'You'll Never Walk Alone verdwijnt als opkomstnummer FC Twente'

( 136 reacties)
'You'll Never Walk Alone verdwijnt als opkomstnummer FC Twente'

Het You'll Never Walk Alone lijkt te gaan verdwijnen als opkomstnummer van FC Twente. Twente, verenigt! is namelijk op zoek naar een nieuw opkomstnummer.

De ledenvereniging van FC Twente hield een poll en daaruit bleek dat supporters toe zijn aan een ander liedje. You'll Never Walk Alone wordt al jaren gedraaid als de spelers het veld van De Grolsch Veste betreden. Het nummer behoort oorspronkelijk aan Liverpool toe.

"Het is niet eigen", zegt Remy Ooink, bestuurslid van Twente Verenigt, in gesprek met RTV Oost. "Vanuit meerdere supportersverenigingen van FC Twente was er kritiek op het nummer." In totaal stemden bijna 2.800 fans op de poll en 62 procent was voor een ander opkomstnummer.

Ooink verwacht dat You'll Never Walk Alone begin augustus niet meer wordt gedraaid voor het thuisduel met PSV. "Als wij als supporters aangeven dat we wat anders willen, zal FC Twente wel luisteren", aldus het bestuurslid. "Ik verwacht over een week meer duidelijkheid."

Twente, verenigt! weet nog niet welk nummer het nieuwe opkomstlied gaat worden. De ledenvereniging kwam zelf met FC Twente Ay Ay Ay Ay van Eddy Achterberg & Trio Ellis en FC Twente Koor. "Ik hoorde in mijn omgeving veel positieve geluiden over dat nummer", meent Ooink. Uit de poll en reacties op Facebook blijkt echter dat dat nummer niet aanslaat.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Jul 2019 om 14:50
    Loopt iedereen hier nou achter die droeftoeter van Ten Voorde aan? Waarom zou YNWA moeten verdwijnen.Dit is al een traditie sinds de jaren '80. En omdat er een onderzoekje misbruikt wordt om de eigen zin door te drijven, moet er in ene een ander opkomstnummer komen. Alsof dat ook al besloten is.

    En dan komen de persoonlijke suggesties voor een ander opkomstnummer voorbij. En daar zit me een meuk bij. Of het is alleen voor de jongere supporters leuk.

    Ik mis het historisch besef bij sommigen. Sommigen weten bv niet eens dat FC Twente Ay, ay, ay eigenlijk ons officiële clublied is. Ja, het is een oud nummer, maar dat is juist de traditie. Net zo als YNWA. Ken uw geschiedenis!

    Gelukkig is er op andere social media te lezen dat een meerderheid YNWA helemaal niet willen vervangen. Dus optiefen met dat gezeur en gewoon keihard YNWA meezingen met z'n allen! Denk dat TV ook wel wat anders aan zijn hoofd heeft dan dit. Zet eens druk op de de heropening van het home van Vak P bijvoorbeeld.
  • 14 Jul 2019 om 10:05
    • Quote van 14 Jul 2019 om 00:18
      Als je ynwa vervangt doe dat dan met een keihard opzwepend nummer
    Ramstein:-)
  • 14 Jul 2019 om 00:18
    Als je ynwa vervangt doe dat dan met een keihard opzwepend nummer
  • 14 Jul 2019 om 00:17
    • Quote van 13 Jul 2019 om 23:59
      Helemaal mee eens! TickTock TickTock....! Hier ook een +1
    Ook eens
  • 13 Jul 2019 om 23:59
    • Quote van 12 Jul 2019 om 14:29
      https://youtu.be/bs5aLFn7GTo Darkest hour D-Block & S-te-Fan & Sub Zero Project Voor opkomst al instarten. Stadion stil (Tick Tock) Bij 1 minuut 55 de spelers veld op Gekkenhuis .
    Helemaal mee eens! TickTock TickTock....! Hier ook een +1
  • 13 Jul 2019 om 23:29
    • Quote van 12 Jul 2019 om 14:29
      https://youtu.be/bs5aLFn7GTo Darkest hour D-Block & S-te-Fan & Sub Zero Project Voor opkomst al instarten. Stadion stil (Tick Tock) Bij 1 minuut 55 de spelers veld op Gekkenhuis .
    Super goed nummer! +1
  • 13 Jul 2019 om 23:24
    • Quote van 12 Jul 2019 om 14:29
      https://youtu.be/bs5aLFn7GTo Darkest hour D-Block & S-te-Fan & Sub Zero Project Voor opkomst al instarten. Stadion stil (Tick Tock) Bij 1 minuut 55 de spelers veld op Gekkenhuis .
    Super goed idee dit is een perfect opzwepend nummer ik stem voor! +1
  • 13 Jul 2019 om 18:40
    We kunnen ook nobody said it was easy doen
  • 13 Jul 2019 om 16:53
    Carmina Burana
  • 13 Jul 2019 om 08:43
    Twente ay ay ay??? niet doen omdat dit veel te veel lijkt op het lied ay ay ay Ajax.
  • 12 Jul 2019 om 18:58
    • Quote van 12 Jul 2019 om 18:58
      We gaan je missen. :-)
    As kiespijn
  • 12 Jul 2019 om 18:58
    • Quote van 12 Jul 2019 om 18:54
      suicidaal…………… :-p
    We gaan je missen. :-)
  • 12 Jul 2019 om 18:56
    • Quote van 12 Jul 2019 om 14:44
      Ik moet zeggen ben niet echt een Rammstein fan en heb me idd niet verdiept in hun teksten. Af en toe een nummer wel leuk, maar heb er geen CD's van in de kast liggen. Heb zelf liever Nirvana, Rage Against the Machine, Smashing Pumpkins etc
    Je hebt in elk geval smaak
  • 12 Jul 2019 om 18:54
    • Quote van 12 Jul 2019 om 18:46
      Depressief BAM? Hahaha
    suicidaal…………… :-p
  • 12 Jul 2019 om 18:46
    • Quote van 12 Jul 2019 om 16:53
      Een club om voor te leven

      Nee, je staat hier nooit alleen
      Samen naar de voetbal

      Ons Twente dat is top!
      Wat er ook zal gebeuren

      Deze club staat bij ons voorop!
    Depressief BAM? Hahaha
  • 12 Jul 2019 om 18:33
    Beste suggestie die ik heb gezien was Enorm. https://www.youtube.com/watch?v=EYbrvv_CTkw
    Je kunt het inkorten, luister vanaf 1.43. (Gitaar-solo wegdenken).
    Van Enschedese maak. Upbeat. Uniek. En gaat met de accoustiek van het stadion ONMEUNIG tof en energiek klinken.
    andere uitstekende suggestie is A Number One van Adje v/d Berg, maar daar moet dan wel veel aan gesleuteld worden.
    https://www.youtube.com/watch?v=04F2LesXZX8
  • 12 Jul 2019 om 18:13
    • Quote van 12 Jul 2019 om 14:26
      Typisch Enschede78. Doen of hij overal van af weet, om maar stoer over te komen op twentefans. Dan nog acher zijn eigen reactie een lol. Triester vind je ze niet.
    Vind jouw reactie stuk triester.
  • 12 Jul 2019 om 17:16
    • Quote van 12 Jul 2019 om 17:15
      Schrijf je reactie
    The 12th Man van de Enschedese band Enorm, voorheen Marathon,

    Super nummer met een super mooie kreet erin, en begin met de trommels, geweldig, is ook speciaal voor ons geschreven na de bekerwinst in 2001,

    https://www.youtube.com/watch?v=EYbrvv_CTkw
  • 12 Jul 2019 om 17:15
    Schrijf je reactie
  • 12 Jul 2019 om 17:09
    Yep toch echt Victorious van psyko punkz
  • 12 Jul 2019 om 16:53
    Een club om voor te leven

    Nee, je staat hier nooit alleen
    Samen naar de voetbal

    Ons Twente dat is top!
    Wat er ook zal gebeuren

    Deze club staat bij ons voorop!
  • 12 Jul 2019 om 16:39
    • Quote van 12 Jul 2019 om 16:33
      We hebben een clublied ja.
    zucht...
  • 12 Jul 2019 om 16:33
    • Quote van 12 Jul 2019 om 16:29
      heb jij beter voorstel dan..
    We hebben een clublied ja.
  • 12 Jul 2019 om 16:30
    • Quote van 12 Jul 2019 om 16:29
      heb jij beter voorstel dan..
    Hoeren neuken nooit meer werken, Corry Konings
  • 12 Jul 2019 om 16:30
    • Quote van 12 Jul 2019 om 15:41
      we moeten wel wat hebben wat we allemaal mee kunnen brullen ...jong en oud....alive and kicking van de simpleminds..
    Oke ;-) dan maar psyko punkz met victorious
  • 12 Jul 2019 om 16:29
    • Quote van 12 Jul 2019 om 16:16
      Al die clubs met mooie eigen clubliederen die afgespeelt worden tijdens de opkomst en wij krijgen straks gare top40-meuk.
    heb jij beter voorstel dan..
  • 12 Jul 2019 om 16:27
    • Quote van 12 Jul 2019 om 16:16
      hand in hand Kameraaaaaaaaaaaden, hand in hand, voor Twente 1...….. geeeeeeen woooooooorden maaaaaar Daden, leeeeeeeeeve Twente 1
    daarna zing ie nooit weer..wha
  • 12 Jul 2019 om 16:19
    • Quote van 12 Jul 2019 om 16:16
      hand in hand Kameraaaaaaaaaaaden, hand in hand, voor Twente 1...….. geeeeeeen woooooooorden maaaaaar Daden, leeeeeeeeeve Twente 1
    Degene die dat nummer inzet die komt niet verder dan hand in hand.....
    Over de railing dermet.
  • 12 Jul 2019 om 16:16
    hand in hand Kameraaaaaaaaaaaden, hand in hand, voor Twente 1...….. geeeeeeen woooooooorden maaaaaar Daden, leeeeeeeeeve Twente 1
  • 12 Jul 2019 om 16:16
    Al die clubs met mooie eigen clubliederen die afgespeelt worden tijdens de opkomst en wij krijgen straks gare top40-meuk.
  • 12 Jul 2019 om 15:41
    • Quote van 12 Jul 2019 om 15:14
      Dark phoenix song...moeilijk mee te zingen maar spot on
    we moeten wel wat hebben wat we allemaal mee kunnen brullen ...jong en oud....alive and kicking van de simpleminds..
  • 12 Jul 2019 om 15:39
    • Quote van 12 Jul 2019 om 15:18
      Haha krijg je toch niet van die boer keerl zoveel praatjes, maar deze jongen komt wel ff biertje met ie doen tegen PSV in de gracht en zou leuk zijn als die Hoaksbergen ff komt maar wie gaat er een paar drinken ok
    Ik ben bang dat Hoksbergen dan nog "met vakantie" is haha.
    Wij gaan zeker een biertje (of 10) doen.
  • 12 Jul 2019 om 15:22
    • Quote van 12 Jul 2019 om 14:29
      https://youtu.be/bs5aLFn7GTo Darkest hour D-Block & S-te-Fan & Sub Zero Project Voor opkomst al instarten. Stadion stil (Tick Tock) Bij 1 minuut 55 de spelers veld op Gekkenhuis .
    Wachten met de opkomst tot bijna 2 minuten is lang, ook omdat het nummer daarna nog minder dan 1 minuut duurt. Opkomst kan ook vanaf 52 seconden. Ondanks dat mijn voorkeur uitgaat naar The Power vind ik dit zeker niet slecht. Goede vondst.
  • 12 Jul 2019 om 15:22
    Weine nicht, wenn der Regen fällt, dam-dam, dam-dam Es gibt einen, der zu dir hält, dam-dam, dam-dam Marmor, Stein und Eisen bricht Aber unsere Liebe nicht Alles, alles geht vorbei Doch wir sind uns treu Kann ich einmal nicht bei dir sein, dam-dam, dam-dam Denk daran, du bist nicht allein, dam-dam, dam-dam Marmor, Stein und Eisen bricht Aber unsere Liebe nicht Alles, alles geht vorbei Doch wir sind uns treu
  • 12 Jul 2019 om 15:21
    • Quote van 12 Jul 2019 om 14:26
      Typisch Enschede78. Doen of hij overal van af weet, om maar stoer over te komen op twentefans. Dan nog acher zijn eigen reactie een lol. Triester vind je ze niet.
    Als er een triest figuur is ben jij dat wel, dat je toevallig nu op SS reageert en indirect op Enschede 78 wil ik je van vorige discussies ook graag uitnodigen in de gracht kan E78 wat recht zetten met jou en ik ook . Ik hoop dat je dat biertje komt drinken.
  • 12 Jul 2019 om 15:18
    • Quote van 12 Jul 2019 om 14:40
      Hey Hoksbergen. Zien we elkaar nog de 1ste thuiswedstrijd Twente - PSV. Vak 108 in de gracht ff een biertje doen. Gaan we zien wie stoer is en wie online de held is. Ik wacht vol spanning op je antwoord.
    Haha krijg je toch niet van die boer keerl zoveel praatjes, maar deze jongen komt wel ff biertje met ie doen tegen PSV in de gracht en zou leuk zijn als die Hoaksbergen ff komt maar wie gaat er een paar drinken ok
  • 12 Jul 2019 om 15:14
    Dark phoenix song...moeilijk mee te zingen maar spot on
  • 12 Jul 2019 om 15:14
    • Quote van 12 Jul 2019 om 13:31
      NO WAY BUT THE HARD WAY - AIRBOURNE. Stevige rock met zeer toepasselijke tekst: --- The time will turn. And you will learn. There ain't no way but the hard way. get used to it. I said there ain't no way but the hard way. So get used to it. The tide will turn yes it will. I'm gonna roll on. I'm gonna stand strong. For the long haul. Its rock'n'roll.
    Goede tekst, inderdaad.
  • 12 Jul 2019 om 15:12
    • Quote van 12 Jul 2019 om 13:33
      Yep dat is hem thanks.
    Jouw antwoord had ook kunnen zijn: 'ja, die!' ;-) Graag gedaan.
  • 12 Jul 2019 om 14:44
    • Quote van 12 Jul 2019 om 13:37
      Luister eens naar de tekst. Is een liefdesliedje, man! Lang niet alle Rammstein is zo hard als het lijkt, en het meest is ook helemaal niet toepasselijk omdat het vaak sociale problemen in Duitsland aankaart, en op een nogal linkse wijze. Maar de meesten kijken (luisteren) niet voorbij de muziek en de titel!
    Ik moet zeggen ben niet echt een Rammstein fan en heb me idd niet verdiept in hun teksten. Af en toe een nummer wel leuk, maar heb er geen CD's van in de kast liggen. Heb zelf liever Nirvana, Rage Against the Machine, Smashing Pumpkins etc
  • 12 Jul 2019 om 14:42
    • Quote van 12 Jul 2019 om 14:29
      https://youtu.be/bs5aLFn7GTo Darkest hour D-Block & S-te-Fan & Sub Zero Project Voor opkomst al instarten. Stadion stil (Tick Tock) Bij 1 minuut 55 de spelers veld op Gekkenhuis .
    +1 goeie
  • 12 Jul 2019 om 14:41
    • Quote van 12 Jul 2019 om 14:38
      Ieder geval geen, Rood hart . Nummer van niks
    Idd afgezaagde meuk. Iets met pit moet er komen.
  • 12 Jul 2019 om 14:40
    • Quote van 12 Jul 2019 om 14:26
      Typisch Enschede78. Doen of hij overal van af weet, om maar stoer over te komen op twentefans. Dan nog acher zijn eigen reactie een lol. Triester vind je ze niet.
    Hey Hoksbergen. Zien we elkaar nog de 1ste thuiswedstrijd Twente - PSV. Vak 108 in de gracht ff een biertje doen. Gaan we zien wie stoer is en wie online de held is. Ik wacht vol spanning op je antwoord.
  • 12 Jul 2019 om 14:38
    Ieder geval geen, Rood hart . Nummer van niks
  • 12 Jul 2019 om 14:29
    https://youtu.be/bs5aLFn7GTo Darkest hour D-Block & S-te-Fan & Sub Zero Project Voor opkomst al instarten. Stadion stil (Tick Tock) Bij 1 minuut 55 de spelers veld op Gekkenhuis .
  • 12 Jul 2019 om 14:26
    • Quote van 12 Jul 2019 om 13:37
      Luister eens naar de tekst. Is een liefdesliedje, man! Lang niet alle Rammstein is zo hard als het lijkt, en het meest is ook helemaal niet toepasselijk omdat het vaak sociale problemen in Duitsland aankaart, en op een nogal linkse wijze. Maar de meesten kijken (luisteren) niet voorbij de muziek en de titel!
    Typisch Enschede78. Doen of hij overal van af weet, om maar stoer over te komen op twentefans. Dan nog acher zijn eigen reactie een lol. Triester vind je ze niet.
  • 12 Jul 2019 om 14:20
    • Quote van 12 Jul 2019 om 13:16
      Deze ja!
    Nee
  • 12 Jul 2019 om 14:16
    • Quote van 12 Jul 2019 om 13:49
      Direct - Times are changing
    En dan elkaars hand allemaal vasthouden zeker? Hoop dat dit sarcasme is.
  • 12 Jul 2019 om 14:13
    • Quote van 12 Jul 2019 om 13:47
      Das wel een lekkere zeg! Rebirth
    Absoluut
  • 12 Jul 2019 om 14:11
    • Quote van 12 Jul 2019 om 13:44
      Bruce Springsteen - Working on a dream ;)
    Juist!
  • 12 Jul 2019 om 14:00
    Cowboys from Hell van Pantera Under the lights where we stand tall Nobody touches us at all Showdown, shootout, spread fear within, without We're gonna take what's ours to have Spread the word throughout the land They say the bad guys wear black We're tagged and can't turn back You see us comin' And you all together run for cover We're takin' over this town
  • 12 Jul 2019 om 13:51
    • Quote van 12 Jul 2019 om 13:46
      Dan gaan we ook de rode kleding weg doen? Dan word het groen zwart.
    Blauw, rood en geel. Iets wat UT graag ziet, en dezelfde kleuren die vaak te zien zijn in de Mercedes F1 achteruitkijkspiegels hahaha
  • 12 Jul 2019 om 13:49
    Direct - Times are changing
  • 12 Jul 2019 om 13:47
    • Quote van 12 Jul 2019 om 12:56
      Iedereen check is im alive adaro, dat is een goede
    Das wel een lekkere zeg! Rebirth
  • 12 Jul 2019 om 13:46
    Dan gaan we ook de rode kleding weg doen? Dan word het groen zwart.
  • 12 Jul 2019 om 13:44
    Bruce Springsteen - Working on a dream ;)
  • 12 Jul 2019 om 13:40
    • Quote van 12 Jul 2019 om 13:31
      NO WAY BUT THE HARD WAY - AIRBOURNE. Stevige rock met zeer toepasselijke tekst: --- The time will turn. And you will learn. There ain't no way but the hard way. get used to it. I said there ain't no way but the hard way. So get used to it. The tide will turn yes it will. I'm gonna roll on. I'm gonna stand strong. For the long haul. Its rock'n'roll.
    ben ik voor
  • 12 Jul 2019 om 13:37
    • Quote van 12 Jul 2019 om 13:14
      Jawel hoor, symbolisch voor alle spelers die zijn afgehaakt. o_O
    Luister eens naar de tekst. Is een liefdesliedje, man! Lang niet alle Rammstein is zo hard als het lijkt, en het meest is ook helemaal niet toepasselijk omdat het vaak sociale problemen in Duitsland aankaart, en op een nogal linkse wijze. Maar de meesten kijken (luisteren) niet voorbij de muziek en de titel!
  • 12 Jul 2019 om 13:36
    • Quote van 12 Jul 2019 om 13:14
      Ikzeg. Laten wij nu gewoon bij op komst zorgen dat het bij het oude blijft en verder zorgen dat wij in de eredivisie blijven en langzaam weer helemaal schulden vrij worden. Dat is het allerbeste op dit moment .
    Beste Ik Zeg gooi er nou ook een tegen aan, dit heeft niets met de financiën of lijfsbehoud, en zo te maken, maar het stadion beetje in the mood krijgen is wel lekker toch. Dus gooi er eens een nummer tegen aan.
  • 12 Jul 2019 om 13:36
    ay ay ay is iig niet krachtig genoeg, ben ook voor stevige rock /metal
  • 12 Jul 2019 om 13:33
    • Quote van 12 Jul 2019 om 13:09
      Ik ben ook nog steeds een groot voorstander van The Power van Snap. Precies door die ene zin erin ("so peace, Stay of my back. Or I will attack and you don't want that!). Plus power hebben we nodig op het veld. Bovendien de zin "it's getting, it's getting, it's getting kinda hectic" past ook. We weten dat het niet makkelijk wordt. Dan hebben we nog "Maniac brainiac, winning the game" en "quality I possess and say I'm fresh" Wat mij betreft momenteel de beste song en jong en oud kennen het.
    Yep dat is hem thanks.
  • 12 Jul 2019 om 13:31
    NO WAY BUT THE HARD WAY - AIRBOURNE. Stevige rock met zeer toepasselijke tekst: --- The time will turn. And you will learn. There ain't no way but the hard way. get used to it. I said there ain't no way but the hard way. So get used to it. The tide will turn yes it will. I'm gonna roll on. I'm gonna stand strong. For the long haul. Its rock'n'roll.
  • 12 Jul 2019 om 13:31
    Nooit aan beginnen
  • 12 Jul 2019 om 13:26
    • Quote van 12 Jul 2019 om 13:09
      Ik ben ook nog steeds een groot voorstander van The Power van Snap. Precies door die ene zin erin ("so peace, Stay of my back. Or I will attack and you don't want that!). Plus power hebben we nodig op het veld. Bovendien de zin "it's getting, it's getting, it's getting kinda hectic" past ook. We weten dat het niet makkelijk wordt. Dan hebben we nog "Maniac brainiac, winning the game" en "quality I possess and say I'm fresh" Wat mij betreft momenteel de beste song en jong en oud kennen het.
    Hier nog een voorstander!!!! Voornamelijk door de stukjes die jij hebt aangehaald!
  • 12 Jul 2019 om 13:26
    Per seizoen gewoon een nieuw nummer.Een online Poll om te kiezen.
    Dit seizoen om te beginnen we shall arise.Klaar. -_-
  • 12 Jul 2019 om 13:25
    • Quote van 12 Jul 2019 om 13:14
      Is rood hart geen goed idee?
    NEE.
  • 12 Jul 2019 om 13:24
    • Quote van 12 Jul 2019 om 13:11
      Hoort bij Phil Taylor....laten we dat zo houden. Ik stem voor Arise van Sepultura.
    Als je zo gaat kijken hoort 80% van de muziek wel ergens bij. Kijk alleen al hoeveel muziek er inderdaad wordt gebruikt bij darts. Dan hebben we nog allerlei vormen van boksen waar men op komt met muziek. Ja, The Power 'hoort' bij Phil Taylor mede daardoor kennen mensen het misschien én kunnen het plaatsen als een soort strijdlied. Zoals je merkt ben ik ook voorstander van The Power. :-)
  • 12 Jul 2019 om 13:21
    Alstjeblieft niet zoiets kneuterigs. Liedje met pit. Publiek en spelers moeten opgezweept worden en de tegenstander moet angst voelen als ze het veld betreden. Twente Ay Ay Ay Ay, dus niet...
  • 12 Jul 2019 om 13:18
    • Quote van 12 Jul 2019 om 13:16
      Deze ja!
    Nee leuk nummer maar niet om stadion op te zwepen
  • 12 Jul 2019 om 13:16
    • Quote van 12 Jul 2019 om 13:14
      Is rood hart geen goed idee?
    Deze ja!
  • 12 Jul 2019 om 13:14
    Is rood hart geen goed idee?
  • 12 Jul 2019 om 13:14
    Ikzeg. Laten wij nu gewoon bij op komst zorgen dat het bij het oude blijft en verder zorgen dat wij in de eredivisie blijven en langzaam weer helemaal schulden vrij worden. Dat is het allerbeste op dit moment .
  • 12 Jul 2019 om 13:14
    • Quote van 12 Jul 2019 om 13:11
      Du Hast .....met 1 s! Nr gaat niet over "haat", maar hebben. Du "HAST" mich gefragt....und ich hab nichts gesagt. Totaal niet toepasselijk.
    Jawel hoor, symbolisch voor alle spelers die zijn afgehaakt. o_O
  • 12 Jul 2019 om 13:11
    • Quote van 12 Jul 2019 om 12:17
      Du Hasst.
    Du Hast .....met 1 s! Nr gaat niet over "haat", maar hebben. Du "HAST" mich gefragt....und ich hab nichts gesagt. Totaal niet toepasselijk.
  • 12 Jul 2019 om 13:11
    • Quote van 12 Jul 2019 om 13:09
      Ik ben ook nog steeds een groot voorstander van The Power van Snap. Precies door die ene zin erin ("so peace, Stay of my back. Or I will attack and you don't want that!). Plus power hebben we nodig op het veld. Bovendien de zin "it's getting, it's getting, it's getting kinda hectic" past ook. We weten dat het niet makkelijk wordt. Dan hebben we nog "Maniac brainiac, winning the game" en "quality I possess and say I'm fresh" Wat mij betreft momenteel de beste song en jong en oud kennen het.
    Hoort bij Phil Taylor....laten we dat zo houden. Ik stem voor Arise van Sepultura.
  • 12 Jul 2019 om 13:10
    • Quote van 12 Jul 2019 om 12:53
      Ach dan doen we Mieke telkamp maar, met waarheen lijd de weg, die wij moeten gaan. (Ook nog wel toepasselijk ja)
    Hmmm! Wel toepasselijk inderdaad.
  • 12 Jul 2019 om 13:09
    • Quote van 12 Jul 2019 om 12:31
      Aub geen Twente Ay Ay Ay Ay, we leven nu. Ik vind dat nimmer wat hier wel vaker is gezegd van Snap iets van We Will Atack and you font want that, of zo zal ongetwijfeld iemand zijn die de juiste titel weet. Blij dat copy YNWA verdwijnt.
    Ik ben ook nog steeds een groot voorstander van The Power van Snap. Precies door die ene zin erin ("so peace, Stay of my back. Or I will attack and you don't want that!). Plus power hebben we nodig op het veld. Bovendien de zin "it's getting, it's getting, it's getting kinda hectic" past ook. We weten dat het niet makkelijk wordt. Dan hebben we nog "Maniac brainiac, winning the game" en "quality I possess and say I'm fresh" Wat mij betreft momenteel de beste song en jong en oud kennen het.
  • 12 Jul 2019 om 13:08
    Het Twentse volkslied in een moderne tintje is tot de tekst, de torens van Twickel, prima in volle borst te zingen.
  • 12 Jul 2019 om 13:06
    Kijk me aan als ik je vol spuit. Is ook geen slecht Nummer.
  • 12 Jul 2019 om 13:06
    A no1..adje vd berg
  • 12 Jul 2019 om 13:05
    Geen opkomstnummer alsjeblieft! Ik moet me dood schamen met deze k*t voorstellen!
  • 12 Jul 2019 om 13:05
    • Quote van 12 Jul 2019 om 12:08
      Auslander is wel toepasselijk ;)
    Ich reise gern und uch reise fern??? Slaat totaal niet op twente of strijd. Is relatief ook veel te rustig nr. FUERFREI.....BENG BENG is beter. Eventueel de remix van Junky XL
  • 12 Jul 2019 om 13:00
    Hopelijk doen we niet zo gek als die Friezen uit Heerenveen
  • 12 Jul 2019 om 12:58
    • Quote van 12 Jul 2019 om 12:56
      Iedereen check is im alive adaro, dat is een goede
    Ook heel toepasselijk
  • 12 Jul 2019 om 12:56
    • Quote van 12 Jul 2019 om 12:55
      Erika , en dan extra hard tegen Feyenoord.... Zonder dollen mooi dat dit veranderd , nu die irritante goaltune nog
    Dat helemala ja, na een goal dat lamme gelul is echt erg.
  • 12 Jul 2019 om 12:56
    Iedereen check is im alive adaro, dat is een goede
  • 12 Jul 2019 om 12:55
    Erika , en dan extra hard tegen Feyenoord.... Zonder dollen mooi dat dit veranderd , nu die irritante goaltune nog
  • 12 Jul 2019 om 12:55
    • Quote van 12 Jul 2019 om 11:20
      Sabaton met Primo Victoria;)
    Heel mooi nummer,helemaal mee eens!
  • 12 Jul 2019 om 12:54
    DJ Skinhead - Extreme Terror. lol.
  • 12 Jul 2019 om 12:53
    Ach dan doen we Mieke telkamp maar, met waarheen lijd de weg, die wij moeten gaan. (Ook nog wel toepasselijk ja)
  • 12 Jul 2019 om 12:51
    • Quote van 12 Jul 2019 om 11:20
      Sabaton met Primo Victoria;)
    Ja vind ik ook,mooi nummer!
  • 12 Jul 2019 om 12:50
    Drank en drugs van lil kleine en ronnie flex
  • 12 Jul 2019 om 12:48
    • Quote van 12 Jul 2019 om 12:48
      Twents volkslied!
    Nee.
  • 12 Jul 2019 om 12:48
    • Quote van 12 Jul 2019 om 12:46
      We shall arise, laat de adreline maar in de aderen van de spelers komen.
    Ben bang dat dat effect na 4 wedstrijden weg is
  • 12 Jul 2019 om 12:48
    Twents volkslied!
  • 12 Jul 2019 om 12:46
    We shall arise, laat de adreline maar in de aderen van de spelers komen.
  • 12 Jul 2019 om 12:45
    Brennan heart wake up
  • 12 Jul 2019 om 12:39
    Ben benieuwd. Vond de goaltune verandering van The Saints are comming na Moving Train echt waardeloos. Van mij mag 'The saints/reds wel terugkomen als intro
  • 12 Jul 2019 om 12:31
    Aub geen Twente Ay Ay Ay Ay, we leven nu. Ik vind dat nimmer wat hier wel vaker is gezegd van Snap iets van We Will Atack and you font want that, of zo zal ongetwijfeld iemand zijn die de juiste titel weet. Blij dat copy YNWA verdwijnt.
  • 12 Jul 2019 om 12:17
    • Quote van 12 Jul 2019 om 11:18
      Doe dan Bella Ciao
    March of the Rebels - Sub Zero Project
  • 12 Jul 2019 om 12:17
    • Quote van 12 Jul 2019 om 12:06
      Een toepasselijk nummer van Rammstein. Ze zien ons toch als Duitsers.
    Du Hasst.
  • 12 Jul 2019 om 12:12
    Geen oude afgezaagde meuk als het ay ay nummer. Sfeer moet erin komen. En dan geen carnavalsfeer.
  • 12 Jul 2019 om 12:11
    Beetje strijd in het liedje. Als het maar geen half carnavals liedje wordt
  • 12 Jul 2019 om 12:08
    • Quote van 12 Jul 2019 om 12:06
      Een toepasselijk nummer van Rammstein. Ze zien ons toch als Duitsers.
    Auslander is wel toepasselijk ;)
  • 12 Jul 2019 om 12:07
    Seven nation army (glitch mob remix)
  • 12 Jul 2019 om 12:06
    Een toepasselijk nummer van Rammstein. Ze zien ons toch als Duitsers.
  • 12 Jul 2019 om 12:00
    Quincy Jones met het nummer Chump Change.
  • 12 Jul 2019 om 11:57
    • Quote van 12 Jul 2019 om 11:15
      Dat ayayayauaandeoren hoeft van mij niet. Liever iets meer een strijdlied ofzo
    Precies tis toch geen carnaval met je fc Twente ajajajee lijkt er niet op.
  • 12 Jul 2019 om 11:54
    Arise, past ook wel bij ons
  • 12 Jul 2019 om 11:54
    Als er toch wat nieuws moet , dan Heb ik liever een spits .
  • 12 Jul 2019 om 11:53
    • Quote van 12 Jul 2019 om 11:43
      Remarkable-strijden is wel vet, zoek maar op yt.
    Eens, eens.
  • 12 Jul 2019 om 11:50
    Twente verenigt zal wel met een heel goed alternatief moeten komen om You'll Never Walk Alone , te gaan vervangen
  • 12 Jul 2019 om 11:48
    • Quote van 12 Jul 2019 om 11:41
      Vind ik wel een goed idee. Stevige sound Made by Tukkers.
    Angerfist wat laten maken dus?
  • 12 Jul 2019 om 11:47
    • Quote van 12 Jul 2019 om 11:34
      We shall arise. Toepasselijker kan het niet. En iedereen is gelijk wakker.
    idd, die zou goed zijn
  • 12 Jul 2019 om 11:43
    Remarkable-strijden is wel vet, zoek maar op yt.
  • 12 Jul 2019 om 11:41
    • Quote van 12 Jul 2019 om 11:21
      Kunnen ze niet een dj inhuren om wat speciaals te maken voor Twente?
    Vind ik wel een goed idee. Stevige sound Made by Tukkers.
  • 12 Jul 2019 om 11:38
    Eenmaal zullen wij de kampioenen zijn.
  • 12 Jul 2019 om 11:35
    • Quote van 12 Jul 2019 om 11:24
      Laat ze dan meteen die verschrikkelijke goaltune veranderen..
    Geen goaltune is de beste goaltune. Muziek mag voor mij buiten het opkomstlied(clublied gaarne) wel gewoon helemaal uit van een half uur voor tot een half uur na de wedstrijd.
  • 12 Jul 2019 om 11:35
    Bravo fc twente van Gert en Hermien misschien iets?
  • 12 Jul 2019 om 11:34
    We shall arise. Toepasselijker kan het niet. En iedereen is gelijk wakker.
  • 12 Jul 2019 om 11:32
    • Quote van 12 Jul 2019 om 11:26
      Kom op zeg ouderwets kneuzen nummer. Is toch totaal niet van deze tijd of wat dan ook.
    Niks mis met je roots eren. Bij Sparta, Willem 2 etc. spelen ze gewoon het clublied af, zelfs bij m'n lokale amateurvereniging wordt het clublied gespeeld als spelers het veld opkomen ook al is het meer dan 50 jaar oud.

    Hier draaien ze generieke meuk als de spelers het veld opkomen.
  • 12 Jul 2019 om 11:31
    Alte kamaraden
  • 12 Jul 2019 om 11:29
    Gvd je gaat toch niet dat nummer erop doen...... waar gaat dit heen? Wat triest zeg
  • 12 Jul 2019 om 11:28
    Mooi.
  • 12 Jul 2019 om 11:26
    Kom op zeg ouderwets kneuzen nummer. Is toch totaal niet van deze tijd of wat dan ook.
  • 12 Jul 2019 om 11:26
    • Quote van 12 Jul 2019 om 11:21
      Iets in 't twents dit keer dan graag, zelfs ons "volkslied" is niet in het twents..
    Mien twentsche land
  • 12 Jul 2019 om 11:26
    Dit ga je niet menen dat is toch geen nummer om het veld mee op te komen pffff.
  • 12 Jul 2019 om 11:24
    Nobody Said It Was Easy - Evil Activities
  • 12 Jul 2019 om 11:24
    Laat ze dan meteen die verschrikkelijke goaltune veranderen..
  • 12 Jul 2019 om 11:24
    Volgens mij is het nog niet makkelijk om een nummer te bedenken dat aanslaat bij alle fans van verschillende leeftijden .
  • 12 Jul 2019 om 11:21
    Iets in 't twents dit keer dan graag, zelfs ons "volkslied" is niet in het twents..
  • 12 Jul 2019 om 11:21
    Kunnen ze niet een dj inhuren om wat speciaals te maken voor Twente?
  • 12 Jul 2019 om 11:20
    Sabaton met Primo Victoria;)
  • 12 Jul 2019 om 11:19
    Sorry, maar dat nummer kan echt niet meer. Mooi voor 1 keer, maar niet wanneer de spelers het veld opkomen. Welk nummer wel? Ik weet het ook niet, maar zoek aub naar een iets moderner nummer.
  • 12 Jul 2019 om 11:18
    Doe dan Bella Ciao