FC Twente-fans massaal naar derby tegen Heracles Almelo (update)

( 23 reacties)
FC Twente-fans massaal naar derby tegen Heracles Almelo (update)

FC Twente is na vijf wedstrijden nog altijd ongeslagen in de Eredivisie. De Tukkers kunnen daar nog zeker anderhalve week van genieten, want komend weekend ligt de competitie stil.

Daarna wacht voor FC Twente op zondag 15 september de uitwedstrijd tegen Fortuna Sittard. Voor het treffen in Limburg zijn nog een aantal tickets verkrijgbaar. FC Twente kan tegen Fortuna gesteund worden door 800 supporters. De fans moeten met een verplichte buscombi afreizen naar Sittard.

Over tweeënhalve week wacht de eerstvolgende thuiswedstrijd van FC Twente. Dan komt 'buurman' Heracles Almelo op bezoek in De Grolsch Veste. Voor het treffen in Enschede zijn inmiddels al ruim 25.500 kaarten verkocht. Tickets zijn hier verkrijgbaar vanaf 22,50 euro.

Update: Inmiddels zijn er ruim 26.000 kaarten verkocht voor het duel tussen FC Twente en Heracles Almelo, zo laat FC Twente weten via de officiële kanalen.

Update II: Tubantia weet te melden dat er, inclusief het volle uitvak, inmiddels bijna 27.000 plekken bezet zullen zijn in de Grolsch Veste. Er zijn nog circa 1500 kaarten te koop voor FC Twente-fans. 

Update III: FC Twente laat weten dat er inmiddels al ruim 27.000 kaarten zijn verkocht voor de derby tussen FC Twente en Heracles Almelo. De Tukkers gaan dus richting een uitverkocht huis.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Sep 2019 om 08:37
    • Quote van 10 Sep 2019 om 11:05
      Samen met feijenoord is heracles de club waar ik het meest hekel aan heb.
    Ik heb dat dus met Heerenveen he. Man, wat een wannebes.
  • 11 Sep 2019 om 20:32
    • Quote van 11 Sep 2019 om 19:51
      Heracles, Groningen, Feyenoord hufterssssss zijn het. Ik heb er ook een pest hekel aan.
    Feyemoord met stip op 1. Jullie vergeten Utrecht.
  • 11 Sep 2019 om 19:51
    • Quote van 10 Sep 2019 om 11:05
      Samen met feijenoord is heracles de club waar ik het meest hekel aan heb.
    Heracles, Groningen, Feyenoord hufterssssss zijn het. Ik heb er ook een pest hekel aan.
  • 11 Sep 2019 om 18:38
    • Quote van 11 Sep 2019 om 18:07
      Gewoon op Spotify zelf. En waarom vraag je dat hier?
    Dat legt hij toch uit...
  • 11 Sep 2019 om 18:32
    • Quote van 11 Sep 2019 om 18:29
      27.000 + circa 1.500 = geen 30.205
    Wel 30.250, met de sponsors enz.
  • 11 Sep 2019 om 18:29
    • Quote van 11 Sep 2019 om 18:26
      30.205
    27.000 + circa 1.500 = geen 30.205
  • 11 Sep 2019 om 18:26
    • Quote van 11 Sep 2019 om 18:18
      Er kunnen toch 30.000 personen in de veste
    30.205
  • 11 Sep 2019 om 18:18
    Er kunnen toch 30.000 personen in de veste
  • 11 Sep 2019 om 18:07
    • Quote van 10 Sep 2019 om 10:34
      Offtopic (heel erg offtopic): Weet iemand hoe en of je de lengte van een spotify playlist nog kan zien? Ik heb al op meerdere sites gekeken maar weet het nog steeds niet en dacht laat ik het hier proberen. Alvast bedankt:)
    Gewoon op Spotify zelf. En waarom vraag je dat hier?
  • 11 Sep 2019 om 17:59
    • Quote van 11 Sep 2019 om 17:48
      En ze zijn nog wel uitgeroepen tot sportiefste stad uit Overijssel ! 80 Procent loopt in een camping smoking !
    Vrouwen zware shag op de lip en een beugel in hand, welkom in Almelo.
  • 11 Sep 2019 om 17:48
    • Quote van 3 Sep 2019 om 15:29
      Ik heb nu al zin in de wedstrijd tegen die paupers uit dat gore Almelo.
    En ze zijn nog wel uitgeroepen tot sportiefste stad uit Overijssel ! 80 Procent loopt in een camping smoking !
  • 10 Sep 2019 om 19:40
    • Quote van 10 Sep 2019 om 10:34
      Offtopic (heel erg offtopic): Weet iemand hoe en of je de lengte van een spotify playlist nog kan zien? Ik heb al op meerdere sites gekeken maar weet het nog steeds niet en dacht laat ik het hier proberen. Alvast bedankt:)
    Gewoon helemaal afluisteren met een stopwatch in de hand.
  • 10 Sep 2019 om 13:15
    • Quote van 10 Sep 2019 om 10:16
      27K valt nog mee toch. Doet me weinig, Heracles
    We hebben nog bijna 2 weken
  • 10 Sep 2019 om 11:05
    • Quote van 10 Sep 2019 om 10:16
      27K valt nog mee toch. Doet me weinig, Heracles
    Samen met feijenoord is heracles de club waar ik het meest hekel aan heb.
  • 10 Sep 2019 om 10:34
    Offtopic (heel erg offtopic): Weet iemand hoe en of je de lengte van een spotify playlist nog kan zien? Ik heb al op meerdere sites gekeken maar weet het nog steeds niet en dacht laat ik het hier proberen. Alvast bedankt:)
  • 10 Sep 2019 om 10:16
    27K valt nog mee toch. Doet me weinig, Heracles
  • 5 Sep 2019 om 16:55
    • Quote van 5 Sep 2019 om 13:31
      met de staart tussen de benen weer naar huis sturen ;)

      heb echt het gevoel dat dit 3 punten moeten worden

    100% zeker 3 punten.
    Wordt een ouderwets heet avond op de tribunes.
  • 5 Sep 2019 om 16:22
    Helaas haalt die club ook bij mij het slechtste naar boven.
  • 5 Sep 2019 om 14:19
    3puntn niks minder!
  • 5 Sep 2019 om 14:14
    Oprotten met dat volk, vieze paupers. Die mogen absoluut geen een punt meenemen uit onze Veste!
  • 5 Sep 2019 om 14:00
    Die gaan met 0 punten terug naar hun kinderboerderij
  • 5 Sep 2019 om 13:31
    • Quote van 3 Sep 2019 om 15:29
      Ik heb nu al zin in de wedstrijd tegen die paupers uit dat gore Almelo.
    met de staart tussen de benen weer naar huis sturen ;)

    heb echt het gevoel dat dit 3 punten moeten worden

  • 3 Sep 2019 om 15:29
    Ik heb nu al zin in de wedstrijd tegen die paupers uit dat gore Almelo.
zondag 29 september 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›