Schilderij voor supporters FC Twente: ''Ook fans die al dertig jaar dood zijn''

86
Schilderij voor supporters FC Twente: ''Ook fans die al dertig jaar dood zijn''

Cabaretiers Laurens ten Den, André Manuel en Thijs Kemperink staan 13 juni eenmalig in het Wilminktheater in Enschede met hun show De Super Standbeeld Show. De opbrengst gaat naar een schilderij in het stadion van FC Twente.

Eerst zou het geld uitgegeven worden aan een standbeeld voor de supporters, maar nu is er gekozen voor een groot schilderij waar de trouwe aanhangers op te zien zijn. De theatermakers vinden dat de promotie vanuit de Keuken Kampioen Divisie naar de eredivisie voor een belangrijk deel is behaald door de geweldige sfeer in het stadion en daarvoor verdienen de supporters eeuwige roem.

Twentenaren kunnen zelf supporters voordragen, die naar hun mening een plekje op het doek verdienen. ''Dat kunnen supporters van nu zijn, maar ook fans die al dertig jaar dood zijn. Het moet een dwarsdoorsnede worden van supporters die door de jaren heen op de tribunes van Het Diekman en De Veste hebben gezeten of gestaan'', vertelt Ten Den tegenover TC Tubantia.

Wie vindt dat iemand een plekje verdient op het doek kan een motivatiebericht en foto sturen naar: redactie@wilminktheater.nl

86 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 4 Jun 2019 om 07:47
    • Quote van 3 Jun 2019 om 16:25
      Een positief forum ? Das war einmal.
    Gebruiker ikzeg is altijd positief. Ik zelf ben ook nog positief gestemd inzake Tedjen en Fredjen, en zo zijn er echt nog wel meer positief over verschillende zaken.


    Wanneer was het forum meer positief dan nu, en op basis waarvan? Ik weet niet beter dat er eigenlijk altijd al onenigheden en meningsverschillen zijn geweest tussen supporters.....en dat geldt niet alleen op dit forum.
  • 3 Jun 2019 om 23:08
    • Quote van 3 Jun 2019 om 15:56
      Dat bepaalt inmiddels JaDie en zijn fanclub(je).
    Heb jij zo'n reactie nou echt nodig Anske? Anderen spreken toch ook niet van Anske en zijn fanclub(je)?
  • 3 Jun 2019 om 22:42
    • Quote van 3 Jun 2019 om 19:51
      Nou, ondanks de promotie en het voortbestaan zie ik alleen nog maar negativiteit. Sommigen mogen best een dosis prozac aanleggen (of inname verhogen)
    Het negatieve blijft hangen. Iemand kan 10 maal iets positiefs schrijven, de ene keer dat die wat negatiefs schrijft wordt uitvergroot en blijft hangen.
  • 3 Jun 2019 om 19:51
    • Quote van 3 Jun 2019 om 17:22
      Ieder "probleem" is 1 stap verwijderd van een oplossing. En dat negatieve valt wel mee, het wordt alleen tot in den treure uitvergroot.
    Nou, ondanks de promotie en het voortbestaan zie ik alleen nog maar negativiteit. Sommigen mogen best een dosis prozac aanleggen (of inname verhogen)
  • 3 Jun 2019 om 17:22
    • Quote van 3 Jun 2019 om 16:25
      Een positief forum ? Das war einmal.
    Ieder "probleem" is 1 stap verwijderd van een oplossing. En dat negatieve valt wel mee, het wordt alleen tot in den treure uitvergroot.
  • 3 Jun 2019 om 16:58
    • Quote van 3 Jun 2019 om 16:51
      Dat zou heel mooi zijn voor de forumleden, maar ik geloof er geen moer van.
    .....................
  • 3 Jun 2019 om 16:51
    • Quote van 3 Jun 2019 om 16:46
      Heel mooi dat je daar eerlijk over bent, ook al meen je er geen moer van. Denk dat jou grootste probleem is dat je mensen onderschat, en je iets meer voelt als een ander. Zo ik laat het hier lekker bij.
    Dat zou heel mooi zijn voor de forumleden, maar ik geloof er geen moer van.
  • 3 Jun 2019 om 16:46
    • Quote van 3 Jun 2019 om 16:42
      Ik sta steeds weer opnieuw versteld van jouw mensenkennis. Hoe je mij analiseert, precies to the point.
    Heel mooi dat je daar eerlijk over bent, ook al meen je er geen moer van. Denk dat jou grootste probleem is dat je mensen onderschat, en je iets meer voelt als een ander. Zo ik laat het hier lekker bij.
  • 3 Jun 2019 om 16:42
    • Quote van 3 Jun 2019 om 16:37
      Nee dat is wat jij wilt, zodat jou fanclubje er weer schande van kan spreken hè? Dat bedoel ik met zo achterbaks!!!
    Ik sta steeds weer opnieuw versteld van jouw mensenkennis. Hoe je mij analiseert, precies to the point.
  • 3 Jun 2019 om 16:37
    • Quote van 3 Jun 2019 om 16:28
      Wat belet je ? Ga gewoon je gang. Leef je uit.
    Nee dat is wat jij wilt, zodat jou fanclubje er weer schande van kan spreken hè? Dat bedoel ik met zo achterbaks!!!
  • 3 Jun 2019 om 16:28
    • Quote van 3 Jun 2019 om 16:24
      Ik heb altijd gezegd dat er mensen zijn die anders denken, en als we dan hetzelfde denken moet dat toch kunnen? Denk dat de jongens die jij noemt echt wel een eigen mening hebben. Maar jij toont door weer zo te reageren op oa E78, en mij , dat je niet normaal wilt reageren, maar alleen maar de boel opfokken en negatieve reacties wilt uitlokken, zodat je weer kunt gaan zitten janken!!!! Ik heb zo de pest aan figuren als jij, gewoon zo vies achterbaks. Moet me beheersen jou niet verrot te schelden echt maar dat je achterbaks bent staat als een paal boven water!!!! Bah bah
    Wat belet je ? Ga gewoon je gang. Leef je uit.
  • 3 Jun 2019 om 16:26
    • Quote van 3 Jun 2019 om 16:25
      Een positief forum ? Das war einmal.
    Dan moet je niet meer reageren als dat eens was toch .
  • 3 Jun 2019 om 16:25
    • Quote van 3 Jun 2019 om 16:15
      Is dat zo? Jij lijkt me niet het type welke daar vatbaar voor is.

      Mensen met eenzelfde mening zijn geen fanclub(je) maar simpelweg mensen die over een bepaald onderwerp hetzelfde denken.

      Het kleineren draagt nu niet echt bij aan een positief forum ANS(je) ;))
    Een positief forum ? Das war einmal.
  • 3 Jun 2019 om 16:24
    • Quote van 3 Jun 2019 om 15:56
      Dat bepaalt inmiddels JaDie en zijn fanclub(je).
    Ik heb altijd gezegd dat er mensen zijn die anders denken, en als we dan hetzelfde denken moet dat toch kunnen? Denk dat de jongens die jij noemt echt wel een eigen mening hebben. Maar jij toont door weer zo te reageren op oa E78, en mij , dat je niet normaal wilt reageren, maar alleen maar de boel opfokken en negatieve reacties wilt uitlokken, zodat je weer kunt gaan zitten janken!!!! Ik heb zo de pest aan figuren als jij, gewoon zo vies achterbaks. Moet me beheersen jou niet verrot te schelden echt maar dat je achterbaks bent staat als een paal boven water!!!! Bah bah
  • 3 Jun 2019 om 16:15
    • Quote van 3 Jun 2019 om 15:56
      Dat bepaalt inmiddels JaDie en zijn fanclub(je).
    Is dat zo? Jij lijkt me niet het type welke daar vatbaar voor is.

    Mensen met eenzelfde mening zijn geen fanclub(je) maar simpelweg mensen die over een bepaald onderwerp hetzelfde denken.

    Het kleineren draagt nu niet echt bij aan een positief forum ANS(je) ;))
  • 3 Jun 2019 om 16:00
    • Quote van 3 Jun 2019 om 13:04
      Ik praat nu echt even voor mijzelf, maar als jij denkt op een voetbalforum de wereldpolitiek te kunnen of te moeten uitleggen, dan heb je last van enorme zelfoverschatting.
    Oh dat was serieus, ik zat aan satire te denken. Het is in dat geval een stukje van een slecht-geinformeerde. Wat sentiment betreft zit hij wel redelijk goed (wat mij betreft)
  • 3 Jun 2019 om 15:56
    • Quote van 3 Jun 2019 om 15:17
      Vice versa, of ben jij verheven dat jij alleen bepaald wat hier wel en niet besproken kan en mag worden.
    Dat bepaalt inmiddels JaDie en zijn fanclub(je).
  • 3 Jun 2019 om 15:17
    • Quote van 3 Jun 2019 om 13:45
      Dan is mijn reactie ook op jou van toepassing.
    Vice versa, of ben jij verheven dat jij alleen bepaald wat hier wel en niet besproken kan en mag worden.
  • 3 Jun 2019 om 14:37
    • Quote van 3 Jun 2019 om 14:35
      Je hebt zoals altijd gelijk. Next.
    Dank u!!! Next
  • 3 Jun 2019 om 14:35
    • Quote van 3 Jun 2019 om 14:20
      Ik denk dat jij een Trump fanaat bent , en de Israëlische vlag in huis heb hangen. En ik overschat mij zelf niet, zoals jij dat wel doet, maar het gesprek kwam hier gewoon op, en dan geef ik mijn mening. Of mogen alleen mensen van jou niveau daar over praten? Nou dat hebben we de afgelopen jaren gezien met jou partij , ongetwijfeld de VVD die al bijna net zoveel schandalen als Trump achter hun naam hebben staan, maar door het kapitalistische volk in stand wird gehouden. Om te kotsen.
    Je hebt zoals altijd gelijk. Next.
  • 3 Jun 2019 om 14:20
    • Quote van 3 Jun 2019 om 13:04
      Ik praat nu echt even voor mijzelf, maar als jij denkt op een voetbalforum de wereldpolitiek te kunnen of te moeten uitleggen, dan heb je last van enorme zelfoverschatting.
    Ik denk dat jij een Trump fanaat bent , en de Israëlische vlag in huis heb hangen. En ik overschat mij zelf niet, zoals jij dat wel doet, maar het gesprek kwam hier gewoon op, en dan geef ik mijn mening. Of mogen alleen mensen van jou niveau daar over praten? Nou dat hebben we de afgelopen jaren gezien met jou partij , ongetwijfeld de VVD die al bijna net zoveel schandalen als Trump achter hun naam hebben staan, maar door het kapitalistische volk in stand wird gehouden. Om te kotsen.
  • 3 Jun 2019 om 13:45
    • Quote van 3 Jun 2019 om 13:43
      Hij mag toch zeker zijn mening geven, daarbij, inzake Amerika en Israel heeft hij 100% gelijk.
      Mijn mening.
    Dan is mijn reactie ook op jou van toepassing.
  • 3 Jun 2019 om 13:43
    • Quote van 3 Jun 2019 om 13:04
      Ik praat nu echt even voor mijzelf, maar als jij denkt op een voetbalforum de wereldpolitiek te kunnen of te moeten uitleggen, dan heb je last van enorme zelfoverschatting.
    Hij mag toch zeker zijn mening geven, daarbij, inzake Amerika en Israel heeft hij 100% gelijk.
    Mijn mening.
  • 3 Jun 2019 om 13:04
    • Quote van 3 Jun 2019 om 12:00
      En dan maar hopen dat deze malloot na de verkiezingen weg is, want hij lult dat hij het land er economisch beter op gemaakt heeft, nou korte termijn politiek, de klappen van zijn beleid gaan nog komen. En hij is gewoon zwaar gestoord om landen als China, Iran uit te dagen, en dan ook nog samen met Israël, de rond israel liggende landen steeds maar weer te dreigen. Ik denk dat als hij echt in confrontatie komt met China, hij zich lelijk verkijkt. En Israël moet ook niet janken, onderdrukken de Palestijnen ook gigantisch . Deze president is gewoon een oorlogzuchtige gek, en altijd op zoek naar conflicten. Plus dat hij bepaalde zaken zoals Obamacare heeft afgeschaft, wat grote gevolgen heeft voor de minder bedeelden in Amerika. Hij zit daar voor de rijken, de wapenindustrie, olie baronnen , en zijn eigen ego. Gewoon het grootste gevaar wat er rond loopt op de aarde, nogmaals hoop dat hij op wat voor manier dan ook snel word uitgeschakeld. Eng mannetje deze president.
    Ik praat nu echt even voor mijzelf, maar als jij denkt op een voetbalforum de wereldpolitiek te kunnen of te moeten uitleggen, dan heb je last van enorme zelfoverschatting.
  • 3 Jun 2019 om 12:20
    • Quote van 3 Jun 2019 om 12:00
      En dan maar hopen dat deze malloot na de verkiezingen weg is, want hij lult dat hij het land er economisch beter op gemaakt heeft, nou korte termijn politiek, de klappen van zijn beleid gaan nog komen. En hij is gewoon zwaar gestoord om landen als China, Iran uit te dagen, en dan ook nog samen met Israël, de rond israel liggende landen steeds maar weer te dreigen. Ik denk dat als hij echt in confrontatie komt met China, hij zich lelijk verkijkt. En Israël moet ook niet janken, onderdrukken de Palestijnen ook gigantisch . Deze president is gewoon een oorlogzuchtige gek, en altijd op zoek naar conflicten. Plus dat hij bepaalde zaken zoals Obamacare heeft afgeschaft, wat grote gevolgen heeft voor de minder bedeelden in Amerika. Hij zit daar voor de rijken, de wapenindustrie, olie baronnen , en zijn eigen ego. Gewoon het grootste gevaar wat er rond loopt op de aarde, nogmaals hoop dat hij op wat voor manier dan ook snel word uitgeschakeld. Eng mannetje deze president.
    Klasse gesproken kerel.


    Zo is't precies....
  • 3 Jun 2019 om 12:00
    • Quote van 3 Jun 2019 om 11:45
      Vooralsnog is Trump vooral de blaffende maar niet bijtende hond. In zijn campagne gaf hij aan een afkeer te hebben van al die Amerikaanse militaire interventies wereldwijd. Hij wordt echter wel omringd door op oorlog beluste generaals en ministers. Daarom denk ik dat het toch beter is dat hij tot het einde van z'n termijn blijft zitten. Anders komt er 1 van die gekken aan de macht.
    En dan maar hopen dat deze malloot na de verkiezingen weg is, want hij lult dat hij het land er economisch beter op gemaakt heeft, nou korte termijn politiek, de klappen van zijn beleid gaan nog komen. En hij is gewoon zwaar gestoord om landen als China, Iran uit te dagen, en dan ook nog samen met Israël, de rond israel liggende landen steeds maar weer te dreigen. Ik denk dat als hij echt in confrontatie komt met China, hij zich lelijk verkijkt. En Israël moet ook niet janken, onderdrukken de Palestijnen ook gigantisch . Deze president is gewoon een oorlogzuchtige gek, en altijd op zoek naar conflicten. Plus dat hij bepaalde zaken zoals Obamacare heeft afgeschaft, wat grote gevolgen heeft voor de minder bedeelden in Amerika. Hij zit daar voor de rijken, de wapenindustrie, olie baronnen , en zijn eigen ego. Gewoon het grootste gevaar wat er rond loopt op de aarde, nogmaals hoop dat hij op wat voor manier dan ook snel word uitgeschakeld. Eng mannetje deze president.
  • 3 Jun 2019 om 11:59
    • Quote van 3 Jun 2019 om 11:45
      Vooralsnog is Trump vooral de blaffende maar niet bijtende hond. In zijn campagne gaf hij aan een afkeer te hebben van al die Amerikaanse militaire interventies wereldwijd. Hij wordt echter wel omringd door op oorlog beluste generaals en ministers. Daarom denk ik dat het toch beter is dat hij tot het einde van z'n termijn blijft zitten. Anders komt er 1 van die gekken aan de macht.
    Trump is gevaarlijker dan je denkt. Hij zegt veelal A, maar doet vervolgens B. Waarom wil hij niet zijn 'belastingen' openbaar maken? Deze man heeft meer dan menigeen weet, en hij is echt iemand die zomaar een oorlog kan veroorzaken.....
  • 3 Jun 2019 om 11:45
    • Quote van 3 Jun 2019 om 10:57
      Trump is een wandelende tijdbom, die schuwt echt niks en nu willen ze inderdaad Iran pakken. Hij provoceert veel en gevaarlijk, zo’n malloot aan de macht is echt link. Daagd die Chinezen uit via handelsembargo, en nu weer Iran, wie is de volgende Cuba? Maar ook die Amerikanen en vooral in het Zuiden zijn maf, en zijn aarts conservatief. En ik denk dat Obama een veel betere president was, en ik hoop echt dat die gevaarlijke gek Trump, op de een of andere manier snel verdwijnt ? Hoe daar lig ik niet wakker van, opgerot met deze mafklapper.
    Vooralsnog is Trump vooral de blaffende maar niet bijtende hond. In zijn campagne gaf hij aan een afkeer te hebben van al die Amerikaanse militaire interventies wereldwijd. Hij wordt echter wel omringd door op oorlog beluste generaals en ministers. Daarom denk ik dat het toch beter is dat hij tot het einde van z'n termijn blijft zitten. Anders komt er 1 van die gekken aan de macht.
  • 3 Jun 2019 om 11:15
    • Quote van 3 Jun 2019 om 10:57
      Trump is een wandelende tijdbom, die schuwt echt niks en nu willen ze inderdaad Iran pakken. Hij provoceert veel en gevaarlijk, zo’n malloot aan de macht is echt link. Daagd die Chinezen uit via handelsembargo, en nu weer Iran, wie is de volgende Cuba? Maar ook die Amerikanen en vooral in het Zuiden zijn maf, en zijn aarts conservatief. En ik denk dat Obama een veel betere president was, en ik hoop echt dat die gevaarlijke gek Trump, op de een of andere manier snel verdwijnt ? Hoe daar lig ik niet wakker van, opgerot met deze mafklapper.
    Mooi gesproken. +1
  • 3 Jun 2019 om 11:10
    • Quote van 2 Jun 2019 om 19:41
      Even een wijze raad: over geloof en politiek moet je nooit in discussie gaan. Komt alleen maar oorlog van.
    +100
  • 3 Jun 2019 om 10:57
    • Quote van 3 Jun 2019 om 09:59
      Ja natuurlijk Messi. Die wilden ook mensen dwingen om zich achter een islamitisch geloof te scharen. Dan kon van daaruit de 'IS' gefinancierd worden...


      Amerika is algemeen bekend....die moorden het meest op basis van leugens. JFK......de Twin Towers...., het zijn slechts 2 voorbeelden....
    Trump is een wandelende tijdbom, die schuwt echt niks en nu willen ze inderdaad Iran pakken. Hij provoceert veel en gevaarlijk, zo’n malloot aan de macht is echt link. Daagd die Chinezen uit via handelsembargo, en nu weer Iran, wie is de volgende Cuba? Maar ook die Amerikanen en vooral in het Zuiden zijn maf, en zijn aarts conservatief. En ik denk dat Obama een veel betere president was, en ik hoop echt dat die gevaarlijke gek Trump, op de een of andere manier snel verdwijnt ? Hoe daar lig ik niet wakker van, opgerot met deze mafklapper.
  • 3 Jun 2019 om 10:23
    • Quote van 3 Jun 2019 om 09:59
      Ja natuurlijk Messi. Die wilden ook mensen dwingen om zich achter een islamitisch geloof te scharen. Dan kon van daaruit de 'IS' gefinancierd worden...


      Amerika is algemeen bekend....die moorden het meest op basis van leugens. JFK......de Twin Towers...., het zijn slechts 2 voorbeelden....
    Precies!
  • 3 Jun 2019 om 09:59
    • Quote van 3 Jun 2019 om 06:04
      En sindsdien heb je te maken met die vluchtelingen en dat IS tuig. Die Amerikanen dat is het grootste tuig iedere president Mut een Krieg führen Dom volk dat dat ook is.
    Ja natuurlijk Messi. Die wilden ook mensen dwingen om zich achter een islamitisch geloof te scharen. Dan kon van daaruit de 'IS' gefinancierd worden...


    Amerika is algemeen bekend....die moorden het meest op basis van leugens. JFK......de Twin Towers...., het zijn slechts 2 voorbeelden....
  • 3 Jun 2019 om 08:57
    • Quote van 3 Jun 2019 om 06:04
      En sindsdien heb je te maken met die vluchtelingen en dat IS tuig. Die Amerikanen dat is het grootste tuig iedere president Mut een Krieg führen Dom volk dat dat ook is.
    De ideale manier om het volk massaal achter je te krijgen is oorlog voeren (nu is Iran aan de beurt en verrek ook een olierijk land), van het beleid (veel chantage) moet deze president het niet hebben.
  • 3 Jun 2019 om 06:04
    • Quote van 3 Jun 2019 om 05:29
      Oorlog draait alleen maar om macht en geld. Religie en/of politiek wordt eigenlijk alleen als excuus gebruikt. Veel 'kleine' oorlogen worden veroorzaakt vanuit een leugen.

      Een voorbeeld: De oorlog die Amerika voerde tegen Irak......


      Geloofde jij dat Saddam Hoessein echt chemische wapens in zijn bezit had? Ik geloofde dat niet. Het ging Amerika maar om 1 ding in die oorlog, en dat waren de olievelden van Irak......
    En sindsdien heb je te maken met die vluchtelingen en dat IS tuig. Die Amerikanen dat is het grootste tuig iedere president Mut een Krieg führen Dom volk dat dat ook is.
  • 3 Jun 2019 om 05:29
    • Quote van 2 Jun 2019 om 20:16
      Jaja die houden we er in haha, maar is een feit alle oorlogen draaien om geloof en geld, en macht. En daar komt ook nooit een eind an, en het is veel te warm om over dit soort dingen te kletsen. Maar vond oe Hippy uitspraak super”” peace man”” en drink er een vanavond .
    Oorlog draait alleen maar om macht en geld. Religie en/of politiek wordt eigenlijk alleen als excuus gebruikt. Veel 'kleine' oorlogen worden veroorzaakt vanuit een leugen.

    Een voorbeeld: De oorlog die Amerika voerde tegen Irak......


    Geloofde jij dat Saddam Hoessein echt chemische wapens in zijn bezit had? Ik geloofde dat niet. Het ging Amerika maar om 1 ding in die oorlog, en dat waren de olievelden van Irak......
  • 3 Jun 2019 om 02:06
    Of-topic hoe staat het met het schilderij.
  • 3 Jun 2019 om 01:56
    • Quote van 2 Jun 2019 om 20:17
      Moeilijk uit mijn mond....maar daar heb je een punt.
    Gelukkig hoeft het niet uit je mond te komen en mag je het typen
  • 2 Jun 2019 om 20:17
    • Quote van 2 Jun 2019 om 19:41
      Even een wijze raad: over geloof en politiek moet je nooit in discussie gaan. Komt alleen maar oorlog van.
    Moeilijk uit mijn mond....maar daar heb je een punt.
  • 2 Jun 2019 om 20:16
    • Quote van 2 Jun 2019 om 19:59
      Triest maar waar in vele gevallen. Angst regeert ipv het gezonde verstand. Ik ben 100% atheist maar heb geen enkel probleem met mensen die er wel een religie op na houden. Laat elkaar in waarde en 99% van het gezeik is opgelost. Zo dat was mijn meest "hippie-achtige" uitspraak in tijden, lol.
    Jaja die houden we er in haha, maar is een feit alle oorlogen draaien om geloof en geld, en macht. En daar komt ook nooit een eind an, en het is veel te warm om over dit soort dingen te kletsen. Maar vond oe Hippy uitspraak super”” peace man”” en drink er een vanavond .
  • 2 Jun 2019 om 19:59
    • Quote van 2 Jun 2019 om 19:41
      Even een wijze raad: over geloof en politiek moet je nooit in discussie gaan. Komt alleen maar oorlog van.
    Triest maar waar in vele gevallen. Angst regeert ipv het gezonde verstand. Ik ben 100% atheist maar heb geen enkel probleem met mensen die er wel een religie op na houden. Laat elkaar in waarde en 99% van het gezeik is opgelost. Zo dat was mijn meest "hippie-achtige" uitspraak in tijden, lol.
  • 2 Jun 2019 om 19:41
    • Quote van 2 Jun 2019 om 19:25
      Welke religie dan ook heeft 1 doel. Mensen onderwerpen obv angst en leugens.
    Even een wijze raad: over geloof en politiek moet je nooit in discussie gaan. Komt alleen maar oorlog van.
  • 2 Jun 2019 om 19:39
    Laat maar. Ze weten niet beter.
  • 2 Jun 2019 om 19:28
    • Quote van 2 Jun 2019 om 19:25
      Welke religie dan ook heeft 1 doel. Mensen onderwerpen obv angst en leugens.
    Dat is jou interpretatie er van, er zijn er velen die daar anders over denken. Leven en laten leven.. Tsja en dat gaat vaak ook zonder religie niet altijd even goed.
  • 2 Jun 2019 om 19:25
    • Quote van 2 Jun 2019 om 16:51
      Zou jij eens moeten doen. Veel wijze lessen:

      Hij die zonder zonde is werpe.....

      Hetgeen dat uw wil niet geschiedt....


    Welke religie dan ook heeft 1 doel. Mensen onderwerpen obv angst en leugens.
  • 2 Jun 2019 om 19:20
    • Quote van 2 Jun 2019 om 18:16
      Jammer , heel jammer .
    Piet zeuren over ban bij Niek is gewoon zielig, en dan mag ik grof zijn maar dat hoort niet. Je hoeft mensen niet te naaien
  • 2 Jun 2019 om 18:16
    • Quote van 2 Jun 2019 om 15:50
      Grote bek ? Nee is gewoon vieze verrader als je zo loopt te gillen, en om min of meer om een ban zeurt. Dan ben je vies achterbaks, en dat heeft niet met grote bek te maken, gewoon verrader klaar. Next
    Jammer , heel jammer .
  • 2 Jun 2019 om 17:29
    • Quote van 2 Jun 2019 om 17:22
      Alleen bekend dat Jehova's dit doen en de Rooms Katholieke kerk.


      Niet alle kerken dus..... ;)
    Ook in diverse protestantse kerken is het gebeurt hier in Nederland, en heel veel in Engeland Tc. Dus blijft het hele geloof welk geloof dan ook een hypocriete beweging.
  • 2 Jun 2019 om 17:22
    • Quote van 2 Jun 2019 om 17:16
      Over mijn lijk niet , ik zet geen stap in een pand waar kindermisbruik word weggemoffeld. En dan over zonden van een ander lullen !! Hoe hypocriet ben je??
    Alleen bekend dat Jehova's dit doen en de Rooms Katholieke kerk.


    Niet alle kerken dus..... ;)
  • 2 Jun 2019 om 17:16
    • Quote van 2 Jun 2019 om 16:51
      Zou jij eens moeten doen. Veel wijze lessen:

      Hij die zonder zonde is werpe.....

      Hetgeen dat uw wil niet geschiedt....


    Over mijn lijk niet , ik zet geen stap in een pand waar kindermisbruik word weggemoffeld. En dan over zonden van een ander lullen !! Hoe hypocriet ben je??
  • 2 Jun 2019 om 16:51
    • Quote van 2 Jun 2019 om 16:29
      Nou vanmorgen in de kerk gezeten?
    Zou jij eens moeten doen. Veel wijze lessen:

    Hij die zonder zonde is werpe.....

    Hetgeen dat uw wil niet geschiedt....


  • 2 Jun 2019 om 16:29
    • Quote van 2 Jun 2019 om 16:28
      Wreedaards en de liefdelozen zullen gedurende lange tijdsperioden worden gestraft. Als zij geen berouw hebben om hun mede forumleden zullen zij geheel vernietigd worden. De rechtvaardigen en de barmhartigen echter zullen het leven en de eeuwige vrede binnengaan.
    Nou vanmorgen in de kerk gezeten?
  • 2 Jun 2019 om 16:28
    Wreedaards en de liefdelozen zullen gedurende lange tijdsperioden worden gestraft. Als zij geen berouw hebben om hun mede forumleden zullen zij geheel vernietigd worden. De rechtvaardigen en de barmhartigen echter zullen het leven en de eeuwige vrede binnengaan.
  • 2 Jun 2019 om 15:58
    • Quote van 2 Jun 2019 om 15:50
      Grote bek ? Nee is gewoon vieze verrader als je zo loopt te gillen, en om min of meer om een ban zeurt. Dan ben je vies achterbaks, en dat heeft niet met grote bek te maken, gewoon verrader klaar. Next
    Blijft actie-reactie. Zolang jij je grote bek niet af zal leren zullen mensen er tegenin blijven gaan. Ik zal niet snel om een ban vragen, maar ben het zeer zeker wel met hem eens. Veel te veel gescheld en gezeik hier.
  • 2 Jun 2019 om 15:50
    • Quote van 2 Jun 2019 om 14:37
      Actie-reactie. Als je nou eens probeerde je punt te maken zonder schelden of beledigen dan komt t misschien nog een keer over. Maar goed, mensen als jij proberen vaak met een grote bek hun boodschap kracht bij te zetten. Hebben dan alleen zelf niet in de gaten dat dat niet werkt en ze alleen maar dom overkomen.
    Grote bek ? Nee is gewoon vieze verrader als je zo loopt te gillen, en om min of meer om een ban zeurt. Dan ben je vies achterbaks, en dat heeft niet met grote bek te maken, gewoon verrader klaar. Next
  • 2 Jun 2019 om 15:47
    • Quote van 2 Jun 2019 om 15:14
      Goed punt
    Lik lik lik lik
  • 2 Jun 2019 om 15:14
    • Quote van 2 Jun 2019 om 14:50
      Wat er niet is kan alcohol ook niet kapot maken.
    Goed punt
  • 2 Jun 2019 om 14:50
    • Quote van 2 Jun 2019 om 14:47
      Alcohol maakt meer kapot......
    Wat er niet is kan alcohol ook niet kapot maken.
  • 2 Jun 2019 om 14:47
    • Quote van 2 Jun 2019 om 13:46
      Niek help, Niek Help , ze zeggen lelijke woorden Help Niek, ik hou van verlinken dat geeft mij zo een kick, mensen naaien, verraden wat is er toch mooier Niek. Pak die Messi, Enschede, TC , Ja Die, zeg je mij wanneer je dat doet want dan kannibaal mee genieten. En ik hou er van om mensen te naaien, Maar Niek nooit mijn dingen bekend maken he? Want anders komen ze misschien wel, net zoals mijn vader in 45 ophaalden, nadat hij het verzet verlinkt had. En ik wil natuurlijk niet dat ze voor mij komen.
    Alcohol maakt meer kapot......
  • 2 Jun 2019 om 14:37
    • Quote van 2 Jun 2019 om 13:46
      Niek help, Niek Help , ze zeggen lelijke woorden Help Niek, ik hou van verlinken dat geeft mij zo een kick, mensen naaien, verraden wat is er toch mooier Niek. Pak die Messi, Enschede, TC , Ja Die, zeg je mij wanneer je dat doet want dan kannibaal mee genieten. En ik hou er van om mensen te naaien, Maar Niek nooit mijn dingen bekend maken he? Want anders komen ze misschien wel, net zoals mijn vader in 45 ophaalden, nadat hij het verzet verlinkt had. En ik wil natuurlijk niet dat ze voor mij komen.
    Actie-reactie. Als je nou eens probeerde je punt te maken zonder schelden of beledigen dan komt t misschien nog een keer over. Maar goed, mensen als jij proberen vaak met een grote bek hun boodschap kracht bij te zetten. Hebben dan alleen zelf niet in de gaten dat dat niet werkt en ze alleen maar dom overkomen.
  • 2 Jun 2019 om 13:46
    • Quote van 1 Jun 2019 om 21:34
      Beste Niek
      Dit soort zwakzinnige 'humor' van deze kleuters, vind je dit hier echt thuishoren?
    Niek help, Niek Help , ze zeggen lelijke woorden Help Niek, ik hou van verlinken dat geeft mij zo een kick, mensen naaien, verraden wat is er toch mooier Niek. Pak die Messi, Enschede, TC , Ja Die, zeg je mij wanneer je dat doet want dan kannibaal mee genieten. En ik hou er van om mensen te naaien, Maar Niek nooit mijn dingen bekend maken he? Want anders komen ze misschien wel, net zoals mijn vader in 45 ophaalden, nadat hij het verzet verlinkt had. En ik wil natuurlijk niet dat ze voor mij komen.
  • 2 Jun 2019 om 11:39
    • Quote van 1 Jun 2019 om 21:34
      Beste Niek
      Dit soort zwakzinnige 'humor' van deze kleuters, vind je dit hier echt thuishoren?
    Beste Bokma, Probeer jij iedereen te neuken die maar niet aan jou norm van humor voldoet? Wanneer dat het geval is hoor jij niet thuis op een voetbalforum, sterker nog dan hoor jij niet thuis in een vrij land. Mijn advies ga lekker alleen in een hutje zitten ver verwijderd van het open internet en mensen.
  • 2 Jun 2019 om 10:34
    • Quote van 2 Jun 2019 om 09:31
      Aan de wand? Op de tafel ;)
    Hahahaha
  • 2 Jun 2019 om 09:31
    • Quote van 1 Jun 2019 om 22:01
      Spiegeltje spiegeltje aan de wand...
    Aan de wand? Op de tafel ;)
  • 2 Jun 2019 om 09:25
    • Quote van 1 Jun 2019 om 23:08
      Ik heb een hekel aan lullers, verraders , en politie en justitie pikkie!!!
    En ik heb een hekel aan mensen met een te grote bek en zonder enig fatsoen in hun flikker. En ja, daar ben jij er zeker 1 van.
  • 1 Jun 2019 om 23:18
    • Quote van 1 Jun 2019 om 23:08
      Ik heb een hekel aan lullers, verraders , en politie en justitie pikkie!!!
    Fijn voor je.
  • 1 Jun 2019 om 23:08
    • Quote van 1 Jun 2019 om 22:01
      Spiegeltje spiegeltje aan de wand...
    Ik heb een hekel aan lullers, verraders , en politie en justitie pikkie!!!
  • 1 Jun 2019 om 22:01
    • Quote van 1 Jun 2019 om 21:57
      Wat een NSB praktijken, hè lulletje bel 112 man. Wat een zielig figuur ben je .
    Spiegeltje spiegeltje aan de wand...
  • 1 Jun 2019 om 22:00
    • Quote van 1 Jun 2019 om 16:20
      Ik kan je volgen..... wie moet er wel op, niet niet?? Altijd zullen personen vergeten worden.... waarom geen "streetart" voor de anonieme supporter?
    Of een mega-high def collage van 'ultieme' vreugde.
  • 1 Jun 2019 om 21:57
    • Quote van 1 Jun 2019 om 21:34
      Beste Niek
      Dit soort zwakzinnige 'humor' van deze kleuters, vind je dit hier echt thuishoren?
    Wat een NSB praktijken, hè lulletje bel 112 man. Wat een zielig figuur ben je .
  • 1 Jun 2019 om 21:34
    • Quote van 1 Jun 2019 om 18:22
      Kunnen ze successupporter er mooi opzetten in de vorm van een hoop stront :D
    Beste Niek
    Dit soort zwakzinnige 'humor' van deze kleuters, vind je dit hier echt thuishoren?
  • 1 Jun 2019 om 20:59
    • Quote van 1 Jun 2019 om 19:17
      1 juni begint deze al
    Ja dat bedoel ik sorry.
  • 1 Jun 2019 om 20:54
    • Quote van 1 Jun 2019 om 18:22
      Kunnen ze successupporter er mooi opzetten in de vorm van een hoop stront :D
    Smileys veel .....
  • 1 Jun 2019 om 19:17
    • Quote van 1 Jun 2019 om 14:14
      1 juli en 31 augustus eindigt die
    1 juni begint deze al
  • 1 Jun 2019 om 18:22
    Kunnen ze successupporter er mooi opzetten in de vorm van een hoop stront :D
  • 1 Jun 2019 om 17:09
    Wat een gekken laat ze er zelf op gaan staan!! Mot toch echt niet gekker worden.
  • 1 Jun 2019 om 16:43
    Cabaretiers??
  • 1 Jun 2019 om 16:20
    • Quote van 1 Jun 2019 om 15:36
      Omdat je tig jaar supporter bent wil je op een schilderij? Pleur op. Dat geldt ook voor dat standbeeld.
    Ik kan je volgen..... wie moet er wel op, niet niet?? Altijd zullen personen vergeten worden.... waarom geen "streetart" voor de anonieme supporter?
  • 1 Jun 2019 om 15:36
    Omdat je tig jaar supporter bent wil je op een schilderij? Pleur op. Dat geldt ook voor dat standbeeld.
  • 1 Jun 2019 om 14:14
    • Quote van 1 Jun 2019 om 12:56
      Weet iemand wanneer de transferperiode begint?
    1 juli en 31 augustus eindigt die
  • 1 Jun 2019 om 12:56
    Weet iemand wanneer de transferperiode begint?
  • 1 Jun 2019 om 11:51
    hengelo op het schilderij
  • 1 Jun 2019 om 10:51
    Fantastisch wat een gaaf idee. Nee hoor. Net zo stom als dat standbeeld waar blijkbaar gelukkig niet genoeg geld voor ingezameld is.
  • 1 Jun 2019 om 10:12
    Ikzeg. Geweldig in een woord . Ook ik ben van de partij. Super echt wel.
  • 1 Jun 2019 om 09:49