Livestream beschikbaar voor wedstrijd FC Twente tegen Schalke 04

( 25 reacties)
Livestream beschikbaar voor wedstrijd FC Twente tegen Schalke 04

Voor fans die dinsdag niet bij de wedstrijd van FC Twente tegen Schalke 04 aanwezig zijn is er een livestream beschikbaar. Dit meldt de Bundesliga-club via Twitter.

Bij de wedstrijd, gespeeld in de Grolsch Veste, zijn ruim 1.200 fans van Schalke 04 aanwezig. Eerder maakte FC Twente al bekend dat er extra kaarten in de verkoop zijn gegaan voor de oefenwedstrijd.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Jul 2019 om 09:33
    • Quote van 21 Jul 2019 om 22:54
      Internationale Vrouwendag staat elk jaar op 8 maart in het teken van strijdbaarheid en het gevoel van solidariteit van vrouwen overal ter wereld, meestal aan de hand van een specifiek thema. Internationale Vrouwendag is in de twintigste eeuw ontstaan doordat vrouwen opkwamen voor hun rechten, onder andere op het gebied van arbeid en kiesrecht. In 1911 werd de Vrouwendag internationaal voor het eerst gevierd, in 1912 voor het eerst in Nederland.
    Dank je Sheldon, jouw intermezzo’s zijn leuk voor onze algemene ontwikkeling.
  • 22 Jul 2019 om 07:40
    Op de website van Fox staat nu dat het duel live is op foxsports 1
  • 22 Jul 2019 om 05:21
    • Quote van 21 Jul 2019 om 23:06
      Ikzeg. Op tv of niet op tv. Laten wij nu allemaal zorgen dat wij er zijn. Dan mist niemand iets toch.
    Ja maar als je in Spanje zit gaat dat moeilijk ;)
  • 22 Jul 2019 om 02:14
    • Quote van 21 Jul 2019 om 22:50
      Komt ook op DAZN
    Fijn
  • 21 Jul 2019 om 23:06
    Ikzeg. Op tv of niet op tv. Laten wij nu allemaal zorgen dat wij er zijn. Dan mist niemand iets toch.
  • 21 Jul 2019 om 22:54
    Internationale Vrouwendag staat elk jaar op 8 maart in het teken van strijdbaarheid en het gevoel van solidariteit van vrouwen overal ter wereld, meestal aan de hand van een specifiek thema. Internationale Vrouwendag is in de twintigste eeuw ontstaan doordat vrouwen opkwamen voor hun rechten, onder andere op het gebied van arbeid en kiesrecht. In 1911 werd de Vrouwendag internationaal voor het eerst gevierd, in 1912 voor het eerst in Nederland.
  • 21 Jul 2019 om 22:50
    • Quote van 21 Jul 2019 om 20:01
      Het duel tegen Schalke komt gewoon op Fox. Maar dit is nog niet bekend gemaakt. Zullen ze morgen wel doen
    Komt ook op DAZN
  • 21 Jul 2019 om 21:44
    • Quote van 21 Jul 2019 om 21:36
      En tijdens de wedstrijd doc Twente Auf schalke
    dinsdag om 18.00 heb je doc twente auf schalke dinsdag avond om 23.30 sammenvating twente-schalke fox sport 1
  • 21 Jul 2019 om 21:36
    • Quote van 21 Jul 2019 om 21:32
      Op vrijdag de 26e worden de hoogtepunten van Twente-Schalke op Fox uitgezonden -;) Dan zal Fox het in elk geval moeten opnemen...
    En tijdens de wedstrijd doc Twente Auf schalke
  • 21 Jul 2019 om 21:32
    Op vrijdag de 26e worden de hoogtepunten van Twente-Schalke op Fox uitgezonden -;) Dan zal Fox het in elk geval moeten opnemen...
  • 21 Jul 2019 om 20:46
    • Quote van 21 Jul 2019 om 20:04
      hoe weet jij dat
    Misschien werkt hij of zij wel bij fox?
  • 21 Jul 2019 om 20:40
    • Quote van 21 Jul 2019 om 20:01
      Het duel tegen Schalke komt gewoon op Fox. Maar dit is nog niet bekend gemaakt. Zullen ze morgen wel doen
    Dat zou wel de reden kunnen zijn waarom rtv oost het niet uit mag zenden.
  • 21 Jul 2019 om 20:40
    Toernooitje volgend jaar ? + Nürnberg, Stranraer, Levante en Nacional ?
  • 21 Jul 2019 om 20:32
    • Quote van 21 Jul 2019 om 20:27
      Zou mooi zijn en zou me verbazen. Hij staat op de foxapp niet eens tussen de vriendschappelijke wedstrijden. Ook niet zonder live vakje eronder.
    Misschien is dat juist de reden, dat ze er niks van wisten maar nu ze het wel weten het er toch opkomt.
  • 21 Jul 2019 om 20:27
    • Quote van 21 Jul 2019 om 20:01
      Het duel tegen Schalke komt gewoon op Fox. Maar dit is nog niet bekend gemaakt. Zullen ze morgen wel doen
    Zou mooi zijn en zou me verbazen. Hij staat op de foxapp niet eens tussen de vriendschappelijke wedstrijden. Ook niet zonder live vakje eronder.
  • 21 Jul 2019 om 20:27
    Waarom is dat stadion nog niet vol ?
  • 21 Jul 2019 om 20:04
    • Quote van 21 Jul 2019 om 20:01
      Het duel tegen Schalke komt gewoon op Fox. Maar dit is nog niet bekend gemaakt. Zullen ze morgen wel doen
    hoe weet jij dat
  • 21 Jul 2019 om 20:01
    Het duel tegen Schalke komt gewoon op Fox. Maar dit is nog niet bekend gemaakt. Zullen ze morgen wel doen
  • 21 Jul 2019 om 19:48
    oh ja genauere info volgt
  • 21 Jul 2019 om 19:48
    • Quote van 21 Jul 2019 om 19:45
      waar vind ik die livestream
    Waarschijnlijk het YouTubekanaal van Schalke.
  • 21 Jul 2019 om 19:47
    • Quote van 21 Jul 2019 om 19:46
      Kan ie geen duuts? Het word nog bekent gemaakt.
    dank je messi
  • 21 Jul 2019 om 19:47
    • Quote van 21 Jul 2019 om 19:45
      waar vind ik die livestream
    Waarschijnlijk kanaal schalke, alweer een fout in de tekst, niet 1.200 maar 2.100, wat is dat toch?
  • 21 Jul 2019 om 19:46
    • Quote van 21 Jul 2019 om 19:45
      waar vind ik die livestream
    Kan ie geen duuts? Het word nog bekent gemaakt.
  • 21 Jul 2019 om 19:45
    waar vind ik die livestream
  • 21 Jul 2019 om 19:18
    Fijn, dan kan ik de wedstrijd mooi vanaf de bank op mijn laptopje volgen.
zondag 1 september 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›