FC Twente-fan start inzamelingsactie voor boete veldbestorming

( 97 reacties)
FC Twente-fan start inzamelingsactie voor boete veldbestorming

Een fan van FC Twente is een inzamelingsactie begonnen om de boete van de KNVB te betalen. FC Twente kreeg een boete van 7.500 euro nadat fans het veld bestormden.

Na de promotie van FC Twente naar de Eredivisie kwamen supporters van FC Twente het veld bestormen. Doneren en helpen om de boete voor de club te betalen kan hier!

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Jul 2019 om 20:09
    • Quote van 21 Jul 2019 om 07:46
      Want iedereen moet dat op dezelfde manier ervaren? Je hebt “echte” supporters, “gewone” supporters en “nep” supporters? Er zijn geen “echten”.... stap ui de bubbel..... de enigen die dat zeggen zijn de omhooggevallen stoerdoenende en zichzelf op de borstkloppende bagpipers en ultra’s van deze wereld. Zit zelf ook op 104 en erger me soms kapot aan al dat volk dat zichzelf echt fan-tas-tisch vind. Zitten al zoooo lang bij Twente, hebben al zooveeel uitwedstrijden gedaan, oh oh oh wat ge-wel-dig zijn wij. Mooi dat je er bent, maar er zitten er 30.000 en die zijn allemaal net zo relevant en belangrijk voor de club.
    Mooie reactie!
  • 21 Jul 2019 om 18:49
    • Quote van 21 Jul 2019 om 09:46
      Ik reageer op iemand die een een verwijt maakt dat de ander supporter zijn niet begrijpt... ik trek dat breder, wetende dat diegene hier vaak etaleert dat hij in P zit, net als in overigens. Daarnaast vind ik weinig van de ultra’s (hulde voor de sfeeracties) en de Bagpipers (hulde voor het mooie toernooi) totdat ik uit die kringen toch wel regelmatig meekrijg dat ze “Founding Fathers”, cultuurbewakers of “echte” supporters zijn. Dan haak ik af, niet op de verenigingen hoor, dat is wat te scherp neergezet wellicht, maar wel op dat haantjesgedrag, als je nou 20 zou zijn nog steeds, voila..
    Denk idd dat een aantal zich meer voelen als een andere supporter. Wat een onzin. Zit ook al sinds Diekman en tot nu in de Grolsch Veste. Maakt mij dat dan ook een uber supporter? Pfff, oh nee ik sla niet op de trommel.
  • 21 Jul 2019 om 12:13
    Feyenoordfan € 10,00Welkom terug in de Eredivisie! Groeten uit Rotterdam! 12 uur geleden Kas van Rijkom € 10,00 Ik ben een trouwe fc twente fan die in Den Helder woont. Er mag geen woord verkeert gezegd worden over fc twente. Ik en mijn zonen komen met regelmaat in de mooie en goed gevulde Grolsche Ver te. Twente boven alles en FUCK de rest!!!Oosterik € 60,00 Samen het veld op, samen betalen. Oosterik vak 122 , geen Old daggel 21 uur geleden Patrick van der Wal € 5,00 Kleine bijdrage voor deze mooie club! Aalsmeer. 21 uur geleden Henk Aalders € 50,00 Was ook één van de boosdoeners, maar dat is euforie, doen veel supporters ook bij andere clubs, let in de toekomst maar op, lullig van de KNVB om hier een boete aan toe te kennen, maar neem mijn verantwoordelijkheid hiervoorTom knoef € 10,00 Ik was der bij dus ik betaal Gisteren Zomaar een paar opmerking van mensen die gestort hebben!!
  • 21 Jul 2019 om 12:03
    • Quote van 21 Jul 2019 om 03:14
      Wellicht moet jij je beperken tot het tiktak- of teletubbie-forum, maar waarschijnlijk geven schaapjes en schaduwmannetjes je te veel stress en bezorgen je een te hoge bloeddruk, en ben bang dat je in no-time ruzie hebt met Dipsey, Lala en Tinky Winky uitmaakt voor een vieze vuile gore tyfuslijer.
    Hahaha lol wat ken je die namen allemaal goed, zeker je favoriete programma he. En nee vind dan Spongebob leuker:-):-) maar verder overspannen en iemand uit schelden voor Tyfuslijer? Een ding weet ik zeker dat ik daar niemand voor heb uitgescholden, ik gebruik tyf op, en dat is nog niet zo erg als iemand uitmaken voor Pedo, en dan snel verwijderen he Bam!!!! Dat is nog steeds wat ik niet vergeten ben,als jij dat maar in je gedachten houdt.
  • 21 Jul 2019 om 11:43
    • Quote van 21 Jul 2019 om 09:23
      Sommige staan gewoon wat dichter bij het vuur en hebben nauwe contacten met de staf/spelers. Een ander weet na 17 wedstrijden nog niet hoe die gast heet die rechtsback staat. Dan heb je een streepje voor dan word je op de opendag ook gevraagd te trommelen op het veld,dan ist ook normaal dat je het veld op gaat met het kampioenschap no probleem.dat is bij ieder bedrijf zo daar heb je ook uber collega’s is er een barbecue stoat ze naast de baas terwijl een ander zich dikke zoept met de secretaresse in een hoekje :) :) wat is nu je punt Messi ? NIKS HAD NIKS TE DOEN.
    Een streepje voor Messi omdat je wel eens met spelers of staf praat maakt iemand een übersupporter? Zo zie ik het niet Messi....ik zie het als een vorm van 'gunnen' wanneer je gevraagd wordt te trommelen op het veld tijdens de Open Dag.


    Gewoon een beetje sfeerverhogend staan rammen op de trommel...niet realiserend dat de bezoekers dit eigenlijk helemaal niet zoveel boeit aangezien fanfare ook al grotendeels uit het straatbeeld is verdwenen.


    Met een 'leuke' secretaresse ga ik liever 'brommers keik'n' in plaats van dikke zoep'n. Dat brengt namelijk helemaal niks behalve kopzeert. ;)
  • 21 Jul 2019 om 10:56
    • Quote van 21 Jul 2019 om 10:50
      Het Wij Tegen Iedereen, de gemiddelde tiener weet wel waar dit vandaan komt. Het lullige is dat Wij Tegen Iedereen heel stoer klinkt, maar als Iedereen dan werkelijk tegen je is, gaan ze veelvuldig verongelijkt staan schreeuwen met krokodillentranen (zoals bij de deal die Onno Jacobs maakte op aandringen van collega clubs) Founding Fathers, hebben we niet. We hebben een geschiedenis, en hoewel Q, P, VK en anderen daar een zwaar aandeel in hebben, heeft TV! dat zeer zeker niet. TV! is uit een opwelling geboren, kon de eerste periode niet zelfstandig functioneren, en nu zwengelen ze een idiote discussie aan omdat na 2 jaar zeiken over een SLO (terwijl we juist moisten saneren) er toch ergens over gesteggeld moet worden. Supporters, Business Clubs en anderen hebben altijd hun eigen boontjes gedopt, zo'n TV! is dus geheel overbodig. P zou er al helemaal niet in moeten zitten, P moet de onafhankelijke partij blijven wat mij betreft, hun kracht heeft (zover ik kan beoordelen) altijd gelegen in het zijn van een SV met dwarslig-potentie.
    Nou, leg eens uit dan.
  • 21 Jul 2019 om 10:50
    • Quote van 21 Jul 2019 om 10:02
      In de context waarin founding fathers wordt gebruikt zie ik dat meer betrekking hebben op de supporter (iedereen dus) dan dat het vereniginggerelateerd is. Komt hoogstwaarschijnlijk uit de overkoepelende hoed van TV. Of je je daar wel of niet aan stoort, is misschien een kwestie van interpretatie en hoe zwaar je dergelijke woorden weegt? Zo relateren velen bijvoorbeeld Wij Tegen Iedereen aan de malaise die Twente heeft doorstaan de afgelopen jaren, maar dat begrip is al zo oud als Vak P zelf en heeft daar eigenlijk niets mee van doen.
    Het Wij Tegen Iedereen, de gemiddelde tiener weet wel waar dit vandaan komt. Het lullige is dat Wij Tegen Iedereen heel stoer klinkt, maar als Iedereen dan werkelijk tegen je is, gaan ze veelvuldig verongelijkt staan schreeuwen met krokodillentranen (zoals bij de deal die Onno Jacobs maakte op aandringen van collega clubs) Founding Fathers, hebben we niet. We hebben een geschiedenis, en hoewel Q, P, VK en anderen daar een zwaar aandeel in hebben, heeft TV! dat zeer zeker niet. TV! is uit een opwelling geboren, kon de eerste periode niet zelfstandig functioneren, en nu zwengelen ze een idiote discussie aan omdat na 2 jaar zeiken over een SLO (terwijl we juist moisten saneren) er toch ergens over gesteggeld moet worden. Supporters, Business Clubs en anderen hebben altijd hun eigen boontjes gedopt, zo'n TV! is dus geheel overbodig. P zou er al helemaal niet in moeten zitten, P moet de onafhankelijke partij blijven wat mij betreft, hun kracht heeft (zover ik kan beoordelen) altijd gelegen in het zijn van een SV met dwarslig-potentie.
  • 21 Jul 2019 om 10:02
    • Quote van 21 Jul 2019 om 09:46
      Ik reageer op iemand die een een verwijt maakt dat de ander supporter zijn niet begrijpt... ik trek dat breder, wetende dat diegene hier vaak etaleert dat hij in P zit, net als in overigens. Daarnaast vind ik weinig van de ultra’s (hulde voor de sfeeracties) en de Bagpipers (hulde voor het mooie toernooi) totdat ik uit die kringen toch wel regelmatig meekrijg dat ze “Founding Fathers”, cultuurbewakers of “echte” supporters zijn. Dan haak ik af, niet op de verenigingen hoor, dat is wat te scherp neergezet wellicht, maar wel op dat haantjesgedrag, als je nou 20 zou zijn nog steeds, voila..
    In de context waarin founding fathers wordt gebruikt zie ik dat meer betrekking hebben op de supporter (iedereen dus) dan dat het vereniginggerelateerd is. Komt hoogstwaarschijnlijk uit de overkoepelende hoed van TV. Of je je daar wel of niet aan stoort, is misschien een kwestie van interpretatie en hoe zwaar je dergelijke woorden weegt? Zo relateren velen bijvoorbeeld Wij Tegen Iedereen aan de malaise die Twente heeft doorstaan de afgelopen jaren, maar dat begrip is al zo oud als Vak P zelf en heeft daar eigenlijk niets mee van doen.
  • 21 Jul 2019 om 09:48
    • Quote van 21 Jul 2019 om 09:02
      Precies...sommigen hier gedragen zich echt als de 'über-supporter'.....
    Heb je overal
  • 21 Jul 2019 om 09:48
    • Quote van 21 Jul 2019 om 09:23
      Sommige staan gewoon wat dichter bij het vuur en hebben nauwe contacten met de staf/spelers. Een ander weet na 17 wedstrijden nog niet hoe die gast heet die rechtsback staat. Dan heb je een streepje voor dan word je op de opendag ook gevraagd te trommelen op het veld,dan ist ook normaal dat je het veld op gaat met het kampioenschap no probleem.dat is bij ieder bedrijf zo daar heb je ook uber collega’s is er een barbecue stoat ze naast de baas terwijl een ander zich dikke zoept met de secretaresse in een hoekje :) :) wat is nu je punt Messi ? NIKS HAD NIKS TE DOEN.
    Een streepje voor... hahaha
  • 21 Jul 2019 om 09:46
    • Quote van 21 Jul 2019 om 09:12
      Jij vindt blijkbaar iets van Bagpipe en de Ultras en zij hebben, onafhankelijk en op punten afwijkend van elkaar, ook een mening over andere manieren van support. Dat niemand meer of minder supporter is, is evident. Dat zijn we dan wel weer met elkaar eens. Maar we mogen allemaal wat van elkaar vinden, toch? Het is wel jammer dat we onszelf als individu steeds minder kunnen schikken in elkaars belevingswereld, hoewel dat in de huidige tijd ook niet meer dan logisch is.
    Ik reageer op iemand die een een verwijt maakt dat de ander supporter zijn niet begrijpt... ik trek dat breder, wetende dat diegene hier vaak etaleert dat hij in P zit, net als in overigens. Daarnaast vind ik weinig van de ultra’s (hulde voor de sfeeracties) en de Bagpipers (hulde voor het mooie toernooi) totdat ik uit die kringen toch wel regelmatig meekrijg dat ze “Founding Fathers”, cultuurbewakers of “echte” supporters zijn. Dan haak ik af, niet op de verenigingen hoor, dat is wat te scherp neergezet wellicht, maar wel op dat haantjesgedrag, als je nou 20 zou zijn nog steeds, voila..
  • 21 Jul 2019 om 09:23
    • Quote van 21 Jul 2019 om 09:02
      Precies...sommigen hier gedragen zich echt als de 'über-supporter'.....
    Sommige staan gewoon wat dichter bij het vuur en hebben nauwe contacten met de staf/spelers. Een ander weet na 17 wedstrijden nog niet hoe die gast heet die rechtsback staat. Dan heb je een streepje voor dan word je op de opendag ook gevraagd te trommelen op het veld,dan ist ook normaal dat je het veld op gaat met het kampioenschap no probleem.dat is bij ieder bedrijf zo daar heb je ook uber collega’s is er een barbecue stoat ze naast de baas terwijl een ander zich dikke zoept met de secretaresse in een hoekje :) :) wat is nu je punt Messi ? NIKS HAD NIKS TE DOEN.
  • 21 Jul 2019 om 09:15
    • Quote van 21 Jul 2019 om 08:41
      boeren en varkens worden knorrend vet.
    Hahaha mooie uitspraak!
  • 21 Jul 2019 om 09:12
    • Quote van 21 Jul 2019 om 08:38
      Dat zeg ik ook niet toch? Vind ze wel typisch het omschreven gedrag vertonen, nu ook weer “Founding Fathers”, ik heb er hartelijk om kunnen lachen in ieder geval, maar ik laat ze, dat is hun manier om er invulling aan te geven. Mij gaat het erom dat we op P niet meer supporters zijn dan die op de tweede ring, iedereen op zijn eigen manier, zonder daar iets van te vinden lijkt mij. Zeggen dat iemand het supporter zijn niet begrijpt is echt lariekoek, dan kijk je echt niet breder dan je eigen oogkleppen.
    Jij vindt blijkbaar iets van Bagpipe en de Ultras en zij hebben, onafhankelijk en op punten afwijkend van elkaar, ook een mening over andere manieren van support. Dat niemand meer of minder supporter is, is evident. Dat zijn we dan wel weer met elkaar eens. Maar we mogen allemaal wat van elkaar vinden, toch? Het is wel jammer dat we onszelf als individu steeds minder kunnen schikken in elkaars belevingswereld, hoewel dat in de huidige tijd ook niet meer dan logisch is.
  • 21 Jul 2019 om 09:02
    • Quote van 21 Jul 2019 om 09:00
      Correct, ieder beleeft het op zijn eigen manier, daar hoef je wederzijds niets van te vinden.
    Precies...sommigen hier gedragen zich echt als de 'über-supporter'.....
  • 21 Jul 2019 om 09:00
    • Quote van 21 Jul 2019 om 08:54
      Dat hele gezeik over wel of niet weten wat supporten inhoudt....pffff.

      Een ieder support FC Twente op zijn eigen manier. De één overtreed daarbij standaard wekelijks wel een regel, terwijl een ander lekker op zijn plek zit en geniet...van de wedstrijd....een drankje en/of versnapering.

      Supporters zijn het veld opgegaan, en de KNVB hangt hier een symbolisch bedrag aan van €7500,00. Supporters doneren, daar waar een ander niet wenst te doneren en alles veroordeelt. Wordt diegene verplicht om te doneren, en veroordeeld hij daarom standaard alles, of is het zo'n schijnheilig figuur die ook het licht uitdoet terwijl hij z'n vrouw een beurt geeft?

      Ik begrijp dat veroordelen niet zo want er is niets vreemds ontstaan. Geen torenhoge boete...geen vernielingen of ongewenste intimiteiten. Gewoon een grote groep supporters die totaal uit hun dak gingen van vreugde.

      Iedereen support FC Twente op z'n eigen manier...zowel het 'tuig' als wel het (schijnheilige) koorknaapje. Doe een duit in het zakje en doneer....of niet, maar stop eens met veroordelen, want je verandert niets aan deze ontstane 'situatie'.

      "Dit of dat had kunnen gebeuren". Jah, dat gekund, maar het is niet gebeurt, dus stop met zeiken.......
    Correct, ieder beleeft het op zijn eigen manier, daar hoef je wederzijds niets van te vinden.
  • 21 Jul 2019 om 08:54
    Dat hele gezeik over wel of niet weten wat supporten inhoudt....pffff.

    Een ieder support FC Twente op zijn eigen manier. De één overtreed daarbij standaard wekelijks wel een regel, terwijl een ander lekker op zijn plek zit en geniet...van de wedstrijd....een drankje en/of versnapering.

    Supporters zijn het veld opgegaan, en de KNVB hangt hier een symbolisch bedrag aan van €7500,00. Supporters doneren, daar waar een ander niet wenst te doneren en alles veroordeelt. Wordt diegene verplicht om te doneren, en veroordeeld hij daarom standaard alles, of is het zo'n schijnheilig figuur die ook het licht uitdoet terwijl hij z'n vrouw een beurt geeft?

    Ik begrijp dat veroordelen niet zo want er is niets vreemds ontstaan. Geen torenhoge boete...geen vernielingen of ongewenste intimiteiten. Gewoon een grote groep supporters die totaal uit hun dak gingen van vreugde.

    Iedereen support FC Twente op z'n eigen manier...zowel het 'tuig' als wel het (schijnheilige) koorknaapje. Doe een duit in het zakje en doneer....of niet, maar stop eens met veroordelen, want je verandert niets aan deze ontstane 'situatie'.

    "Dit of dat had kunnen gebeuren". Jah, dat gekund, maar het is niet gebeurt, dus stop met zeiken.......
  • 21 Jul 2019 om 08:41
    • Quote van 21 Jul 2019 om 00:30
      Dit is humor.... Een actie opstarten omdat er een groep zogenaamde supporters het veld op stormt ? Mensen met duidelijk een chromosoompje teveel, die onder invloed van weet ik wat het feest voor minimaal 25000 andere, betalende supporters verklooien ? En dan gaan lopen zeiken tegen mensen die daar geen eurootje voor over hebben ? Met dit soort "supporters" moet je korte metten maken, het stadion uittrappen en nooit meer terug laten komen. Daar zou ik wel een paar eurootjes voor over hebben !
    boeren en varkens worden knorrend vet.
  • 21 Jul 2019 om 08:38
    • Quote van 21 Jul 2019 om 08:01
      Grappig. We staan in hetzelfde vak, maar ik heb daar nou nooit last van. Bagpipe staat overigens niet in 104.
    Dat zeg ik ook niet toch? Vind ze wel typisch het omschreven gedrag vertonen, nu ook weer “Founding Fathers”, ik heb er hartelijk om kunnen lachen in ieder geval, maar ik laat ze, dat is hun manier om er invulling aan te geven. Mij gaat het erom dat we op P niet meer supporters zijn dan die op de tweede ring, iedereen op zijn eigen manier, zonder daar iets van te vinden lijkt mij. Zeggen dat iemand het supporter zijn niet begrijpt is echt lariekoek, dan kijk je echt niet breder dan je eigen oogkleppen.
  • 21 Jul 2019 om 08:25
    • Quote van 21 Jul 2019 om 07:57
      bingo!!
    Wel een valse bingo. Dat dan weer wel...
  • 21 Jul 2019 om 08:01
    • Quote van 21 Jul 2019 om 07:46
      Want iedereen moet dat op dezelfde manier ervaren? Je hebt “echte” supporters, “gewone” supporters en “nep” supporters? Er zijn geen “echten”.... stap ui de bubbel..... de enigen die dat zeggen zijn de omhooggevallen stoerdoenende en zichzelf op de borstkloppende bagpipers en ultra’s van deze wereld. Zit zelf ook op 104 en erger me soms kapot aan al dat volk dat zichzelf echt fan-tas-tisch vind. Zitten al zoooo lang bij Twente, hebben al zooveeel uitwedstrijden gedaan, oh oh oh wat ge-wel-dig zijn wij. Mooi dat je er bent, maar er zitten er 30.000 en die zijn allemaal net zo relevant en belangrijk voor de club.
    Grappig. We staan in hetzelfde vak, maar ik heb daar nou nooit last van. Bagpipe staat overigens niet in 104.
  • 21 Jul 2019 om 07:57
    • Quote van 21 Jul 2019 om 07:46
      Want iedereen moet dat op dezelfde manier ervaren? Je hebt “echte” supporters, “gewone” supporters en “nep” supporters? Er zijn geen “echten”.... stap ui de bubbel..... de enigen die dat zeggen zijn de omhooggevallen stoerdoenende en zichzelf op de borstkloppende bagpipers en ultra’s van deze wereld. Zit zelf ook op 104 en erger me soms kapot aan al dat volk dat zichzelf echt fan-tas-tisch vind. Zitten al zoooo lang bij Twente, hebben al zooveeel uitwedstrijden gedaan, oh oh oh wat ge-wel-dig zijn wij. Mooi dat je er bent, maar er zitten er 30.000 en die zijn allemaal net zo relevant en belangrijk voor de club.
    bingo!!
  • 21 Jul 2019 om 07:46
    • Quote van 20 Jul 2019 om 14:14
      Jij begrijpt voetbal, en het supporter zijn niet zo lijkt.
    Want iedereen moet dat op dezelfde manier ervaren? Je hebt “echte” supporters, “gewone” supporters en “nep” supporters? Er zijn geen “echten”.... stap ui de bubbel..... de enigen die dat zeggen zijn de omhooggevallen stoerdoenende en zichzelf op de borstkloppende bagpipers en ultra’s van deze wereld. Zit zelf ook op 104 en erger me soms kapot aan al dat volk dat zichzelf echt fan-tas-tisch vind. Zitten al zoooo lang bij Twente, hebben al zooveeel uitwedstrijden gedaan, oh oh oh wat ge-wel-dig zijn wij. Mooi dat je er bent, maar er zitten er 30.000 en die zijn allemaal net zo relevant en belangrijk voor de club.
  • 21 Jul 2019 om 07:44
    • Quote van 21 Jul 2019 om 00:30
      Dit is humor.... Een actie opstarten omdat er een groep zogenaamde supporters het veld op stormt ? Mensen met duidelijk een chromosoompje teveel, die onder invloed van weet ik wat het feest voor minimaal 25000 andere, betalende supporters verklooien ? En dan gaan lopen zeiken tegen mensen die daar geen eurootje voor over hebben ? Met dit soort "supporters" moet je korte metten maken, het stadion uittrappen en nooit meer terug laten komen. Daar zou ik wel een paar eurootjes voor over hebben !
    Gaat het weer een beetje meneer Dröge?
  • 21 Jul 2019 om 03:14
    • Quote van 20 Jul 2019 om 10:31
      Jonge, jonge, daar gaan we weer, moet jij nou altijd verwijten, en negatief zijn? Altijd reacties uitlokken, die dan weer in een complete chaos uitlopen? Man kap daar nou eens mee!
    Wellicht moet jij je beperken tot het tiktak- of teletubbie-forum, maar waarschijnlijk geven schaapjes en schaduwmannetjes je te veel stress en bezorgen je een te hoge bloeddruk, en ben bang dat je in no-time ruzie hebt met Dipsey, Lala en Tinky Winky uitmaakt voor een vieze vuile gore tyfuslijer.
  • 21 Jul 2019 om 00:30
    Dit is humor.... Een actie opstarten omdat er een groep zogenaamde supporters het veld op stormt ? Mensen met duidelijk een chromosoompje teveel, die onder invloed van weet ik wat het feest voor minimaal 25000 andere, betalende supporters verklooien ? En dan gaan lopen zeiken tegen mensen die daar geen eurootje voor over hebben ? Met dit soort "supporters" moet je korte metten maken, het stadion uittrappen en nooit meer terug laten komen. Daar zou ik wel een paar eurootjes voor over hebben !
  • 20 Jul 2019 om 20:18
    • Quote van 20 Jul 2019 om 15:58
      Zoals jij dus. Het veld op aan het eind van het seizoen (laatste thuiswedstrijd) was altijd normaal gebeurde int Diekman altijd. En dan kun jij je wel weer verschuilen achter het regeltje mag niet. Flikker aub een eind op. Kampioenschap binnen en een heerlijk feestje op/om/naast het veld. Als morgen de regel is dat alle mannen in een jurkje naar het stadion moeten ben jij zo'n slaafs type dat blind volgt, regels zijn regels ja...
    Typische reactie van iemand die zichzelf zo belangrijk vind. Zie ons eens even stoer doen op het veld en het feestje vieren. Wees dan ook zo stoer om even 7500 euro te lappen
  • 20 Jul 2019 om 20:06
    Ikzeg. Het was even niet leuk om het veld te bestormen, ook ik had graag de ereronde gezien en helaas was dat niet mogelijk. Dat ik het begrijp ja maar of dit nou moest als support nee. Gelukkig zijn wij als support goed bezig om de schuld op ons als support bij elkaar te krijgen. Ik betaal ook mee want ik doe het als support van ons fctwente ik kan niet veel missen maar geef 10 euro. Gelukkig zijn er geen andere sancties.
  • 20 Jul 2019 om 15:58
    • Quote van 20 Jul 2019 om 15:18
      Nou en? Veelzeggende reactie dat sommige mensen alleen aan zich zichzelf denken.
    Zoals jij dus. Het veld op aan het eind van het seizoen (laatste thuiswedstrijd) was altijd normaal gebeurde int Diekman altijd. En dan kun jij je wel weer verschuilen achter het regeltje mag niet. Flikker aub een eind op. Kampioenschap binnen en een heerlijk feestje op/om/naast het veld. Als morgen de regel is dat alle mannen in een jurkje naar het stadion moeten ben jij zo'n slaafs type dat blind volgt, regels zijn regels ja...
  • 20 Jul 2019 om 15:18
    • Quote van 20 Jul 2019 om 14:59
      Nou en? Ook dat was het mij waart geweest. En Nee ik was niet op het veld top middagje gehad
    Nou en? Veelzeggende reactie dat sommige mensen alleen aan zich zichzelf denken.
  • 20 Jul 2019 om 14:59
    • Quote van 20 Jul 2019 om 14:24
      Begrijp supporter zijn heel goed. Maar niet als het de club schaadt. Voor die tijd is er duidelijk gewaarschuwd het veld niet te betreden. Je komt er goed af met maar 7500 euro boete. Voor hetzelfde geld had je een duel zonder publiek kunnen spelen. Dupeer je het gehele stadion en club mee.
    Nou en? Ook dat was het mij waart geweest. En Nee ik was niet op het veld top middagje gehad
  • 20 Jul 2019 om 14:57
    • Quote van 20 Jul 2019 om 14:24
      Begrijp supporter zijn heel goed. Maar niet als het de club schaadt. Voor die tijd is er duidelijk gewaarschuwd het veld niet te betreden. Je komt er goed af met maar 7500 euro boete. Voor hetzelfde geld had je een duel zonder publiek kunnen spelen. Dupeer je het gehele stadion en club mee.
    Mee eens.
  • 20 Jul 2019 om 14:24
    • Quote van 20 Jul 2019 om 14:14
      Jij begrijpt voetbal, en het supporter zijn niet zo lijkt.
    Begrijp supporter zijn heel goed. Maar niet als het de club schaadt. Voor die tijd is er duidelijk gewaarschuwd het veld niet te betreden. Je komt er goed af met maar 7500 euro boete. Voor hetzelfde geld had je een duel zonder publiek kunnen spelen. Dupeer je het gehele stadion en club mee.
  • 20 Jul 2019 om 14:14
    • Quote van 20 Jul 2019 om 13:40
      Geeft je domheid wel weer deze reactie. Betaal jij toch gewoon de hele boete.
    Jij begrijpt voetbal, en het supporter zijn niet zo lijkt.
  • 20 Jul 2019 om 13:40
    • Quote van 20 Jul 2019 om 13:36
      Mensen die niet het veld op gingen moeten betalen... gaat toch nergens over , binnen 1 seizoen terug en dan rustig blijven zitten... iedereen had er moeten staan ... onnie da
    Geeft je domheid wel weer deze reactie. Betaal jij toch gewoon de hele boete.
  • 20 Jul 2019 om 13:37
    • Quote van 20 Jul 2019 om 12:46
      Voetbal is passie, voetbal is strijd, voetbal is emotie! Iedereen heeft een eigen beleving bij de FCT. De één gaat met zn kinderen de fanshop nog even in, de andere drinkt bier en staat aan de hekken te rammelen. Sommigen komen niet in het stadion en vechten op een afgesproken plek in naam van de club. Iedereen beleeft het anders en daar kan ik alleen maar begrip voor op brengen. Ik weet ook zeker dat er van al die mensen die het veld op rende geen ééntje is die nu weigerd een paar euro te doneren. Het is en blijft emotie! Koesteren moet je zulke momenten. Het is en blijft een machtig mooie club!!
    Precies!
  • 20 Jul 2019 om 13:36
    Mensen die niet het veld op gingen moeten betalen... gaat toch nergens over , binnen 1 seizoen terug en dan rustig blijven zitten... iedereen had er moeten staan ... onnie da
  • 20 Jul 2019 om 13:26
    • Quote van 20 Jul 2019 om 08:58
      Precies!! Ik ben benieuwd maar het loopt nog niet heel erg hard. Had verwacht dat binnen één avond het geld wel gedoneerd zou zijn maar ze zitten ‘pas’ op € 1.770,- Nou kom op veldlopers neem je verantwoordelijkheid!!
    Wacht de wedstrijd tegen Schalke maar af,ik voorspel dat er na de boete geld over blijft voor de pot van de sfeer acties.
  • 20 Jul 2019 om 13:03
    • Quote van 20 Jul 2019 om 12:46
      Voetbal is passie, voetbal is strijd, voetbal is emotie! Iedereen heeft een eigen beleving bij de FCT. De één gaat met zn kinderen de fanshop nog even in, de andere drinkt bier en staat aan de hekken te rammelen. Sommigen komen niet in het stadion en vechten op een afgesproken plek in naam van de club. Iedereen beleeft het anders en daar kan ik alleen maar begrip voor op brengen. Ik weet ook zeker dat er van al die mensen die het veld op rende geen ééntje is die nu weigerd een paar euro te doneren. Het is en blijft emotie! Koesteren moet je zulke momenten. Het is en blijft een machtig mooie club!!
    100+
  • 20 Jul 2019 om 12:58
    • Quote van 20 Jul 2019 om 12:46
      Voetbal is passie, voetbal is strijd, voetbal is emotie! Iedereen heeft een eigen beleving bij de FCT. De één gaat met zn kinderen de fanshop nog even in, de andere drinkt bier en staat aan de hekken te rammelen. Sommigen komen niet in het stadion en vechten op een afgesproken plek in naam van de club. Iedereen beleeft het anders en daar kan ik alleen maar begrip voor op brengen. Ik weet ook zeker dat er van al die mensen die het veld op rende geen ééntje is die nu weigerd een paar euro te doneren. Het is en blijft emotie! Koesteren moet je zulke momenten. Het is en blijft een machtig mooie club!!
    Amen, €10,-....... een derde van de boete is al binnen! Goed weekend all
  • 20 Jul 2019 om 12:46
    Voetbal is passie, voetbal is strijd, voetbal is emotie! Iedereen heeft een eigen beleving bij de FCT. De één gaat met zn kinderen de fanshop nog even in, de andere drinkt bier en staat aan de hekken te rammelen. Sommigen komen niet in het stadion en vechten op een afgesproken plek in naam van de club. Iedereen beleeft het anders en daar kan ik alleen maar begrip voor op brengen. Ik weet ook zeker dat er van al die mensen die het veld op rende geen ééntje is die nu weigerd een paar euro te doneren. Het is en blijft emotie! Koesteren moet je zulke momenten. Het is en blijft een machtig mooie club!!
  • 20 Jul 2019 om 11:32
    • Quote van 20 Jul 2019 om 10:44
      Dat soort gasten lopen er toch bij elke club, dat is toch geen nieuws? Als jij je niet aangesproken voelt hoef je ook niet te reageren, toch?
    Euhm nee. Kunnen we iedereen wel schofferen. Want als niemand zich aangesproken voelt.... Dat is geen vrijbrief om zulk soort achterlijke uitspraken te doen.
  • 20 Jul 2019 om 11:19
    • Quote van 20 Jul 2019 om 10:44
      Dat soort gasten lopen er toch bij elke club, dat is toch geen nieuws? Als jij je niet aangesproken voelt hoef je ook niet te reageren, toch?
    Omdat dit weer een nergens op slaat en vol met vooroordelen zit, dan denk ik reageer is zonder dat te benoemen. Is toch ook niet zo moeilijk of wel?
  • 20 Jul 2019 om 10:44
    • Quote van 20 Jul 2019 om 10:31
      Jonge, jonge, daar gaan we weer, moet jij nou altijd verwijten, en negatief zijn? Altijd reacties uitlokken, die dan weer in een complete chaos uitlopen? Man kap daar nou eens mee!
    Dat soort gasten lopen er toch bij elke club, dat is toch geen nieuws? Als jij je niet aangesproken voelt hoef je ook niet te reageren, toch?
  • 20 Jul 2019 om 10:34
    • Quote van 20 Jul 2019 om 09:35
      Als iedereen doneert die het veld bestormde zijn de schuldigen ook bekend. En gelijk stadion verbod opleggen.
    Ik hoop dat bij jou geen enkele rem werkt, en dan met 80 tegen een .....
  • 20 Jul 2019 om 10:31
    • Quote van 20 Jul 2019 om 09:41
      Helaas heeft een deel van die supporters geen twentehart, voor hen is de hoofdzaak zuipen, snuiven, feesten en een potje matten als het kan. Die kun je nooit aanspreken op wangedrag of verantwoordelijk houden.,

      Is niet erg, hoort er gewoon bij.
    Jonge, jonge, daar gaan we weer, moet jij nou altijd verwijten, en negatief zijn? Altijd reacties uitlokken, die dan weer in een complete chaos uitlopen? Man kap daar nou eens mee!
  • 20 Jul 2019 om 10:23
    • Quote van 20 Jul 2019 om 09:35
      Als iedereen doneert die het veld bestormde zijn de schuldigen ook bekend. En gelijk stadion verbod opleggen.
    Als jij geen shit for brains had....
  • 20 Jul 2019 om 09:54
    • Quote van 20 Jul 2019 om 09:48
      Wat een vooroordelen weer Rene.
    Als ik zeg een deel, is dat bijvoorbaat geen vooroordeel Jeroen.
  • 20 Jul 2019 om 09:52
    • Quote van 20 Jul 2019 om 09:45
      Mee eens. Ik denk zelfs dat van der Kraan dit had gedaan, maar vanwege de geschiedenis dit niet heeft aangedurfd. Dus hebben ze de boete maar betaald ipv er tegen in te gaan. Ik vind ook dat een pitch invasion moet kunnen als er geen trammelant wordt geschopt. Dat was in dit geval. Als supporters kun je echter wel nagaan dat de KNVB een boete zou uitdelen, zeker a de waarschuwing vooraf. Anyway, ook een mooie actie om geld in te zamelen tijdens de wedstrijd tegen Schalke. Jammer alleen dat sommige mensen gaan zeggen hoeveel ze gedoneerd hebben.
    Volgens mij wat het Ten Voorde die het een week voor de wedstrijd via tubje of twitter min of meer voorstelde. Indien correct, leg de boete bij tub neer :-) Massa-manupilatie. Boete of niet, supporters trekken zich daar geen ene fuck van aan. Dat is een illusie.

    Hopen dat ze het bedrag bij elkaar kunnen sprokkelen. Doe je ogen dicht, visualiseer 7,500 Euri in je hand.

    Ogen dicht, euri's in je hand.

    Stel je nu een wc pot voor.

    WC pot.

    Strek je hand uit…… laat de euris vallen…… in de wc pot.


    LAAT DE EURIS VALLEN

    Kijk naar het geld, in het gelige wc water.

    En trek nu door.

    Visualiseer, 7,500 Euri nimmer meer.
  • 20 Jul 2019 om 09:48
    • Quote van 20 Jul 2019 om 09:41
      Helaas heeft een deel van die supporters geen twentehart, voor hen is de hoofdzaak zuipen, snuiven, feesten en een potje matten als het kan. Die kun je nooit aanspreken op wangedrag of verantwoordelijk houden.,

      Is niet erg, hoort er gewoon bij.
    Wat een vooroordelen weer Rene.
  • 20 Jul 2019 om 09:47
    5 Euro gedoneerd!
  • 20 Jul 2019 om 09:45
    • Quote van 20 Jul 2019 om 09:23
      Geheel verkeerde benadering dit. Hoewel nobel schiet het geen fuck op. De Club moet gedwongen worden de boete niet te honoreren. Maak een statement en roep andere clubs op de KNVB te negeren. Strakke regels zijn geen probleem, maar verstikkende regels die tegen het DNA of de aard van voetbal(supporters) instrijken moet men eens aan de kaak stellen. Als een of andere kneus een bom op het veld gooit, opdonderen: stadionverbod voor het leven. Als een sfeeractie of een supportersstatement (zoals zwarte rook) gecoordineerd uitgevoerd kan worden, dan moeten ze daar niet over zeiken, en boetes met de middelvinger begroeten, en collega-clubs aansporen hetzelfde te doen.
      Gecontroleerde Pitch Invasions verlopen 99.9% van de keren vredelievend. Zonder ongevallen. Zonder incidenten. Als Club duidelijk zijn dat Pitch Invasions vanuit bepaalde vakken mogen (in ons geval natuurlijk P) en de rest van het stadion niet, in uitzonderlijke gevallen zoals Kampioenschap, bekerwinst of promotie, dan is er geen vuiltje aan de lucht. Dan kunnen ze daar gewoon op anticiperen, het faciliteren en beleidsmatig reguleren.
    Mee eens. Ik denk zelfs dat van der Kraan dit had gedaan, maar vanwege de geschiedenis dit niet heeft aangedurfd. Dus hebben ze de boete maar betaald ipv er tegen in te gaan. Ik vind ook dat een pitch invasion moet kunnen als er geen trammelant wordt geschopt. Dat was in dit geval. Als supporters kun je echter wel nagaan dat de KNVB een boete zou uitdelen, zeker a de waarschuwing vooraf. Anyway, ook een mooie actie om geld in te zamelen tijdens de wedstrijd tegen Schalke. Jammer alleen dat sommige mensen gaan zeggen hoeveel ze gedoneerd hebben.
  • 20 Jul 2019 om 09:44
    • Quote van 20 Jul 2019 om 09:43
      Moet ik 11 Jappen uit elkaar zien te houden 90 minuten lang...….. Niet mijn dingetje op een zonnige Zaterdag.

      Toch, bedankt voor de info.
    Haha dat is waar, ik dacht, ik meld het even, fijne zaterdag dan nog! ;)
  • 20 Jul 2019 om 09:43
    • Quote van 20 Jul 2019 om 09:35
      Off topic: als je ons nieuwe aanwinst nakamura in actie wil zien is de app/site rakuten degene die het uitzend.
    Moet ik 11 Jappen uit elkaar zien te houden 90 minuten lang...….. Niet mijn dingetje op een zonnige Zaterdag.

    Toch, bedankt voor de info.
  • 20 Jul 2019 om 09:41
    • Quote van 20 Jul 2019 om 09:35
      Als iedereen doneert die het veld bestormde zijn de schuldigen ook bekend. En gelijk stadion verbod opleggen.
    Helaas heeft een deel van die supporters geen twentehart, voor hen is de hoofdzaak zuipen, snuiven, feesten en een potje matten als het kan. Die kun je nooit aanspreken op wangedrag of verantwoordelijk houden.,

    Is niet erg, hoort er gewoon bij.
  • 20 Jul 2019 om 09:35
    Off topic: als je ons nieuwe aanwinst nakamura in actie wil zien is de app/site rakuten degene die het uitzend.
  • 20 Jul 2019 om 09:35
    Als iedereen doneert die het veld bestormde zijn de schuldigen ook bekend. En gelijk stadion verbod opleggen.
  • 20 Jul 2019 om 09:23
    Geheel verkeerde benadering dit. Hoewel nobel schiet het geen fuck op. De Club moet gedwongen worden de boete niet te honoreren. Maak een statement en roep andere clubs op de KNVB te negeren. Strakke regels zijn geen probleem, maar verstikkende regels die tegen het DNA of de aard van voetbal(supporters) instrijken moet men eens aan de kaak stellen. Als een of andere kneus een bom op het veld gooit, opdonderen: stadionverbod voor het leven. Als een sfeeractie of een supportersstatement (zoals zwarte rook) gecoordineerd uitgevoerd kan worden, dan moeten ze daar niet over zeiken, en boetes met de middelvinger begroeten, en collega-clubs aansporen hetzelfde te doen.
    Gecontroleerde Pitch Invasions verlopen 99.9% van de keren vredelievend. Zonder ongevallen. Zonder incidenten. Als Club duidelijk zijn dat Pitch Invasions vanuit bepaalde vakken mogen (in ons geval natuurlijk P) en de rest van het stadion niet, in uitzonderlijke gevallen zoals Kampioenschap, bekerwinst of promotie, dan is er geen vuiltje aan de lucht. Dan kunnen ze daar gewoon op anticiperen, het faciliteren en beleidsmatig reguleren.
  • 20 Jul 2019 om 08:58
    • Quote van 20 Jul 2019 om 08:33
      Precies, helemaal mee eens!
    Precies!! Ik ben benieuwd maar het loopt nog niet heel erg hard. Had verwacht dat binnen één avond het geld wel gedoneerd zou zijn maar ze zitten ‘pas’ op € 1.770,- Nou kom op veldlopers neem je verantwoordelijkheid!!
  • 20 Jul 2019 om 08:33
    • Quote van 19 Jul 2019 om 20:56
      Laten die mensen die op het veld hebben gelopen maar het geld doneren.
    Precies, helemaal mee eens!
  • 20 Jul 2019 om 01:06
    • Quote van 19 Jul 2019 om 23:25
      Done! Moeten ze 1 keer per jaar doen zon actie! Zorgt ook voor betrokkenheidsgevoel. Samen sterk!
    100+
  • 20 Jul 2019 om 01:06
    • Quote van 20 Jul 2019 om 00:09
      Zelf 20 pop gedoneerd.....
    100+
  • 20 Jul 2019 om 01:06
    • Quote van 20 Jul 2019 om 00:53
      Jou vergelijking raakt kant noch wal.

      Voor een sfeer meebetalen is heel wat anders als dat stuk verdriet wat zo nodig het veld op rent.

      Smaakt goed he, Heineken ;)
    Even veur jou we zitten in de kroeg waar Grolsh is, en speciaal bieren, maar zeker geen grachtewater uut 020.....
  • 20 Jul 2019 om 00:53
    • Quote van 19 Jul 2019 om 22:49
      Volgens mij ben jij iemand die bij een of andere sfeer actie ook de knip niet zal trekken He? Maar wel foto's maken en mee pronken, aan iedereen laten zien van kiek is wat mooi. Zelfde as je in de kroeg zit en ie bent aan de beurt, dat ie plotseling op de WC bent. Ik denk dat ie er zo een bent.
    Jou vergelijking raakt kant noch wal.

    Voor een sfeer meebetalen is heel wat anders als dat stuk verdriet wat zo nodig het veld op rent.

    Smaakt goed he, Heineken ;)
  • 20 Jul 2019 om 00:09
    Zelf 20 pop gedoneerd.....
  • 20 Jul 2019 om 00:08
    • Quote van 19 Jul 2019 om 22:23
      Strontvlieg! Zak in de stront!
    Rustaagh Dennis. Gedraag je eens een keer volwassen.....
  • 19 Jul 2019 om 23:31
    Gedaan fijn nu te zien dat na de vele kritiek die ik kreeg er toch meer supporters zijn die bereid zijn om die kwallen bij de KNVB te laten zien dat wij achter onze club staan en de consequenties dragen voor ons feestje daar waar de KNVB laat zien hoever ze van het voetbalvolk af staan dat er geen oog meer is voor vreugde feest en support!!! De KNVB maakt het Nederlandse voetbal kapot!
  • 19 Jul 2019 om 23:25
    Done! Moeten ze 1 keer per jaar doen zon actie! Zorgt ook voor betrokkenheidsgevoel. Samen sterk!
  • 19 Jul 2019 om 23:16
    • Quote van 19 Jul 2019 om 23:08
      Wie zei wat dan?
    Dennis weer die tegen zichzelf zit te praten.
  • 19 Jul 2019 om 23:16
    Nou ajuus en ik ga nog even paar gasten in de stad langs met de pet!!!
  • 19 Jul 2019 om 23:14
    • Quote van 19 Jul 2019 om 22:55
      Net als jij?
    Haha pik ik heb iets meer gedaan lol
  • 19 Jul 2019 om 23:08
    • Quote van 19 Jul 2019 om 23:04
      En dan ook nog snel verwijderen. Heel laag...
    Wie zei wat dan?
  • 19 Jul 2019 om 23:04
    En dan ook nog snel verwijderen. Heel laag...
  • 19 Jul 2019 om 23:04
    Zeer trieste reactie dit...
  • 19 Jul 2019 om 22:59
    • Quote van 19 Jul 2019 om 22:58
      Have fun, goed weekend.
    Jij ook
  • 19 Jul 2019 om 22:58
    • Quote van 19 Jul 2019 om 22:56
      Ja Die, zulk zwaar geschut is niet nodig. Ik vind het wel knap dat je met één opmerking genoeg hebt voor een compleet psychologisch profiel ;)
    Kom zulke gasten helaas geregeld tegen, en vroeger in de horeca in de weekends sabbelt als bijbaan, dan krijg je goede mensenkennis geloof me.
  • 19 Jul 2019 om 22:58
    • Quote van 19 Jul 2019 om 22:52
      Zo ga ff kieken in de stad en biertje drinken. En wens bijna iedereen goed weekend.
    Have fun, goed weekend.
  • 19 Jul 2019 om 22:58
    • Quote van 19 Jul 2019 om 20:56
      Laten die mensen die op het veld hebben gelopen maar het geld doneren.
    Kerel, een paar euro's aan onze club met een feest als dit is toch niks mis mee. Ik neem wel geld mee tegen PSV.
  • 19 Jul 2019 om 22:56
    • Quote van 19 Jul 2019 om 22:49
      Volgens mij ben jij iemand die bij een of andere sfeer actie ook de knip niet zal trekken He? Maar wel foto's maken en mee pronken, aan iedereen laten zien van kiek is wat mooi. Zelfde as je in de kroeg zit en ie bent aan de beurt, dat ie plotseling op de WC bent. Ik denk dat ie er zo een bent.
    Ja Die, zulk zwaar geschut is niet nodig. Ik vind het wel knap dat je met één opmerking genoeg hebt voor een compleet psychologisch profiel ;)
  • 19 Jul 2019 om 22:55
    Done
  • 19 Jul 2019 om 22:55
    • Quote van 19 Jul 2019 om 22:53
      Nou dan kun je uit solidariteit toch 5€ storten?
    Net als jij?
  • 19 Jul 2019 om 22:53
    • Quote van 19 Jul 2019 om 22:52
      Vind ik niet. Als ik op het veld had gestaan had ik me zeker geroepen gevoeld om iets te doneren. Waarmee je mij niet hoort zeggen dat ze er niet mochten staan.
    Nou dan kun je uit solidariteit toch 5€ storten?
  • 19 Jul 2019 om 22:52
    Laat tv maar doneren
  • 19 Jul 2019 om 22:52
    Zo ga ff kieken in de stad en biertje drinken. En wens bijna iedereen goed weekend.
  • 19 Jul 2019 om 22:52
    • Quote van 19 Jul 2019 om 22:45
      Hij heeft gelijk gewoon heel diep in de stront zakken.
    Vind ik niet. Als ik op het veld had gestaan had ik me zeker geroepen gevoeld om iets te doneren. Waarmee je mij niet hoort zeggen dat ze er niet mochten staan.
  • 19 Jul 2019 om 22:49
    • Quote van 19 Jul 2019 om 20:56
      Laten die mensen die op het veld hebben gelopen maar het geld doneren.
    Volgens mij ben jij iemand die bij een of andere sfeer actie ook de knip niet zal trekken He? Maar wel foto's maken en mee pronken, aan iedereen laten zien van kiek is wat mooi. Zelfde as je in de kroeg zit en ie bent aan de beurt, dat ie plotseling op de WC bent. Ik denk dat ie er zo een bent.
  • 19 Jul 2019 om 22:45
    • Quote van 19 Jul 2019 om 22:16
      Zelf zat ik op de 2e ring maar toch ff 5 euro voor ons clubbie! Helemaal mooi zo
    Kijk dat vind ik klasse:-)
  • 19 Jul 2019 om 22:45
    • Quote van 19 Jul 2019 om 22:37
      Van de week had je een hele grappige reactie met Chaudfontaine maar deze reactie kan ik daar niet mee rijmen...
    Hij heeft gelijk gewoon heel diep in de stront zakken.
  • 19 Jul 2019 om 22:37
    • Quote van 19 Jul 2019 om 22:23
      Strontvlieg! Zak in de stront!
    Van de week had je een hele grappige reactie met Chaudfontaine maar deze reactie kan ik daar niet mee rijmen...
  • 19 Jul 2019 om 22:33
    • Quote van 19 Jul 2019 om 22:23
      Strontvlieg! Zak in de stront!
    Ik vind de boete belachelijk van de KNVB maar ik vind het niet zo’n rare gedachte van raaer.
  • 19 Jul 2019 om 22:23
    Lekker al 1000 euro in de pocket
  • 19 Jul 2019 om 22:23
    • Quote van 19 Jul 2019 om 20:56
      Laten die mensen die op het veld hebben gelopen maar het geld doneren.
    Strontvlieg! Zak in de stront!
  • 19 Jul 2019 om 22:16
    Zelf zat ik op de 2e ring maar toch ff 5 euro voor ons clubbie! Helemaal mooi zo
  • 19 Jul 2019 om 21:28
    Toch al bijna 700 euro gaat snel zo.
  • 19 Jul 2019 om 21:07
    • Quote van 19 Jul 2019 om 20:56
      Laten die mensen die op het veld hebben gelopen maar het geld doneren.
    Tttttt lambal.....
  • 19 Jul 2019 om 20:56
    Mooi systeem. Erg eenvoudig overmaken. Beter dan dat overmaken op een rekening.
  • 19 Jul 2019 om 20:56
    Laten die mensen die op het veld hebben gelopen maar het geld doneren.
vrijdag 20 september 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›