FC Twente verklapt: ''Tot dusver zijn er 16.500 kaarten verkocht''

( 27 reacties)
FC Twente verklapt: ''Tot dusver zijn er 16.500 kaarten verkocht''

De oefenwedstrijd van FC Twente tegen Schalke 04 leeft niet alleen bij fans van de Tukkers. Er zijn namelijk al 2.100 kaarten verkocht door fans van Schalke 04.

Dit meldt Leon ten Voorde via Twitter. De wedstrijd staat komende dinsdag op het programma in de Grolsch Veste. Supporters van beide clubs zijn al ruim twintig jaar bevriend.

De vakken 120 t/m 125 zijn bestemd voor Schalke-supporters Eerder maakte FC Twente al bekend dat er extra kaarten in de verkoop zijn gegaan. Voor slechts 10 euro per ticket, zijn er tickets te boeken.

Update: FC Twente heeft een nieuwe update gegeven over de kaartverkoop. "Tot dusver zijn er 16.500 kaarten verkocht. Omdat de eerste ring is uitverkocht, zijn er nu ook kaarten op de tweede ring verkrijgbaar in de vakken 302 t/m 309", laten de Tukkers weten via de clubsite. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Jul 2019 om 08:00
    • Quote van 22 Jul 2019 om 10:27
      Als eerste ring volzit en er mooie sfeeracties komen, gaat het een prachtige avond worden met hopelijk ook mooi voetbal! Ik ben er uiteraard bij, eerder teruggegaan voor vakantie om deze wedstrijd, wel chagrijnige vriendin maar hoop dat dat het waard is, ik heb er zin in!
    Ik rij van vakantie NL effe op en neer, het bed is Savonds bij terugkomst toch wel te warm, kan beter buiten slapen :) vrouwtje mis toch niks hehrhrhe
  • 23 Jul 2019 om 07:56
    • Quote van 22 Jul 2019 om 19:40
      Schijnt dat du hasst mich tausendmal betrogen van Helene Fischer het erg goed doet in de poll,de directie vond het ook wel een lied passend bij de club.
    Du hast mich van Rammstein passt ook wel ;)
  • 22 Jul 2019 om 23:20
    • Quote van 22 Jul 2019 om 19:57
      Alleen voor tegen Schalke mag ik hopen. Indien niet: Directie? Kraan en Leeuwen? Hark Peters? Mag toch hopen dat deze mensen niet gaan beslissen over een opkomstnummer. TV! kun je 't sowieso niet toevertrouwen, die hebben er al een godsgruwelijke puinhoop van gemaakt.

      Duits, ik hekel Duits. Wij zijn Nederlanders. Hoe moeilijk is het?
    Wie Bitte?
  • 22 Jul 2019 om 19:57
    • Quote van 22 Jul 2019 om 19:40
      Schijnt dat du hasst mich tausendmal betrogen van Helene Fischer het erg goed doet in de poll,de directie vond het ook wel een lied passend bij de club.
    Alleen voor tegen Schalke mag ik hopen. Indien niet: Directie? Kraan en Leeuwen? Hark Peters? Mag toch hopen dat deze mensen niet gaan beslissen over een opkomstnummer. TV! kun je 't sowieso niet toevertrouwen, die hebben er al een godsgruwelijke puinhoop van gemaakt.

    Duits, ik hekel Duits. Wij zijn Nederlanders. Hoe moeilijk is het?
  • 22 Jul 2019 om 19:40
    • Quote van 22 Jul 2019 om 19:27
      is er al een nieuwe opkomst lied
    Schijnt dat du hasst mich tausendmal betrogen van Helene Fischer het erg goed doet in de poll,de directie vond het ook wel een lied passend bij de club.
  • 22 Jul 2019 om 19:36
    • Quote van 22 Jul 2019 om 19:27
      is er al een nieuwe opkomst lied
    Adaro im alive
  • 22 Jul 2019 om 19:27
    • Quote van 22 Jul 2019 om 14:33
      Haha grapjas
    is er al een nieuwe opkomst lied
  • 22 Jul 2019 om 14:33
    • Quote van 22 Jul 2019 om 14:31
      Ga om 2 uur. Weet je zeker dat je niks mist.
    Haha grapjas
  • 22 Jul 2019 om 14:31
    • Quote van 22 Jul 2019 om 14:30
      Niemand weet dus hoelaat de party van vak P begint?
    Ga om 2 uur. Weet je zeker dat je niks mist.
  • 22 Jul 2019 om 14:30
    Niemand weet dus hoelaat de party van vak P begint?
  • 22 Jul 2019 om 14:07
    Je kunt het hele stadion wel vullen met Schalke supporters in ieder geval ook 315 t/m 326 waarom doen ze dit niet? Allemaal inkomsten die je nu misloopt. Lijkt net een risicoduel nu.
  • 22 Jul 2019 om 11:46
    • Quote van 22 Jul 2019 om 11:18
      Je gaat toch niet eerder vrij nemen voor een oefenpotje...
    Nee, we nemen alleen eerder vrij voor dat wijvenvoetbal van je.
  • 22 Jul 2019 om 11:36
    • Quote van 22 Jul 2019 om 10:39
      En ook gerust 2 weken eerder en niet in de vakantie tijd.
    Precies Messi.
  • 22 Jul 2019 om 11:21
    • Quote van 22 Jul 2019 om 11:18
      Je gaat toch niet eerder vrij nemen voor een oefenpotje...
    Echte fan!
  • 22 Jul 2019 om 11:18
    • Quote van 22 Jul 2019 om 11:12
      Hoelaat start de party bij Home vak P? Ivm eerder vrij nemen. Weet iemand dit?
    Je gaat toch niet eerder vrij nemen voor een oefenpotje...
  • 22 Jul 2019 om 11:12
    Hoelaat start de party bij Home vak P? Ivm eerder vrij nemen. Weet iemand dit?
  • 22 Jul 2019 om 10:39
    • Quote van 22 Jul 2019 om 10:36
      Dinsdag om 19:00 uur hè. Niet het ideale tijdstip. Iom Schalke had Twente deze wedstrijd op een zaterdagmiddag/avond moeten regelen. Lekker met z'n allen van te voren aan de bierpomp en nadertijd idem dito. Nu wordt het vanuit de Ruhrpot haastje rep je en ook ik moet eerder van mijn werk weg. Denk dat je in het weekend zo 5.000 man meer hebt. Ik vind het niet erg logisch. Desnoods had men het nog op 20.00 uur kunnen zetten. Maar wie ben ik
    En ook gerust 2 weken eerder en niet in de vakantie tijd.
  • 22 Jul 2019 om 10:37
    Ben vaak bij oefenpotjes geweest van Schalke er is dan totaal geen sfeer niks nada. De laatste keer dat ze tegen elkaar speelden en dat was op de opendag boycotten de ultras van Schalke dat duel hopenlijk zijn ze nu goed gestemd ik hoop het voor jullie
  • 22 Jul 2019 om 10:36
    • Quote van 20 Jul 2019 om 10:30
      2 duizend maar ? Lol. !
    Dinsdag om 19:00 uur hè. Niet het ideale tijdstip. Iom Schalke had Twente deze wedstrijd op een zaterdagmiddag/avond moeten regelen. Lekker met z'n allen van te voren aan de bierpomp en nadertijd idem dito. Nu wordt het vanuit de Ruhrpot haastje rep je en ook ik moet eerder van mijn werk weg. Denk dat je in het weekend zo 5.000 man meer hebt. Ik vind het niet erg logisch. Desnoods had men het nog op 20.00 uur kunnen zetten. Maar wie ben ik
  • 22 Jul 2019 om 10:27
    • Quote van 22 Jul 2019 om 10:16
      Had toch wel verwacht de 20.000 te halen. maar het word sws een mooie avond
    Als eerste ring volzit en er mooie sfeeracties komen, gaat het een prachtige avond worden met hopelijk ook mooi voetbal! Ik ben er uiteraard bij, eerder teruggegaan voor vakantie om deze wedstrijd, wel chagrijnige vriendin maar hoop dat dat het waard is, ik heb er zin in!
  • 22 Jul 2019 om 10:24
    16500 twente fans en 2100 schalke fans is dus 18500 ?
    of 16500 met de schalke fans erbij ?
  • 22 Jul 2019 om 10:16
    Had toch wel verwacht de 20.000 te halen. maar het word sws een mooie avond
  • 20 Jul 2019 om 12:13
    • Quote van 20 Jul 2019 om 11:17
      Lezen is ook een kunst.
    Precies, lekker genieten niet te veel over teksten en meningen nadenken gewoon gas erop!!! Bier!!!! En kijk plezier
  • 20 Jul 2019 om 11:17
    • Quote van 20 Jul 2019 om 11:08
      Hoezo maar? Het is een oefenpotje he...
    Lezen is ook een kunst.
  • 20 Jul 2019 om 11:08
    • Quote van 20 Jul 2019 om 10:30
      2 duizend maar ? Lol. !
    Hoezo maar? Het is een oefenpotje he...
  • 20 Jul 2019 om 10:30
    Gaat een gezellige avond worden...… Liever had ik gezien dat Schalke ons een keer hielp in kader van vriendschap met het 'lenen' van een speler. Maar dat is een ander verhaal.
  • 20 Jul 2019 om 10:30
    2 duizend maar ? Lol. !
zondag 1 september 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›