Verdonk blijft Twente trouw: ''Niet het risico dat ik terug naar Feyenoord moet'' Garcia over wissel: ''Moeilijkste moment voor mij als trainer'' FC Twente na zwakke tweede helft onderuit tegen Vitesse MATCHDAY | Spaans tweetal terug in de basis bij FC Twente Brama 'een beetje kribbig': ''Wie bepaalt nu dat ik moet stoppen?''

VIDEO | Nummer Aait Verdan uit De Super Standbeeld Show

( 9 reacties)
VIDEO | Nummer Aait Verdan uit De Super Standbeeld Show

Een echte Tukker geet aait verdan! Rugnummer 12 wenst FC Twente veel succes komend seizoen, terug in de Eredivisie.

Dit nummer komt uit de De Super Standbeeld Show, die in juni werd opgevoerd in het Wilmink Theater. De tekst is geschreven door Laurens ten Den. Het nummer wordt gezongen door Gert Valk. De muziek is van Maarten de Groot.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Jul 2019 om 19:17
    • Quote van 23 Jul 2019 om 16:28
      Hahaha lijertje, nu heb ik die in mn hoofd >. <
    Toeter toeter toeter :-)
  • 23 Jul 2019 om 16:28
    • Quote van 23 Jul 2019 om 16:21
      Ik hoop op een Engelstalig nummer, of anders helemaal geen tekst. Die koekwousen in het dialect, niet mijn ding. Moet dan altijd aan Rinus en Romana op de scooter denken.
    Hahaha lijertje, nu heb ik die in mn hoofd >. <
  • 23 Jul 2019 om 16:21
    Ik hoop op een Engelstalig nummer, of anders helemaal geen tekst. Die koekwousen in het dialect, niet mijn ding. Moet dan altijd aan Rinus en Romana op de scooter denken.
  • 23 Jul 2019 om 15:54
    Oei, dit is wel heel erg als opkomstnummer, helemaal braak!
  • 23 Jul 2019 om 15:45
    • Quote van 23 Jul 2019 om 15:37
      Mag hopen dat dit niet het opkomstnummer is!
    Massaal uitfluiten, maar zo gek zullen ze niet zijn.
    Walgelijk gedoe / nummer.
  • 23 Jul 2019 om 15:37
    Mag hopen dat dit niet het opkomstnummer is!
  • 23 Jul 2019 om 15:27
    Ik zou wel de enige zijn, maar ik vind het niet erg, het is een eigen nummer, en niemand pakt het af, laten er we het 1 wedstrijd proberen en dan concluderen of het mooi is/kan.
  • 23 Jul 2019 om 15:24
    Nou, dan zijn we er m.i. wel zo'n beetje uit qua opkomstnummer