best veel ingrijpende veranderingen worden geëist n.a.v. de gebeurtenissen, terwijl het voltallige bestuur van Vak-P juridisch is vrijgesproken van betrokkenheid bij vermeende drugshandel."

LEES OOK: Vak-P overlegt over heropening supportershome: ''Lange weg te gaan''

Vak-P heeft daarom enkele aanpassingen voor de ingrijpende veranderingen voorgesteld. "Hier gaat Stadion Consultancy mee terug naar de gemeente zodat er straks een plan ligt waar de handtekening van de gemeente en politie onder staat. Dit alles versnelt straks de aanvraag van de vergunning", aldus Twente, verenig!.

"Op dit moment is er echter nog geen doorbraak, maar het bestuur van Twente, verenigt! is blij dat deze partijen met elkaar in gesprek zijn en we zullen de ontwikkelingen op de voet blijven volgen."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 May 2019 om 21:27
    • Quote van 15 May 2019 om 19:00
      Weet hij helemaal niet
    Ga je nog op de uitnodiging in praatjesmaker.
  • 15 May 2019 om 21:09
    • Quote van 15 May 2019 om 19:00
      Weet hij helemaal niet
    He luister zielig ventje dat he bent nou moet je kappen mensen uit te lokken lafbek, want jij hebt wel een gigantische grote bek. En jij zit bewust hier om bepaalde mensen uit te dagen held dat je bent. Je moet gewoon net zo stilletjes weer afnokken hier als hoe je gekomen bent vieze droeftoeter. He en onthou ik, en nog wel wat mensen hier , durven met jou alle uitdagingen aan vieze strondzak dat je bent. Jij wet niets van ons flapdrol. Maar knoop dit in je oren , jij weet nergens van zielig figuur. En any place any time.
  • 15 May 2019 om 20:50
    als het home open gaat wordt er frisdrank of nul punt nul geschonken en .... geen tamme brandnetels meer meenemen naar De Veste aub
  • 15 May 2019 om 20:38
    • Quote van 15 May 2019 om 19:00
      Weet hij helemaal niet
    Dat jou moeder iedere wedstrijd in het home een geil showtje moet opvoeren. Dat gaat me dan net weer te ver.
  • 15 May 2019 om 19:00
    • Quote van 15 May 2019 om 17:54
      Wat zijn de eisen van de gemeente dan?
    Weet hij helemaal niet
  • 15 May 2019 om 17:54
    • Quote van 15 May 2019 om 17:45
      Wat ik al zei, de eisen zijn zo absurd dat het geen enkele kans van slagen heeft, dan kan de gemeente/justitie voor de buhne ten minste zeggen tja wij wilden wel onder bepaalde voorwaarden maar we zijn er helaas niet uitgekomen.
    Wat zijn de eisen van de gemeente dan?
  • 15 May 2019 om 17:45
    Wat ik al zei, de eisen zijn zo absurd dat het geen enkele kans van slagen heeft, dan kan de gemeente/justitie voor de buhne ten minste zeggen tja wij wilden wel onder bepaalde voorwaarden maar we zijn er helaas niet uitgekomen.
  • 15 May 2019 om 16:39
    Ja maarja zolang enschede van die geimporteerde burgemeesters aan blijft stellen hou je zulke dingen toch, dat die totaal losstaan van de werkelijkheid bleek wel toen ie dacht applaus te krijgen op dat podium, deze grapjas met z'n diftar en "harde hand", de vorige die het vuurwerkramp monument omtoverde tot een hondenpoepplaats, enz enz
  • 15 May 2019 om 14:53
    • Quote van 15 May 2019 om 13:19
      Breaking: Nacho's contact verlengt! En terecht, harde werker!
    Is nog niks verlengt .zo komen helaas de praatjes in de wereld
  • 15 May 2019 om 13:31
    • Quote van 15 May 2019 om 13:19
      Breaking: Nacho's contact verlengt! En terecht, harde werker!
    Hij krijgt een nieuw voorstel
  • 15 May 2019 om 13:27
    • Quote van 15 May 2019 om 13:19
      Breaking: Nacho's contact verlengt! En terecht, harde werker!
    Heb je het artikel gelezen? Niks over zeker.
  • 15 May 2019 om 13:25
    • Quote van 15 May 2019 om 13:23
      Bron?
    Twenteinsite
  • 15 May 2019 om 13:23
    • Quote van 15 May 2019 om 13:19
      Breaking: Nacho's contact verlengt! En terecht, harde werker!
    Bron?
  • 15 May 2019 om 13:19
    Breaking: Nacho's contact verlengt! En terecht, harde werker!