AZ stopt kaartverkoop: Europa League-duel in nagenoeg lege Veste

( 19 reacties)
AZ stopt kaartverkoop: Europa League-duel in nagenoeg lege Veste

De Europa League-wedstrijd tussen AZ en Antwerp FC wordt donderdagavond gespeeld in een nagenoeg lege Grolsch Veste. AZ heeft de kaartverkoop voor het duel inmiddels gestopt.

Voor het treffen in Enschede zijn ongeveer 4.000 kaarten verkocht, dat meldt AZ op de officiële website. Er is inmiddels geen plek meer op de gereserveerde bussen, die vanaf 16.45 uur naar De Grolsch Veste vertrekken.

Supporters van Antwerp FC zijn door een besluit van burgemeester Onno van Veldhuizen niet welkom in het stadion van FC Twente, dat plaats biedt aan zo'n 30.000 toeschouwers. De Grolsch Veste is donderdag dus nagenoeg leeg bij het duel dat om 20.30 uur begint en live uitgezonden wordt op KIJK.nl.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Aug 2019 om 16:41
    • Quote van 22 Aug 2019 om 12:36
      Hoef je absoluut geen medelijden mee te hebben. Die lui hebben een schijthekel aan ons.
    Ik denk dat dat wel meevalt hoor. Hoe kom je hierbij? Door een paar reacties op een voetbalzone of is dit echt zo?
  • 22 Aug 2019 om 14:18
    Gooi dan potdomme een paar vakkken open en nodig die Antwerp supporters uit, gratis.
    Als ze toch komen, kun je ze net zo goed faciliteren.
    Ik krijg altijd de indruk dat Onno (zo ook bij de veste-inval) en justitie/politie/veiligheidsdriehoek Enschede gebruiken als oefenterrein voor ME. Real life crowed control exercises.
    Geen enkel ander stadion zal op die manier binnengevallen worden. Never nooit niet. Ook deze situatie nu, schier onmogelijk om het zo voor elkaar te krijgen, tenzij je het zo willen hebben, niemand is dusdanig incompetent.
  • 22 Aug 2019 om 14:11
    • Quote van 22 Aug 2019 om 14:06
      SSer ook een belg dan?..wist ik niet
    Tis en heeft alles wat je als normaal mens niet wil.
  • 22 Aug 2019 om 14:06
    • Quote van 22 Aug 2019 om 14:05
      En daar weet SS alles van
    SSer ook een belg dan?..wist ik niet
  • 22 Aug 2019 om 14:05
    • Quote van 22 Aug 2019 om 13:47
      Dat gaat vaken samen
    En daar weet SS alles van
  • 22 Aug 2019 om 13:47
    • Quote van 22 Aug 2019 om 13:40
      Gaat het nu om mongolen of om flikken?
    Dat gaat vaken samen
  • 22 Aug 2019 om 13:40
    • Quote van 22 Aug 2019 om 13:10
      Yup. En die mongolen flikken ELKE keer hetzelfde. Hebben nog steeds niet door dat machtsvertoon averechts werkt. ME aanwezigheid werkt als een rode lap, blijven ze weg… dan vaak niets aan de hand.
    Gaat het nu om mongolen of om flikken?
  • 22 Aug 2019 om 13:28
    • Quote van 22 Aug 2019 om 13:07
      Net even langs politie bureau gefietst stad staat al vol met me busjes, slaat werkelijk helemaal nergens op
    Er wordt idd vanalles aangesleept haha.
  • 22 Aug 2019 om 13:16
    • Quote van 22 Aug 2019 om 12:03
      Lachwekkend en triest tegelijk dat je hiervoor je stadion gratis uitleent.
    Het is inderdaad lachwekkend triest dat de Burgermeester van Brussel het duel in het Koning Bouwdewijnstadion wel aandurft, incl. AZ supporters en de Burgermeester van Enschede niet......
  • 22 Aug 2019 om 13:10
    • Quote van 22 Aug 2019 om 13:07
      Net even langs politie bureau gefietst stad staat al vol met me busjes, slaat werkelijk helemaal nergens op
    Yup. En die mongolen flikken ELKE keer hetzelfde. Hebben nog steeds niet door dat machtsvertoon averechts werkt. ME aanwezigheid werkt als een rode lap, blijven ze weg… dan vaak niets aan de hand.
  • 22 Aug 2019 om 13:08
    • Quote van 22 Aug 2019 om 12:35
      Ook gewoon supersneu voor az. Europees en dan dit gedoe!
    Ja inderdaad, hebben alles netjes op de rij…… en dan zoiets. Dat gun je niemand.
  • 22 Aug 2019 om 13:07
    Net even langs politie bureau gefietst stad staat al vol met me busjes, slaat werkelijk helemaal nergens op
  • 22 Aug 2019 om 13:05
    • Quote van 22 Aug 2019 om 12:36
      Hoef je absoluut geen medelijden mee te hebben. Die lui hebben een schijthekel aan ons.
    Inderdaad, en ik heb een schijthekel aan AZ! IEDEREEN DIE HAAT ONS!!!
  • 22 Aug 2019 om 12:42
    • Quote van 22 Aug 2019 om 12:40
      Nog best goed,4000 kaarten voor een uitwedstrijd
    :-)
  • 22 Aug 2019 om 12:40
    Nog best goed,4000 kaarten voor een uitwedstrijd
  • 22 Aug 2019 om 12:36
    • Quote van 22 Aug 2019 om 12:35
      Ook gewoon supersneu voor az. Europees en dan dit gedoe!
    Hoef je absoluut geen medelijden mee te hebben. Die lui hebben een schijthekel aan ons.
  • 22 Aug 2019 om 12:35
    • Quote van 22 Aug 2019 om 12:25
      nog triester dat er niet een paar antwerp supporters in mogen
    Ook gewoon supersneu voor az. Europees en dan dit gedoe!
  • 22 Aug 2019 om 12:25
    nog triester dat er niet een paar antwerp supporters in mogen
  • 22 Aug 2019 om 12:03
    Lachwekkend en triest tegelijk dat je hiervoor je stadion gratis uitleent.
vrijdag 20 september 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›