'Douglas biedt zich aan bij Eredivisionist; clubleiding om tafel' Waarschuwing voor seizoenkaarthouders: ''Vandaag de laatste dag'' Ajax-supporters massaal naar uitwedstrijd tegen FC Twente Van Leeuwen: ''Daar zie je twee, drie níet goede spelers'' Vuckic wint eerste interland met Slovenië in zeven jaar nipt

FC Twente maakt kaartverkoopinfo voor duel met Schalke 04 bekend

( 10 reacties)
FC Twente maakt kaartverkoopinfo voor duel met Schalke 04 bekend

FC Twente speelt in aanloop naar het nieuwe seizoen een oefenwedstrijd tegen Schalke 04. Het duel wordt gespeeld op dinsdag 23 juli in De Grolsch Veste.

De kaartverkoop voor het treffen in Enschede gaat dinsdag om 09.00 uur van start voor seizoenkaarthouders en Premium Seat-houders, dat meldt FC Twente op de officiële website. Een week later start de verkoop voor niet-seizoenkaarthouders.

In eerste instantie gaan de vakken op de eerste ring in de verkoop. De vakken 120 t/m 125 zijn bestemd voor Schalke-supporters en de verkoop voor deze vakken zal ook via Schalke 04 verlopen. Wanneer de eerste ring vol zit, wordt de tweede ring vak voor vak gevuld.

Seizoenkaarthouders en Premium Seat-houders betalen 10 euro voor een kaartje. Niet-seizoenkaarthouders zijn 12,50 euro (supporterstribunes) of 15 euro (Diekmantribune kwijt). Jeugd tot en met 18 jaar kan een tickets aanschaffen voor 10 euro.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Jun 2019 om 21:58
    • Quote van 24 Jun 2019 om 21:47
      Ik heb een seizoenskaart voor dit seizoen en niet van vorig seizoen, kan ik dan morgen kaarten halen?
    Yep zal geen probleem zijn.
  • 24 Jun 2019 om 21:47
    Ik heb een seizoenskaart voor dit seizoen en niet van vorig seizoen, kan ik dan morgen kaarten halen?
  • 24 Jun 2019 om 19:56
    • Quote van 24 Jun 2019 om 19:39
      Ik zie het hele vak van Twente nog juichen en klappen (en geen beleefd applausje) voor Huntelaar na de verloren wedstrijd in de EL. Dat is wat er mis is.
    Ik zie nog steeds die genaaide pingel van luuk de jong voor me, en daarna een vol uitvak die na de wedstrijd op de stoelen stond te applaudisseren. Wat denk je hoe die zich voelden. Nou een Duitse maat van me was er toen bij en die voelde zich goed genaaid.
  • 24 Jun 2019 om 19:39
    • Quote van 24 Jun 2019 om 18:50
      Niks lijkt mij!!! Zaterdag ga ik weer die kant even na een paar freunde beetje grillen und quatschen en een paar trinken uiteraard.
    Ik zie het hele vak van Twente nog juichen en klappen (en geen beleefd applausje) voor Huntelaar na de verloren wedstrijd in de EL. Dat is wat er mis is.
  • 24 Jun 2019 om 18:50
    • Quote van 24 Jun 2019 om 18:47
      Wat is er hypocriet aan 2 supportersgroepen die al meer dan 20 jaar goed met elkaar omgaan?
    Niks lijkt mij!!! Zaterdag ga ik weer die kant even na een paar freunde beetje grillen und quatschen en een paar trinken uiteraard.
  • 24 Jun 2019 om 18:47
    • Quote van 24 Jun 2019 om 18:23
      Gezellig samen liedjes zingen en elkaar knuffelen. ‘Wij tegen iedereen’, ‘Aanpassen of oprotten’. Bah, hypocriete en gemaakte bende.
    Wat is er hypocriet aan 2 supportersgroepen die al meer dan 20 jaar goed met elkaar omgaan?
  • 24 Jun 2019 om 18:24
    • Quote van 24 Jun 2019 om 18:23
      Gezellig samen liedjes zingen en elkaar knuffelen. ‘Wij tegen iedereen’, ‘Aanpassen of oprotten’. Bah, hypocriete en gemaakte bende.
    Onzin
  • 24 Jun 2019 om 18:23
    Gezellig samen liedjes zingen en elkaar knuffelen. ‘Wij tegen iedereen’, ‘Aanpassen of oprotten’. Bah, hypocriete en gemaakte bende.
  • 24 Jun 2019 om 16:40
    • Quote van 24 Jun 2019 om 16:08
      Waarom niet op een zaterdagmiddag als het nog geen vakantie tijd is. ik heb zoon gevoel dat dit zoon dagje uit Stimmung word,bint er een hoop op vakantie en het is op een doordeweekse dag.
    Ivm de kosten (politie-inzet), waanzin natuurlijk want tussen deze 2 groepen is de band op z'n minst zeer goed te noemen.
  • 24 Jun 2019 om 16:08
    Waarom niet op een zaterdagmiddag als het nog geen vakantie tijd is. ik heb zoon gevoel dat dit zoon dagje uit Stimmung word,bint er een hoop op vakantie en het is op een doordeweekse dag.
zondag 24 november 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›