Vertrouwen bij FC Twente-fans: ''Verwacht minimaal middenmoot''

( 60 reacties)
Vertrouwen bij FC Twente-fans: ''Verwacht minimaal middenmoot''

De Open Dag van FC Twente is zondagmiddag bezocht door duizenden supporters. Bij de meeste fans is er vertrouwen in het nieuwe seizoen.

"Ik verwacht minimaal middenmoot", reageert een jongen in gesprek met RTV Oost. "Als we maar niet degraderen", vult zijn vriendje aan. Tijdens de Open Dag was het mogelijk om een stadiontour te maken en op de foto te gaan met de kampioensschaal.

De wachtrij was echter een half uur. "Dat hebben we er zeker voor over. Mijn jongen wil graag op de foto", aldus een vader die met zijn zoon het veld betreedt. "Het mooiste aan de open dag is het meemaken van de belevenis van FC Twente."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Jul 2019 om 22:15
    • Quote van 8 Jul 2019 om 20:21
      Ken Selahi niet, kan daar geen nuttig woord over zeggen. Je weet dat als je degradatievoetbal speelt dat je dan met 10/11 moet verdedigen. Wederom Grun als voorbeeld, die zitten diep in de schijt, die halen in de winterstop 5 huurlingen, allen uit den landen, kennen de stijl, kennen de cultuur, hoeven zich niet aan te passen., en zijn onmiddelijk effectief (4 in de basis), waarom zou je dan in Spanje gaan shoppen voor een huuling?
    Nederlandse spelers zijn relatief duur. Daarom kan huren uit een ander land zinvol zijn. Zeker in dit window. Spelers hebben nog een heel seizoen voor zich en zijn meestal binnen een maand of 2 wel gewend aan de nieuwe club.
  • 8 Jul 2019 om 22:15
    • Quote van 8 Jul 2019 om 20:21
      Ken Selahi niet, kan daar geen nuttig woord over zeggen. Je weet dat als je degradatievoetbal speelt dat je dan met 10/11 moet verdedigen. Wederom Grun als voorbeeld, die zitten diep in de schijt, die halen in de winterstop 5 huurlingen, allen uit den landen, kennen de stijl, kennen de cultuur, hoeven zich niet aan te passen., en zijn onmiddelijk effectief (4 in de basis), waarom zou je dan in Spanje gaan shoppen voor een huuling?
    Nederlandse spelers zijn relatief duur. Daarom kan huren uit een ander land zinvol zijn. Zeker in dit window. Spelers hebben nog een heel seizoen voor zich en zijn meestal binnen een maand of 2 wel gewend aan de nieuwe club.
  • 8 Jul 2019 om 20:48
    • Quote van 8 Jul 2019 om 20:21
      Ken Selahi niet, kan daar geen nuttig woord over zeggen. Je weet dat als je degradatievoetbal speelt dat je dan met 10/11 moet verdedigen. Wederom Grun als voorbeeld, die zitten diep in de schijt, die halen in de winterstop 5 huurlingen, allen uit den landen, kennen de stijl, kennen de cultuur, hoeven zich niet aan te passen., en zijn onmiddelijk effectief (4 in de basis), waarom zou je dan in Spanje gaan shoppen voor een huuling?
    Ik had het enkel over de positie van balvaste spits...... Waar vindt je in NL een goede en betaalbare spits?
  • 8 Jul 2019 om 20:21
    • Quote van 8 Jul 2019 om 17:48
      Het is inderdaad helemaal afhankelijk van het systeem dat GGG wil gaan spelen. Espinoza op 10 in een vrijere rol, zou hem het beste passen. Zou Selahi niet als box to box speler gedacht zijn? Denk je niet dat er bij City of Sevilla een betere spits te halen is dan bij Ajax (alleen EtH is er nog en Overmars bepaalt), m.i. zal Ajax de beste spitsen zelf houden? Bij Espinoza dacht ik in eerste instantie aan de fysieke gesteldheid.
    Ken Selahi niet, kan daar geen nuttig woord over zeggen. Je weet dat als je degradatievoetbal speelt dat je dan met 10/11 moet verdedigen. Wederom Grun als voorbeeld, die zitten diep in de schijt, die halen in de winterstop 5 huurlingen, allen uit den landen, kennen de stijl, kennen de cultuur, hoeven zich niet aan te passen., en zijn onmiddelijk effectief (4 in de basis), waarom zou je dan in Spanje gaan shoppen voor een huuling?
  • 8 Jul 2019 om 20:11
    • Quote van 8 Jul 2019 om 16:37
      Is op de weg terug.
    Op weg terug van de fysio naar huis? :D
  • 8 Jul 2019 om 17:52
    • Quote van 8 Jul 2019 om 17:48
      Het is inderdaad helemaal afhankelijk van het systeem dat GGG wil gaan spelen. Espinoza op 10 in een vrijere rol, zou hem het beste passen. Zou Selahi niet als box to box speler gedacht zijn? Denk je niet dat er bij City of Sevilla een betere spits te halen is dan bij Ajax (alleen EtH is er nog en Overmars bepaalt), m.i. zal Ajax de beste spitsen zelf houden? Bij Espinoza dacht ik in eerste instantie aan de fysieke gesteldheid.
    De fysieke gesteldheid van Espinosa valt genoeg aan te doe, harder trainen wat gelukkig al gebeurt. En dan goed fitness programma dan komt dat goed. Maar ik vind hem zeker tot de betere spelers op dit moment, maar dat fysiek moet wat aan gewerkt worden.
  • 8 Jul 2019 om 17:48
    • Quote van 8 Jul 2019 om 17:18
      Niet geheel zeker wat je reactie inhoud mbt lijntjes, maar bij Ajax loopt iemand met Twente-sympathie, genaamd Ten Hag (En Skreuder) en als GGG daadwerkelijk zo wil voetballen, een passende filosofie met de Ajax-opleiding (en hoe Ajax nu speelt). Espinosa was vorig seizoen 10 en later speelde hij op links. Ons middenveld werdt met regelmaat overlopen. Je kunt Espinosa wel op 10 zetten maar Aitor en Zekhnini zijn de gewezen mensen om diep te gaan, en dan heb je met 4-3-3 of 4-4-2 (ruit) een probleem omdat ze te aanvallend ingesteld zijn, en broertje dood hebben aan verdedigen. Op links stond Espinosa met regelmaat pal naast Ricardinho, waardoor de omschakeling zwaar kut verliep. Voor dit team, en de speelstijl van GGG, plus het matreriaal nu beschikbaar, zou ik 4-3-2-1 gaan spelen of 4-2-3-1. Zo denk je om Boere en Oosterwijk heen. Dan kan Brama zich beperken als pure verdedigende middenvelder, kan Vuckic buffelen, en de zwakkere middenvelder (Heyden?) kan dan in dienst van Verhaegh en Vuckic spelen.

      Espinosa is bijna 27, ik denk niet dat daar nog veel rek in zit. Wellicht fysiek/conditioneel.
    Het is inderdaad helemaal afhankelijk van het systeem dat GGG wil gaan spelen. Espinoza op 10 in een vrijere rol, zou hem het beste passen. Zou Selahi niet als box to box speler gedacht zijn? Denk je niet dat er bij City of Sevilla een betere spits te halen is dan bij Ajax (alleen EtH is er nog en Overmars bepaalt), m.i. zal Ajax de beste spitsen zelf houden? Bij Espinoza dacht ik in eerste instantie aan de fysieke gesteldheid.
  • 8 Jul 2019 om 17:27
    • Quote van 8 Jul 2019 om 15:47
      Niemand kan over de kwaliteiten van GaGa oordelen. Hem "beter" vinden is nergens op gebaseerd. Hij heeft immers nog niets gepresteerd waarop hij beoordeeld kan worden. Hem aanstellen als hoofdtrainer is voor 100% een gok. Of hij beter of slechter is dan.........is pas te beoordelen over minimaal 3 maanden. Men kan een goed gevoel hebben, of hem vertrouwen, maar beter of slechter, vinden, kan simpelweg gewoon nog niet!
    Hier heb je gewoon 100% gelijk! Garcia is ook maar een assistent van de assistent.
  • 8 Jul 2019 om 17:26
    • Quote van 8 Jul 2019 om 17:18
      Niet geheel zeker wat je reactie inhoud mbt lijntjes, maar bij Ajax loopt iemand met Twente-sympathie, genaamd Ten Hag (En Skreuder) en als GGG daadwerkelijk zo wil voetballen, een passende filosofie met de Ajax-opleiding (en hoe Ajax nu speelt). Espinosa was vorig seizoen 10 en later speelde hij op links. Ons middenveld werdt met regelmaat overlopen. Je kunt Espinosa wel op 10 zetten maar Aitor en Zekhnini zijn de gewezen mensen om diep te gaan, en dan heb je met 4-3-3 of 4-4-2 (ruit) een probleem omdat ze te aanvallend ingesteld zijn, en broertje dood hebben aan verdedigen. Op links stond Espinosa met regelmaat pal naast Ricardinho, waardoor de omschakeling zwaar kut verliep. Voor dit team, en de speelstijl van GGG, plus het matreriaal nu beschikbaar, zou ik 4-3-2-1 gaan spelen of 4-2-3-1. Zo denk je om Boere en Oosterwijk heen. Dan kan Brama zich beperken als pure verdedigende middenvelder, kan Vuckic buffelen, en de zwakkere middenvelder (Heyden?) kan dan in dienst van Verhaegh en Vuckic spelen.

      Espinosa is bijna 27, ik denk niet dat daar nog veel rek in zit. Wellicht fysiek/conditioneel.
    Skreuder is al weg.
  • 8 Jul 2019 om 17:18
    • Quote van 8 Jul 2019 om 16:55
      Constructieve reactie. City of Sevilla ipv Ajax omdat TvL daar betere lijntjes heeft.... Als Espinoza door een volledig voorbereidingsprogramma niet fit is/wordt....... ligt het aan de TS....
    Niet geheel zeker wat je reactie inhoud mbt lijntjes, maar bij Ajax loopt iemand met Twente-sympathie, genaamd Ten Hag (En Skreuder) en als GGG daadwerkelijk zo wil voetballen, een passende filosofie met de Ajax-opleiding (en hoe Ajax nu speelt). Espinosa was vorig seizoen 10 en later speelde hij op links. Ons middenveld werdt met regelmaat overlopen. Je kunt Espinosa wel op 10 zetten maar Aitor en Zekhnini zijn de gewezen mensen om diep te gaan, en dan heb je met 4-3-3 of 4-4-2 (ruit) een probleem omdat ze te aanvallend ingesteld zijn, en broertje dood hebben aan verdedigen. Op links stond Espinosa met regelmaat pal naast Ricardinho, waardoor de omschakeling zwaar kut verliep. Voor dit team, en de speelstijl van GGG, plus het matreriaal nu beschikbaar, zou ik 4-3-2-1 gaan spelen of 4-2-3-1. Zo denk je om Boere en Oosterwijk heen. Dan kan Brama zich beperken als pure verdedigende middenvelder, kan Vuckic buffelen, en de zwakkere middenvelder (Heyden?) kan dan in dienst van Verhaegh en Vuckic spelen.

    Espinosa is bijna 27, ik denk niet dat daar nog veel rek in zit. Wellicht fysiek/conditioneel.
  • 8 Jul 2019 om 17:07
    • Quote van 8 Jul 2019 om 17:04
      Beetje ouwehoeren ……… rustaaggggh
    German de Rukker..... . Hahahaha
  • 8 Jul 2019 om 17:04
    • Quote van 8 Jul 2019 om 16:59
      Wat een fucking Kindergarten hier... en Dennis is ook weer uit zn hok ontsnapt. Ik probeer het morgen wel weer.......
    Beetje ouwehoeren ……… rustaaggggh
  • 8 Jul 2019 om 16:59
    • Quote van 8 Jul 2019 om 16:37
      BREAKING: Manienok naar FC Twente (Bron: Makelaarskantoor medewerker: Dicke Daumen)
    Wat een fucking Kindergarten hier... en Dennis is ook weer uit zn hok ontsnapt. Ik probeer het morgen wel weer.......
  • 8 Jul 2019 om 16:55
    • Quote van 8 Jul 2019 om 16:13
      Huur een goede spits van Ajax die tegen het eerste aanhangt, of koop 'm met terugkoop-optie. Voetbal begint van achter, en het middenveld zal stukken beter moeten dan vorig seizoen. Op de flanken hebben we het redelijk voor elkaar. Ook dit seizoen zullen ze vanuit de controle moeten spelen. GGG kan wel een filosofie hebben en een bepaalde speelstijl willen hanteren,, maar waar het FCT steevast aan ontbreekt is conditie, als je dan telkens snel wil schakelen, hoog druk wil zetten, dan hebben ze zeer snel de knoln' op, al helemaal een Brama en Espinosa.
    Constructieve reactie. City of Sevilla ipv Ajax omdat TvL daar betere lijntjes heeft.... Als Espinoza door een volledig voorbereidingsprogramma niet fit is/wordt....... ligt het aan de TS....
  • 8 Jul 2019 om 16:47
    • Quote van 8 Jul 2019 om 16:45
      Ziyech heeft dat seizoen alleen de eerste vier wedstrijden meegespeeld en is toen verkocht aan Ajax.
    Ah ja.... klopt. Excuus. Was ff in de war. (Ook @Twentu)
  • 8 Jul 2019 om 16:46
    • Quote van 8 Jul 2019 om 16:22
      Ik weet niet meer of je ouwehoerd of niet.. maar het is een forumwet om bij een (primeur) "BREAKING" de bron te vermelden....
    GermanRukker heeft gelijk
  • 8 Jul 2019 om 16:45
    • Quote van 8 Jul 2019 om 16:38
      Was dat niet een beetje de Ziyech-show?
    Ziyech heeft dat seizoen alleen de eerste vier wedstrijden meegespeeld en is toen verkocht aan Ajax.
  • 8 Jul 2019 om 16:44
    • Quote van 8 Jul 2019 om 16:38
      Was dat niet een beetje de Ziyech-show?
    dat waren de eerste 2/3 wedstrijden. daarna was hij weg en bleef het team gewoon presteren.
  • 8 Jul 2019 om 16:38
    • Quote van 8 Jul 2019 om 16:32
      Ik verklaar je niet voor gek hoor. weet je nog dat seizoen met Unal, Celina etc, toen werden we 7e. het jaar daarvoor stonden we aan het randje van de afgrond! met een beetje geluk heb je weer zo'n seizoen.
    Was dat niet een beetje de Ziyech-show?
  • 8 Jul 2019 om 16:37
    • Quote van 8 Jul 2019 om 16:34
      Lol, die kan met z'n blessures mooi plaatsnemen naast Brama en Vuckic
    Is op de weg terug.
  • 8 Jul 2019 om 16:37
    • Quote van 8 Jul 2019 om 16:22
      Ik weet niet meer of je ouwehoerd of niet.. maar het is een forumwet om bij een (primeur) "BREAKING" de bron te vermelden....
    BREAKING: Manienok naar FC Twente (Bron: Makelaarskantoor medewerker: Dicke Daumen)
  • 8 Jul 2019 om 16:34
    • Quote van 8 Jul 2019 om 15:46
      BREAKING: Makienok naar FCT.
    Lol, die kan met z'n blessures mooi plaatsnemen naast Brama en Vuckic
  • 8 Jul 2019 om 16:32
    • Quote van 8 Jul 2019 om 15:00
      Jullie verklaren me zeer waarschijnlijk voor gek, maar ik gok/hoop op play offs Europees, dat zou wel top zijn.
    Ik verklaar je niet voor gek hoor. weet je nog dat seizoen met Unal, Celina etc, toen werden we 7e. het jaar daarvoor stonden we aan het randje van de afgrond! met een beetje geluk heb je weer zo'n seizoen.
  • 8 Jul 2019 om 16:25
    • Quote van 8 Jul 2019 om 15:53
      CV is niet nodig, daar hebben we Schenk, Bijen en Pleguezuelo al en daarachter hebben we wel talenten van jong. Als je zegt dat je talenten de kans wil geven moet je dat ook waarmaken en niet teveel spelers van buitenaf op hun positie halen.
    Schenk komt tekort voor de eredvisie, Pleguezuelo zal een tijdje nodig hebben om zich aan te passen, minimaal 1 ervaren CV erbij lijkt me geen overbodige luxe.

    Talenten kun je en moet je brengen wanneer het team eenmaal staat, dat zal de 1ste seizoenshelft nog niet het geval zijn ben ik bang.
  • 8 Jul 2019 om 16:22
    • Quote van 8 Jul 2019 om 15:46
      BREAKING: Makienok naar FCT.
    Ik weet niet meer of je ouwehoerd of niet.. maar het is een forumwet om bij een (primeur) "BREAKING" de bron te vermelden....
  • 8 Jul 2019 om 16:13
    • Quote van 8 Jul 2019 om 15:55
      Idd maar goals moeten we zeker kopen blijkt nu een structureel probleem te zijn denk dat daar het meeste geld naar toe moet.
    Huur een goede spits van Ajax die tegen het eerste aanhangt, of koop 'm met terugkoop-optie. Voetbal begint van achter, en het middenveld zal stukken beter moeten dan vorig seizoen. Op de flanken hebben we het redelijk voor elkaar. Ook dit seizoen zullen ze vanuit de controle moeten spelen. GGG kan wel een filosofie hebben en een bepaalde speelstijl willen hanteren,, maar waar het FCT steevast aan ontbreekt is conditie, als je dan telkens snel wil schakelen, hoog druk wil zetten, dan hebben ze zeer snel de knoln' op, al helemaal een Brama en Espinosa.
  • 8 Jul 2019 om 16:00
    • Quote van 8 Jul 2019 om 15:47
      Niemand kan over de kwaliteiten van GaGa oordelen. Hem "beter" vinden is nergens op gebaseerd. Hij heeft immers nog niets gepresteerd waarop hij beoordeeld kan worden. Hem aanstellen als hoofdtrainer is voor 100% een gok. Of hij beter of slechter is dan.........is pas te beoordelen over minimaal 3 maanden. Men kan een goed gevoel hebben, of hem vertrouwen, maar beter of slechter, vinden, kan simpelweg gewoon nog niet!
    de trainer met of zonder ervaring , beide hebben we de laatste jaren meemogen maken, is altijd zo goed of slecht als zijn spelers zijn . We zullen dus moeten afwachten..
  • 8 Jul 2019 om 15:58
    • Quote van 8 Jul 2019 om 15:55
      Idd maar goals moeten we zeker kopen blijkt nu een structureel probleem te zijn denk dat daar het meeste geld naar toe moet.
    Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Er moet gewoon een goede spits komen!
  • 8 Jul 2019 om 15:55
    • Quote van 8 Jul 2019 om 15:53
      CV is niet nodig, daar hebben we Schenk, Bijen en Pleguezuelo al en daarachter hebben we wel talenten van jong. Als je zegt dat je talenten de kans wil geven moet je dat ook waarmaken en niet teveel spelers van buitenaf op hun positie halen.
    Idd maar goals moeten we zeker kopen blijkt nu een structureel probleem te zijn denk dat daar het meeste geld naar toe moet.
  • 8 Jul 2019 om 15:53
    • Quote van 8 Jul 2019 om 15:47
      Een Spits is een must. Daarbij nog 2 backs, minimaal 1. 2 vleugels. En CV minimaal 1, liever 2 voor de breedte.
    CV is niet nodig, daar hebben we Schenk, Bijen en Pleguezuelo al en daarachter hebben we wel talenten van jong. Als je zegt dat je talenten de kans wil geven moet je dat ook waarmaken en niet teveel spelers van buitenaf op hun positie halen.
  • 8 Jul 2019 om 15:50
    • Quote van 8 Jul 2019 om 15:47
      Niemand kan over de kwaliteiten van GaGa oordelen. Hem "beter" vinden is nergens op gebaseerd. Hij heeft immers nog niets gepresteerd waarop hij beoordeeld kan worden. Hem aanstellen als hoofdtrainer is voor 100% een gok. Of hij beter of slechter is dan.........is pas te beoordelen over minimaal 3 maanden. Men kan een goed gevoel hebben, of hem vertrouwen, maar beter of slechter, vinden, kan simpelweg gewoon nog niet!
    Precies.
  • 8 Jul 2019 om 15:48
    • Quote van 8 Jul 2019 om 15:18
      Van leeuwen heeft voor het seizoen aangegeven 10 versterkingen te Willen halen, er zijn er nu 3 bijgekomen, ik verwacht er nog wel 5 en misschien wel meer nu er geld binnen is gekomen van buitenlandse transfers!!
    Dat geld is niet binnen gekomen twente moet daar zelf nog achteraan en als ze hun deel hebben opgeëist dan staat het nog niet 1 2 3 op je rekening dus verwacht niet te veel,wat je niet hebt kan je niet uitgeven!
  • 8 Jul 2019 om 15:47
    • Quote van 8 Jul 2019 om 15:05
      Hou toch eens gewoon op man, jij blijft maar door zeiken. Hij mag ook vinden zoals er veel meer zijn die GG een betere trainer vinden. Klaar stop met gezeik daarop steeds.
    Niemand kan over de kwaliteiten van GaGa oordelen. Hem "beter" vinden is nergens op gebaseerd. Hij heeft immers nog niets gepresteerd waarop hij beoordeeld kan worden. Hem aanstellen als hoofdtrainer is voor 100% een gok. Of hij beter of slechter is dan.........is pas te beoordelen over minimaal 3 maanden. Men kan een goed gevoel hebben, of hem vertrouwen, maar beter of slechter, vinden, kan simpelweg gewoon nog niet!
  • 8 Jul 2019 om 15:47
    • Quote van 8 Jul 2019 om 15:13
      Brama/Vuckic, meest belangrijke posities voor balans. Daarachter heb je twee stabiele middenvelders nodig. Espinosa laat veelvuldig zijn man lopen, en kan niet box to box spelen zoals Vuckic dat wel kan. Backs maak ik me niet zo heel druk om. Spits, erg welkom.
    Een Spits is een must. Daarbij nog 2 backs, minimaal 1. 2 vleugels. En CV minimaal 1, liever 2 voor de breedte.
  • 8 Jul 2019 om 15:46
    • Quote van 8 Jul 2019 om 15:13
      Brama/Vuckic, meest belangrijke posities voor balans. Daarachter heb je twee stabiele middenvelders nodig. Espinosa laat veelvuldig zijn man lopen, en kan niet box to box spelen zoals Vuckic dat wel kan. Backs maak ik me niet zo heel druk om. Spits, erg welkom.
    Laten we ervan uitgaan dat Brama en Vuckic samen 34 wedstrijden spelen dus moeten we ze als een speler zien. 3 posities op het middenveld betekent 6 middenvelders in de selectie, Brama/Vuckic, Roemeratoe, Espinosa en Selahi is 4, laten we de overige kutspelers Heyden, Holscher, Laukart ook maar als 1 speler zijn en dan moet er dus nog 1 middenvelder bij.
  • 8 Jul 2019 om 15:46
    BREAKING: Makienok naar FCT.
  • 8 Jul 2019 om 15:18
    • Quote van 8 Jul 2019 om 15:07
      Er zullen er ongetwijfeld nog 2 of 3 bij komen, en ik teken ook voor de plek die je aangeeft, maar het zou ook zomaar een uitschier omhoog kunnen worden mits de juiste versterkingen er bij komen.
    Van leeuwen heeft voor het seizoen aangegeven 10 versterkingen te Willen halen, er zijn er nu 3 bijgekomen, ik verwacht er nog wel 5 en misschien wel meer nu er geld binnen is gekomen van buitenlandse transfers!!
  • 8 Jul 2019 om 15:15
    Ben gematigd optimistisch. We hoeven inderdaad de Eredivisie niet op te hemelen. Veel zal afhangen of er nog enig scorend vermogen wordt binnengehaald, want anders gaat dit de bottlenek worden. Vuckic zal wederom vaker niet dan wel spelen en ook met Wout is het één groot ?. Verder heb je bij schorsingen en blessures back-up nodig. Het zal niet gemakkelijk worden. Gok op een 14e plaats.
  • 8 Jul 2019 om 15:13
    • Quote van 8 Jul 2019 om 14:56
      Met de huidige selectie wordt het een jaar degradatievoetbal.Met een paar versterkingen, hoop ik rond plek 12-15.
    Brama/Vuckic, meest belangrijke posities voor balans. Daarachter heb je twee stabiele middenvelders nodig. Espinosa laat veelvuldig zijn man lopen, en kan niet box to box spelen zoals Vuckic dat wel kan. Backs maak ik me niet zo heel druk om. Spits, erg welkom.
  • 8 Jul 2019 om 15:13
    • Quote van 8 Jul 2019 om 15:06
      Veilig spelen, 38 punten, en dan meteen overschakelen op aanstormende jeugd.
    Daar is optie 2 inderdaad, ook goede trouwens!
  • 8 Jul 2019 om 15:10
    • Quote van 8 Jul 2019 om 15:05
      Hou toch eens gewoon op man, jij blijft maar door zeiken. Hij mag ook vinden zoals er veel meer zijn die GG een betere trainer vinden. Klaar stop met gezeik daarop steeds.
    Dus Ja Die mag vloeken, schelden, tieren, zuigen, zagen, afkraken, beledigen, bedreigen….. maar als het Ja Die niet aanstaat dan mag het niet. Mijn vraag, wie ben jij?

    Ik geef gewoon en mening met feitelijke onderbouwing. Dat wij 3 assistenten hebben versleten in evenveel jaar is gewoon gegronde reden tot cynisme en/of wantrouwen, al helemaal omdat de aanvullende TS 0.0 relevante ervaring heeft. Tevens sluit ik af met dikke KKW, en dat is gewoon een feit.
  • 8 Jul 2019 om 15:07
    • Quote van 8 Jul 2019 om 14:56
      Met de huidige selectie wordt het een jaar degradatievoetbal.Met een paar versterkingen, hoop ik rond plek 12-15.
    Er zullen er ongetwijfeld nog 2 of 3 bij komen, en ik teken ook voor de plek die je aangeeft, maar het zou ook zomaar een uitschier omhoog kunnen worden mits de juiste versterkingen er bij komen.
  • 8 Jul 2019 om 15:06
    • Quote van 8 Jul 2019 om 15:00
      Jullie verklaren me zeer waarschijnlijk voor gek, maar ik gok/hoop op play offs Europees, dat zou wel top zijn.
    Veilig spelen, 38 punten, en dan meteen overschakelen op aanstormende jeugd.
  • 8 Jul 2019 om 15:05
    • Quote van 8 Jul 2019 om 15:03
      Zie de foto...
    Ah! Nou dan valt me het mee dat ze nog niet gezegd hebben dat we de Champions league ingaan
  • 8 Jul 2019 om 15:05
    • Quote van 8 Jul 2019 om 15:03
      W'rom dan? Heeft die gast ooit een volledige wedstrijd de leiding gehad? Die gast van Vitesse was "de nieuwe Cruijff' (Albert Ferer). Dikke vette KWW, en hopen dat de rust in de tent bewaard kan blijven. Anders is ie niet als Ferer binnen 9 maanden foetsie.
    Hou toch eens gewoon op man, jij blijft maar door zeiken. Hij mag ook vinden zoals er veel meer zijn die GG een betere trainer vinden. Klaar stop met gezeik daarop steeds.
  • 8 Jul 2019 om 15:04
    Renato Tapia lijkt op weg naar Mexico, wat betekent dat we weer wat kunnen bijschrijven.
  • 8 Jul 2019 om 15:03
    • Quote van 8 Jul 2019 om 14:36
      Minimaal middenmoot? Wie hebben ze in vredesnaam gevraagd? Ben blij met plaats 13-15 en rechtstreekse handhaving..
    Zie de foto...
  • 8 Jul 2019 om 15:03
    • Quote van 8 Jul 2019 om 14:46
      Linkerrijtje is overdreven, maar ik heb wel vertrouwen dat Garcia een prima voetballende ploeg neer kan zetten. Lijkt me een trainer waar het voetbal veel beter is dan bij Pusic. Verder is Vuckic weer terug, en die kan echt wel voetballen. Ik heb vertrouwen in handhaving!
    W'rom dan? Heeft die gast ooit een volledige wedstrijd de leiding gehad? Die gast van Vitesse was "de nieuwe Cruijff' (Albert Ferer). Dikke vette KWW, en hopen dat de rust in de tent bewaard kan blijven. Anders is ie niet als Ferer binnen 9 maanden foetsie.
  • 8 Jul 2019 om 15:02
    • Quote van 8 Jul 2019 om 15:00
      Jullie verklaren me zeer waarschijnlijk voor gek, maar ik gok/hoop op play offs Europees, dat zou wel top zijn.
    Dat zou geweldig zijn natuurlijk, maar ik acht het onhaalbaar. Toch duim ik met je mee.
  • 8 Jul 2019 om 15:00
    Jullie verklaren me zeer waarschijnlijk voor gek, maar ik gok/hoop op play offs Europees, dat zou wel top zijn.
  • 8 Jul 2019 om 14:56
    Met de huidige selectie wordt het een jaar degradatievoetbal.Met een paar versterkingen, hoop ik rond plek 12-15.
  • 8 Jul 2019 om 14:53
    • Quote van 8 Jul 2019 om 14:35
      Echt wel. Vuckic en Brama bijna fit, en daar ligt de sleutel tot success wat mij betreft. Aitor en Espinosa geacclimatiseerd en geintegreerd. Bijen een man geworden. Verhaegh een fitte doordouwer. Drommel beter geworden, veel zelfvertrouwen. Men moet zich de kop niet gek laten maken door Ted, die bewust de lat laag legt. Dan kan Garcia een jaar lang aanmodderen.
    Ik heb gehoord dat G3 voor minimaal 4 jaar mag aanmodderen. Dan is de cursus afgerond en vliegt die naar het warme zuiden. Gehoord heh, weet het niet zeker.
  • 8 Jul 2019 om 14:49
    Ik denk ook in de moot maar niet in het midden! Plek 13/14 helaas!
  • 8 Jul 2019 om 14:48
    • Quote van 8 Jul 2019 om 14:35
      Echt wel. Vuckic en Brama bijna fit, en daar ligt de sleutel tot success wat mij betreft. Aitor en Espinosa geacclimatiseerd en geintegreerd. Bijen een man geworden. Verhaegh een fitte doordouwer. Drommel beter geworden, veel zelfvertrouwen. Men moet zich de kop niet gek laten maken door Ted, die bewust de lat laag legt. Dan kan Garcia een jaar lang aanmodderen.
    Daar gaan we weer!!!
  • 8 Jul 2019 om 14:46
    • Quote van 8 Jul 2019 om 14:37
      He ouwe broekpoepert, met dit soort bescheidenheid kom je nergens in het leven. We moeten gewoon voor het linkerrijtje gaan!
    Linkerrijtje is overdreven, maar ik heb wel vertrouwen dat Garcia een prima voetballende ploeg neer kan zetten. Lijkt me een trainer waar het voetbal veel beter is dan bij Pusic. Verder is Vuckic weer terug, en die kan echt wel voetballen. Ik heb vertrouwen in handhaving!
  • 8 Jul 2019 om 14:37
    • Quote van 8 Jul 2019 om 14:36
      Minimaal middenmoot? Wie hebben ze in vredesnaam gevraagd? Ben blij met plaats 13-15 en rechtstreekse handhaving..
    He ouwe broekpoepert, met dit soort bescheidenheid kom je nergens in het leven. We moeten gewoon voor het linkerrijtje gaan!
  • 8 Jul 2019 om 14:36
    Minimaal middenmoot? Wie hebben ze in vredesnaam gevraagd? Ben blij met plaats 13-15 en rechtstreekse handhaving..
  • 8 Jul 2019 om 14:35
    • Quote van 8 Jul 2019 om 14:26
      Te positief, dit team is tot op heden niet beter dan team van vorig jaar , dit is wel eredivisie
    Echt wel. Vuckic en Brama bijna fit, en daar ligt de sleutel tot success wat mij betreft. Aitor en Espinosa geacclimatiseerd en geintegreerd. Bijen een man geworden. Verhaegh een fitte doordouwer. Drommel beter geworden, veel zelfvertrouwen. Men moet zich de kop niet gek laten maken door Ted, die bewust de lat laag legt. Dan kan Garcia een jaar lang aanmodderen.
  • 8 Jul 2019 om 14:33
    • Quote van 8 Jul 2019 om 14:26
      Te positief, dit team is tot op heden niet beter dan team van vorig jaar , dit is wel eredivisie
    En zelfs met de zwaar ongeschikte Pusic als trainer hebben we in de beker Groningen verslaan en het Willem II erg lastig gemaakt. En dat was ook nog eens terwijl ons elftal niet gewend was aan eredivisievoetbal. Sommigen hier praten graag het niveau van de eredivisie omhoog en ons niveau omlaag maar het niveau van de eredivisie stelt helemaal niets voor. Er is geen reden om in de broek te poepen van angst!
  • 8 Jul 2019 om 14:26
    Te positief, dit team is tot op heden niet beter dan team van vorig jaar , dit is wel eredivisie
zaterdag 19 oktober 2019
19:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›