'Veldbestormer' vol emoties: ''Iedereen weet dat hij fan is van FC Twente''

( 67 reacties)
'Veldbestormer' vol emoties: ''Iedereen weet dat hij fan is van FC Twente''

Na de tweede rode kaart tegen FC Twente sprong een supporter van FC Groningen over een hek en betrad het veld. Koen Siemers kon zich niet beheersen, maar wil graag zijn zegje doen na het akkefietje. 

"Ja, wat dom hè. Het is geen slimme zet geweest om over het hek te springen. Maar het is niet anders. Het is gebeurd", stelt de 66-jarige Siemers in het Dagblad van het Noorden. "Het begon er al mee dat de Fanatics niet in het stadion mochten. Dan heerst er toch een andere sfeer in het stadion. Dus ik kwam al een beetje opgefokt het stadion in. En dan heb je ook nog de scheidsrechter tegen. Maar het was niet zo dat ik hem wat wilde aandoen. Het waren de emoties die opspeelden."

Siemers vond scheidsrechter Christiaan Bax slecht fluiten. "Iedereen weet dat hij fan is van FC Twente. Het waren hooguit twee gele kaarten, maar beslist geen rode. Als Kuipers of Wiedemeijer had gefloten, was het niet gebeurd. Die scheidsrechter Bax was echt belachelijk", vervolgt de supporter van FC Groningen, die ook een mening over de VAR heeft. "Ik ben ook tegen de VAR. Soms ligt het spel minutenlang stil. Na afloop krijg je er dan zomaar 7 minuten bij. Dat is niks.''

Terug naar het betreden van het veld. Siemers heeft de rust niet gehaald. "Ik ben meteen door stewards en de politie de Euroborg uitgezet. Ik wil ze graag een compliment geven. Ze bleven heel rustig."

Siemers voelt de bui al hangen. "Tja, ik denk dat ik wel een stadionverbod krijg. Van 60 maanden, schat ik. Ik heb er wel spijt van. Nu moet ik mijn FC heel lang missen. Dat doet wel pijn. Maar elk nadeel heeft z’n voordeel. Mijn vrouw vindt het fijn dat ik voortaan elke zondag thuis ben. Mag ik op deze plaats de Z-side en de Fanatics nog even het beste wensen?"

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Aug 2019 om 19:11
    • Quote van 12 Aug 2019 om 15:10
      Hahaha opa op het veld. Hoe zet ik me zelf totaal voor schut. Benieuwd hoe ze dit varken gaan wassen hopelijk niet meer dan 3 wedstrijden Euroborg verbod. Er wordt op dit moment borden geplaatst rond het veld met ‘’achter de schotten blijven’’.
    Erve Asito bestaat al en nu moeten wij het ook al doen met varkenshok Euroborg het begint zo langzamerhand competitie alle ballen op melkbussen hoogte te worden
  • 12 Aug 2019 om 15:16
    • Quote van 12 Aug 2019 om 15:10
      Hahaha opa op het veld. Hoe zet ik me zelf totaal voor schut. Benieuwd hoe ze dit varken gaan wassen hopelijk niet meer dan 3 wedstrijden Euroborg verbod. Er wordt op dit moment borden geplaatst rond het veld met ‘’achter de schotten blijven’’.
    Lijkt me ook niet echt een snuggere opa als je al zegt dat iedereen weet dat hij fan is van FC Twente heb je het echt niet op een rij. Zijn stoppen gingen gewoon door. Niet naar je zelf kijken maar de schuld geven aan anderen. Waardeloze vent!
  • 12 Aug 2019 om 15:10
    Hahaha opa op het veld. Hoe zet ik me zelf totaal voor schut. Benieuwd hoe ze dit varken gaan wassen hopelijk niet meer dan 3 wedstrijden Euroborg verbod. Er wordt op dit moment borden geplaatst rond het veld met ‘’achter de schotten blijven’’.
  • 12 Aug 2019 om 12:20
    • Quote van 12 Aug 2019 om 06:58
      hahah 66 jaar….. Je zou denken dat je dan wel een keer volwassen bent geworden.
    Bij mij schoot toch de alias "Ja Die" even door mijn hoofd
  • 12 Aug 2019 om 11:13
    • Quote van 12 Aug 2019 om 09:16
      Hoop niet voor AZ dat ze destijds uit kostenoverweging gekozen hebben voor een wat lichter dak. Dat zou natuurlijk competitievervalsing zijn. Met het bespaarde geld heeft AZ ten opzichte van clubs met een stadion met een goed dak, extra kunnen investeren in de selectie. Hierdoor hebben ze structureel beter kunnen presteren en zijn ze te hoog geëindigd. Gevolg is dat ze te veel tv gelden hebben ontvangen. Ik vind wel dat andere clubs hiervoor gecompenseerd moeten worden :)
    Hahahahaha
  • 12 Aug 2019 om 10:57
    • Quote van 12 Aug 2019 om 01:55
      Off topic: Waarom bied Twente AZ niet aan om de Europese wedstrijden in de Veste af te werken? Spreek af dat 10% van de kaartverkoop dan voor ons is. AZ een mooi groot stadion, goed veld, Twente extra inkomsten.. Win-win volgens mij!
    Is gedaan, AZ wees het af ivm reistijd.
  • 12 Aug 2019 om 10:54
    • Quote van 11 Aug 2019 om 21:32
      Blijf lekker met je 66 jaar op tribune zitten. Meestal verwacht je dat niet van wat oudere mensen.
    Heb medelijden met zijn vrouw nu zit zij 3a4 jaar met die gek opgescheept
  • 12 Aug 2019 om 09:35
    • Quote van 12 Aug 2019 om 08:56
      tipje van de sluier...berekeningen in Duitsland vlgs Duitse Dinnormen..hoogste in de wereld ...zijn verheven tot Europese normen ..maar helaas er is Nl geen bindend advies en zo nu en dan zie je de gevolgen..AZ dak..
    Niet elke DIN-Norm is heilig hier... ik weet ervan, zit in de planning. Maar als je shit niet klopt... krijg je op je dak. Zo gaat dat
  • 12 Aug 2019 om 09:16
    • Quote van 12 Aug 2019 om 09:07
      Nou, wat bedoel je dan met je reactie dat de kwaliteit van ons dak algemeen bekend is? Vast niet dat t goed is, anders vraag je niet om het opnieuw door te rekenen.
    alle stadiondaken zullen nu vast weer bekeken worden... goeie zaak ..en voor dakbelasting word laatste jaren al 120kg/m2 gerekend m.n. ivm zonnepanelen e.d.
  • 12 Aug 2019 om 09:16
    Hoop niet voor AZ dat ze destijds uit kostenoverweging gekozen hebben voor een wat lichter dak. Dat zou natuurlijk competitievervalsing zijn. Met het bespaarde geld heeft AZ ten opzichte van clubs met een stadion met een goed dak, extra kunnen investeren in de selectie. Hierdoor hebben ze structureel beter kunnen presteren en zijn ze te hoog geëindigd. Gevolg is dat ze te veel tv gelden hebben ontvangen. Ik vind wel dat andere clubs hiervoor gecompenseerd moeten worden :)
  • 12 Aug 2019 om 09:08
    • Quote van 12 Aug 2019 om 09:01
      Zonder gedegen onderzoek kun je geen conclusie trekken. De PV installatie lijkt niet de oorzaak (gewicht 15 tot 25kg/m2), omdat voor sneeuwbelasting al 70kg/m2 gerekend wordt en het niet gesneeud heeft... afwisselende grote druk en trekkrachten door stormwinden zou kunnen, onderzoek moet het uitwijzen. Dit is overigens totaal verschillend t.o.v. het tragische bouwongeluk bij FcT. Daar was de constructie nog niet gereed en dus nog niet stijf.
    Sheldon Cooper :)
  • 12 Aug 2019 om 09:08
    • Quote van 12 Aug 2019 om 08:24
      Staat inderdaad een prima stuk over in het AD. Het grote "vingertje wijzen" is alweer begonnen.
    Ik zag gisteren idd ook al een stuk met een keiharde afrekening. Duidelijke lijn was: het moest goedkoop en de bouwkundige die erop zat was niet capabel.
  • 12 Aug 2019 om 09:07
    • Quote van 12 Aug 2019 om 09:03
      dat ons dak onveilig is heb ik nooit gezegd..
    Nou, wat bedoel je dan met je reactie dat de kwaliteit van ons dak algemeen bekend is? Vast niet dat t goed is, anders vraag je niet om het opnieuw door te rekenen.
  • 12 Aug 2019 om 09:03
    • Quote van 12 Aug 2019 om 09:02
      Ik zie nog altijd geen bewijs dat het dak van de Grolsch Veste onveilig is. Dat een ander het misschien beter doet wil niet zeggen dat het hier niet veilig is.
    dat ons dak onveilig is heb ik nooit gezegd..
  • 12 Aug 2019 om 09:02
    • Quote van 12 Aug 2019 om 08:56
      tipje van de sluier...berekeningen in Duitsland vlgs Duitse Dinnormen..hoogste in de wereld ...zijn verheven tot Europese normen ..maar helaas er is Nl geen bindend advies en zo nu en dan zie je de gevolgen..AZ dak..
    Ik zie nog altijd geen bewijs dat het dak van de Grolsch Veste onveilig is. Dat een ander het misschien beter doet wil niet zeggen dat het hier niet veilig is.
  • 12 Aug 2019 om 09:02
    • Quote van 12 Aug 2019 om 09:01
      Zonder gedegen onderzoek kun je geen conclusie trekken. De PV installatie lijkt niet de oorzaak (gewicht 15 tot 25kg/m2), omdat voor sneeuwbelasting al 70kg/m2 gerekend wordt en het niet gesneeud heeft... afwisselende grote druk en trekkrachten door stormwinden zou kunnen, onderzoek moet het uitwijzen. Dit is overigens totaal verschillend t.o.v. het tragische bouwongeluk bij FcT. Daar was de constructie nog niet gereed en dus nog niet stijf.
    jij snapt het citro..
  • 12 Aug 2019 om 09:01
    • Quote van 12 Aug 2019 om 08:24
      Staat inderdaad een prima stuk over in het AD. Het grote "vingertje wijzen" is alweer begonnen.
    Zonder gedegen onderzoek kun je geen conclusie trekken. De PV installatie lijkt niet de oorzaak (gewicht 15 tot 25kg/m2), omdat voor sneeuwbelasting al 70kg/m2 gerekend wordt en het niet gesneeud heeft... afwisselende grote druk en trekkrachten door stormwinden zou kunnen, onderzoek moet het uitwijzen. Dit is overigens totaal verschillend t.o.v. het tragische bouwongeluk bij FcT. Daar was de constructie nog niet gereed en dus nog niet stijf.
  • 12 Aug 2019 om 08:56
    • Quote van 12 Aug 2019 om 08:48
      inderdaad, volkomen gelijk in. Want om ons heen stort werkelijk alles in, en daarin zijn wij natuurlijk het enige land ter wereld. (Sarcasme weer uit)
    tipje van de sluier...berekeningen in Duitsland vlgs Duitse Dinnormen..hoogste in de wereld ...zijn verheven tot Europese normen ..maar helaas er is Nl geen bindend advies en zo nu en dan zie je de gevolgen..AZ dak..
  • 12 Aug 2019 om 08:48
    • Quote van 12 Aug 2019 om 08:40
      zeker weten..want zo is het nou eenmaal geregeld in ons land
    inderdaad, volkomen gelijk in. Want om ons heen stort werkelijk alles in, en daarin zijn wij natuurlijk het enige land ter wereld. (Sarcasme weer uit)
  • 12 Aug 2019 om 08:40
    • Quote van 12 Aug 2019 om 08:38
      Leuke algemene term zonder onderbouwing. Is dit ook het geval geweest bij het dak van de Grolsch Veste? En zo ja, onderbouw het maar eens.
    zeker weten..want zo is het nou eenmaal geregeld in ons land
  • 12 Aug 2019 om 08:38
    • Quote van 12 Aug 2019 om 08:31
      word te veel gebouwd in Nederland zonder controle en bindend advies ..dat is in Duitsland wel het geval.
    Leuke algemene term zonder onderbouwing. Is dit ook het geval geweest bij het dak van de Grolsch Veste? En zo ja, onderbouw het maar eens.
  • 12 Aug 2019 om 08:31
    • Quote van 12 Aug 2019 om 08:27
      "Was maar mijn advies". En dan aangeven dat de kwaliteit van ons dak algemeen bekend is? Goed advies man, je lult uit je nek.
    word te veel gebouwd in Nederland zonder controle en bindend advies ..dat is in Duitsland wel het geval.
  • 12 Aug 2019 om 08:27
    • Quote van 12 Aug 2019 om 08:15
      iedereen gelijk zenuwachtig nu ...was maar mijn advies ..
    "Was maar mijn advies". En dan aangeven dat de kwaliteit van ons dak algemeen bekend is? Goed advies man, je lult uit je nek.
  • 12 Aug 2019 om 08:24
    • Quote van 12 Aug 2019 om 08:06
      Is een stadion door een bouwongeluk onveilig dan? AZ is bij de bouw al meerdere keren gewaarschuwd, maar als je dat in de wind slaat kunnen er ongelukken gebeuren.
    Staat inderdaad een prima stuk over in het AD. Het grote "vingertje wijzen" is alweer begonnen.
  • 12 Aug 2019 om 08:22
    • Quote van 11 Aug 2019 om 21:42
      Is wel makkelijk zeggen, ik ben er van overtuigd dat er bij Twente ook wel wat lopen die de emotie’s niet kunnen bedwingen. Ik vond de rode kaarten meer dan terecht trouwens, sterker nog begin tweede helft had er nog 1 moeten vallen.
    Ben blij dat ik 2e ring zit...;)
  • 12 Aug 2019 om 08:17
    • Quote van 11 Aug 2019 om 23:27
      Zijn vrouw baalt gewoon als een stekker dat voortaan haar vrije zondagmiddag naar de kloten is.
    Hahaha , seizoenskaart kwijt en vrouw kwijt. Elk nadeel heeft zijn voordeel.
  • 12 Aug 2019 om 08:15
    • Quote van 12 Aug 2019 om 08:06
      Is een stadion door een bouwongeluk onveilig dan? AZ is bij de bouw al meerdere keren gewaarschuwd, maar als je dat in de wind slaat kunnen er ongelukken gebeuren.
    iedereen gelijk zenuwachtig nu ...was maar mijn advies ..
  • 12 Aug 2019 om 08:06
    • Quote van 12 Aug 2019 om 08:03
      waarom je eeerste reactie verwijderd??..ons dak doorekenen is een advies van mij..je zult er maar onder staan of zitten als dat in zou storten..gevolgen zijn bij ons bekend ...
    Is een stadion door een bouwongeluk onveilig dan? AZ is bij de bouw al meerdere keren gewaarschuwd, maar als je dat in de wind slaat kunnen er ongelukken gebeuren.
  • 12 Aug 2019 om 08:03
    • Quote van 12 Aug 2019 om 08:00
      Nou vertel, wat mankeert er aan? En een goed onderbouwd antwoord graag.
    waarom je eeerste reactie verwijderd??..ons dak doorekenen is een advies van mij..je zult er maar onder staan of zitten als dat in zou storten..gevolgen zijn bij ons bekend ...
  • 12 Aug 2019 om 08:00
    • Quote van 12 Aug 2019 om 07:58
      kwaliteit van ons dak is algemeen bekend ..
    Nou vertel, wat mankeert er aan? En een goed onderbouwd antwoord graag.
  • 12 Aug 2019 om 07:58
    kwaliteit van ons dak is algemeen bekend ..
  • 12 Aug 2019 om 07:20
    Wat een stumpert. Vooral als je echt 3 kleinkinderen hebtz wat bezielt je.
  • 12 Aug 2019 om 07:12
    • Quote van 12 Aug 2019 om 06:58
      hahah 66 jaar….. Je zou denken dat je dan wel een keer volwassen bent geworden.
    Hij zou moeiteloos op dit forum meekomen :)
  • 12 Aug 2019 om 06:58
    hahah 66 jaar….. Je zou denken dat je dan wel een keer volwassen bent geworden.
  • 12 Aug 2019 om 06:46
    • Quote van 12 Aug 2019 om 01:55
      Off topic: Waarom bied Twente AZ niet aan om de Europese wedstrijden in de Veste af te werken? Spreek af dat 10% van de kaartverkoop dan voor ons is. AZ een mooi groot stadion, goed veld, Twente extra inkomsten.. Win-win volgens mij!
    constructie van dak van onze grolsch veste mogen ze ook wel eens nog een keer doorberekenen op allerlei extra belastingen.
  • 12 Aug 2019 om 05:35
    • Quote van 11 Aug 2019 om 20:47
      Door te zeggen dat Bax fan is van Twente maakt hij zichzelf nog belachelijker.
    Christiaan Oude Baxerink heeft zelfs geen enkele binding met de regio Twente!
  • 12 Aug 2019 om 03:48
    • Quote van 11 Aug 2019 om 22:19
      Maar dan is het ook nepvlees neem ik aan? ;)
    Vegetarisch/ Veganistisch.
  • 12 Aug 2019 om 02:02
    • Quote van 12 Aug 2019 om 01:55
      Off topic: Waarom bied Twente AZ niet aan om de Europese wedstrijden in de Veste af te werken? Spreek af dat 10% van de kaartverkoop dan voor ons is. AZ een mooi groot stadion, goed veld, Twente extra inkomsten.. Win-win volgens mij!
    Is gebeurt, lees twitter twentelatest.
  • 12 Aug 2019 om 01:55
    Off topic: Waarom bied Twente AZ niet aan om de Europese wedstrijden in de Veste af te werken? Spreek af dat 10% van de kaartverkoop dan voor ons is. AZ een mooi groot stadion, goed veld, Twente extra inkomsten.. Win-win volgens mij!
  • 11 Aug 2019 om 23:58
    • Quote van 11 Aug 2019 om 22:34
      Ik romperstomper zeg: ‘mooi gesproken!’
    Wat ben jij een vreselijk oud wijf zeg, goeie genade.
  • 11 Aug 2019 om 23:27
    Zijn vrouw baalt gewoon als een stekker dat voortaan haar vrije zondagmiddag naar de kloten is.
  • 11 Aug 2019 om 23:11
    Ik wist het niet, ken die hele Bax niet.
  • 11 Aug 2019 om 22:45
    • Quote van 11 Aug 2019 om 21:32
      Blijf lekker met je 66 jaar op tribune zitten. Meestal verwacht je dat niet van wat oudere mensen.
    Oudere mensen hebben ook emotie alleen zijn de meeste niet fit genoeg om over de boarding te klimmen!
  • 11 Aug 2019 om 22:34
    • Quote van 11 Aug 2019 om 22:31
      Vond het al raar dat er opeens een oude vent het veld op kwam, sws hoort hij op die leeftijd in een ander vak te zitten dan daar. Maar goed dat hij een stadionverbod krijgt, hij heeft daar niks te zoeken. Laat hem lekker aandacht aan z'n kleinkinderen besteden ipv scheidsrechters die juiste beslissingen nemen proberen aan te vallen...
    Dit slaat nergens op .
  • 11 Aug 2019 om 22:34
    • Quote van 11 Aug 2019 om 21:57
      Ikzeg. Na dat ik het heb terug gekeken bij iemand anders thuis, is het terecht rood, dit heeft totaal met de voetballers te maken. Als het bij ons fctwente zo ook gedaan wordt is het ook terecht rood. Deze meneer is helaas nu ook nog steeds de weg kwijt helaas, ik ben het met iedereen eens elke scheidsrechter moet hier rood voor geven. Dan is het snel afgelopen met deze praktijk en hoeft deze meneer ook niet meer het veld te bestormen. En het is al heel lang bekend dat deze wedstrijd zonder het beroemde vak moest worden gespeeld. Dan ga je er niet op gefokt heen en helemaal niet op deze leeftijd. Nee meneer u bent helaas ontzettend fout bezig.
    Ik romperstomper zeg: ‘mooi gesproken!’
  • 11 Aug 2019 om 22:31
    Vond het al raar dat er opeens een oude vent het veld op kwam, sws hoort hij op die leeftijd in een ander vak te zitten dan daar. Maar goed dat hij een stadionverbod krijgt, hij heeft daar niks te zoeken. Laat hem lekker aandacht aan z'n kleinkinderen besteden ipv scheidsrechters die juiste beslissingen nemen proberen aan te vallen...
  • 11 Aug 2019 om 22:19
    • Quote van 11 Aug 2019 om 21:42
      Komt een nieuw vlees label aan,varkens op het kunstgras van Erve Asito,verkoop in de supermarkt onder het stadion,naam moeten ze nog bedenken,komt een duur bureau aan te pas, iemand een idee?
    Maar dan is het ook nepvlees neem ik aan? ;)
  • 11 Aug 2019 om 22:06
    • Quote van 11 Aug 2019 om 21:52
      Heb nog een foto kunnen vinden. Kut varkens. https://www.twenteinsite.nl/ook-fc-groningen-krijgt-uitvak-niet-gevuld.html
    Geweldige tijd
  • 11 Aug 2019 om 21:57
    Ikzeg. Na dat ik het heb terug gekeken bij iemand anders thuis, is het terecht rood, dit heeft totaal met de voetballers te maken. Als het bij ons fctwente zo ook gedaan wordt is het ook terecht rood. Deze meneer is helaas nu ook nog steeds de weg kwijt helaas, ik ben het met iedereen eens elke scheidsrechter moet hier rood voor geven. Dan is het snel afgelopen met deze praktijk en hoeft deze meneer ook niet meer het veld te bestormen. En het is al heel lang bekend dat deze wedstrijd zonder het beroemde vak moest worden gespeeld. Dan ga je er niet op gefokt heen en helemaal niet op deze leeftijd. Nee meneer u bent helaas ontzettend fout bezig.
  • 11 Aug 2019 om 21:52
    • Quote van 11 Aug 2019 om 21:48
      Dat bedoel ik
    Heb nog een foto kunnen vinden. Kut varkens. https://www.twenteinsite.nl/ook-fc-groningen-krijgt-uitvak-niet-gevuld.html
  • 11 Aug 2019 om 21:48
    • Quote van 11 Aug 2019 om 21:46
      Met dat opblaasvarken was thuis. Prachtig. Ik ging niet alle uitwedstrijden, maar Groningen uit was standaard elk jaar. In het Oosterpark nog. Geweldig mooie tijden.
    Dat bedoel ik
  • 11 Aug 2019 om 21:47
    Ik geef deze mannen 3 sterren van het Beter Leven keurmerk. Hij heeft veel daglicht gehad, 66 jaar geleefd voordat hij de stal werd uitgejaagd, en heeft voldoende beweging gehad( kijk hem rennen...). Kortom een modelscharrel varken. Oink!
  • 11 Aug 2019 om 21:46
    • Quote van 11 Aug 2019 om 21:43
      Twente - groningen of andersom waren 20 jaar terug één van de mooiste uit of thuis wedstrijden. Met één van de mooiste sfeer actie s ooit van vak p met dat varken op het veld. Heerlijk.
    Met dat opblaasvarken was thuis. Prachtig. Ik ging niet alle uitwedstrijden, maar Groningen uit was standaard elk jaar. In het Oosterpark nog. Geweldig mooie tijden.
  • 11 Aug 2019 om 21:43
    Twente - groningen of andersom waren 20 jaar terug één van de mooiste uit of thuis wedstrijden. Met één van de mooiste sfeer actie s ooit van vak p met dat varken op het veld. Heerlijk.
  • 11 Aug 2019 om 21:42
    • Quote van 11 Aug 2019 om 21:30
      Bio biggen misschien, maar hier zitten de meesten toch in een hok.
    Komt een nieuw vlees label aan,varkens op het kunstgras van Erve Asito,verkoop in de supermarkt onder het stadion,naam moeten ze nog bedenken,komt een duur bureau aan te pas, iemand een idee?
  • 11 Aug 2019 om 21:42
    Is wel makkelijk zeggen, ik ben er van overtuigd dat er bij Twente ook wel wat lopen die de emotie’s niet kunnen bedwingen. Ik vond de rode kaarten meer dan terecht trouwens, sterker nog begin tweede helft had er nog 1 moeten vallen.
  • 11 Aug 2019 om 21:32
    Blijf lekker met je 66 jaar op tribune zitten. Meestal verwacht je dat niet van wat oudere mensen.
  • 11 Aug 2019 om 21:30
    • Quote van 11 Aug 2019 om 21:10
      Hoezo? Die weten niet beter dan dat varkens op het veld horen.
    Bio biggen misschien, maar hier zitten de meesten toch in een hok.
  • 11 Aug 2019 om 21:23
    • Quote van 11 Aug 2019 om 21:10
      Hoezo? Die weten niet beter dan dat varkens op het veld horen.
    Hahahaha
  • 11 Aug 2019 om 21:21
    • Quote van 11 Aug 2019 om 21:10
      Hoezo? Die weten niet beter dan dat varkens op het veld horen.
    Ja en lekker door zijn eigen strond rollen, dat doen alle varkens toch dus dat zijn zijn kleinkinderen wel gewend.
  • 11 Aug 2019 om 21:10
    • Quote van 11 Aug 2019 om 21:05
      Wat een mongool. Schaam je je toch tov je kleinkinderen.
    Hoezo? Die weten niet beter dan dat varkens op het veld horen.
  • 11 Aug 2019 om 21:05
    Wat een mongool. Schaam je je toch tov je kleinkinderen.
  • 11 Aug 2019 om 20:53
    • Quote van 11 Aug 2019 om 20:47
      Door te zeggen dat Bax fan is van Twente maakt hij zichzelf nog belachelijker.
    https://twitter.com/FardauW/status/1160259792214089729/photo/1 da's wel humor, ook fake....
  • 11 Aug 2019 om 20:52
    Net even research gedaan. Man woont gewoon in een villa en heeft 3 kleinkinderen... wat bezielt je dan om zo’n veld te bestormen in je eentje op 66 jarige leeftijd...
  • 11 Aug 2019 om 20:50
    Geen aandacht besteden aan dit soort figuren. Weer zo’n gevalletje “vermoeden van matchfixing”.
  • 11 Aug 2019 om 20:47
    Wat een gek ????????
  • 11 Aug 2019 om 20:47
    Door te zeggen dat Bax fan is van Twente maakt hij zichzelf nog belachelijker.
zondag 1 september 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›