FC Twente start met kaartverkoop voor seizoensopening tegen PSV

( 20 reacties)
FC Twente start met kaartverkoop voor seizoensopening tegen PSV

FC Twente opent het nieuwe seizoen in de Eredivisie op zaterdag 3 augustus met een thuiswedstrijd tegen PSV. Voor het treffen in De Grolsch Veste is de kaartverkoop inmiddels gestart.

Voor de wedstrijd tegen PSV heb je geen Clubcard nodig, iedereen kan eenvoudig kaarten kopen, dat meldt FC Twente op de officiële website. Kaarten zijn voor volwassenen vanaf 30 euro te koop. De duurste reguliere tickets zijn 42,50 euro.

Voor 65-plussers zijn toegangskaarten vanaf € 27,50 te verkrijgen. Ben je lid van de Kidsclub of Young Reds? Dan betaal je € 15,- (ouders, familie en/of vrienden betalen het normale tarief) in bepaalde vakken. Bekijk hier het volledige overzicht.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Jul 2019 om 08:36
    • Quote van 11 Jul 2019 om 01:21
      Wie kan mij uitleggen ? Ik wil al 2 jaar lang een seizoenskaart in Vak P maar elke keer krijg ik te horen dat het vol is. Wie kan mij hier meer over zeggen ?
    Duidelijk toch tis nok vol....plus als er een uit gaat dan gaat dat kaartje zo verder na vrienden of familie.geef je weinig kans 3%
  • 11 Jul 2019 om 01:21
    Wie kan mij uitleggen ? Ik wil al 2 jaar lang een seizoenskaart in Vak P maar elke keer krijg ik te horen dat het vol is. Wie kan mij hier meer over zeggen ?
  • 10 Jul 2019 om 20:31
    Dan zijn we nog op vakantie
  • 10 Jul 2019 om 19:46
    • Quote van 10 Jul 2019 om 19:43
      Als er een transfersom mee gemoeid is en het om een grensoverschrijdende transfer gaat wel. Volgens mij is er ook een vergoeding voor amateurclubs die een speler kwijtraken aan een profclub, maar hoe dat werkt weet ik niet precies. Misschien kan Rik, Piet of Eppie daar meer over vertellen.
    Here you go

    https://www.knvb.nl/nieuws/assist/assist/47747/opleidingsvergoeding-wanneer-maakt-de-club-er-aanspraak-op
  • 10 Jul 2019 om 19:43
    • Quote van 10 Jul 2019 om 17:44
      Dus als een speler van 18 jaar aansluit bij twente 2 krijg je al een opleidingsvergoeding?
    Als er een transfersom mee gemoeid is en het om een grensoverschrijdende transfer gaat wel. Volgens mij is er ook een vergoeding voor amateurclubs die een speler kwijtraken aan een profclub, maar hoe dat werkt weet ik niet precies. Misschien kan Rik, Piet of Eppie daar meer over vertellen.
  • 10 Jul 2019 om 17:44
    • Quote van 10 Jul 2019 om 17:15
      Het is sowieso een grensoverschrijdende transfer. Dus iig een opleidingsvergoeding.
    Dus als een speler van 18 jaar aansluit bij twente 2 krijg je al een opleidingsvergoeding?
  • 10 Jul 2019 om 17:15
    • Quote van 10 Jul 2019 om 17:00
      Of,..tapia misschien naar Rusland,....krijgen wij dan ook een percentage..
    Het is sowieso een grensoverschrijdende transfer. Dus iig een opleidingsvergoeding.
  • 10 Jul 2019 om 17:07
    • Quote van 10 Jul 2019 om 16:45
      Idd, zo zie je maar weer dat maar een heel klein deel van alle geruchten iets van waarheid bevat
    Voor vrijdag werd genoemd, hoe weet je nu al dat dat niet waar is dan?
  • 10 Jul 2019 om 17:01
    • Quote van 10 Jul 2019 om 17:00
      Of,..tapia misschien naar Rusland,....krijgen wij dan ook een percentage..
    Ligt eraan voor hoeveel.
  • 10 Jul 2019 om 17:00
    Of,..tapia misschien naar Rusland,....krijgen wij dan ook een percentage..
  • 10 Jul 2019 om 16:45
    • Quote van 10 Jul 2019 om 16:30
      Zouden ook twee nieuwe spelers komen vandaag of morgen. Hoor je ook niets over.
    Idd, zo zie je maar weer dat maar een heel klein deel van alle geruchten iets van waarheid bevat
  • 10 Jul 2019 om 16:30
    • Quote van 10 Jul 2019 om 16:17
      Leeds utd heeft geen in Oosterwijk, het is waarschijnlijk een fake account. bron: twenteinsite
    Waarom denk je dat wij het niet gemaakt hebben ;-)
  • 10 Jul 2019 om 16:30
    • Quote van 10 Jul 2019 om 16:19
      Klopt, nieuws kwam van een pas aangemaakt twitter-account dat zich voordeed als een reporter van een Engels voetbal gebeuren.
    Zouden ook twee nieuwe spelers komen vandaag of morgen. Hoor je ook niets over.
  • 10 Jul 2019 om 16:19
    • Quote van 10 Jul 2019 om 16:17
      Leeds utd heeft geen in Oosterwijk, het is waarschijnlijk een fake account. bron: twenteinsite
    Klopt, nieuws kwam van een pas aangemaakt twitter-account dat zich voordeed als een reporter van een Engels voetbal gebeuren.
  • 10 Jul 2019 om 16:17
    Leeds utd heeft geen in Oosterwijk, het is waarschijnlijk een fake account. bron: twenteinsite
  • 10 Jul 2019 om 16:12
    • Quote van 10 Jul 2019 om 16:11
      Dat 8s ook duurder dan 2 jaar geleden
    Crisis hé :p
  • 10 Jul 2019 om 16:11
    • Quote van 10 Jul 2019 om 16:10
      Dat zijn de duurste normale tickets, de goedkoopste normale tickets zijn 30,-
    Dat 8s ook duurder dan 2 jaar geleden
  • 10 Jul 2019 om 16:10
    • Quote van 10 Jul 2019 om 16:06
      Die tickets zijn normaal toch goedkoper dan 42,50?
    Dat zijn de duurste normale tickets, de goedkoopste normale tickets zijn 30,-
  • 10 Jul 2019 om 16:06
    Die tickets zijn normaal toch goedkoper dan 42,50?
  • 10 Jul 2019 om 16:05
    Jammer genoeg zit ik net als vele anderen nog lekker in het buitenland op een strandstoel te genieten van de vakantie en moet ik deze wedstrijd aan mij voorbij laten gaan.
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›