Erve Asito? ''Als je toegeeft, krijg je FC Twen­te-taferelen''

( 99 reacties)
Erve Asito? ''Als je toegeeft, krijg je FC Twen­te-taferelen''

Heracles Almelo voetbalt de komende jaren in Erve Asito. De naam van het Polman Stadion werd deze zomer veranderd. De nieuwe stadionnaam zorgde voor veel verontwaardiging, ook bij supporters van Heracles Almelo.

"Er is veel commotie geweest, terwijl de club heeft gedacht dat de fans de nieuwe naam klakkeloos over zouden nemen. Dit zagen ze niet aankomen", reageert supporter Steven Sierink in gesprek met TC Tubantia. Volgens de fan, die samen met Casper Raymakers 'Zwart-Wit De Podcast' maakt, past Erve niet bij Almelo.

"Niks boerenleven hier", meent Raymakers. "Mensen wonen in rijtjeshuizen, met hooguit een voor- en achtertuintje. Het lijkt er verdacht veel op dat die mensen van het bureau in Eindhoven hebben gedacht: 'Die club ligt in Twente, daar wonen veel boeren'. Maar daar klopt helemaal niks van."

"Uiteindelijk denk ik dat de supporters zich vooral schamen, omdat ze de gek worden aangestoken door anderen", vervolgt hij. "Dat steekt. Maar als je stevig in je schoenen staat en ballen hebt, dan boeit het toch niet wat anderen zeggen? Uiteindelijk went het wel."

Casper Raymakers is wel voor de nieuwe stadionnaam. "Ik had de naam zelf niet gekozen", zegt hij. "Maar ik kan niks met het commentaar en de woede. Het is populisme, je afzetten tegen modern football, dus tegen de commercie. Daar maak je het groter mee dan het is, het is maar een naam."

Raymakers denkt dat het wel overwaait. "Het gaat wel wennen. Ik vind niet dat de club moet toegeven aan de boze fans. Het zijn realistische mensen die hier over hebben nagedacht. Als je toegeeft, krijgt je FC Twente-taferelen. Dat moeten we niet willen", aldus de Heracles-fan.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Jul 2019 om 22:57
    • Quote van 10 Jul 2019 om 11:20
      Die managers verdienen gewoon marktconform (en Ted natuurlijk onder de tafel). Het is schandalig dat we een Technisch Directeur hadden in de KKD, dat had beter een trainer cum technisch manager kunnen zijn, bespaar je erg veel.
      Een bleuming zit op 10,000 p/m volgens ingewijden.
    Bleuming is de slimste van allemaal. Heeft maximaal gebruikt gemaakt van de omstandigheden. FC Twente is niet bezig met een bedrijf zakelijk runnen meer emotioneel!
  • 11 Jul 2019 om 22:38
    • Quote van 10 Jul 2019 om 11:20
      Die managers verdienen gewoon marktconform (en Ted natuurlijk onder de tafel). Het is schandalig dat we een Technisch Directeur hadden in de KKD, dat had beter een trainer cum technisch manager kunnen zijn, bespaar je erg veel.
      Een bleuming zit op 10,000 p/m volgens ingewijden.
    Dan moet je wel een trainer in huis hebben die een netwerk en kennis van de markt heeft. Die hadden wij niet en ook niemand die zo'n trainer aan kon stellen.
  • 10 Jul 2019 om 11:20
    • Quote van 8 Jul 2019 om 21:37
      Dat begrijp ik, maar wat ik me afvraag is, verdienen de huidige managers minder dan 2 jaar geleden of speelt wat er toen over beloningen werd gezegd, nu nog steeds. Dat zou nl betekenen dat er geld naar managers gaat wat ook voor aankoop van een speler gebruikt had kunnen worden. Salarissen van spelers waren hier altijd hoger dan elders. Daar is langzamerhand verandering in gekomen. Hoe zit dat met de salarissen van de managers? Waren die ook hoger en zijn die nu ook naar beneden bijgesteld of.....
    Die managers verdienen gewoon marktconform (en Ted natuurlijk onder de tafel). Het is schandalig dat we een Technisch Directeur hadden in de KKD, dat had beter een trainer cum technisch manager kunnen zijn, bespaar je erg veel.
    Een bleuming zit op 10,000 p/m volgens ingewijden.
  • 9 Jul 2019 om 20:02
    • Quote van 9 Jul 2019 om 19:52
      "Al ruim 40 jaar". Ik had serieus voor je gehoopt dat je een kind of gefrustreerde puber was. Maar heb echt medelijden met je als je zo oud bent gezien je gedrag.
    Voordat je reageert kijk even hoe de persoon waar ik op reageer al tijden bewust bepaalde mensen zoekt en provoceert. Daar heb ik hem dit antwoord gegeven en wat jij vind boeit me echt niet, zolang jij de feiten niet weet. Ajuus
  • 9 Jul 2019 om 19:52
    • Quote van 9 Jul 2019 om 09:49
      Keerl dat heb ik niet nodig en ik zou niet naar een andere club kunnen, twente stroomt door mijn aders zit in mijn hart is an way off life, En dat al ruim 40 jaar,dat zijn dingen die jij nooit zult snappen. Want jij ligt 16 uur per dag gefixeerd op je bed, en het sloopt jou maar verder he langzaam bij beetje. Vandaar dat je met iedereen bonje hebt, nu weer de Wilde he? Man get a life, oh nee dat heb je al niet meer je word langzaam gesloopt he. En die date daar hoef ik niet voor Nasr Almelo dat zou jou nog eens vies tegenvallen hahaha, ik hoef gelukkig niet met de handkar zoals jij wel moet. Hahaha je bent echt zielig.
    "Al ruim 40 jaar". Ik had serieus voor je gehoopt dat je een kind of gefrustreerde puber was. Maar heb echt medelijden met je als je zo oud bent gezien je gedrag.
  • 9 Jul 2019 om 10:26
    • Quote van 9 Jul 2019 om 10:12
      Triest figuur, dit is gewoon de realiteit
    Mooi net zo triest als jou he? Klaar dus ajuus
  • 9 Jul 2019 om 10:12
    • Quote van 9 Jul 2019 om 09:17
      Lekker pepernoten. Als je zo vol lof over een club lult die ons het liefst zag verdwijnen en ze min of meer nu een veer in hun Calimero reet druk tja dan moet je daar een seizoenskaart halen, het is toch allemaal geweldig daar.
    Triest figuur, dit is gewoon de realiteit
  • 9 Jul 2019 om 09:49
    • Quote van 9 Jul 2019 om 09:29
      Ga er maar snel één halen dan. Misschien kun je daar wel een date vinden, of iemand die jou wel wil uitbaggeren, hahaha 1...... 2........ 3.......
    Keerl dat heb ik niet nodig en ik zou niet naar een andere club kunnen, twente stroomt door mijn aders zit in mijn hart is an way off life, En dat al ruim 40 jaar,dat zijn dingen die jij nooit zult snappen. Want jij ligt 16 uur per dag gefixeerd op je bed, en het sloopt jou maar verder he langzaam bij beetje. Vandaar dat je met iedereen bonje hebt, nu weer de Wilde he? Man get a life, oh nee dat heb je al niet meer je word langzaam gesloopt he. En die date daar hoef ik niet voor Nasr Almelo dat zou jou nog eens vies tegenvallen hahaha, ik hoef gelukkig niet met de handkar zoals jij wel moet. Hahaha je bent echt zielig.
  • 9 Jul 2019 om 09:29
    • Quote van 9 Jul 2019 om 08:20
      Je kunt nog seizoenskaart halen van die Paupers, ze hebben er nog genoeg in de aanbieding.
    Ga er maar snel één halen dan. Misschien kun je daar wel een date vinden, of iemand die jou wel wil uitbaggeren, hahaha 1...... 2........ 3.......
  • 9 Jul 2019 om 09:17
    • Quote van 9 Jul 2019 om 09:13
      Weer een opmerking van iemand met verstand van pepermoot
    Lekker pepernoten. Als je zo vol lof over een club lult die ons het liefst zag verdwijnen en ze min of meer nu een veer in hun Calimero reet druk tja dan moet je daar een seizoenskaart halen, het is toch allemaal geweldig daar.
  • 9 Jul 2019 om 09:13
    • Quote van 9 Jul 2019 om 08:20
      Je kunt nog seizoenskaart halen van die Paupers, ze hebben er nog genoeg in de aanbieding.
    Weer een opmerking van iemand met verstand van pepermoot
  • 9 Jul 2019 om 08:20
    • Quote van 9 Jul 2019 om 07:09
      Paupers hier, paupers daar weet niet of die gasten het hier in de gaten hebben maar ze lopen ons aan alle kanten voorbij het "calimero". Ze trekken de ene naar de andere speler aan en wat hebben wij hier?
    Je kunt nog seizoenskaart halen van die Paupers, ze hebben er nog genoeg in de aanbieding.
  • 9 Jul 2019 om 08:10
    Hup, en nu terug naar jullie erf! ????
  • 9 Jul 2019 om 07:18
    • Quote van 9 Jul 2019 om 07:09
      Paupers hier, paupers daar weet niet of die gasten het hier in de gaten hebben maar ze lopen ons aan alle kanten voorbij het "calimero". Ze trekken de ene naar de andere speler aan en wat hebben wij hier?
    Helemaal niks, omdat ted ontzettend traag is !
  • 9 Jul 2019 om 07:09
    Paupers hier, paupers daar weet niet of die gasten het hier in de gaten hebben maar ze lopen ons aan alle kanten voorbij het "calimero". Ze trekken de ene naar de andere speler aan en wat hebben wij hier?
  • 9 Jul 2019 om 00:52
    • Quote van 8 Jul 2019 om 21:42
      Qua managers denk ik dat het vooral belangrijk is hoe ze presteren. Een manager die het voor elkaar krijgt om het geld met miljoenen de Veste uit te laten stromen is hoe dan ook te duur. Mocht het TvL lukken om een deel van de te dure pröttel te verpatsen en daar betere spelers voor te halen tegen een lager salaris dan verdient hij zichzelf dubbel en dwars terug.
    Begrijp ik, maar daarmee is mijn vraag nog niet beantwoord. Ans?
  • 8 Jul 2019 om 22:40
    • Quote van 8 Jul 2019 om 22:23
      Wat heeft die naam met calimero te maken??
    Zij zijn groot en ik ben klein, of ben je daar te jong voor hahaha
  • 8 Jul 2019 om 22:23
    • Quote van 8 Jul 2019 om 17:26
      zon naam voor dat stadion ..wij blijven lachen ..geeft de club precies weer...calimero..
    Wat heeft die naam met calimero te maken??
  • 8 Jul 2019 om 21:42
    • Quote van 8 Jul 2019 om 21:37
      Dat begrijp ik, maar wat ik me afvraag is, verdienen de huidige managers minder dan 2 jaar geleden of speelt wat er toen over beloningen werd gezegd, nu nog steeds. Dat zou nl betekenen dat er geld naar managers gaat wat ook voor aankoop van een speler gebruikt had kunnen worden. Salarissen van spelers waren hier altijd hoger dan elders. Daar is langzamerhand verandering in gekomen. Hoe zit dat met de salarissen van de managers? Waren die ook hoger en zijn die nu ook naar beneden bijgesteld of.....
    Qua managers denk ik dat het vooral belangrijk is hoe ze presteren. Een manager die het voor elkaar krijgt om het geld met miljoenen de Veste uit te laten stromen is hoe dan ook te duur. Mocht het TvL lukken om een deel van de te dure pröttel te verpatsen en daar betere spelers voor te halen tegen een lager salaris dan verdient hij zichzelf dubbel en dwars terug.
  • 8 Jul 2019 om 21:41
    • Quote van 8 Jul 2019 om 21:40
      Al sla je me dood. Weet niet of dat terug te vinden in de jaarrekening die nog moet komen van afgelopen boekjaar. Moet je Ans vragen!
    Ans, weet jij hier iets van? En zo ja, kun je er iets over vertellen?
  • 8 Jul 2019 om 21:40
    • Quote van 8 Jul 2019 om 21:37
      Dat begrijp ik, maar wat ik me afvraag is, verdienen de huidige managers minder dan 2 jaar geleden of speelt wat er toen over beloningen werd gezegd, nu nog steeds. Dat zou nl betekenen dat er geld naar managers gaat wat ook voor aankoop van een speler gebruikt had kunnen worden. Salarissen van spelers waren hier altijd hoger dan elders. Daar is langzamerhand verandering in gekomen. Hoe zit dat met de salarissen van de managers? Waren die ook hoger en zijn die nu ook naar beneden bijgesteld of.....
    Al sla je me dood. Weet niet of dat terug te vinden in de jaarrekening die nog moet komen van afgelopen boekjaar. Moet je Ans vragen!
  • 8 Jul 2019 om 21:37
    • Quote van 8 Jul 2019 om 21:27
      SS, wat maakt het nog uit. De gok met JvH is mislukt. Helaas voor die man. Hij dacht het beter te kunnen doen dan Munsterman. Tuurlijk heeft hij daar zijn salaris voor gekregen incl. bonus. Zo gaat dat zakelijk altijd. Hij zal wel een goede zaakwaarnemer hebben gehad of nog hebben. Hij doet het in ieder geval niet voor niets. Dat was alleen Munsterman die dat deed.
    Dat begrijp ik, maar wat ik me afvraag is, verdienen de huidige managers minder dan 2 jaar geleden of speelt wat er toen over beloningen werd gezegd, nu nog steeds. Dat zou nl betekenen dat er geld naar managers gaat wat ook voor aankoop van een speler gebruikt had kunnen worden. Salarissen van spelers waren hier altijd hoger dan elders. Daar is langzamerhand verandering in gekomen. Hoe zit dat met de salarissen van de managers? Waren die ook hoger en zijn die nu ook naar beneden bijgesteld of.....
  • 8 Jul 2019 om 21:30
    • Quote van 8 Jul 2019 om 21:27
      Doet ook pijn, lijkt me.
    Tenzij je verdoofd bent natuurlijk. hahahahaha
  • 8 Jul 2019 om 21:27
    • Quote van 8 Jul 2019 om 21:20
      Jezelf opvreten is niet best volgens mij!
      Neem een biertje.
      Proost!
    Doet ook pijn, lijkt me.
  • 8 Jul 2019 om 21:27
    • Quote van 8 Jul 2019 om 21:24
      Er wordt zoveel geroepen over dat JvH zichzelf zou hebben verrijkt. Of tenminste bonussen heeft geaccepteerd, waarvan sommigen zeggen dat hij die niet had mogen accepteren. Maar was zijn inkomen werkelijk onredelijk hoog? Of was dit gewoon marktconform? En hoe is de situatie nu? Zijn de inkomens (incl bonuses) marktconform, hoger of lager? Is er hier iemand die hier iets van weet?
    SS, wat maakt het nog uit. De gok met JvH is mislukt. Helaas voor die man. Hij dacht het beter te kunnen doen dan Munsterman. Tuurlijk heeft hij daar zijn salaris voor gekregen incl. bonus. Zo gaat dat zakelijk altijd. Hij zal wel een goede zaakwaarnemer hebben gehad of nog hebben. Hij doet het in ieder geval niet voor niets. Dat was alleen Munsterman die dat deed.
  • 8 Jul 2019 om 21:27
    • Quote van 8 Jul 2019 om 20:57
      Erve Asito.....hmmm....is dat een kinderboerderij? ;)
    Twente.net, Frits -draadje :-)
  • 8 Jul 2019 om 21:24
    Er wordt zoveel geroepen over dat JvH zichzelf zou hebben verrijkt. Of tenminste bonussen heeft geaccepteerd, waarvan sommigen zeggen dat hij die niet had mogen accepteren. Maar was zijn inkomen werkelijk onredelijk hoog? Of was dit gewoon marktconform? En hoe is de situatie nu? Zijn de inkomens (incl bonuses) marktconform, hoger of lager? Is er hier iemand die hier iets van weet?
  • 8 Jul 2019 om 21:20
    • Quote van 8 Jul 2019 om 21:19
      Ja maar zit me echt op te vreten met die figuren gvd he echt waar, maar ik zal er niet meer op reageren maar het is zo verdomd moeilijk nou fijne avond keerl;-):-)
    Jezelf opvreten is niet best volgens mij!
    Neem een biertje.
    Proost!
  • 8 Jul 2019 om 21:19
    • Quote van 8 Jul 2019 om 21:16
      Loat die zieke mof mooi luln niet op in gaan.
    Ja maar zit me echt op te vreten met die figuren gvd he echt waar, maar ik zal er niet meer op reageren maar het is zo verdomd moeilijk nou fijne avond keerl;-):-)
  • 8 Jul 2019 om 21:16
    • Quote van 8 Jul 2019 om 20:46
      Nu voer je het wel persoonlijk op mij met je debiel, ik zag niet dat ik er aan het meegedaan, weer een aanname van jou. Ik probeer me een paar dagen rustig houden hier niet te gek te reageren maar jij blijft mij gewoon persoonlijk uit te dagen. Dat toont jou niveau ook wel aan en hoe je bent toch.
    Dat heb je wel gezegd, net nog!
  • 8 Jul 2019 om 21:16
    • Quote van 8 Jul 2019 om 21:03
      Wat is er asociaal aan? Vond het veel asocialer dat al die Paupers wilden dat onze club kapot zou gaan en opgedoekt zou worden. Dat vind ik veel asocialer.
    Loat die zieke mof mooi luln niet op in gaan.
  • 8 Jul 2019 om 21:14
    • Quote van 8 Jul 2019 om 20:35
      Als jij ze met de neus aan kon wijzen waarom konden die wouten dat dan niet na zoveel observeren? Knap van jou, en dat ik een van die randdebielen was is voor jou een vraag en voor mij een weet.
    Waarschijnlijk bedoel je: "OF ik één van de ......." Met het woordje 'dat' bevestig je dat je inderdaad één van de randdebielen was! Daarmee is het dus geen vraag meer voor BAM
  • 8 Jul 2019 om 21:04
    • Quote van 8 Jul 2019 om 20:57
      Erve Asito.....hmmm....is dat een kinderboerderij? ;)
    Een zorgboerderij :)
  • 8 Jul 2019 om 21:03
    • Quote van 8 Jul 2019 om 20:59
      Opneemt voor....? Waar haal je dat vandaan? Omdat ik de redeneringen van 1 of 2 gasten die hier posten asociaal vindt?
    Wat is er asociaal aan? Vond het veel asocialer dat al die Paupers wilden dat onze club kapot zou gaan en opgedoekt zou worden. Dat vind ik veel asocialer.
  • 8 Jul 2019 om 20:59
    • Quote van 8 Jul 2019 om 18:14
      Oprechte waarheid dan maar Aso, weet je hoeveel ASO'S er daarbij die Paupers rond lopen? En die ons zo graag als club kapot wouden zien gaan? Nou ik op dat ze ooit zelf ten ruste worden gelegd op Erve Asito. Dat jij het op neemt voor een club die ons echt kapot wou hebben zegt genoeg over jou.
    Opneemt voor....? Waar haal je dat vandaan? Omdat ik de redeneringen van 1 of 2 gasten die hier posten asociaal vindt?
  • 8 Jul 2019 om 20:57
    Erve Asito.....hmmm....is dat een kinderboerderij? ;)
  • 8 Jul 2019 om 20:54
    • Quote van 8 Jul 2019 om 20:48
      Netjes dat je jezelf in weet te houden. Goed bezig. Je vraagt me of ik weet of jij een van die randdebielen was, ik had een "tuurlijk niet" verwacht.

      Hoe dan ook. Jij en ik hebben andere normen en waardenpatronen. Dat kan. Dat mag.
    Maar ga er niet klakkeloos van uit dat ik hierbij zou zijn, als dat zo zou zijn zou ik het nog niet op een forum zetten. En ja ik ben totaal anders dan jou, totaal anders, maar dat betekent niet dat jij je meer moet voelen als de groep supporters die zijn zoals ik. En geloof me zijn er heel veel van hoor. Maar we zijn geen randdebielen of zo, onze emotionele beleving is anders. Maar een ding jongens zoals Ik, waar ik er veel ook van ken, gaan door het vuur voor de club op wat voor manier dan ook. Want we staan wel voor wat we zeggen en als het nodig is doen.
  • 8 Jul 2019 om 20:52
    • Quote van 8 Jul 2019 om 20:46
      Dat geld is verdampt door de salarissen die JvH heeft toegezegd aan middelmatige voetballers, het ontslag van diverse trainers, bonussen en een degradatie.
    En als je dus een FD als Velderman hebt met 0.0 BVO-ervaring, dan ben je al snel de sjaak. Mensen vergeten wel eens dat de financiele man in een bedrijf vaak de machtigste is. Hoe dan ook, het is allemaal verleden tijd.

    Ik denk wel eens, als het allemaal niet gelopen was zoals het gelopen was, hadden we dan nog bestaan? Degradatie ironisch genoeg het beste wat ons kon overkomen.
  • 8 Jul 2019 om 20:48
    • Quote van 8 Jul 2019 om 20:46
      Nu voer je het wel persoonlijk op mij met je debiel, ik zag niet dat ik er aan het meegedaan, weer een aanname van jou. Ik probeer me een paar dagen rustig houden hier niet te gek te reageren maar jij blijft mij gewoon persoonlijk uit te dagen. Dat toont jou niveau ook wel aan en hoe je bent toch.
    Netjes dat je jezelf in weet te houden. Goed bezig. Je vraagt me of ik weet of jij een van die randdebielen was, ik had een "tuurlijk niet" verwacht.

    Hoe dan ook. Jij en ik hebben andere normen en waardenpatronen. Dat kan. Dat mag.
  • 8 Jul 2019 om 20:48
    • Quote van 8 Jul 2019 om 20:46
      Dat geld is verdampt door de salarissen die JvH heeft toegezegd aan middelmatige voetballers, het ontslag van diverse trainers, bonussen en een degradatie.
    Juist die heeft het er echt door heen gebrast, aan de selectie kwantiteit ipv kwaliteit en alle feiten die je opnoemt.
  • 8 Jul 2019 om 20:46
    • Quote van 8 Jul 2019 om 20:35
      Velderman als FD was niet fout. Velderman was gewoon geen AD. Die beslissing heeft hij niet zelf genomen..... Dat moet de toenmalige RvC aangerekend worden.... Eigenlijk moet de achterban daar de hand in eigen boezem steken..... Niemand wilde zich de vingers er aan branden.....
    Dat geld is verdampt door de salarissen die JvH heeft toegezegd aan middelmatige voetballers, het ontslag van diverse trainers, bonussen en een degradatie.
  • 8 Jul 2019 om 20:46
    • Quote van 8 Jul 2019 om 20:35
      Velderman als FD was niet fout. Velderman was gewoon geen AD. Die beslissing heeft hij niet zelf genomen..... Dat moet de toenmalige RvC aangerekend worden.... Eigenlijk moet de achterban daar de hand in eigen boezem steken..... Niemand wilde zich de vingers er aan branden.....
    De aanstelling van Velderman, je weet wat ik bedoel. Iemand zonder enige BVO ervaring naast een onervaren Halst gooien. Vragen om problemen. En ga mij niet vertellen dat ze geen enkele TD, FD of wat dan ook konden vinden. Volslagen onzin. Velderman was volkerwessels, die connective is duidelijker dan duidelijk, en die headhunter daarvoor gebruikt natuurlijk een rookgordijn. Halst, een schandalige aanstelling, enkel CM ervaring. Bijna crimineel.
  • 8 Jul 2019 om 20:46
    • Quote van 8 Jul 2019 om 20:41
      Dat je een randdebiel bent, dat is een weet. De rest van de vragen zijn daarom by design & default overbodig. Als je alleen al van mening bent dat kantoren bestormen wel okay is, dan heb je het goedwijs niet helemaal in orde. Want, wat gaan ze doen dan als ze eenmaal op een kantoor staan? Schreeuwen? Slaan? Vernielen? En wat schiet dat op?

      Als je niet tevreden bent en je wil een punt maken dan ga je traditiegetrouw voor een uitgang staan, schreeuw je wat over oprotten, en dan ga je netjes naar huis. Heel simple, voetbal 101.
    Nu voer je het wel persoonlijk op mij met je debiel, ik zag niet dat ik er aan het meegedaan, weer een aanname van jou. Ik probeer me een paar dagen rustig houden hier niet te gek te reageren maar jij blijft mij gewoon persoonlijk uit te dagen. Dat toont jou niveau ook wel aan en hoe je bent toch.
  • 8 Jul 2019 om 20:41
    • Quote van 8 Jul 2019 om 20:35
      Als jij ze met de neus aan kon wijzen waarom konden die wouten dat dan niet na zoveel observeren? Knap van jou, en dat ik een van die randdebielen was is voor jou een vraag en voor mij een weet.
    Dat je een randdebiel bent, dat is een weet. De rest van de vragen zijn daarom by design & default overbodig. Als je alleen al van mening bent dat kantoren bestormen wel okay is, dan heb je het goedwijs niet helemaal in orde. Want, wat gaan ze doen dan als ze eenmaal op een kantoor staan? Schreeuwen? Slaan? Vernielen? En wat schiet dat op?

    Als je niet tevreden bent en je wil een punt maken dan ga je traditiegetrouw voor een uitgang staan, schreeuw je wat over oprotten, en dan ga je netjes naar huis. Heel simple, voetbal 101.
  • 8 Jul 2019 om 20:35
    • Quote van 8 Jul 2019 om 20:05
      Jacobs stelde in een interview dat die miljoenen gereserveerd waren, bij vertrek, waarom zou hij liegen? Voor de rest, we kunnen het eens of oneens zijn. Velderman - de grootste fout ooit gemaakt.
    Velderman als FD was niet fout. Velderman was gewoon geen AD. Die beslissing heeft hij niet zelf genomen..... Dat moet de toenmalige RvC aangerekend worden.... Eigenlijk moet de achterban daar de hand in eigen boezem steken..... Niemand wilde zich de vingers er aan branden.....
  • 8 Jul 2019 om 20:35
    • Quote van 8 Jul 2019 om 20:15
      Jij was dus een van die idioten? Bestuurskamer MOEST worden bestormd? Echt waar? EN wat betreft dealers, die kon ik vroeger met m'n neus aanwijzen, en iedereen weet dat op een gegeven moment iets in die "dynamiek" is verandert, een territoriale machtsverschuiving. Publiek geheim.
    Als jij ze met de neus aan kon wijzen waarom konden die wouten dat dan niet na zoveel observeren? Knap van jou, en dat ik een van die randdebielen was is voor jou een vraag en voor mij een weet.
  • 8 Jul 2019 om 20:32
    • Quote van 8 Jul 2019 om 20:09
      Kerel kerel iedereen die niet in de mars loopt bij jou is , crimineel, idioot, drugsdealer of wat dan ook.kun je je beperkte tunnelvisie zien. En als er dan een keer een bestuurskamer moet worden bestormd dun schud je de boel in ieder geval wakker. Beter als alleen maar lopen zeuren op een forum.
    Ik herinner mij nog de bestorming van de supporters dwars over de tribune naar DW toe..... Hij heeft het daarna in het home uitgepraat...... remember? Toen is de relatie Vak-P met het bestuur veel beter geworden.....
  • 8 Jul 2019 om 20:29
    • Quote van 8 Jul 2019 om 19:56
      Die rellen waren er omdat een paar idioten de kantoren wilden bestormen, en natuurlijk de idioten van de ME die een linie vormden voor het Home, pure provocative - tuulk. Die mega-idioten, de drugsdealers en het tuig dat ons keer op keer in slecht daglicht zet moeten eens gecorrigeerd worden door de supporters zelf. T spiet mie donders, maar we kunnen niet altijd alles afschuiven of baggatelliseren.
    De subculturen, iedere groepering binnen FcT had haar eigen belang, die niet het belang van FcT dienden, doch enkel zichzelf, waren er de oorzaak van. Na JM is het alleen maar verder geëscaleerd. Over drugs hoeven we het niet te hebben, dat kan gewoon niet, nergens in het stadion overigens.... Daarvoor moet m.i. enkel FcT verantwoordelijk zijn en gehouden kunnen worden als exploitant van het stadion.....
  • 8 Jul 2019 om 20:15
    • Quote van 8 Jul 2019 om 20:09
      Kerel kerel iedereen die niet in de mars loopt bij jou is , crimineel, idioot, drugsdealer of wat dan ook.kun je je beperkte tunnelvisie zien. En als er dan een keer een bestuurskamer moet worden bestormd dun schud je de boel in ieder geval wakker. Beter als alleen maar lopen zeuren op een forum.
    Jij was dus een van die idioten? Bestuurskamer MOEST worden bestormd? Echt waar? EN wat betreft dealers, die kon ik vroeger met m'n neus aanwijzen, en iedereen weet dat op een gegeven moment iets in die "dynamiek" is verandert, een territoriale machtsverschuiving. Publiek geheim.
  • 8 Jul 2019 om 20:09
    • Quote van 8 Jul 2019 om 19:56
      Die rellen waren er omdat een paar idioten de kantoren wilden bestormen, en natuurlijk de idioten van de ME die een linie vormden voor het Home, pure provocative - tuulk. Die mega-idioten, de drugsdealers en het tuig dat ons keer op keer in slecht daglicht zet moeten eens gecorrigeerd worden door de supporters zelf. T spiet mie donders, maar we kunnen niet altijd alles afschuiven of baggatelliseren.
    Kerel kerel iedereen die niet in de mars loopt bij jou is , crimineel, idioot, drugsdealer of wat dan ook.kun je je beperkte tunnelvisie zien. En als er dan een keer een bestuurskamer moet worden bestormd dun schud je de boel in ieder geval wakker. Beter als alleen maar lopen zeuren op een forum.
  • 8 Jul 2019 om 20:08
    • Quote van 8 Jul 2019 om 19:58
      De situatie was al zo beroerd bij het aantreden van Jacobs dat ook hij weinig andere keuze had. Het ontslag van RH was idd pound foolish, maar dat ontslag valt maar 1 iemand (formeel 2) aan te rekenen.
    Tijdens de interim situatie van dat moment hadden ook alle "lijken uit de kast" meegenomen moeten worden..... 1 crediteurenakkoord was beter geweest voor iedereen.....
  • 8 Jul 2019 om 20:08
    • Quote van 8 Jul 2019 om 20:05
      Het gaat mij niet om afschuiven of bagatelliseren. De persoon in het artikel is tegen inspraak over de naam van het stadion. Inspraak zijn FCT-taferelen. Als er daadwerkelijk inspraak en controle was geweest op het beleid van JM was de situatie nooit geëscaleerd. In plaats daarvan werden de supporters via bevriende media opgehitst tegen de hoofdtrainer.
    Ik stelde dan ook "ik doe een gooi", en gebruikte een vraagteken.

    Was 'De Veste" niet het idee van Joops' vrouw? Daar had toch geen hond problemen mee?
  • 8 Jul 2019 om 20:07
    • Quote van 8 Jul 2019 om 19:57
      vlgs mij dacht JM dat de sponsors wel te hulp zouden schieten..maar die hadden het vertrouwen toen al verloren..
    Correct.
  • 8 Jul 2019 om 20:05
    • Quote van 8 Jul 2019 om 19:51
      We hebben over Onno Jacobs een verschil van mening, dat blijft. 1 voorbeeld: het Rapport Knüppe .d.d 1 maart 2016.... een gedrocht dat het bestuur dusdanig in haar bevoegdheid beperkte dat geen professional er meer wilde stappen..... Wie was ook al weer de voorzitter? een advocaat..... gereserveerde miljoenen? Die zijn opgegaan aan lijken in de kast..... Daarna kwam JvH..... ik heb in Oktober 2017 gemeld dat het ontslag van Hake Miljoenen zou gaan kosten.... Velderman zat met insolventie na degradatie, TvL kwam er midden in terecht.... Onder hun zijn geen miljoenen verdwenen, die waren er allang niet meer..... Onder Jacobs is de jeugdopleiding geminimaliseerd en de scouting geschrapt, weet je nog..... FcT was alleen financieel sneller boven Jan geweest, als Joop eerder zijn financiële bevoegdheid was ontnomen, dus al in 2011 was ingegrepen.... of er eerder 8 Miljoen was geïnvesteerd en er een interim Management was aangesteld in 2012......
    Jacobs stelde in een interview dat die miljoenen gereserveerd waren, bij vertrek, waarom zou hij liegen? Voor de rest, we kunnen het eens of oneens zijn. Velderman - de grootste fout ooit gemaakt.
  • 8 Jul 2019 om 20:05
    • Quote van 8 Jul 2019 om 19:56
      Die rellen waren er omdat een paar idioten de kantoren wilden bestormen, en natuurlijk de idioten van de ME die een linie vormden voor het Home, pure provocative - tuulk. Die mega-idioten, de drugsdealers en het tuig dat ons keer op keer in slecht daglicht zet moeten eens gecorrigeerd worden door de supporters zelf. T spiet mie donders, maar we kunnen niet altijd alles afschuiven of baggatelliseren.
    Het gaat mij niet om afschuiven of bagatelliseren. De persoon in het artikel is tegen inspraak over de naam van het stadion. Inspraak zijn FCT-taferelen. Als er daadwerkelijk inspraak en controle was geweest op het beleid van JM was de situatie nooit geëscaleerd. In plaats daarvan werden de supporters via bevriende media opgehitst tegen de hoofdtrainer.
  • 8 Jul 2019 om 19:58
    • Quote van 8 Jul 2019 om 19:51
      We hebben over Onno Jacobs een verschil van mening, dat blijft. 1 voorbeeld: het Rapport Knüppe .d.d 1 maart 2016.... een gedrocht dat het bestuur dusdanig in haar bevoegdheid beperkte dat geen professional er meer wilde stappen..... Wie was ook al weer de voorzitter? een advocaat..... gereserveerde miljoenen? Die zijn opgegaan aan lijken in de kast..... Daarna kwam JvH..... ik heb in Oktober 2017 gemeld dat het ontslag van Hake Miljoenen zou gaan kosten.... Velderman zat met insolventie na degradatie, TvL kwam er midden in terecht.... Onder hun zijn geen miljoenen verdwenen, die waren er allang niet meer..... Onder Jacobs is de jeugdopleiding geminimaliseerd en de scouting geschrapt, weet je nog..... FcT was alleen financieel sneller boven Jan geweest, als Joop eerder zijn financiële bevoegdheid was ontnomen, dus al in 2011 was ingegrepen.... of er eerder 8 Miljoen was geïnvesteerd en er een interim Management was aangesteld in 2012......
    De situatie was al zo beroerd bij het aantreden van Jacobs dat ook hij weinig andere keuze had. Het ontslag van RH was idd pound foolish, maar dat ontslag valt maar 1 iemand (formeel 2) aan te rekenen.
  • 8 Jul 2019 om 19:57
    • Quote van 8 Jul 2019 om 19:54
      De schuld was er al eerder, er had toen al hard bezuinigd moeten worden, maar men dacht te licht over de financiële situatie...
    vlgs mij dacht JM dat de sponsors wel te hulp zouden schieten..maar die hadden het vertrouwen toen al verloren..
  • 8 Jul 2019 om 19:56
    • Quote van 8 Jul 2019 om 19:51
      Als FCT over 3 maanden onderaan....?? Vorig najaar stonden Grunn en Willem II in die periode onderaan. Aan het eind van het seizoen waren ze een paar plekjes opgeschoven.
    Ik bedoel het anders..... als FcT over 3 maanden onderaan bungelt, betekent dit een motie van wantrouwen tegen het technische beleid, dus is FcT dan verloren..... dat kan en mag dus niet gebeuren nu aan de financiële wensen is voldaan.....
  • 8 Jul 2019 om 19:56
    • Quote van 8 Jul 2019 om 19:44
      Er is een gigantische schuld opgebouwd in een periode dat 2 man bepaalden wat er in en om de club gebeurde. JM en AvdL wisten handig de media te bespelen, waardoor voor de toenmalige trainer (AS) een onwerkbare situatie ontstond. De rellen tegen AZ waren dus niet het gevolg van de inspraak van supporters. Het vertrek van RH was een vlucht naar voren van JvH.
    Die rellen waren er omdat een paar idioten de kantoren wilden bestormen, en natuurlijk de idioten van de ME die een linie vormden voor het Home, pure provocative - tuulk. Die mega-idioten, de drugsdealers en het tuig dat ons keer op keer in slecht daglicht zet moeten eens gecorrigeerd worden door de supporters zelf. T spiet mie donders, maar we kunnen niet altijd alles afschuiven of baggatelliseren.
  • 8 Jul 2019 om 19:54
    • Quote van 8 Jul 2019 om 19:44
      Er is een gigantische schuld opgebouwd in een periode dat 2 man bepaalden wat er in en om de club gebeurde. JM en AvdL wisten handig de media te bespelen, waardoor voor de toenmalige trainer (AS) een onwerkbare situatie ontstond. De rellen tegen AZ waren dus niet het gevolg van de inspraak van supporters. Het vertrek van RH was een vlucht naar voren van JvH.
    De schuld was er al eerder, er had toen al hard bezuinigd moeten worden, maar men dacht te licht over de financiële situatie...
  • 8 Jul 2019 om 19:51
    • Quote van 8 Jul 2019 om 19:07
      Sorry, je slaat door. Onno Jacobs was een interim manager die zijn oren te veel liet hangen naar de wensen/eisen van de KNVB. Hij "mocht" vertrekken o.a. vanwege de "schenkingen", denk b.v. aan ED cv.... Hij is zeker niet de redder in de zin dat hij de belangen van FcT heeft behartigd, wel "de redder" die het de KNVB naar hun zin deed..... Jouw betoog t.a.v. het management begrijp ik, maar dat is een stap te vroeg. Over het bewind van TvL hoef je je niet al te druk te maken. Gelet op zijn leeftijd is het hoe dan ook van belang dat er snel een opvolger komt, die als assistent zou moeten beginnen en het van hem overneemt (2 jaren mee laten draaien, zou mijn advies zijn), als hij over 3 jaren 70 wordt..... Fred is dit jaar nuttig in de positie waarin hij zit en is kosten effectief. Na dit seizoen verder structureren, is wel noodzakelijk... Als FcT over 3 maanden onderaan bungelt, is FcT niet meer te redden, met de nieuwe selectie kan en mag dat niet gebeuren. De rust in de tent komt er m.i. nooit, omdat de verwachtingen altijd te hoog gespannen zullen zijn en de achterban het geduld van een strategische opbouw niet op kan brengen en dat is toch nodig....
    Als FCT over 3 maanden onderaan....?? Vorig najaar stonden Grunn en Willem II in die periode onderaan. Aan het eind van het seizoen waren ze een paar plekjes opgeschoven.
  • 8 Jul 2019 om 19:51
    • Quote van 8 Jul 2019 om 19:28
      Jacobs zat met de legacy van Joop. Een hele rits clubs die genoegdoening wilden, wat 7 Miljoen ofzo? Dat heeft hij weten te reduceren naar het minimale. Wat gratis kaartjes voor uitsupporters en een aalmoes naar aasgierige clubs. De regeling was schandalig, maar hij had natuurlijk nooit de middelvinger op kunnen steken. Onno Jacobs is onze redding geweest, en na zijn vertrek (de reservering van miljoenen was een feit) hebben de wijsgeren Van Halst, Leeuwen en Velderman aangesteld onder wie die gereserveerde miljoenen weer zijn verdampt. Had Jacobs die 300 Euro per uur gedaan, of had hem een vast salaris gegeven, en de club was nu weer boven Jan geweest.
    We hebben over Onno Jacobs een verschil van mening, dat blijft. 1 voorbeeld: het Rapport Knüppe .d.d 1 maart 2016.... een gedrocht dat het bestuur dusdanig in haar bevoegdheid beperkte dat geen professional er meer wilde stappen..... Wie was ook al weer de voorzitter? een advocaat..... gereserveerde miljoenen? Die zijn opgegaan aan lijken in de kast..... Daarna kwam JvH..... ik heb in Oktober 2017 gemeld dat het ontslag van Hake Miljoenen zou gaan kosten.... Velderman zat met insolventie na degradatie, TvL kwam er midden in terecht.... Onder hun zijn geen miljoenen verdwenen, die waren er allang niet meer..... Onder Jacobs is de jeugdopleiding geminimaliseerd en de scouting geschrapt, weet je nog..... FcT was alleen financieel sneller boven Jan geweest, als Joop eerder zijn financiële bevoegdheid was ontnomen, dus al in 2011 was ingegrepen.... of er eerder 8 Miljoen was geïnvesteerd en er een interim Management was aangesteld in 2012......
  • 8 Jul 2019 om 19:44
    • Quote van 8 Jul 2019 om 18:35
      Een aantal trainers ontslagen op voorspraak van achterban-sentiment, invloed van het Tubje en invloed van derden. Onno Jacobs, de waarlijke redder van onze club, die weg moest vanwege supporter-sentiment. Rellen tegen AZ, her en der incidenten met supportergroepen (veel te veel). Rookbommen. Inval en de hele soap.

      Rustig vaarwater is gewenst, in alle gelederen, dat moet beginnen bij de supporter. Niks geen boetes, niks geen ontslagen trainers, niks geen schreeuwende statements van SV, niks geen overmatige bemoeienis van TV!, het is nu of nooit. Iedereen moet een stapje terug doen en de huidige TS, RVC, SB en Directeuren hun werk laten doen. Het liefst zie ik nog een ervaren failsafe in de TS, het liefst zie ik nog een zakelijk ingestelde ex-voetballer in de RVC (Jantje Vennegoor!) die NUL respect heeft voor Ted en elke handeling zal controleren, want van de hegemonie van het Ted-bewind wordt ik uiterst nerveus (en Ans ook), en in Fred heb ik geen vertrouwen zolang hij 'm er lafjes tegenaan hangt. Pak je verantwoording of ga wat anders doen, onze RVC is overduidelijk extreem beperkt wat rolodex betreft.

      Het is een utopie. Als we na 3 maanden onderaan bungelen zullen we allen (ook ik) om het vertrek van Garcia schreeuwen (en dan hopen dat Jans nog beschikbaar is), maar liever zie ik volledige rust en vertrouwen, een goede start is daarom van levensbelang/
    Er is een gigantische schuld opgebouwd in een periode dat 2 man bepaalden wat er in en om de club gebeurde. JM en AvdL wisten handig de media te bespelen, waardoor voor de toenmalige trainer (AS) een onwerkbare situatie ontstond. De rellen tegen AZ waren dus niet het gevolg van de inspraak van supporters. Het vertrek van RH was een vlucht naar voren van JvH.
  • 8 Jul 2019 om 19:31
    • Quote van 8 Jul 2019 om 18:33
      As(it)o haha !
    Haha dat past!!!
  • 8 Jul 2019 om 19:28
    • Quote van 8 Jul 2019 om 19:07
      Sorry, je slaat door. Onno Jacobs was een interim manager die zijn oren te veel liet hangen naar de wensen/eisen van de KNVB. Hij "mocht" vertrekken o.a. vanwege de "schenkingen", denk b.v. aan ED cv.... Hij is zeker niet de redder in de zin dat hij de belangen van FcT heeft behartigd, wel "de redder" die het de KNVB naar hun zin deed..... Jouw betoog t.a.v. het management begrijp ik, maar dat is een stap te vroeg. Over het bewind van TvL hoef je je niet al te druk te maken. Gelet op zijn leeftijd is het hoe dan ook van belang dat er snel een opvolger komt, die als assistent zou moeten beginnen en het van hem overneemt (2 jaren mee laten draaien, zou mijn advies zijn), als hij over 3 jaren 70 wordt..... Fred is dit jaar nuttig in de positie waarin hij zit en is kosten effectief. Na dit seizoen verder structureren, is wel noodzakelijk... Als FcT over 3 maanden onderaan bungelt, is FcT niet meer te redden, met de nieuwe selectie kan en mag dat niet gebeuren. De rust in de tent komt er m.i. nooit, omdat de verwachtingen altijd te hoog gespannen zullen zijn en de achterban het geduld van een strategische opbouw niet op kan brengen en dat is toch nodig....
    Jacobs zat met de legacy van Joop. Een hele rits clubs die genoegdoening wilden, wat 7 Miljoen ofzo? Dat heeft hij weten te reduceren naar het minimale. Wat gratis kaartjes voor uitsupporters en een aalmoes naar aasgierige clubs. De regeling was schandalig, maar hij had natuurlijk nooit de middelvinger op kunnen steken. Onno Jacobs is onze redding geweest, en na zijn vertrek (de reservering van miljoenen was een feit) hebben de wijsgeren Van Halst, Leeuwen en Velderman aangesteld onder wie die gereserveerde miljoenen weer zijn verdampt. Had Jacobs die 300 Euro per uur gedaan, of had hem een vast salaris gegeven, en de club was nu weer boven Jan geweest.
  • 8 Jul 2019 om 19:28
    Is dit nieuws ofzo?
  • 8 Jul 2019 om 19:07
    • Quote van 8 Jul 2019 om 18:35
      Een aantal trainers ontslagen op voorspraak van achterban-sentiment, invloed van het Tubje en invloed van derden. Onno Jacobs, de waarlijke redder van onze club, die weg moest vanwege supporter-sentiment. Rellen tegen AZ, her en der incidenten met supportergroepen (veel te veel). Rookbommen. Inval en de hele soap.

      Rustig vaarwater is gewenst, in alle gelederen, dat moet beginnen bij de supporter. Niks geen boetes, niks geen ontslagen trainers, niks geen schreeuwende statements van SV, niks geen overmatige bemoeienis van TV!, het is nu of nooit. Iedereen moet een stapje terug doen en de huidige TS, RVC, SB en Directeuren hun werk laten doen. Het liefst zie ik nog een ervaren failsafe in de TS, het liefst zie ik nog een zakelijk ingestelde ex-voetballer in de RVC (Jantje Vennegoor!) die NUL respect heeft voor Ted en elke handeling zal controleren, want van de hegemonie van het Ted-bewind wordt ik uiterst nerveus (en Ans ook), en in Fred heb ik geen vertrouwen zolang hij 'm er lafjes tegenaan hangt. Pak je verantwoording of ga wat anders doen, onze RVC is overduidelijk extreem beperkt wat rolodex betreft.

      Het is een utopie. Als we na 3 maanden onderaan bungelen zullen we allen (ook ik) om het vertrek van Garcia schreeuwen (en dan hopen dat Jans nog beschikbaar is), maar liever zie ik volledige rust en vertrouwen, een goede start is daarom van levensbelang/
    Sorry, je slaat door. Onno Jacobs was een interim manager die zijn oren te veel liet hangen naar de wensen/eisen van de KNVB. Hij "mocht" vertrekken o.a. vanwege de "schenkingen", denk b.v. aan ED cv.... Hij is zeker niet de redder in de zin dat hij de belangen van FcT heeft behartigd, wel "de redder" die het de KNVB naar hun zin deed..... Jouw betoog t.a.v. het management begrijp ik, maar dat is een stap te vroeg. Over het bewind van TvL hoef je je niet al te druk te maken. Gelet op zijn leeftijd is het hoe dan ook van belang dat er snel een opvolger komt, die als assistent zou moeten beginnen en het van hem overneemt (2 jaren mee laten draaien, zou mijn advies zijn), als hij over 3 jaren 70 wordt..... Fred is dit jaar nuttig in de positie waarin hij zit en is kosten effectief. Na dit seizoen verder structureren, is wel noodzakelijk... Als FcT over 3 maanden onderaan bungelt, is FcT niet meer te redden, met de nieuwe selectie kan en mag dat niet gebeuren. De rust in de tent komt er m.i. nooit, omdat de verwachtingen altijd te hoog gespannen zullen zijn en de achterban het geduld van een strategische opbouw niet op kan brengen en dat is toch nodig....
  • 8 Jul 2019 om 19:04
    • Quote van 8 Jul 2019 om 18:57
      Onze club leeft, in de abstracte vorm. Concreet ligt het al jaren aan een infuus. :-)
    Dat infuus is om er weer bovenop te komen toch. Leve het infuus
  • 8 Jul 2019 om 18:57
    • Quote van 8 Jul 2019 om 18:51
      onze club leeft ...elke dag...en dat is geen chaos op het moment..elke club heeft hige verwachtingen en als het dan tegenvalt begint de achterban te morren ..geld voor alle clubs...
    Onze club leeft, in de abstracte vorm. Concreet ligt het al jaren aan een infuus. :-)
  • 8 Jul 2019 om 18:51
    • Quote van 8 Jul 2019 om 18:35
      Een aantal trainers ontslagen op voorspraak van achterban-sentiment, invloed van het Tubje en invloed van derden. Onno Jacobs, de waarlijke redder van onze club, die weg moest vanwege supporter-sentiment. Rellen tegen AZ, her en der incidenten met supportergroepen (veel te veel). Rookbommen. Inval en de hele soap.

      Rustig vaarwater is gewenst, in alle gelederen, dat moet beginnen bij de supporter. Niks geen boetes, niks geen ontslagen trainers, niks geen schreeuwende statements van SV, niks geen overmatige bemoeienis van TV!, het is nu of nooit. Iedereen moet een stapje terug doen en de huidige TS, RVC, SB en Directeuren hun werk laten doen. Het liefst zie ik nog een ervaren failsafe in de TS, het liefst zie ik nog een zakelijk ingestelde ex-voetballer in de RVC (Jantje Vennegoor!) die NUL respect heeft voor Ted en elke handeling zal controleren, want van de hegemonie van het Ted-bewind wordt ik uiterst nerveus (en Ans ook), en in Fred heb ik geen vertrouwen zolang hij 'm er lafjes tegenaan hangt. Pak je verantwoording of ga wat anders doen, onze RVC is overduidelijk extreem beperkt wat rolodex betreft.

      Het is een utopie. Als we na 3 maanden onderaan bungelen zullen we allen (ook ik) om het vertrek van Garcia schreeuwen (en dan hopen dat Jans nog beschikbaar is), maar liever zie ik volledige rust en vertrouwen, een goede start is daarom van levensbelang/
    onze club leeft ...elke dag...en dat is geen chaos op het moment..elke club heeft hige verwachtingen en als het dan tegenvalt begint de achterban te morren ..geld voor alle clubs...
  • 8 Jul 2019 om 18:50
    • Quote van 8 Jul 2019 om 18:22
      als je je niks verbeeld ben je 2x niks..
    Of een nuchtere Tukker? Daarin ligt de kracht van de Tukker.

    Maar van Nuchtere Tukkers is niets over. We lopen blindelings achter Joop aan. We hebben gouden Kalveren als Verbeek, Halst, Rutten, zijn spontaan vergeten wat normale bedrijfsvoering is en hebben HRM-processen de deur uitgeschopt, en managen met onderbuik waardoor Jan en Noaberman diep in de buidel moeten tasten. We hebben Jaren van doffe ellende op het veld, in het Home, op de bankrekening - overal. Hebben de grootste bek tegen de KNVB, schreeuwen Wij Tegen Iedereen - maar beginnen te janken als iedereen ook werkelijk tegen ons is. Dat laatste, dat is wat ik versta onder Calimero-gedrag. Arrogantie moet gepast zijn. Wellicht dat mensen trots en arrogantie verwarren. Hoe dom ben je als gemeente als je eist dat we de opleiding met Heracles verbreken, terwijl de meest logische en financieel correcte handeling een onderhandeling om voorwaarden te herzien en Hengelo bij de club te betrekkken, een breed (financieel) draagvlak creeeren waardoor je wederom wortel schiet in de provincie, en daarmee kosteneffectief werkt.Helemaal als je weet dat de gecombineerde opleiding uiterst vruchtbaar is geweest. Het Diekman, kan best, maar zijn daarvoor financiele prognoses of is er een studie/business plan?
  • 8 Jul 2019 om 18:35
    • Quote van 8 Jul 2019 om 17:51
      De grootste chaos ontstond toch toen de achterban 0,0 invloed had?
    Een aantal trainers ontslagen op voorspraak van achterban-sentiment, invloed van het Tubje en invloed van derden. Onno Jacobs, de waarlijke redder van onze club, die weg moest vanwege supporter-sentiment. Rellen tegen AZ, her en der incidenten met supportergroepen (veel te veel). Rookbommen. Inval en de hele soap.

    Rustig vaarwater is gewenst, in alle gelederen, dat moet beginnen bij de supporter. Niks geen boetes, niks geen ontslagen trainers, niks geen schreeuwende statements van SV, niks geen overmatige bemoeienis van TV!, het is nu of nooit. Iedereen moet een stapje terug doen en de huidige TS, RVC, SB en Directeuren hun werk laten doen. Het liefst zie ik nog een ervaren failsafe in de TS, het liefst zie ik nog een zakelijk ingestelde ex-voetballer in de RVC (Jantje Vennegoor!) die NUL respect heeft voor Ted en elke handeling zal controleren, want van de hegemonie van het Ted-bewind wordt ik uiterst nerveus (en Ans ook), en in Fred heb ik geen vertrouwen zolang hij 'm er lafjes tegenaan hangt. Pak je verantwoording of ga wat anders doen, onze RVC is overduidelijk extreem beperkt wat rolodex betreft.

    Het is een utopie. Als we na 3 maanden onderaan bungelen zullen we allen (ook ik) om het vertrek van Garcia schreeuwen (en dan hopen dat Jans nog beschikbaar is), maar liever zie ik volledige rust en vertrouwen, een goede start is daarom van levensbelang/
  • 8 Jul 2019 om 18:35
    • Quote van 8 Jul 2019 om 18:14
      Oprechte waarheid dan maar Aso, weet je hoeveel ASO'S er daarbij die Paupers rond lopen? En die ons zo graag als club kapot wouden zien gaan? Nou ik op dat ze ooit zelf ten ruste worden gelegd op Erve Asito. Dat jij het op neemt voor een club die ons echt kapot wou hebben zegt genoeg over jou.
    Beste Ja Die, loat goan, Suc6 probeert je alleen maar op de kast te krijgen..... Is het niet beter om het bij de voetbalreacties te houden? Daar kunnen we iets mee......
  • 8 Jul 2019 om 18:33
    • Quote van 8 Jul 2019 om 18:14
      Oprechte waarheid dan maar Aso, weet je hoeveel ASO'S er daarbij die Paupers rond lopen? En die ons zo graag als club kapot wouden zien gaan? Nou ik op dat ze ooit zelf ten ruste worden gelegd op Erve Asito. Dat jij het op neemt voor een club die ons echt kapot wou hebben zegt genoeg over jou.
    As(it)o haha !
  • 8 Jul 2019 om 18:29
    • Quote van 8 Jul 2019 om 18:27
      Volgens mij ben jij de Duitse cloon van Hengelo. Ook alleen maar achterlijke opmerkingen in de hoop mensen uit hun tent te lokken.
    Ik denk dat je GermanRukker bedoeld
  • 8 Jul 2019 om 18:27
    • Quote van 8 Jul 2019 om 18:11
      Aso
    Volgens mij ben jij de Duitse cloon van Hengelo. Ook alleen maar achterlijke opmerkingen in de hoop mensen uit hun tent te lokken.
  • 8 Jul 2019 om 18:22
    • Quote van 8 Jul 2019 om 17:34
      wij FC Twente supporters moeten iets minder hautain doe richting Almelo. Tuurlijk, de sportieve haat en nijd is okay, dat is voetbal, en het maakt derbies leuk. Maar de Calimero-praktijken spelen zich veelal in Enschede af. Tevens zal Heracles potentieel een gewichtige partner worden. Meer betalen voor de opleiding zal de dynamiek veranderen, meer zeggenschap, meer inspraak, meer 'rechten'.
    als je je niks verbeeld ben je 2x niks..
  • 8 Jul 2019 om 18:20
    • Quote van 8 Jul 2019 om 18:19
      Daarom is er ook jarenlang een wachtlijst op P Wij tegen iedereen sloaptablet tevens mijn laatste bericht tegen jou op deze topic geen zin an NSB praktijken pleuris mof
    Ik sluit me hierbij volledig aan.
  • 8 Jul 2019 om 18:19
    • Quote van 8 Jul 2019 om 18:15
      Gelukkig denkt de overgrote meerderheid van onze supporters heel anders dan jij en je maten. Anders hadden wij al snel de naam als aso club gekregen.
    Daarom is er ook jarenlang een wachtlijst op P Wij tegen iedereen sloaptablet tevens mijn laatste bericht tegen jou op deze topic geen zin an NSB praktijken pleuris mof
  • 8 Jul 2019 om 18:17
    • Quote van 8 Jul 2019 om 18:15
      Gelukkig denkt de overgrote meerderheid van onze supporters heel anders dan jij en je maten. Anders hadden wij al snel de naam als aso club gekregen.
    En moeten wij ons druk maken hoe andere clubs over ons denken? Donderstraal toch op man. We zijn toch al van alles voor ze. Je bent echt maf.
  • 8 Jul 2019 om 18:16
    • Quote van 8 Jul 2019 om 18:15
      Gelukkig denkt de overgrote meerderheid van onze supporters heel anders dan jij en je maten. Anders hadden wij al snel de naam als aso club gekregen.
    Donder toch op vent man ga je weer ga in je bed liggen man.
  • 8 Jul 2019 om 18:15
    • Quote van 8 Jul 2019 om 17:45
      Scheiss egal het gaat om de boeren lul naam. Wij moeten helemaal niet meer in dat excuus hoekje blijven zitten dikke schijt aan Calimero WIJ ZIJN FC TWENTE
    Gelukkig denkt de overgrote meerderheid van onze supporters heel anders dan jij en je maten. Anders hadden wij al snel de naam als aso club gekregen.
  • 8 Jul 2019 om 18:14
    • Quote van 8 Jul 2019 om 18:11
      Aso
    Oprechte waarheid dan maar Aso, weet je hoeveel ASO'S er daarbij die Paupers rond lopen? En die ons zo graag als club kapot wouden zien gaan? Nou ik op dat ze ooit zelf ten ruste worden gelegd op Erve Asito. Dat jij het op neemt voor een club die ons echt kapot wou hebben zegt genoeg over jou.
  • 8 Jul 2019 om 18:11
    • Quote van 8 Jul 2019 om 17:45
      Het heeft niets met hautain te maken, het zullen voor altijd Paupers blijven. Die hadden ons toch ook zo graag kapot willen hebben? En dan praat je over derby allemaal mooi maar als het aan die Pauperclub had gelegen hadden wijn niet meer bestaan. Dus ik heb een pest hekel aan die Pauperclub en dat zal nooit veranderen, en het blijven Calimero' s ik heb dat die k...ckub ooit ten ruste word gelegd op Erve Asito.
    Aso
  • 8 Jul 2019 om 18:08
    • Quote van 8 Jul 2019 om 17:23
      Geen idee wat hij met FCT-taferelen bedoelt...
    Dat supporters invloed krijgen op het beleid.
  • 8 Jul 2019 om 17:57
    Heerlijk dat het een lelijke naam is, maar ik hoef hier geen nieuws van Heracles/stel paupers bij elkaar.
  • 8 Jul 2019 om 17:51
    • Quote van 8 Jul 2019 om 17:30
      Dat de achterban onevenredig veel invloed heeft waar het management onevenredig op gaat reageren waardoor chaos ontstaat?

      (Let op: Vraagteken. Ik doe een gooi)
    De grootste chaos ontstond toch toen de achterban 0,0 invloed had?
  • 8 Jul 2019 om 17:46
    • Quote van 8 Jul 2019 om 17:45
      Scheiss egal het gaat om de boeren lul naam. Wij moeten helemaal niet meer in dat excuus hoekje blijven zitten dikke schijt aan Calimero WIJ ZIJN FC TWENTE
    Pats Boem ok dan Messi 100%
  • 8 Jul 2019 om 17:45
    • Quote van 8 Jul 2019 om 17:42
      Tuurlijk mag dat. Maar als je in de hoek zit waar de klappen vallen (zoals FCT & P) dan kun je wel decadent gaan lopen doen, maar het feit is dat Heracles de zaakjes beter op orde heeft dan ons de laatste Jaren, en die gasten hebben zeer handig gebruik gemaakt van de idioterie van Joop door volop te profiteren van de jeugdopleiding.
    Scheiss egal het gaat om de boeren lul naam. Wij moeten helemaal niet meer in dat excuus hoekje blijven zitten dikke schijt aan Calimero WIJ ZIJN FC TWENTE
  • 8 Jul 2019 om 17:45
    • Quote van 8 Jul 2019 om 17:34
      wij FC Twente supporters moeten iets minder hautain doe richting Almelo. Tuurlijk, de sportieve haat en nijd is okay, dat is voetbal, en het maakt derbies leuk. Maar de Calimero-praktijken spelen zich veelal in Enschede af. Tevens zal Heracles potentieel een gewichtige partner worden. Meer betalen voor de opleiding zal de dynamiek veranderen, meer zeggenschap, meer inspraak, meer 'rechten'.
    Het heeft niets met hautain te maken, het zullen voor altijd Paupers blijven. Die hadden ons toch ook zo graag kapot willen hebben? En dan praat je over derby allemaal mooi maar als het aan die Pauperclub had gelegen hadden wijn niet meer bestaan. Dus ik heb een pest hekel aan die Pauperclub en dat zal nooit veranderen, en het blijven Calimero' s ik heb dat die k...ckub ooit ten ruste word gelegd op Erve Asito.
  • 8 Jul 2019 om 17:42
    • Quote van 8 Jul 2019 om 17:37
      Ach ja, we mogen toch ook wel weer een keer lachen om een ander? Het Erve Asito vol Calimerootjes. Past wel bij ze.
    Tuurlijk mag dat. Maar als je in de hoek zit waar de klappen vallen (zoals FCT & P) dan kun je wel decadent gaan lopen doen, maar het feit is dat Heracles de zaakjes beter op orde heeft dan ons de laatste Jaren, en die gasten hebben zeer handig gebruik gemaakt van de idioterie van Joop door volop te profiteren van de jeugdopleiding.
  • 8 Jul 2019 om 17:37
    • Quote van 8 Jul 2019 om 17:34
      wij FC Twente supporters moeten iets minder hautain doe richting Almelo. Tuurlijk, de sportieve haat en nijd is okay, dat is voetbal, en het maakt derbies leuk. Maar de Calimero-praktijken spelen zich veelal in Enschede af. Tevens zal Heracles potentieel een gewichtige partner worden. Meer betalen voor de opleiding zal de dynamiek veranderen, meer zeggenschap, meer inspraak, meer 'rechten'.
    Ach ja, we mogen toch ook wel weer een keer lachen om een ander? Het Erve Asito vol Calimerootjes. Past wel bij ze.
  • 8 Jul 2019 om 17:34
    • Quote van 8 Jul 2019 om 17:26
      zon naam voor dat stadion ..wij blijven lachen ..geeft de club precies weer...calimero..
    wij FC Twente supporters moeten iets minder hautain doe richting Almelo. Tuurlijk, de sportieve haat en nijd is okay, dat is voetbal, en het maakt derbies leuk. Maar de Calimero-praktijken spelen zich veelal in Enschede af. Tevens zal Heracles potentieel een gewichtige partner worden. Meer betalen voor de opleiding zal de dynamiek veranderen, meer zeggenschap, meer inspraak, meer 'rechten'.
  • 8 Jul 2019 om 17:30
    • Quote van 8 Jul 2019 om 17:23
      Geen idee wat hij met FCT-taferelen bedoelt...
    Dat de achterban onevenredig veel invloed heeft waar het management onevenredig op gaat reageren waardoor chaos ontstaat?

    (Let op: Vraagteken. Ik doe een gooi)
  • 8 Jul 2019 om 17:26
    • Quote van 8 Jul 2019 om 17:14
      Pleur op met die rot Paupers, wat boeit ons dat hoe dat stadion heet.
    zon naam voor dat stadion ..wij blijven lachen ..geeft de club precies weer...calimero..
  • 8 Jul 2019 om 17:23
    Geen idee wat hij met FCT-taferelen bedoelt...
  • 8 Jul 2019 om 17:21
    Gelukkig voor twentefans noemt die pauper op het laatst de naam Twente nog even. Kunnen ze het hier plaatsen
  • 8 Jul 2019 om 17:17
    • Quote van 8 Jul 2019 om 17:14
      Pleur op met die rot Paupers, wat boeit ons dat hoe dat stadion heet.
    Tis wel een kut naam. Erve asito,een schoongemaakt erf;-)
  • 8 Jul 2019 om 17:14
    Pleur op met die rot Paupers, wat boeit ons dat hoe dat stadion heet.
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›