Verdonk blijft Twente trouw: ''Niet het risico dat ik terug naar Feyenoord moet'' Garcia over wissel: ''Moeilijkste moment voor mij als trainer'' FC Twente na zwakke tweede helft onderuit tegen Vitesse MATCHDAY | Spaans tweetal terug in de basis bij FC Twente Brama 'een beetje kribbig': ''Wie bepaalt nu dat ik moet stoppen?''

Homeless party voor duel met Schalke 04 begint om 16.30 uur

( 36 reacties)
Homeless party voor duel met Schalke 04 begint om 16.30 uur

Vak-P organiseert voorafgaand aan thuisduel met FC Schalke 04 weer een 'homeless but fearless' party. Dit heeft Vak-P bekend gemaakt via Facebook. 

De opbrengsten van deze party zullen ten goede komen aan de boete van 7500,- euro die FC Twente heeft gekregen van de KNVB, wegens het betreden van het speelveld na afloop van de kampioenswedstrijd. 

De supporters van Schalke zullen ook in grote getale komen en als we de weergoden mogen geloven dan belooft het erg lekker weer te worden. Ook zal het bier rijkelijk vloeien en zullen er goede beats aanwezig zijn. Kortom: alle ingrediënten aanwezig voor een geweldige party! Komt allen dinsdag aanstaande!

Update: De homeless party van Vak-P begint vanmiddag om 16.30 uur, zo maakt de supportersvereniging bekend. Het duel tussen FC Twente en Schalke 04 begint om 19.00 uur.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Jul 2019 om 18:16
    • Quote van 23 Jul 2019 om 17:30
      Zeker is dat ik daar ver overheen ga, vakantie,dus broodje beenham als bodem,en 10 halve liters ga ik wel halen,alles voor de club natuurlijk, allemaal prettige wedstrijd toegewenst.
    Is er een Try-out van het opkomstnummer? Prettige wedstrijd alvast.
  • 23 Jul 2019 om 17:30
    • Quote van 23 Jul 2019 om 17:03
      Ik denk dat bij zo'n oefenwedstrijd het gemiddelde lager ligt dan 20 euro p.p. aan horecaomzet. Er zullen meer gezinnen zijn. Mijn aanname: Tussen de 10 en 15 euro. Daar moeten inkoop en personeelslasten vanaf. Ook van de ticketing moeten kosten af. Schalke zal een bedrag krijgen om hierheen te komen. Ik denk dat het hooguit 2 ton winst oplevert.
    Zeker is dat ik daar ver overheen ga, vakantie,dus broodje beenham als bodem,en 10 halve liters ga ik wel halen,alles voor de club natuurlijk, allemaal prettige wedstrijd toegewenst.
  • 23 Jul 2019 om 17:03
    • Quote van 23 Jul 2019 om 15:07
      Bij 4 glazen bier a 5 euro maal 20000 is 400000 +200000 kaartjes is 600000 min de kosten, hoeveel blijft er dan over? Schat eens Pol!,ik deed maar een gok.
    Ik denk dat bij zo'n oefenwedstrijd het gemiddelde lager ligt dan 20 euro p.p. aan horecaomzet. Er zullen meer gezinnen zijn. Mijn aanname: Tussen de 10 en 15 euro. Daar moeten inkoop en personeelslasten vanaf. Ook van de ticketing moeten kosten af. Schalke zal een bedrag krijgen om hierheen te komen. Ik denk dat het hooguit 2 ton winst oplevert.
  • 23 Jul 2019 om 17:01
    • Quote van 23 Jul 2019 om 15:19
      Ik verwacht niet veel van de wedstrijd van vandaag. Maar manmanman wat heb ik weer zin om ons twente weer te zien spelen. It's been so long
    Ikzeg. Gt. Ja eindelijk weer u heeft een geweldig punt. Ikzeg. Tot vanavond eindelijk weer. Succes verzekerd.
  • 23 Jul 2019 om 16:57
    • Quote van 23 Jul 2019 om 16:54
      Denk dat 99,5% van de supporters dat wel vind,maar 0,5% is mekaar toch wel aan het uitdagen op de sociale media,en schijnbaar kunnen die instanties de dan noodzakelijke politieinzet niet verantwoorden, helemaal in de vakantie tijd, erg jammer,had wel graag een toernooi gezien,wij, Heracles,Munster en Osnabrück,een mooi Euregio toernooi,zal wel bij een droom blijven.
    Goed idee! Kan je dat niet voorstellen aan de directie?
  • 23 Jul 2019 om 16:54
    • Quote van 23 Jul 2019 om 15:56
      Eppie, als jij inderdaad wat dichter bij het vuur zit. Waarom wordt er nu zo verdomde moeilijk gedaan over een oefenwedstrijd tegen Vfl Osnabrück? Daar hebben we bij mijn weten nog nooit met publiek tegen gespeeld. Hoe kunnen instanties dan bepalen dat dit een risicowedstrijd is. Ken vele gasten daar en die hadden het gaaf gevonden om hier naar toe te komen. Dat zijn echt geen gasten die op zoek zijn naar "Krawalle" Ook weer een gemiste kans in mijn ogen :-(
    Denk dat 99,5% van de supporters dat wel vind,maar 0,5% is mekaar toch wel aan het uitdagen op de sociale media,en schijnbaar kunnen die instanties de dan noodzakelijke politieinzet niet verantwoorden, helemaal in de vakantie tijd, erg jammer,had wel graag een toernooi gezien,wij, Heracles,Munster en Osnabrück,een mooi Euregio toernooi,zal wel bij een droom blijven.
  • 23 Jul 2019 om 16:05
    • Quote van 23 Jul 2019 om 15:48
      Zou S04 niet een gedeelte van de recette krijgen?
    Natuurlijk
  • 23 Jul 2019 om 15:56
    • Quote van 23 Jul 2019 om 14:51
      Leuk idee,zal het wel doorgeven,ze lezen hier wel mee hoor,zal het de wedstrijd makelaar wel vragen.
    Eppie, als jij inderdaad wat dichter bij het vuur zit. Waarom wordt er nu zo verdomde moeilijk gedaan over een oefenwedstrijd tegen Vfl Osnabrück? Daar hebben we bij mijn weten nog nooit met publiek tegen gespeeld. Hoe kunnen instanties dan bepalen dat dit een risicowedstrijd is. Ken vele gasten daar en die hadden het gaaf gevonden om hier naar toe te komen. Dat zijn echt geen gasten die op zoek zijn naar "Krawalle" Ook weer een gemiste kans in mijn ogen :-(
  • 23 Jul 2019 om 15:48
    • Quote van 23 Jul 2019 om 15:04
      Ik denk dat de omzet tussen de 4 en 5 ton ligt. Dan heb je misschien tussen de 2 en 3 ton winst. Nog niet zo slecht.
    Zou S04 niet een gedeelte van de recette krijgen?
  • 23 Jul 2019 om 15:19
    Ik verwacht niet veel van de wedstrijd van vandaag. Maar manmanman wat heb ik weer zin om ons twente weer te zien spelen. It's been so long
  • 23 Jul 2019 om 15:11
    • Quote van 23 Jul 2019 om 13:13
      Dus voor jou is er alleen/vooral "vriendschap" wanneer je er wat uit kan halen?
      Vriendschap (om het zo te noemen) is er tussen bepaalde groepen supporters, clubs/bestuurlijk staat daarbuiten.
    Persoonlijk geloof ik niet in vriendschap tussen supportersgroepen. Wel dat er vriendschappen kunnen zijn tussen supporters onderling maar dat is weer een andere discussie. Waar ik op doel is meer een samenwerkingsvorm waarbij spelers kunnen worden uitgeleend en/of dingen gezamenlijk worden opgepakt. Organisatorisch en commercieel gezien kan je hier gewoon meer uithalen.
  • 23 Jul 2019 om 15:07
    • Quote van 23 Jul 2019 om 15:00
      Winst en omzet niet door elkaar halen.
    Bij 4 glazen bier a 5 euro maal 20000 is 400000 +200000 kaartjes is 600000 min de kosten, hoeveel blijft er dan over? Schat eens Pol!,ik deed maar een gok.
  • 23 Jul 2019 om 15:04
    • Quote van 23 Jul 2019 om 15:00
      Winst en omzet niet door elkaar halen.
    Ik denk dat de omzet tussen de 4 en 5 ton ligt. Dan heb je misschien tussen de 2 en 3 ton winst. Nog niet zo slecht.
  • 23 Jul 2019 om 15:00
    • Quote van 23 Jul 2019 om 14:56
      Hoeveel drink je dan, kunnen we een berekening maken,kaartjes 20000 keer 10 euro,maar de drank en food omzet,20000 maal ?, moet toch gauw 300000 euro winst zijn.
    Winst en omzet niet door elkaar halen.
  • 23 Jul 2019 om 14:56
    • Quote van 23 Jul 2019 om 14:46
      Het is in ieder geval dorstig weer: :D
    Hoeveel drink je dan, kunnen we een berekening maken,kaartjes 20000 keer 10 euro,maar de drank en food omzet,20000 maal ?, moet toch gauw 300000 euro winst zijn.
  • 23 Jul 2019 om 14:51
    • Quote van 23 Jul 2019 om 14:25
      Vanavond gelijk met Schalke de return regelen. Op een dag dat er géén CL is. Op een zaterdagmiddag dus. Jaar erop weer hier. Traditie van maken.
    Leuk idee,zal het wel doorgeven,ze lezen hier wel mee hoor,zal het de wedstrijd makelaar wel vragen.
  • 23 Jul 2019 om 14:46
    • Quote van 23 Jul 2019 om 13:41
      Tijdstip van 7 uur heeft met uitzendrechten te maken ivm Champions League,en de datum heeft Schalke uitgezocht,had met hun voorbereiding te maken,dus om een live uitzending mogelijk te maken is het 7 uur,en de datum heeft Schalke bepaald,zo zit het,bron de wedstrijd makelaar,denk dat we wel de nodige centjes overhouden aan de wedstrijd,dus vanavond allemaal flink zuipen,het word er weer voor,hoop dat Ted ook wat meekrijgt!
    Het is in ieder geval dorstig weer: :D
  • 23 Jul 2019 om 14:27
    • Quote van 23 Jul 2019 om 14:25
      Vanavond gelijk met Schalke de return regelen. Op een dag dat er géén CL is. Op een zaterdagmiddag dus. Jaar erop weer hier. Traditie van maken.
    Goed plan.
    Gewoon standaard als eindwedstrijd van de voorbereiding bij beide clubs.
    Heb je er iedere voorbereiding 2.
  • 23 Jul 2019 om 14:25
    • Quote van 23 Jul 2019 om 13:41
      Tijdstip van 7 uur heeft met uitzendrechten te maken ivm Champions League,en de datum heeft Schalke uitgezocht,had met hun voorbereiding te maken,dus om een live uitzending mogelijk te maken is het 7 uur,en de datum heeft Schalke bepaald,zo zit het,bron de wedstrijd makelaar,denk dat we wel de nodige centjes overhouden aan de wedstrijd,dus vanavond allemaal flink zuipen,het word er weer voor,hoop dat Ted ook wat meekrijgt!
    Vanavond gelijk met Schalke de return regelen. Op een dag dat er géén CL is. Op een zaterdagmiddag dus. Jaar erop weer hier. Traditie van maken.
  • 23 Jul 2019 om 13:49
    • Quote van 23 Jul 2019 om 13:41
      Tijdstip van 7 uur heeft met uitzendrechten te maken ivm Champions League,en de datum heeft Schalke uitgezocht,had met hun voorbereiding te maken,dus om een live uitzending mogelijk te maken is het 7 uur,en de datum heeft Schalke bepaald,zo zit het,bron de wedstrijd makelaar,denk dat we wel de nodige centjes overhouden aan de wedstrijd,dus vanavond allemaal flink zuipen,het word er weer voor,hoop dat Ted ook wat meekrijgt!
    Als Ted wat mee krijgt dan drink ik er wel een paar extra :)
  • 23 Jul 2019 om 13:41
    • Quote van 23 Jul 2019 om 13:13
      Neem alleen al de wedstrijd van vanavond. Tot nu toe heb ik alleen Messi gehoord die de dag en tijdstip belachelijk vond. Ik zeg heel zachtjes dat de keet op een zater-of zondag voller was geweest dan nu het geval is. Er was in ieder geval véél meer (bier)omzet geweest. Zolang je dit al niet fatsoenlijk kunt regelen hoef je van de rest ook niks verwachten. Heel erg jammer dit!!!
    Tijdstip van 7 uur heeft met uitzendrechten te maken ivm Champions League,en de datum heeft Schalke uitgezocht,had met hun voorbereiding te maken,dus om een live uitzending mogelijk te maken is het 7 uur,en de datum heeft Schalke bepaald,zo zit het,bron de wedstrijd makelaar,denk dat we wel de nodige centjes overhouden aan de wedstrijd,dus vanavond allemaal flink zuipen,het word er weer voor,hoop dat Ted ook wat meekrijgt!
  • 23 Jul 2019 om 13:13
    • Quote van 23 Jul 2019 om 12:25
      Grappig dat de band zo goed is of dat we er zo weinig uithalen?
    Dus voor jou is er alleen/vooral "vriendschap" wanneer je er wat uit kan halen?
    Vriendschap (om het zo te noemen) is er tussen bepaalde groepen supporters, clubs/bestuurlijk staat daarbuiten.
  • 23 Jul 2019 om 13:13
    • Quote van 23 Jul 2019 om 12:25
      Grappig dat de band zo goed is of dat we er zo weinig uithalen?
    Neem alleen al de wedstrijd van vanavond. Tot nu toe heb ik alleen Messi gehoord die de dag en tijdstip belachelijk vond. Ik zeg heel zachtjes dat de keet op een zater-of zondag voller was geweest dan nu het geval is. Er was in ieder geval véél meer (bier)omzet geweest. Zolang je dit al niet fatsoenlijk kunt regelen hoef je van de rest ook niks verwachten. Heel erg jammer dit!!!
  • 23 Jul 2019 om 13:04
    • Quote van 23 Jul 2019 om 12:59
      Als ik even voor wat context mag zorgen: Germantukker is fan van Werder Bremen ;)
    Klopt.. maar ik persoonlijk heb niks tegen Schalke, ookal is het niet zo slim met een groene sjaal naast de blauen te zitten (al mee gemaakt..). Om terug op de vraag te komen. Ik vind het vervelend dat er zakelijk 0.0 met deze vriendschap tussen de clubs (Twe-Sch) gedaan wordt. Niet eens een verhuur van Talenten kan er af bij de blau witten helaas.
  • 23 Jul 2019 om 12:59
    • Quote van 23 Jul 2019 om 12:25
      Grappig dat de band zo goed is of dat we er zo weinig uithalen?
    Als ik even voor wat context mag zorgen: Germantukker is fan van Werder Bremen ;)
  • 23 Jul 2019 om 12:25
    • Quote van 23 Jul 2019 om 12:20
      Ik vind dat niet zo grappig eigenlijk =p maargoed ;)
    Grappig dat de band zo goed is of dat we er zo weinig uithalen?
  • 23 Jul 2019 om 12:20
    • Quote van 23 Jul 2019 om 11:30
      Off topic: grappig dat de band met Schalke zo goed is op supporters gebied terwijl we er zakelijk en/of technisch bij mijn weten niet tot nauwelijks iets uithalen..
    Ik vind dat niet zo grappig eigenlijk =p maargoed ;)
  • 23 Jul 2019 om 12:17
    Ik zie net dat fox sport 1 gratis is geworden voor alle kpn abonnees.
  • 23 Jul 2019 om 12:15
    • Quote van 22 Jul 2019 om 09:48
      Hoelaat begint deze party? Ivm eerder vrij nemen
    Ikzeg. U kan er terecht niet om half 5 maar 5 uur heel veel plezier gewenst aan en van deze kant.
  • 23 Jul 2019 om 11:30
    Off topic: grappig dat de band met Schalke zo goed is op supporters gebied terwijl we er zakelijk en/of technisch bij mijn weten niet tot nauwelijks iets uithalen..
  • 23 Jul 2019 om 10:16
    Fearless? Mis ik een link tussen dakloos en zonder angst?
  • 23 Jul 2019 om 10:13
    • Quote van 22 Jul 2019 om 09:48
      Hoelaat begint deze party? Ivm eerder vrij nemen
    Nou daar heb je je antwoord! ;)
  • 22 Jul 2019 om 20:49
    16.30
  • 22 Jul 2019 om 09:48
    Hoelaat begint deze party? Ivm eerder vrij nemen
  • 20 Jul 2019 om 14:46
    Hoelaat begint de party ?
  • 20 Jul 2019 om 11:51
    Netjes!
vrijdag 20 december 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›