FOTO | FC Twente wordt overal gesteund; zelfs bij Tour de France

( 8 reacties)
FOTO | FC Twente wordt overal gesteund; zelfs bij Tour de France

Momenteel is de Tour de France gestart en ook daar zijn wederom Twente-fans gespot. Tijdens de tour werd er een grote vlag tevoorschijn getoverd en deze wapperde langs de kant. Op de televisie was duidelijk te zien dat het om een FC Twente-supporter ging.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jul 2019 om 12:52
    • Quote van 12 Jul 2019 om 11:19
      ja daarom, maar sommigen boeit dat hlm niks. Zegt iig iets over de clubliefde hier in Twente! ;)
    Dat boeit me inderdaad helemaal niks. Erg veel respect voor de supporters die de club overal steunen langs het veld, vind het ook mooi om in het buitenland kinderen in Twente tenue te zien lopen en als iemand het leuk vind om met een Twentevlag langs het parcours te gaan staan vind ik dat ook prima... vind alleen dat als je een beetje een serieuze website onderhoudt dat je het dan wel bij de voetbal gerelateerde onderwerpen moet houden die voor de club relevant zijn.
  • 12 Jul 2019 om 11:19
    • Quote van 12 Jul 2019 om 10:56
      Ik in ieder geval wel!
    ja daarom, maar sommigen boeit dat hlm niks. Zegt iig iets over de clubliefde hier in Twente! ;)
  • 12 Jul 2019 om 10:56
    • Quote van 12 Jul 2019 om 10:40
      Ja maar om daar Fct vlaggen te zien is wel mooi, vind je niet dan ?
    Ik in ieder geval wel!
  • 12 Jul 2019 om 10:40
    • Quote van 12 Jul 2019 om 10:34
      Er staan jaarlijks circa 15.000 nederlanders bij de tour, waarvan vele duizenden op de Alpe D’Huez. Tuurlijk staat daar een Twentefan tussen, net zo goed dat er Ajax, Feyenoord, NAC en Den Haag-fans staan.
    Ja maar om daar Fct vlaggen te zien is wel mooi, vind je niet dan ?
  • 12 Jul 2019 om 10:34
    Er staan jaarlijks circa 15.000 nederlanders bij de tour, waarvan vele duizenden op de Alpe D’Huez. Tuurlijk staat daar een Twentefan tussen, net zo goed dat er Ajax, Feyenoord, NAC en Den Haag-fans staan.
  • 12 Jul 2019 om 10:17
    Meerwaarde ? Nee niet echt!
  • 12 Jul 2019 om 09:46
    Rijden er eigenlijk tukkers in de tour?
  • 12 Jul 2019 om 09:46
    Altijd en overal!!! Heerlijk
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›