FOTO | NAC-supporters teruggepakt: ''Jullie tegen Helmond''

( 15 reacties)
FOTO | NAC-supporters teruggepakt: ''Jullie tegen Helmond''

NAC Breda degradeerde afgelopen seizoen uit de Eredivisie en is dit seizoen actief in de Keuken Kampioen Divisie. De supporters van de Parel van het Zuiden genoten ruim een jaar geleden van de degradatie van FC Twente, maar kregen nu een koekje van eigen deeg.

Afgelopen vrijdag speelde NAC Breda in eigen huis tegen Helmond Sport en de supporters van de bezoekers zijn de doeken van NAC Breda tegen FC Twente nog niet vergeten. Zij kwamen vrijdag met een reactie: "Jullie tegen Helmond".

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Aug 2019 om 19:26
    • Quote van 20 Aug 2019 om 15:52
      BOEM.... Antwerp supporters donderdag niet welkom in de Veste
    Ikzeg. Sc. Ik vind het verschrikkelijk wat er weer door onze geweldige burgemeester geregeld is. Heb er totaal geen woorden voor
  • 20 Aug 2019 om 17:53
    Storm in een glas water!!
  • 20 Aug 2019 om 17:03
    • Quote van 20 Aug 2019 om 16:57
      Lach me een ongeluk als ze met 500 man komen opdagen.
    Ze waren voornemens om 3000 kaarten af te nemen. Grolsch summer sounds, lekker weertje, robbertje... altijd gezellig in Onnostad.
  • 20 Aug 2019 om 16:59
    • Quote van 20 Aug 2019 om 16:57
      Lach me een ongeluk als ze met 500 man komen opdagen.
    Lach maar vast, die komen wel. Wordt gezellig...
  • 20 Aug 2019 om 16:57
    • Quote van 20 Aug 2019 om 15:56
      Trieste zaak toch?!
    Lach me een ongeluk als ze met 500 man komen opdagen.
  • 20 Aug 2019 om 16:09
    Ongelooflijk, wat een amateurs. Ik zou vanwege de veiligheid het duel zonder supporters laten spelen ;).
  • 20 Aug 2019 om 16:00
    • Quote van 20 Aug 2019 om 15:57
      Ik las het ja, lekker op voorhand ook over na gedacht wat een amateurs. De grote verliezer in dit geval is wederom onno.
    Is natuurlijk weer overleg geweest op kindercreche niveau... Twente zegt kom maar hier spelen en even later wijst Onno met zijn vingertje. Ongelooflijk!
  • 20 Aug 2019 om 15:57
    • Quote van 20 Aug 2019 om 15:52
      BOEM.... Antwerp supporters donderdag niet welkom in de Veste
    Ik las het ja, lekker op voorhand ook over na gedacht wat een amateurs. De grote verliezer in dit geval is wederom onno.
  • 20 Aug 2019 om 15:56
    • Quote van 20 Aug 2019 om 15:53
      ???
    Gaat nog wat worden als ze toch afreizen. Vanwege veiligheidsomstandigheden komen ze het stadion niet in.
  • 20 Aug 2019 om 15:56
    • Quote van 20 Aug 2019 om 15:52
      BOEM.... Antwerp supporters donderdag niet welkom in de Veste
    Trieste zaak toch?!
  • 20 Aug 2019 om 15:53