Pusic en twee clubiconen naar presentatie 'Onmachtig Of Onmeunig'

( 11 reacties)
Pusic en twee clubiconen naar presentatie 'Onmachtig Of Onmeunig'

Schrijver Bert Westerink lanceert op 1 juli zijn nieuwe boek 'Onmachtig Of Onmeunig – Een seizoen met FC Twente in de Keuken Kampioen Divisie'. Voor dit boek heeft Westerink alle thuis- en uitwedstrijden van het afgelopen seizoen bezocht.

Geïnteresseerde fans krijgen op donderdag 4 juli de mogelijkheid om de presentatie van het boek bij te wonen bij Boekhandel Broekhuis in Enschede. Oud-trainer Marino Pusic en clubiconen Kick van der Vall en Eddy Achterberg zullen ook aanwezig zijn en de eerste exemplaren in ontvangst nemen.

Westerink bestelde twee seizoenskaarten van FC Twente, juist vanwege de degradatie in het seizoen 2017-2018. Dit omdat het naar eigen zeggen een 'cultjaar' zou worden. Naast de thuiswedstrijden besloot Westerink ook om alle uitduels te bezoeken. Ruim tien maanden was hij aanwezig bij elke wedstrijd van FC Twente in de Keuken Kampioen Divisie. 

Zijn boek 'Onmachtig Of Onmeunig – Een seizoen met FC Twente in de Keuken Kampioen Divisie', verschijnt op maandag 1 juli 2019, de dag dat FC Twente 54 jaar bestaat. Het boek zal op donderdag 4 juli om 19:30 uur worden gepresenteerd bij Boekhandel Broekhuis in Enschede. Er zal gratis toegang verleend worden tot geïnteresseerde supporters. Aanmelden is niet nodig. 

Westerink wilde FC Twente met zijn supporterservaringen omhoog schrijven. Meehelpen om de krachtige steun van de grote aanhang manifest te maken. "Voor wie erbij was, hoop ik dat dit boek de beleving oproept die het voor mij had: ik heb ervan genoten."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 26 Jun 2019 om 13:14
    Mooi initiatief om mensen te bedanken die onze club in ere hebben gehouden en door hebben gevochten zodat we hier weer staan. Droevig dat gebrek aan respect van met name diegenen die keine blasse ahnung hebben van hoe moeilijk het is te doen wat oa Pusic en velen in dat jaar hebben gedaan. Laten we nou eens trots zijn op onze no nonsense fight till you die cultuur. Twente is onmeunig mooi!!!
  • 25 Jun 2019 om 13:56
    • Quote van 25 Jun 2019 om 13:39
      Waarom nog nieuws van Pusic hier. Respect dat hij ons kampioen heeft gemaakt, maar goed was het niet dus.
    Misschien kan het zo zijn dat er wel mensen zijn die dit nieuws willen weten....waaronder ik.
  • 25 Jun 2019 om 13:39
    Waarom nog nieuws van Pusic hier. Respect dat hij ons kampioen heeft gemaakt, maar goed was het niet dus.
  • 25 Jun 2019 om 12:51
    • Quote van 25 Jun 2019 om 12:42
      Is ook een boek met 2 bladzijden hahah!
    Lol
  • 25 Jun 2019 om 12:42
    • Quote van 25 Jun 2019 om 11:16
      Cultjaar? Eerder beschamend. Slecht voetbal, slecht beleid, slechte trainer, schandalig slechte start en kampioen omdat Sparta het compleet laat afweten. Kampioen ondanks Pusic. Kampioenschap van de armoedige Reus, met 5 ED-waardige spelers in de gelederen.
      Hopen dat het boek een soort reisgids is met beschrijving van stadions en omliggende toeristische attracties. Want als je over het voetbal wil schrijven dan ben je zeeeeer snel klaar.
    Is ook een boek met 2 bladzijden hahah!
  • 25 Jun 2019 om 11:16
    Cultjaar? Eerder beschamend. Slecht voetbal, slecht beleid, slechte trainer, schandalig slechte start en kampioen omdat Sparta het compleet laat afweten. Kampioen ondanks Pusic. Kampioenschap van de armoedige Reus, met 5 ED-waardige spelers in de gelederen.
    Hopen dat het boek een soort reisgids is met beschrijving van stadions en omliggende toeristische attracties. Want als je over het voetbal wil schrijven dan ben je zeeeeer snel klaar.
  • 25 Jun 2019 om 11:11
    Tja zo wil iedereen er op zijn manier een slaatje er uit slaan.
  • 25 Jun 2019 om 10:45
    • Quote van 25 Jun 2019 om 10:26
      Opvallend dat Pusic hier zijn medewerking aan verleend... Gezien zijn huidige uitlatingen richting de club
    Hij zal er wel een paar knaken voor vangen.
  • 25 Jun 2019 om 10:26
    Opvallend dat Pusic hier zijn medewerking aan verleend... Gezien zijn huidige uitlatingen richting de club
  • 25 Jun 2019 om 10:19
    • Quote van 25 Jun 2019 om 10:12
      Gratis toegang tot een boekwinkel, moet niet gekker worden...
    Entree betalen en het boek gratis meenemen was ook een optie geweest. Hahaha.
  • 25 Jun 2019 om 10:12
    Gratis toegang tot een boekwinkel, moet niet gekker worden...
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›