Klachten bij FC Twente-supporters: ''Zijn bij de directie bekend''

( 43 reacties)
Klachten bij FC Twente-supporters: ''Zijn bij de directie bekend''

De supporters van FC Twente zijn niet allemaal te spreken over de introductie van de Vestekaart, die de munten in De Grolsch Veste moet vervangen. Ledenvereniging Twente, verenigt! kreeg klachten binnen van verschillende Twentefans.

"Bij de directie zijn de klachten over de oplaadpunten bekend: alle oplaadpunten bevinden zich namelijk buiten het stadion", schrijft Twente, verenigt! op haar website. "De directie onderzoekt momenteel welke mogelijkheden er zijn om de Vestekaart ook binnen het stadion op te laden."

Ook worden de tribunes een 'zwijnenstal' genoemd. "Deze opmerking is veelvuldig binnengekomen; de directie erkent deze constatering. Met het schoonmaakbedrijf zijn nieuwe afspraken gemaakt. Zo worden extra ronden gelopen na de wedstrijden", aldus Twente, verenigt!, dat harde plastic bekers in de toekomst niet uitsluit.

Daarnaast zijn er klachten over de grote verschillen tussen de balies voor het eten en het drinken en te weinig tappunten. "De directie heeft diverse maatregelen ingezet om de doorloopsnelheid te verbeteren. Dit is nog niet optimaal en wordt daarom extra in de gaten gehouden. De foodcorners bij de lange zijde en de tweede ring zijn inmiddels gesplitst, waardoor de lange wachtrijen voor het drinken korter moeten worden. Tevens zijn er plannen om de kiosken aan de korte zijde te verbreden."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Sep 2019 om 17:37
    • Quote van 20 Sep 2019 om 17:32
      Het levert direct geld op als je bij de horeca investeert in kwaliteit van je personeel. Dus direct doen. Nu is het penny wise.
    idd oude wijsheid ..kosten gaan voor de baten...
  • 20 Sep 2019 om 17:32
    • Quote van 20 Sep 2019 om 14:24
      is zo maar ja mag niets kosten he, dus allemaal kindjes die 2 euro per uur verdienen neerzetten....
    Het levert direct geld op als je bij de horeca investeert in kwaliteit van je personeel. Dus direct doen. Nu is het penny wise.
  • 20 Sep 2019 om 15:53
    • Quote van 20 Sep 2019 om 12:06
      Is het nou glad of blijf je nou plakken? ;)
    als je te lang stilstaat kom je niet meer van je plek.
  • 20 Sep 2019 om 15:52
    • Quote van 20 Sep 2019 om 15:32
      hahaha, het is wel mooi schoon nu en niet meer glad of plakkerig. Toch wel fijn als je in een schoon huis komt! Hoop op een mooie spannende wedstrijd. Het gras ligt er perfect bij.
      Hoop dat Twente wint. Vol stadion. En die troep, ach dat zien we maandag wel weer.
      Goed weekend!
    Jij ook een goed weekend.
  • 20 Sep 2019 om 15:32
    • Quote van 20 Sep 2019 om 14:56
      Hahaha dan komt die poets nicht van een Scorpio alweer om de pruttel op te ruimen.
    hahaha, het is wel mooi schoon nu en niet meer glad of plakkerig. Toch wel fijn als je in een schoon huis komt! Hoop op een mooie spannende wedstrijd. Het gras ligt er perfect bij.
    Hoop dat Twente wint. Vol stadion. En die troep, ach dat zien we maandag wel weer.
    Goed weekend!
  • 20 Sep 2019 om 14:56
    • Quote van 20 Sep 2019 om 14:11
      Voordat jij een keer van die trap gekropen bent is inderdaad de wedstrijd alweer begonnen.
    Hahaha dan komt die poets nicht van een Scorpio alweer om de pruttel op te ruimen.
  • 20 Sep 2019 om 14:24
    • Quote van 20 Sep 2019 om 14:01
      Bij sommige kiosken lukt het simpelweg niet om in de rust een biertje, en een vette hap te halen, en weer op tijd terug te zijn voordat de tweede helft begint. Er kan zó ongelooflijk meer verdient worden als het personeel geleerd wordt efficiënt te werken. Ik erger me elke wedstrijd weer aan het amateurisme bij de kiosken. Als de catering in het stadion beter, professioneler, georganiseerd wordt, kan dat tonnen opleveren.
    is zo maar ja mag niets kosten he, dus allemaal kindjes die 2 euro per uur verdienen neerzetten....
  • 20 Sep 2019 om 14:13
    • Quote van 20 Sep 2019 om 10:46
      Het is toch schandalig dat zo'n stadion en zo'n organisatie doordrenkt is van amateurisme?
      Op de tribunes pleur je 'bier-meisjes' neer met biertanken & hotdogs. Gewoon 2 Euro voor een kleintje 4 voor een grote. In de rust kunnen ze gewoon bier vooruit tappen, enkel draadloos betalen. Hoe duurder je de meuk maakt hoe minder je verkoopt. statiegeld bekers lijkt me een logistieke nachtmerrie, maar als je ze 0.50 ct maakt dan hergebruiken mensen ze, plus ze flikkeren 'm weg, dus er zit wel een mooie verdienmodel aan vast.
      Dat het stadion niet schoon is, dat is gewoon schandalig. Je zou bijvoorbeeld gewoon in samenwerking met sociale instanties 100 kaarten (voor vak 324) beschikbaar kunnen stellen en mensen die deze afnemen als tegenprestatie op vaste tijdstippen het stadion schoon laten maken. Elke maandag van 8-12, 12-16 en 16-20. Komen ze niet opdagen, dan blokkeren ze de kaart en krijgt een ander de kans. Dan hoeft het schoonmaakbedrijf enkel aan deep-cleaning te doen, ik schat dat 1 maal per maand voldoende is.
      Dergelijke problemen in een dergelijke faciliteit, je vraagt je af... hebben ze daar een EHS manager, ISO-standaard?

    "Biermeisjes" gekleed in Oktoberfest stijl, ik zeg doen.
  • 20 Sep 2019 om 14:11
    • Quote van 20 Sep 2019 om 14:01
      Bij sommige kiosken lukt het simpelweg niet om in de rust een biertje, en een vette hap te halen, en weer op tijd terug te zijn voordat de tweede helft begint. Er kan zó ongelooflijk meer verdient worden als het personeel geleerd wordt efficiënt te werken. Ik erger me elke wedstrijd weer aan het amateurisme bij de kiosken. Als de catering in het stadion beter, professioneler, georganiseerd wordt, kan dat tonnen opleveren.
    Voordat jij een keer van die trap gekropen bent is inderdaad de wedstrijd alweer begonnen.
  • 20 Sep 2019 om 14:01
    Bij sommige kiosken lukt het simpelweg niet om in de rust een biertje, en een vette hap te halen, en weer op tijd terug te zijn voordat de tweede helft begint. Er kan zó ongelooflijk meer verdient worden als het personeel geleerd wordt efficiënt te werken. Ik erger me elke wedstrijd weer aan het amateurisme bij de kiosken. Als de catering in het stadion beter, professioneler, georganiseerd wordt, kan dat tonnen opleveren.
  • 20 Sep 2019 om 12:08
    • Quote van 20 Sep 2019 om 12:05
      Daar waar de één het ziet als "verbeterpunten" zie jij het als "doordrenkt van amateurisme"? Zullen we maar hopen dat jouw "oplossingen" enkel "ludiek" zijn bedoeld? :-)
    Een dag niet gezeikt ;) .
  • 20 Sep 2019 om 12:06
    • Quote van 20 Sep 2019 om 10:27
      de betontreden naar de zitplekken zijn echt spiegelglad en je blijft er ook aan plakken..hoge druk spuit ....
    Is het nou glad of blijf je nou plakken? ;)
  • 20 Sep 2019 om 12:05
    • Quote van 20 Sep 2019 om 10:46
      Het is toch schandalig dat zo'n stadion en zo'n organisatie doordrenkt is van amateurisme?
      Op de tribunes pleur je 'bier-meisjes' neer met biertanken & hotdogs. Gewoon 2 Euro voor een kleintje 4 voor een grote. In de rust kunnen ze gewoon bier vooruit tappen, enkel draadloos betalen. Hoe duurder je de meuk maakt hoe minder je verkoopt. statiegeld bekers lijkt me een logistieke nachtmerrie, maar als je ze 0.50 ct maakt dan hergebruiken mensen ze, plus ze flikkeren 'm weg, dus er zit wel een mooie verdienmodel aan vast.
      Dat het stadion niet schoon is, dat is gewoon schandalig. Je zou bijvoorbeeld gewoon in samenwerking met sociale instanties 100 kaarten (voor vak 324) beschikbaar kunnen stellen en mensen die deze afnemen als tegenprestatie op vaste tijdstippen het stadion schoon laten maken. Elke maandag van 8-12, 12-16 en 16-20. Komen ze niet opdagen, dan blokkeren ze de kaart en krijgt een ander de kans. Dan hoeft het schoonmaakbedrijf enkel aan deep-cleaning te doen, ik schat dat 1 maal per maand voldoende is.
      Dergelijke problemen in een dergelijke faciliteit, je vraagt je af... hebben ze daar een EHS manager, ISO-standaard?

    Daar waar de één het ziet als "verbeterpunten" zie jij het als "doordrenkt van amateurisme"? Zullen we maar hopen dat jouw "oplossingen" enkel "ludiek" zijn bedoeld? :-)
  • 20 Sep 2019 om 12:02
    • Quote van 20 Sep 2019 om 10:46
      Het is toch schandalig dat zo'n stadion en zo'n organisatie doordrenkt is van amateurisme?
      Op de tribunes pleur je 'bier-meisjes' neer met biertanken & hotdogs. Gewoon 2 Euro voor een kleintje 4 voor een grote. In de rust kunnen ze gewoon bier vooruit tappen, enkel draadloos betalen. Hoe duurder je de meuk maakt hoe minder je verkoopt. statiegeld bekers lijkt me een logistieke nachtmerrie, maar als je ze 0.50 ct maakt dan hergebruiken mensen ze, plus ze flikkeren 'm weg, dus er zit wel een mooie verdienmodel aan vast.
      Dat het stadion niet schoon is, dat is gewoon schandalig. Je zou bijvoorbeeld gewoon in samenwerking met sociale instanties 100 kaarten (voor vak 324) beschikbaar kunnen stellen en mensen die deze afnemen als tegenprestatie op vaste tijdstippen het stadion schoon laten maken. Elke maandag van 8-12, 12-16 en 16-20. Komen ze niet opdagen, dan blokkeren ze de kaart en krijgt een ander de kans. Dan hoeft het schoonmaakbedrijf enkel aan deep-cleaning te doen, ik schat dat 1 maal per maand voldoende is.
      Dergelijke problemen in een dergelijke faciliteit, je vraagt je af... hebben ze daar een EHS manager, ISO-standaard?

    tldr.
  • 20 Sep 2019 om 10:46
    Het is toch schandalig dat zo'n stadion en zo'n organisatie doordrenkt is van amateurisme?
    Op de tribunes pleur je 'bier-meisjes' neer met biertanken & hotdogs. Gewoon 2 Euro voor een kleintje 4 voor een grote. In de rust kunnen ze gewoon bier vooruit tappen, enkel draadloos betalen. Hoe duurder je de meuk maakt hoe minder je verkoopt. statiegeld bekers lijkt me een logistieke nachtmerrie, maar als je ze 0.50 ct maakt dan hergebruiken mensen ze, plus ze flikkeren 'm weg, dus er zit wel een mooie verdienmodel aan vast.
    Dat het stadion niet schoon is, dat is gewoon schandalig. Je zou bijvoorbeeld gewoon in samenwerking met sociale instanties 100 kaarten (voor vak 324) beschikbaar kunnen stellen en mensen die deze afnemen als tegenprestatie op vaste tijdstippen het stadion schoon laten maken. Elke maandag van 8-12, 12-16 en 16-20. Komen ze niet opdagen, dan blokkeren ze de kaart en krijgt een ander de kans. Dan hoeft het schoonmaakbedrijf enkel aan deep-cleaning te doen, ik schat dat 1 maal per maand voldoende is.
    Dergelijke problemen in een dergelijke faciliteit, je vraagt je af... hebben ze daar een EHS manager, ISO-standaard?

  • 20 Sep 2019 om 10:42
    Tuurlijk komt er geen hard plastic bekers. Al zit er 5 euro statiegeld op, dan nog kunnen sommigen de emotie niet bedwingen om er tegenstanders mee te bekogelen. Met voldoende afvalbakken op goede plekken moet je de zooi al aardig kunnen terugdringen.
  • 20 Sep 2019 om 10:27
    • Quote van 19 Sep 2019 om 20:25
      Ruim je eigen troep. Doe je thuis ook
    de betontreden naar de zitplekken zijn echt spiegelglad en je blijft er ook aan plakken..hoge druk spuit ....
  • 20 Sep 2019 om 00:22
    • Quote van 19 Sep 2019 om 20:58
      Je bent jezelf gewoon aan het indekken. Altijd gezegd dat het technisch apparaat er geen kut van kan en nu het aardig begint te draaien is de concurrentie poepslecht en moeten we ons schamen als we niet tussen 4-6 eindigen. Je zult je ongelijk ook eens toe moeten geven...
    Dat kan niet anders dan 5 zijn , toch ?
  • 19 Sep 2019 om 21:15
    Vind de nieuwe manier van de catering ook bagger. Als je bier en eten wil halen moet je in twee verschillende rijen gaan staan. Gewoon bagger.
  • 19 Sep 2019 om 21:14
    • Quote van 19 Sep 2019 om 19:35
      Gewoon 5 euro statiegeld op die harde bekers,probleem opgelost
    Doe dan statiegeld op wegwerpbekers, niet iedereen zal in hun dronken bui aan statiegeld denken
  • 19 Sep 2019 om 20:58
    • Quote van 19 Sep 2019 om 20:25
      Nee, mijn voorspelling is tussen plek 4-6 en europees voetbal. Misschien dat we de knvb beker ook nog winnen maar dat is altijd lastig te voorspellen. En dan kijk ik niet alleen naar onszelf maar ook naar de concurrentie. Die is niet zo sterk vandaar dat we veel hoger kunnen eindigen dan men ons wil doen laten geloven. Allemaal indekwerk, als het dan tegenzit snapt iedereen het. Lekker ambitieloos allemaal. Pappen en nathouden gelul.
    Je bent jezelf gewoon aan het indekken. Altijd gezegd dat het technisch apparaat er geen kut van kan en nu het aardig begint te draaien is de concurrentie poepslecht en moeten we ons schamen als we niet tussen 4-6 eindigen. Je zult je ongelijk ook eens toe moeten geven...
  • 19 Sep 2019 om 20:28
    • Quote van 19 Sep 2019 om 20:23
      Mee eens. Het zal toch allemaal wel in de prijs zitten van seizoenskaarten en business class, neem ik aan. Vind de prijzen aardig hoog van consumptie bij FC Twente. Speciaal biertje groot 7.50 euro. Halve liter 5 euro. Een simpele mars 2.50 euro. Pfuw, een beetje plezier is alleen nog maar weggelegd voor de rijken.
    Zijn normale prijzen tegenwoordig ( ik vind het ook niet normaal meer) op festivals is het nog veel erger pure afzetterij. Aan de overkant bij Fc de Kroeg koste vorig seizoen een kannetje bier 12 eurie nu 15 gewoon drie euro er Bie op ongelooflijk niet normaal mee.
  • 19 Sep 2019 om 20:25
    • Quote van 19 Sep 2019 om 20:20
      Jij hebt vaker moeite met keuzes he? Vandaag zet je op plekkie 6 in en morgen ist een degradatie kandidaat :))
    Nee, mijn voorspelling is tussen plek 4-6 en europees voetbal. Misschien dat we de knvb beker ook nog winnen maar dat is altijd lastig te voorspellen. En dan kijk ik niet alleen naar onszelf maar ook naar de concurrentie. Die is niet zo sterk vandaar dat we veel hoger kunnen eindigen dan men ons wil doen laten geloven. Allemaal indekwerk, als het dan tegenzit snapt iedereen het. Lekker ambitieloos allemaal. Pappen en nathouden gelul.
  • 19 Sep 2019 om 20:25
    Ruim je eigen troep. Doe je thuis ook
  • 19 Sep 2019 om 20:23
    • Quote van 19 Sep 2019 om 20:03
      Als je met statiegeld gaat werken worden de rijen nog veel langer. Niet echt een optie. Daarnaast heeft de club zgn de BTW op bier verhoogd (alcohol valt niet onder die regeling), laat ze dat geld er maar voor gebruiken.
    Mee eens. Het zal toch allemaal wel in de prijs zitten van seizoenskaarten en business class, neem ik aan. Vind de prijzen aardig hoog van consumptie bij FC Twente. Speciaal biertje groot 7.50 euro. Halve liter 5 euro. Een simpele mars 2.50 euro. Pfuw, een beetje plezier is alleen nog maar weggelegd voor de rijken.
  • 19 Sep 2019 om 20:20
    • Quote van 19 Sep 2019 om 19:48
      hahahaha, Ik heb geen taakstraf werk gewoon via het uitzendbureau, maar mensen die terug moeten keren in de maatschappij lopen er ook, en natuurlijk de mensen met een geestelijke handicap. Het is geen dankbaar werk maar werk is werk en als je geen keuzes maakt in het leven krijg je dit soort baantjes......;-)
    Jij hebt vaker moeite met keuzes he? Vandaag zet je op plekkie 6 in en morgen ist een degradatie kandidaat :))
  • 19 Sep 2019 om 20:03
    • Quote van 19 Sep 2019 om 19:50
      Zei ik ook afgelopen week. Waarom geen statiegeld erop. En als ze het dan niet inleveren kunnen anderen er aardig wat geld mee verdienen. Dan wil iedereen dat werk WEL doen.....
    Als je met statiegeld gaat werken worden de rijen nog veel langer. Niet echt een optie. Daarnaast heeft de club zgn de BTW op bier verhoogd (alcohol valt niet onder die regeling), laat ze dat geld er maar voor gebruiken.
  • 19 Sep 2019 om 19:52
    • Quote van 19 Sep 2019 om 19:15
      Stadion mag toch lekker stinken en plakken... mooi man.
    Je eigen vak wel, als de meerderheid dat lekker vindt. Maar het hele stadion?
  • 19 Sep 2019 om 19:50
    • Quote van 19 Sep 2019 om 19:35
      Gewoon 5 euro statiegeld op die harde bekers,probleem opgelost
    Zei ik ook afgelopen week. Waarom geen statiegeld erop. En als ze het dan niet inleveren kunnen anderen er aardig wat geld mee verdienen. Dan wil iedereen dat werk WEL doen.....
  • 19 Sep 2019 om 19:48
    • Quote van 19 Sep 2019 om 19:14
      Kut he zo'n taakstraf :)
    hahahaha, Ik heb geen taakstraf werk gewoon via het uitzendbureau, maar mensen die terug moeten keren in de maatschappij lopen er ook, en natuurlijk de mensen met een geestelijke handicap. Het is geen dankbaar werk maar werk is werk en als je geen keuzes maakt in het leven krijg je dit soort baantjes......;-)
  • 19 Sep 2019 om 19:41
    • Quote van 19 Sep 2019 om 18:52
      Er worden straks gratis helmen verstrekt.
    Gewoon statiegeld voor vragen,25cent per beker en 20000 bekers is toch even 5000 euro,wie dan nog denkt ik gooi die beker weg, dat is snel verdienen door twente.
  • 19 Sep 2019 om 19:35
    • Quote van 19 Sep 2019 om 19:08
      Twee en een half weken lang is het stadion schoongemaakt. Alles met de hand zonder hogedrukspuit. Heb ook geholpen.Vak P echter niet schoongemaakt doen het zelf? Werd er gezegt. Goedkoper blijkbaar!Het was een extra opdracht want voor het normale budget lukt dat niet.Morgen de laatste loodjes, nog even ramen lappen van bussiness class en de puntjes op de i.Helemaal schoon is het nog niet. De vakken tegenover VAK P is de grond nog aardig smerig.Hopelijk is er ruimte in het budget dat het elke week kan worden bijgehouden dat scheelt heel veel werk en als er tijd over is kun je andere zaken oppakken die moet gebeuren.Waarom er harde plastic bekers moeten komen snap ik niet. Die plastic beker worden na de wedstrijd allemaal bij elkaar geblazen en opgepakt, of willen ze dat we nu alle bekers handmatig gaan opstapelen ipv blazen?
      Er is genoeg te doen en schoon te maken en te houden. Als het budget echter te laag is dat het schoonmaakbedrijf krijgt dan moet men niet raar opkijken dat het allemaal niet gedaan wordt/is.
    Gewoon 5 euro statiegeld op die harde bekers,probleem opgelost
  • 19 Sep 2019 om 19:35
    • Quote van 19 Sep 2019 om 18:52
      Er worden straks gratis helmen verstrekt.
    Dat mag dan ook wel ja, nekbraces dr bie
  • 19 Sep 2019 om 19:24
    • Quote van 19 Sep 2019 om 19:14
      Kut he zo'n taakstraf :)
    Hahaha
  • 19 Sep 2019 om 19:16
    • Quote van 19 Sep 2019 om 19:15
      Stadion mag toch lekker stinken en plakken... mooi man.
    Ziet jouw eigen huis er ook zo uit?
  • 19 Sep 2019 om 19:15
    Stadion mag toch lekker stinken en plakken... mooi man.
  • 19 Sep 2019 om 19:14
    • Quote van 19 Sep 2019 om 19:08
      Twee en een half weken lang is het stadion schoongemaakt. Alles met de hand zonder hogedrukspuit. Heb ook geholpen.Vak P echter niet schoongemaakt doen het zelf? Werd er gezegt. Goedkoper blijkbaar!Het was een extra opdracht want voor het normale budget lukt dat niet.Morgen de laatste loodjes, nog even ramen lappen van bussiness class en de puntjes op de i.Helemaal schoon is het nog niet. De vakken tegenover VAK P is de grond nog aardig smerig.Hopelijk is er ruimte in het budget dat het elke week kan worden bijgehouden dat scheelt heel veel werk en als er tijd over is kun je andere zaken oppakken die moet gebeuren.Waarom er harde plastic bekers moeten komen snap ik niet. Die plastic beker worden na de wedstrijd allemaal bij elkaar geblazen en opgepakt, of willen ze dat we nu alle bekers handmatig gaan opstapelen ipv blazen?
      Er is genoeg te doen en schoon te maken en te houden. Als het budget echter te laag is dat het schoonmaakbedrijf krijgt dan moet men niet raar opkijken dat het allemaal niet gedaan wordt/is.
    Kut he zo'n taakstraf :)
  • 19 Sep 2019 om 19:13
    • Quote van 19 Sep 2019 om 18:37
      Harde plastic bekers? Op die stijle tribunes? Hopen dat men goed verzekerd is dan
    Pfand
  • 19 Sep 2019 om 19:08
    Twee en een half weken lang is het stadion schoongemaakt. Alles met de hand zonder hogedrukspuit. Heb ook geholpen.Vak P echter niet schoongemaakt doen het zelf? Werd er gezegt. Goedkoper blijkbaar!Het was een extra opdracht want voor het normale budget lukt dat niet.Morgen de laatste loodjes, nog even ramen lappen van bussiness class en de puntjes op de i.Helemaal schoon is het nog niet. De vakken tegenover VAK P is de grond nog aardig smerig.Hopelijk is er ruimte in het budget dat het elke week kan worden bijgehouden dat scheelt heel veel werk en als er tijd over is kun je andere zaken oppakken die moet gebeuren.Waarom er harde plastic bekers moeten komen snap ik niet. Die plastic beker worden na de wedstrijd allemaal bij elkaar geblazen en opgepakt, of willen ze dat we nu alle bekers handmatig gaan opstapelen ipv blazen?
    Er is genoeg te doen en schoon te maken en te houden. Als het budget echter te laag is dat het schoonmaakbedrijf krijgt dan moet men niet raar opkijken dat het allemaal niet gedaan wordt/is.
  • 19 Sep 2019 om 18:52
    • Quote van 19 Sep 2019 om 18:37
      Harde plastic bekers? Op die stijle tribunes? Hopen dat men goed verzekerd is dan
    Er worden straks gratis helmen verstrekt.
  • 19 Sep 2019 om 18:48
    Efff in de rust met 100 man buutn de hekken opzoek na een oplaadpuntje goed over na gedacht NOT ...............even voor die tijd Gucken bij Schalke hebben ze het al jaaaaaren, drie meter van de bier tent af.
  • 19 Sep 2019 om 18:37
    Harde plastic bekers? Op die stijle tribunes? Hopen dat men goed verzekerd is dan
  • 19 Sep 2019 om 18:37
    Troep, puinhoop?? Wie zich als varkens gedragen kunnen ook in een varkensstal terug komen. Alles word maar achteloos neer gesmeten kan ook anders.
vrijdag 25 oktober 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›